Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Να το αγοράσω;;

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 23 Νοέμ 2007, 01:18

Aγαπητοί φίλοι,

για να είμαστε ακριβέστεροι,

η ροπή του V8 (3500cc) είναι 26 κιλά στις 2800 (carb)
και 28 κιλά στις 3200 (efi)

οι αντίστοιχες τιμές για το 3.9 λίγο παραπάνω...

Οσον αφορά τώρα την ροπή, σαν κάτοχος των δύο αυτών μοτέρ σε 110 και disco αντίστοιχα και επειδή οδήγησα το νέο Defender (puma) με τα 37+ κιλά στις 2000 και τα 125 άλογα στις 3500 έχω να παρατηρήσω τα εξής:

Μέχρι τις 2000 στροφές το αυτοκίνητο είναι τελείως νεκρό (στα χαρτιά καλύτερο από το TD5). Μετά τις 2000-2200 είναι όντως συμπαθητικό άλλα πρέπει να οδηγείς πάντα με τις στροφές ανάμεσα σε 2500-4000...

Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι η υψηλή τιμή της ΜΕΓΙΣΤΗΣ ροπής που αναφέρουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος είναι ένα στοιχείο, αλλά δεν φτάνει...

Σημασία έχει η καμπύλη της ροπής και εκεί νομίζω ότι οι αυτοί οι πιεσμένοι κινητήρες diesel υστερούν.

To V8 με σαφώς χειρότερα χαρακτηριστικά, έχει γραμμική απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών (800 - 4000+) και απολαυστική λειτουργία.

Δεν είναι δικαιολογία για την βενζίνη που καίει, είναι δυστυχώς ή πραγματικότητα...

Δεν ξέρω πως είναι τα κουρδισμένα diesel, όταν οδηγήσω θα σας πω...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Νοέμ 2007, 08:58

Μανώλη καλημέρα,

έχοντας δοκιμάσει τους "καρμπυρατεράτους" V8, τους 3.9 έως και 4.6 με ψεκασμό, τα 200Τdi κουρδισμένα και ακούρδιστα, τους TD5 κουρδισμένους και ακούρδιστους και τον Puma μπορώ να σου πω ότι μόνο ο "καρμπυρατεράτος" 3.5 V8 (τα 3.9, 4.0, 4.2 & 4.6 με καρμπυρατέρ ΔΕΝ είχα την ευτυχία να τα δοκιμάσω καθώς σπανίζουν εξαιρετικά) μπορεί να σου δώσει την "αίσθηση" καλύτερη ροπής από έναν κουρδισμένο Tdi, TD5 ή τον Puma.

Mιλάω όμως για "αίσθηση" και όχι για πραγματική ροπή.

Πολλές φορές η "αίσθηση" που σου δίνει ένα αυτοκίνητο επιταχύνοντας δεν συνάδει με την πραγματική ροπή.

Τρανό παράδειγμα τέτοιας περίπτωσης τα αυτόματα αυτοκίνητα στα οποία αν και τις πιό πολλές φορές η επιτάχυνση σε χρόνους είναι ίδια, καλύτερη ή ελαφρώς χειρότερη από τα με ίδιους κινητήρες αλλά με χειροκίνητα κιβώτια εξοπλισμένα αυτοκίνητα, τελικά φαίνονται πιό αργά μόνο και μόνο λόγω της πιό γραμμικής και ομαλής επιτάχυνσης.

Η πραγματική διαφορά δεν φαίνεται στην αίσθηση στο δρόμο αλλά στο κατά πόσον μπορείς να φύγεις από μία ανηφόρα ή ένα βαθύ χαντάκι χωρίς να παιδευτεί πολύ ο κινητήρας. Εκεί που είμαι σίγουρος ότι χαίρεσαι όταν οδηγείς το 3.5 V8 σου.

Είναι φυσικό οι κινητήρες με τουρμπο να υστερούν στις πολύ χαμηλές στροφές και μέχρι ο στροβιλοσυμπιεστής τους να αρχίσει να παράγει έργο και να συμπιέζει αέρα προς τους κυλίνδρους.
Το ίδιο όμως συμβαίνει και με τους κινητήρες με ψεκασμό όπου η βελτιστοποίηση της ροπής έρχεται σε ακόμη περισσότερες στροφές. (τα καρμπυρατέρ είπαμε είναι άλλο θέμα)

Το θέμα έχει να κάνει και με τις επιλογές και τις προτιμήσεις στην αίσθηση που έχει ο κάθε οδηγός. Ενας "εραστής" των V8 (όπως εσύ) ποτέ δεν πρόκειται να ικανοποιηθεί με έναν πετρελαιοκινητήρα (με την εξαίρεση ίσως του TDV8 αλλά για αυτό θα μπορέσω, ελπίζω, να σου πω σύντομα)
Αντίστοιχα και ανάλογα και ένας "εραστής" των πετρελαιοκινητήρων (όπως ο υπογράφων) ποτέ δεν πρόκειται να ικανοποιηθεί με έναν V8 (πολύ φασαρία και κατανάλωση για το τίποτε σε εκτός δρόμου εφαρμογές κατά την άποψή μου)
Το βασικότερο είναι να ξέρει κανείς να τους οδηγεί και να τους συντηρεί όπως πρέπει και κυρίως να χρησιμοποιεί την δύναμη και την ροπή τους ακίνδυνα για τον ίδιο, τους άλλους και το περιβάλλον.

--------------------------------------

Συνονόματε το D2 είναι διαφορετικό αυτοκίνητο.
ΤΥΧΑΙΝΕΙ να μοιάζει εξαιρετικά με το Disco 1.
H σύγκριση όμως του Disco Mpi με το Disco 2 TD5 και ιδίως σε "κουρδισμένη" έκδοση είναι σαν να συγκρίνεις την μακαρίτισα την Ρένα Βλαχοπούλου με την Κάθριν Ζήτα Τζόουνς. Και οι δύο έχουν τα καλά τους αλλά μάλλον με την δεύτερη θα διάλεγες να "κοιμηθείς" μαζί (για παρέα και διασκέδαση ίσως να προτιμούσαμε την πρώτη όμως.....)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 23 Νοέμ 2007, 09:50

Παντελή καλημέρα,

σωστά τα λές όπως πάντα...

δεν είμαι εραστής των V8, νομίζω ότι είμαι απλά αισιόδοξος άνθρωπος εστιάζω στα προτερήματα και ευχαριστιέμαι εύκολα (αν είχα πετρελαιοκινητήρα είμαι σίγουρος ότι θα είχα βρεί κάτι να ευχαριστηθώ και από αυτόν...)

Τώρα για το πολύ φασαρία για το τίποτε σε εκτός δρόμου εφαρμογές, έχω να πώ ότι ο ήχος του - ιδίως στα στενά περάσματα κατά προτίμηση με δένδρα ομπρέλα από επάνω και το παράθυρο πάντα ανοικτό - είναι απόλαυση, για να μην πω καμμιά πιό κακή κουβέντα...

Επίσης τον θεωρώ πιό εύκολα συντηρήσιμο από ένα χομπίστα και πιό αξιόπιστο και εύκολα επισκευάσιμο από τα TDi κλπ diesel με τις τρόμπες πετρελαίου, TD5- Puma με τα common rail και ηλεκτρονικά κλπ, κλπ

Απλά κάποια χρήματα που γλυτώνεις από συντηρήσεις-αλλαγές κινητήρων κλπ τα δίνεις στην βενζίνη, αλλά χαλάλι του...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό fatman » 23 Νοέμ 2007, 10:26

Παντελη-discoman,οπως ανεφερε και ο Παντελης-pantg,το disco 1 καμια σχεση κατασκευαστικα με το disco 2.
Διαφορετικοι αξονες,εμπρος ανοιχτα ακρα-εκτεθειμενοι μπιλιοφοροι (μη αναβαθμισημοι μεχρι προσφατως),αλλο

καρε-πλημνες(hubs),αλλη στηριξη αμορτισερ,πισω αξονας στηριξη καμια σχεση με πριν,δεν εχει a-arm,εχει μπρατσα-βραχιονες σαν

τα εμπρος και συνδεσμο watts(κατι σαν να βαζεις 2 μικρες panar για να μην μετακινειται ο αξονας δεξια-αριστερα)
Σιγα τα αυγα θα πεις αλλα σε ψηλωματα ανω των 2" οι συνδεσμοι watts βρισκουν στο σασι.
Πισω προαιρετικα αεραναρτηση με συστημα ενεργης(υδραυλικης) αντιστρεμπτικης εμπρος.
Καλο στο δρομο,αλλα προβληματα με αισθητηρες υψους,κομπρεσερ,αεροσουστες,διαροες στην μοναδα ACE(αντιστρεπτικης που λεγαμε)

και στην αντλια αυτης.
Τα χειροτερα προβληματα ερχονται απο το traction control(που τοποθετηθηκε γιατι καταργηθηκε η δυνατοτητα μπλοκαρισματος του

μεσαιου διαφορικου!!??),οπου λογω προβληματικων αισθητηρων ABS,αναβουν τα λαμπακια-εφιαλτης ABS-TCS-HDC.
Σε ορισμενα TD5 περναγε λαδι στην πλεξουδα του μοτερ(ηλεκτρονικα γαρ) και αρχιζαν κατι τρελλα(σπανια αλλα επισκευασιμο)
Οι πορτες ειχαν τωρα λαμαρινενιο περιβλημα αντι αλουμινιο(καλο αυτο!),καπω-εμπρος φτερα πισω πορτα αλουμινιο,ουρανος λαμαρινα

οπως disco 1.
Σαζμαν,βοηθητικο ναι μεν R380-Lt 230 αλλα σε ειδικες εκδοσεις,τα δε αυτοματα Zf με ηλεκτρονικο ελεγχο,δηλαδη δεν υπαρχει

interchangeabillity!! ανταλλακτικων μεταξυ disco1-2.
Επισης δυσκολια σε ποικιλια επιλογης κορωνας-πηνιου για διαφορικα.
Σασι μοιαζει με το παλιο αλλα καμια σχεση,αλλες στηριξεις διφορικων-αναρτησεων.
Μια χαρα ειναι το disco 2,το αγοραζεις το συντηρεις και το απολαμβανεις,απλως επειδη ειναι αλλο αυτ/το απο το προηγουμενο,δεν

υπαρχει εμπειρια και ποικιλια αν θες να βελτιωσεις-πειραξεις κατι.
Οδηγησα τις προαλλες ενα Td5 auto ενος φιλου,ωραιο τραβηγμα,αθορυβη μεταδοση,ΑΛΛΑ κυκλος στροφης απογοητευτικος(δεν σε

παιρνει για επιτοπου σε δρομο με 3 λωριδες-το δοκιμασα 4 φορες σε επιτοπιες στην Λ.Αλεξανδρας!)
Επαναλαμβανω ειναι πολυ ωραιο αμαξι - αλλα οχι για εμενα(βεββαια ποτε μην λες ποτε!)
Χαιρετω!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό fatman » 23 Νοέμ 2007, 10:27

Α! και εχει - ευτυχως - κανονικα εξωτερικα χερουλια στις πορτες!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό vagelis » 23 Νοέμ 2007, 11:36

Εχεις κανει καποια λαθη,1ον εχει κλειδωμα στο κεντρικο διαφορικο και δευτερον οι βλαβες που αναφερεις δεν υφιστανται,στο δικο μου μετα απο 100000 χλμ,παρουσιαζει προβλημα η αριστερη βαλβιδα της αεροφουσκας,κανενα προβλημα με τρακσιον,νταουν χιλ κλπ ηλεκτρονικα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 23 Νοέμ 2007, 13:31

vagelis έγραψε:Εχεις κανει καποια λαθη,1ον εχει κλειδωμα στο κεντρικο διαφορικο και δευτερον οι βλαβες που αναφερεις δεν υφιστανται,στο δικο μου μετα απο 100000 χλμ,παρουσιαζει προβλημα η αριστερη βαλβιδα της αεροφουσκας,κανενα προβλημα με τρακσιον,νταουν χιλ κλπ ηλεκτρονικα.


Κανένα Πρόβλημα ???????????? :shock: :shock: :shock: :shock:

Τότε μάλλον "μαϊμού" Λαντροβερ έχεις αγοράσει !!!!! :D :D :D

Και μίας και το κουνεντιάζουμε, ποια είναι η λογική της Land Rover και βγάζει "αναιμικό" το 90αρι. Γιατί πχ αν ο diesel ήταν 3,5 λίτρα σίγουρα θα ήταν πιο απολαυστικός. Πχ Land Cruiser Diesel.

Το ιδιο ισχύει και για τα disco 2. Γιατί τον td5 2,5L και όχι ένα TD5 3L ?
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό vagelis » 23 Νοέμ 2007, 13:39

Πιστευω οτι δεν τους ενδιαφερει η ιπποδυναμηαλλα η ροπη,οποιος θελει ιπποδυναμη παιρνει βενζινη,αλωστε και το λαντ κρουιζερ που αναφερεις βγαζει 170 αλογα,ενοω το καινουργιο και το tdv6 δεν βγαζει λιγοτερους.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 23 Νοέμ 2007, 20:52

Τώρα για το πολύ φασαρία για το τίποτε σε εκτός δρόμου εφαρμογές, έχω να πώ ότι ο ήχος του - ιδίως στα στενά περάσματα κατά προτίμηση με δένδρα ομπρέλα από επάνω και το παράθυρο πάντα ανοικτό - είναι απόλαυση, για να μην πω καμμιά πιό κακή κουβέντα...


Που να δεις να λείπει και το πίσω καζανάκι,κακές λέξεις που θα έχεις να λες.
Εξάλλου μόνο ψυγεία και κουζίνες αγοράζεις, κοιτώντας τι σε συμφέρει. Ένα V8, το αγοράζεις γιατί στο λέει η καρδιά σου.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 23 Νοέμ 2007, 21:28

DRAKOS έγραψε:Που να δεις να λείπει και το πίσω καζανάκι,κακές λέξεις που θα έχεις να λες.
Εξάλλου μόνο ψυγεία και κουζίνες αγοράζεις, κοιτώντας τι σε συμφέρει. Ένα V8, το αγοράζεις γιατί στο λέει η καρδιά σου.


Για τα ψυγεία και τις κουζίνες συμφωνώ απολύτως.

Για τον ήχο, διαφωνώ λίγο, εγώ τον προτιμώ με πολλά μπάσα αλλά πάντα με σιλενσιέ, τα θορυβώδη με κουράζουν....
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Νοέμ 2007, 10:11

Oμορφόπαιδα (αντε βρε πώς σας καλοπιάνω !!!!) γειά σας,

Ο ήχος του V8 είναι σαφώς πολύ σέξυ.
Και ακόμη πιό σέξυ γίνεται μέσα σε τούνελ.

Τάσο η αφαίρεση του κεντρικού καζανακίου δίνει μπάσο και μάλιστα χωρίς να γίνεται ενοχλητικός ο θόρυβος.
Πάντως ακόμη και στον ήχο τα καρμπυρατέρ πιστεύω ότι κερδίζουν (είναι λίγο σαν την βραχνή φωνή της Κανελίδου.....<τρελλή παρομοίωση>)


Μανώλη οι πετρελαιοκινήτηρες ΟΤΑΝ συντηρούνται σωστά (και δεν θέλουν και πολλά) έχουν σαφώς μικρότερο κόστος συντήρησης από τους βενζινοκινητήρες και οι παλαιότερης τεχνολογίας έχουν και πολύ φθηνά ανταλλακτικά (μπεκ και αντλία) σε περίπτωση που κάτι χαλάσει λόγω κακού καυσίμου. Ασε που ένας πετρελαιοκινητήρας (ιδίως παλαιάς τεχνολογίας και πάλι) έχει εξαιρετικά μεγάλα περιθώρια αντοχής σε νοθευμένο καύσιμο.
Ενδεικτικά θα σου αναφέρω ότι ένας πετρελαιοκινητήρας στην ουσία στο service χρειάζεται μόνο λάδια και το φίλτρο τους, φίλτρο αέρος και φίλτρο πετρελαίου. Αν αλλάζεις τακτικά τα λάδια και τα φίλτρα και καθαρίζεις και την νεροπαγίδα τότε δεν ζητάνε τίποτε άλλο (πλήν της αλλαγής του ιμάντα του εκκεντροφόρου στα Tdi).
Σύγκρινέ το αυτό με την όρεξη των V8 για ωστήρια, εκκεντροφόρο, μπουζοκαλώδια, ράουλο ντιστριμπιτέρ, λάδωμα της βάσης του ράουλου, μπουζί......
Το θέμα που πραγματικά έχει ουσία είναι η σωστή και τακτική συντήρηση.
Αν αυτό υπάρχει και στους δύο τύπους κινητήρων (πετρελαίου και βενζίνης γενικότερα και όχι μόνο ανάμεσα στους V8 και τους Tdi με τους οποίους συγκεκριμένα εμείς "συμβιώνουμε") τότε οι πετρελαιοκινήτηρες προσφέρουν μεγαλύτερη αξιοπιστία και διάρκεια ζωής μέχρι την πρώτη γενική επισκευή.

Σίγουρα πάντως το χαμόγελο που σου χαρίζει ένας V8 όταν διασκεδάζεις με αυτόν ένας πετρελαιοκινητήρας θέλει πολύ "κούρδισμα" για να στο δώσει (αλλά στο δίνει)

Αναφορικά με τον ήχο έλα μιά μέρα να ακούσεις την "κουρδισμένη" καμήλα να ανεβάζει στροφές με φορτίο σε ανηφόρα. Εχεις ακούσει μερικές νταλίκες που γρυλίζουν??? Κάτι τέτοιο. Ηχος δύσκολος να περιγραφεί αλλά έχει πολύ γούστο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Landless » 24 Νοέμ 2007, 10:30

Διωρθώστε με αν κάνω λάθος αλλά από όσο ξέρω η όρεξη των V8 για εκκεντροφόρο προκύπτει από αλλαγές λαδιών που γίνονται κάθε ... δίσεκτο έτος. Με συχνές αλλαγές λαδιών δεν έχει τέτοια προβλήματα. Από την άλλη τα αναλώσιμα του ηλεκτρικού συστήματος (μπουζί, καλώδια, ράουλο κλπ.) είναι και φθηνά και πολύ εύκολα στην αλλαγή τους. Ε, πόση ώρα χρειάζεται πια για να αλλάξεις ένα ράουλο;
Συμφωνώ όμως ότι οι πετρελαιοκινητήρες βγάζουν περισσότερα χιλιόμετρα μέχρι την πρώτη επισκευή.

Τώρα για τον ήχο, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, αλλά και εγώ δεν αλλάζω τον V8 με τίποτα...

Πάω τώρα να βάλω το soundtrack του Bullit για να πάρω τη δόση μου...
Άβαταρ μέλους
Landless
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:07
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 24 Νοέμ 2007, 23:15

Aγαπητέ Παντελή,

συμφωνώ και εγώ, το καρμπυρατέρ δίνει τον καλύτερο ήχο και την καλύτερη ροπή χαμηλά.

Όσον αφορά την συντήρηση, αναφέρθηκα στην περίπτωση του χομπίστα. Κατά την γνώμη μου ο χομπίστας συντηρεί εύκολα τα πάντα στον V8, ενώ θα δυσκολευτεί πολύ περισσότερο στους πετρελαιοκινητήρες με turbo και τρόμπες πετρελαίου ή common rail (ασε που για τον V8 υπάρχει τέτοια προσφορά και ποικιλία βελτιώσεων που μπορείς να βελτιώσεις τα πάντα...)

Όσον αφορά τα χιλιόμετρα, οι παλιοί πετρελαιοκινητήρες μπορεί να βγάζαν περισσότερα συγκριτικά με τον αντίστοιχο βενζινοκινητήρα, οι νέοι αμφιβάλλω πολύ...

Στην περίπτωση του LandRover δεν μπορούμε να συγκρίνουμε απλά βενζινοκινητήρα με πετρελαιοκινητήρα, πρέπει να σκεφτούμε και το ζόρι που τραβάει ο καθένας για να κινήσει το τέρας των 2+ τόννων. Νομίζω ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο χρειάζεται κυβικά για ν΄αποδώσει τις χάρες του.

Είναι εξάλλου γνωστό σε όλους ότι there is no substitute for cubic inches.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες