Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ψαχνω για Disco I.Για πειτε μου καποια πραγματα...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό fatman » 14 Ιούλ 2009, 13:45

Πες και για τι λεφτα μιλαμε.
Παντως εγω θα σου προτεινα ενα καλοσυντηρημενο Disco V8 πρωτης γενιας σαν το 3.5 hotwire του ekarpod.
Καλο,απλο,τιμιο,μπορεις να το πασπατεψεις και μονος σου,οσο για αντ/κα δεν εχεις θεμα.
G-wagen απο ΕΣ,κατασκευασμενο απο ΕΛΒΟ,δεν ξερω τι παιζει απο συμβατοτητα σε καποια αντ/κα,δεν συζυταμε για καλοπεραση κατα την θητεια του,οπως και τα 110 απο ΟΔΔΥ,εχουν περασει απο πανω τους χιλιοι-μυριοι,οχι οτι στο τελος δεν θα λυθουν τα προβληματα τους.
Patrol καλο αλλα τεραστιο,τα 3λιτρα (ZD30) ειχαν καποιο θεμα αυτοκαταστροφης των μοτερ τους(καποιες χρονιες),χωρια κοστος και ευκολια ευρεσης αντ/κων(καινουργιων και παλαιων),τωρα κατι LC που αναφερεις,ειναι σαν να ψαχνεις να αγορασεις σκατα μυγας σε κονσερβα - απο θεμα σπανιοτητας θελω να πω.
Γενικα αν δωσεις μεχρι 8000 ευρω,δεν θα μετανιωσεις οσο αν εδινες 15-20 χιλ ευρω για τα αλλα που αναφερεις,γιατι ολα θα θελουν και το κατιτις τους για να τα φερεις στα μετρα σου.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό fatman » 14 Ιούλ 2009, 13:53

Υποψιν οτι θα δελεαστεις απο προσφορες του τυπου Disco 3.9 V8 του 97-98 με 9000,οσα ειχα δει σε καποια φαση ηταν σε φαση καταρευσης,οι πιο πολλοι τα παρατησαν στην τυχη τους και πρεπει να πληρωσει ο επομενος την νυφη,ενω ενα 3.5 του 94 να παιζει στα ιδια λεφτα-αλλα ειναι και καλυτερη επιλογη long-term.
Τα V8 σηκωνουν και μεγαλυτερα λαστιχα χωρις γραναζωμα,σε αντιθεση με το mpi,τα 3.5 εναι απο τα πιο αξιοπιστα μοτερ πιστευω,σε σχεση με 3.9-4.0-4.2-4.6 που ηταν οι μετεπειτα εξελιξεις του αρχικου μπλοκ.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό grvit » 14 Ιούλ 2009, 14:16

Ευχαριστω για τις συμβουλες.Για τετοιο ποσο που αναφερεις μιλαμε,εκει γυρω στα 7-8000.Θα διεθετα περισσοτερα αν ειχα ηδη πουλησει το Vitara αλλα δεν ξερω ποτε θα γινει αυτο.Εχω και ενα σωρο απιαστα εξαρτηματα για βελτιωση απο αξονες Toy LC μεχρι βασεις μεχρι οτι βαζει ο νου σου.Τι να κανω,δεν προλαβα να τα βαλω επανω,η κατασταση εγινε πιεστικη με το θεμα του μωρού.Μην ξεχναμε και το σκυλί...:D. Η αγγελια θα μπει ομως πιστευω τις επομενες μερες οταν κατασταλαξω καλυτερα.
Εννοειεται ομως οτι αν στο μεταξυ βρω κατι καλο και αξιολογο το παιρνω αμεσα και μιλαμε για ποσο μεταξυ 7-8000.Αν το βρω με χρηματοδοτικο ακομα καλυτερα,με διευκολυνει,αλλα και να μην γινεται δεν πειραζει.

Για τα αλλα,Νissan,K.τλ το εχω δει το θεμα,εχει διαδικασιες και δυσκολιες,οποτε το αφηνω.

Οντως βρηκα κατι αγγελιες Disco 3.9 V8 στα 9000-10.000 αλλα δεν τα ειδα απο κοντα....Ευχαριστω παντως για την επισήμανση ,θα την εχω υπόψιν.

Με δελεαζεις με το 3.5 μοτερ και τα οσα αναφερεις,πραγμα που οδηγει στο 110 ετσι....Δυσευρετα τα 110 τα πενταπορτα.....Και του 94 να ειναι ,αν ειναι αξιολογο ,το παιρνω δεν εχω προβλημα,μου αρεσει να τα σκαλιζω και να τα φτιαχνω σιγα σιγα.Μου αρκει να τσουλαει στην αρχη και να μην ειναι προβληματικο απο θεμα μηχανής-μετάδοσης. Το 90 δεν μου κανει,θελω περισσοτερο χώρο. Το Mpi μου φαινεται επισης καλο και βολικο αλλα οσο περνανε οι μερες τοσο κλινω προς το 110,αρκει να ειναι 5πορτο.Εχει και μοτερ δυνατο τουλαχιστον.

Το 3.5 (110 δηλαδη) ως καλυτερη επιλογη Long term το εννοεις απο θεμα επαρκειας ανταλλακτικων,ως βαση για να το κανεις οπως θες,υπαρχει μεγαλυτερη ποικιλία διαφόρων εξαρτηματων για βελτίωση ή απλα το αναφερεις μονο λόγω του οτι ειναι το μοτερ πιο αξιοπιστο ?

Ξεχασα να αναφερω στα προηγουμενα ποστ οτι δεν ειμαι της ταχυτητας,δηλαδη εχω μεση ταχυτητα ταξιδιου γυρω στα 80-90,οποτε πιστευω δεν θα τρομαξω απο τις καταναλωσεις των LAND οπως εχω διαβασει σε καποια σχολια.Δε θελω να αγχωνομαι με τα γκαζια.Καποτε τα σανίδωνα με τα πλήρωσα ευτυχως μονο σε ανταλλακτικα.
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό fatman » 14 Ιούλ 2009, 15:46

Σορρυ σε μπερδεψα,μιλαω για Disco 3.5,90-110 βενζινη εβγαιναν μεχρι 1988 αντε 1989(εκτος επετειακου),οτι αλλο ακους απο ημ/νιες ειναι μουφες!!
Ποσες φορες ειπα και εγω να παρω 110 5πορτο,μεχρι μου ξαναεμπαινα στο Disco,αλλα και παλι μιλας για 10χιλ ευρω τουλαχιστον αγορα σε ημι-χρεπι κατασταση,βαλε κανα 3-4 χιλ για μαζεματα για να βαλεις κανα κομφορ - παιδι εχεις υπολογισε a/c - κλειδαριες,παραθυρα κλπ και μετα προσθεσε τα εξτρα του τουμπανιασματος!!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό fatman » 14 Ιούλ 2009, 15:50

Πχ αυτο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/281153/
πρεπει να ειναι και απο φιλο του φορουμ.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό grvit » 14 Ιούλ 2009, 17:50

ωραιος ! Τετοιες εκτιμησεις θελω για να μπορω να καταλαβω 5 πραγματα.θεωρουσα τα 110 πιο φτηνα και δεν ειχα ιδεα για τις χρονολογιες αυτες.πχ το συγκεκριμενο που αναφερεις το 3.5αρι υπεθεσα οτι ειναι λαθος γραμμενο και εννοει 3.9 καθοτι ολες οι αγγελιες για disco ειναι ειτε για moi ειτε για τα 3.9.ευχαριστω πολυ,μεγαλη υποθεση τα οσα μου ειπες.Να σαι καλα.θα το δω το θεμα με το λινκ...
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Ιούλ 2009, 19:19

Ξέχνα καλύτερα τα παλιά Defender, είναι υπερτιμημένα και στην πραγματικότητα ακόμα και ανακατασκευασμένα (σε νορμάλ μορφή) δεν αξίζουν περισσότερα από 5000-8000 ευρω. (Πάντα υπάρχουν ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ)
Καινε τον άμπακο και θα είσαι μέσα στα προβλήματα.

Ναι σε νεώτερα (TD5-TD4) αν δεχθείς ότι ακόμα και από καινούργια θα... μπάζουν νερά (με απλή βροχούλα) και αέρα (από παντού). Πάντως εκτός δεν συγκρίνονται με τα Disco. (Tα DEF είναι πολύ καλύτερα, λογικό είναι)

Ναι μπορείς να βρεις ακόμα Disco I σε καλή κατάσταση και με λίγα χιλιόμετρα (κάτω από 150.000)
Το μοτέρ δεν θα σου πάθει τίποτα και μπορείς να βρεις τα πάντα (εφόσον ο προηγούμενος τουλάχιστον άλλαζε τα λάδια). Τουλάχιστον ακόμα και οι "άσχετοι" με LandRover μηχανικοί άλλαζαν τα λάδια - φίλτρο.

Επίσης..... θα βρεις τα πάντα και σε εξαιρετικές τιμές για αναλώσιμα.... Προσοχή βέβαια γιατί ακόμα και στα LR υπάρχουν περιπτώσεις που θα σου προσφέρουν "εξαιρετικές" τιμές και μετά θα τα βρεις σε μισά χρήματα...

Κάνε μια βόλτα στο http://www.paddockspares.com και θα καταλάβεις γιατί LandRover! (Ρίξε και μια ματία στο ebay)

Ξεκινώντας, μια ανάρτηση OME + ελατήρια, ποδιά ρεζερβουάρ + Camel Cut στα πίσω φτερά + ένα σετ αξιοπρεπή mud και .... θα χάσεις όλους σου τους φίλους κανείς δεν θα έρχεται μαζί σου (πλην LR) γιατί δεν θα μπορούν να σε ακολουθήσουν εκεί που το Disco θα ... χασμουριέται !)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό grvit » 14 Ιούλ 2009, 23:03

Οκ λοιπον.Πολυ σημαντικα τα οσα μου εγραψες Σπυρο και σ ευχαριστω γιατι ξεκαθαριζει σιγα σιγα το μπερδεμα επιλογης.Οποτε επικεντρωνομαι σε Discovery λοιπον και κυριως για σειρα ενα ,αρα μιλαμε για εως 93 η εν παση περιπτωσει για το μοντελο με τα μαυρα πλαισια στα μπροστινα φωτα.Καταλαβαινω τα οσα ειπες για το μοτερ το 2λιτρο και τις διαφορες του με το 3.5 - 3.9.Και υποθετω αποκλειεται και το 3.9 οποτε μενουν το mpi και το 3.5 V8,αν τα λεω καλα.Ο κυριος προβληματισμος μου: (και με το σκεπτικο οτι και τα 2 μοτερ ειναι αξιοπιστα) παιρνω ενα Disco και και μετα απο 10-20.000 χιλιομ παθαινει ζημια το μοτερ και η μεταδοση και πρεπει να ανοιχτουν και αλλαχτουν εξαρτηματα.Με ποιο απο τα δυο μοτερ-αυτοκινητα θα εχω καλυτερες πιθανοτητες να βρω εξαρτηματα ? Στο νετ απο οσο ειδα γενικα engine parts η engine service items για το Μpi ψιλοσπανιζουν.θα ξαναψαξω καλυτερα αυριο.
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό vagelis » 15 Ιούλ 2009, 07:22

Κοιταξε,μην ψαχνεις ντε και καλα για 3,5 μονο και 3,9 να βρεις παρτο,εγω ειχα για 2 χρονια 3,9 και δεν ειχα κανενα προβλημα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό grvit » 15 Ιούλ 2009, 09:04

Ολα καλα αλλά εχω αρχισει να μπερδευομαι ασχημα.....και να κουραζομαι ελαφρως.
Απο καθαρά γιαπωνεζος και πολυ καλα διαβασμένος και απο οσο διαπιστωνω και πολυ "κακομαθημένος" τελικα ,πρεπει σε πολυ μικρο χρονικο διάστημα να κατατοπιστω σχετικα με τα Land Rover, μοντελα, χρονολογίες και οχι μονο αυτό αλλα προφανως λόγω των ουκ ολίγων διαχειριστων που αλλαξε σε μικρο σχετικα χρονικο διάστημα και λόγω ισως των "ιδιαιτεροτήτων" των διαδικασιων παραγωγης και ποιοτικου ελέγχου,πρέπει να κατσω να μάθω και να θυμάμαι ποια μοντελα σε ποιες χρονιές ηταν τα "καλά" και ποια "οι φόλες"...... Και μετα το στάδιο αυτο,πρεπει να δω απο τα "καλά " ,ποιά ειναι τα κακομεταχειρισμενα και ποια τα σωστά και καλα συντηρημένα,κατι το οποίο κατα ενα μεγαλο ποσοστό ειναι και θέμα τύχης.

Μα τι θρίλερ ειναι αυτό.....
Θα μου πειτε, "μα σου πε ρε φιλε κανενας με το ζορι, να παρεις Land Rover ? "
Οχι ,και ας μην επεκταθω παραπανω,εχει αναλυθει το θεμα ακομα και σε επιπεδο παραψυχολογίας..... Τουλαχιστον η "Christine" ,το θυμαστε το θρίλερ με το αμερικανικο αυτοκινητο που θερισε κόσμο ? Ειχε ενα καλο που τα Land δεν εχουν ......φτιαχνόταν μονο του το ατιμο...... :lol: :lol:

Τελος παντων,μαζευω τα κομματια μου και αναφερω οτι στοχοποιειται το LR Discovery και μενει να διευκρινιστει το θεμα μοντελο χρονιά κινητήρας.

Απο οσο κατάλαβα ολοι συμφωνουν εως τώρα οτι το Disco Mpi εως και το 93,αυτο με τα μαυρα πλαισια στα φανάρια ειναι το πιο αξιόλογο και αξιόπιστο ειτε σε 2.0 ,ειτε σε 3,5.

Καποια απο τα μοντελα με το facelift εχουν μεγαλυτερο ποσοστό αστοχίας εκ παραγωγής λόγω ισως των παραπανω ηλεκτρονικων-ηλεκτρικων μπλιμπλικίων ?

Για να μη σας τα πρήξω και με βριστε στο τέλος,μπορει καποιος που ξερει και οσο πιο αντικειμενικά μπορει ,να μου γραψει επιγραμματικά τα μοντελα που αξιζει να κυνηγήσω με μεγιστο οριο αγοράς μεχρι 10.000 Ε ?
Με κριτήρια
Α.Αξιοπιστία-μικρότερο ποσοστό παρουσιασης προβληματω σε σχεση με αλλα.
Β.Ευκολία στη συντηρηση (ειμαι σε νησί ,δεν ξερω αν μπορει να τσεκαριστει εδω ενα πολυμπλοκο μοτερ και εγκεφαλος Land και δεν το νομιζω κιολας)
Γ.Επαρκεια ανταλλακτικών και κυριως μιλαω για μηχανή-μετάδοση (π.χ ας πουμε οτι θελω να ανακατασκευασω το μοτερ να το κανω καινουριο )
Δ.Προοπτική εξέλιξης ,δηλαδη ας πουμε οτι θελω να αλλαξω τον Mpi γιατι εσπασε το μοτερ και δεν βρισκω μηχανη η εξαρτηματα -αν καταληξω εκει στο Mpi τωρα- και να βαλω 3,5 η 3,9 .Γινεται ευκολα απο μηχανολογικη αποψη και οικονομικη η θα πρεπει να αλλαξω το μισο αυτοκινητο ,οποτε πρεπει να σκεφτω σοβαρα να κινηγησω αποκλειστικα τους 3,5 3,9 ?

Μην μου γραψτε αυτα που εχετε ηδη πει και κουραζεστε,απλα καποιος εμπειρος αν μπορει ας μου πει π.χ

1.Το ταδε
2.Το ταδε
3. κ.τ.λ

οπου το 1 η πρωτη καλυτερη προτεινομενη επιλογή και ακολουθουν οι αλλες.Δεν μπορω να να ξεδιαλυνω μεχρι στιγμης,δεν τα ξερω και καλα τα μοντελα και μπερδεύομαι.Τουλαχιστον να εχω μια λιστα ,να μην ψαχνομαι.
Ειπα να κανω ενα δημοψηφισμα αλλα δεν ξερω αν θα βγει πορισμα ξεκαθαρο.Οι ιδιοκτητες Land ειναι τρελλαμενοι και ισως ολα τα μοντελα να ισοψηφίσουν :lol:
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 15 Ιούλ 2009, 09:58

Kαλημέρα,

αντε να γράψω και εγώ μήπως βοηθήσω...

η εμπειρία μου είναι από ένα defender 3.5 V8 carb επαγγελματικό μοντ 90 που κατέχω από το 1996 και από ένα disco 3.5 v8 efi που κατέχω επίσης από το 2000

έχω να παρατηρήσω σ' αυτά που είπε ο Σπύρος ότι το Defender δεν είναι απαραίτητα καλύτερο off-road και είναι όλα θέμα προτιμήσεων. Σίγουρα το κοντό σασσί (90άρι) είναι πιό αποτελεσματικό σε trial και γενικά πολύ δύσκολα περάσματα και όσο μεγαλώνουν οι ιντσες του μεταξονίου (100 ή 110) τα πράγματα δυσκολεύουν ίσως λίγο, αλλά η άνεση (όχι μόνο εσωτερικά αλλά και στην οδήγηση) και οι χώροι πολλαπλασιάζονται τραγικά...

Από την δική μου χρήση τόσα χρόνια, θεωρώ τις 100 ιντσες των disco-raro classic την χρυσή τομή για την χρήση που κάνω (εκδρομική, που δεν σταματά ...πουθενά όμως)

Το defender μου δεν το πουλάω γιατί είναι επαγγελματικό και έχει αποσβέσει την αξία του και γιατί είναι και λίγο φετιχ, αν έπρεπε όμως να διαλέξω να κρατήσω ένα από τα δύο με αυτοκινητιστικά κριτήρια, δυστυχώς δεν θα μπορούσα να κρατήσω το defender αντί του disco.

Τώρα για τις χρονιές και τα μοντέλα, είναι ακριβώς όπως τα έγραψε ο Σπύρος, σίγουρα χρονολογίες μέχρι 93 (χωρίς ηλεκτρονικά, μόνο ένα κεντρικό ECU για τα EFI το οποίο γενικά δεν έχει πρόβλημα)

Μετατροπή από mpi σε V8, μάλλον την ξεχνάς. Δεν γίνεται νόμιμα, άσε που πρέπει ν΄αλλάξει όλο το αυτοκίνητο.

Ενα επίσης βασικό που δεν αναφέρθηκε στα προηγούμενα post είναι ότι με το landrover θα είσαι ευτυχής (και αυτό επίσης) αν έχεις χρόνο, χώρο και διάθεση ν' ασχοληθείς μαζί του, να λύσεις μικροπροβλήματα όπως διαρροές που κανείς δεν θ' ασχοληθεί και γενικά μικρά ή σοβαρότερα προβλήματα που μπορεί να έχει μέχρι να το φέρεις στην κατάσταση που πρέπει.

Όλα φτιάχνονται εύκολα στο σπίτι και στο διαδίκτυο υπάρχουν πληροφορίες αναλυτικότατες.

Αυτό για μένα είναι το σημαντικότερο στην συντήρησή του, αν πιάνουν τα χέρια σου, συνέχισε την αναζήτηση, διαφορετικά, ξανασκέψου το δύο φορές...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pouf » 15 Ιούλ 2009, 10:42

και που θα βρουμε RRC τετραπορτο που ψαχνουμε σας λουστιδες κανα χρονο? και επειδη εχω απογοητευτει το τελευταιο διμηνο την ψαχνω για disco του 2000-01 3.9L.εχω δει δυο και ειναι αεροπλανα μεσα ,αεραναρτησεις και δε συμμαζεβεται και σημερα διαβαζω το ποστ οτι δεν ειναι και τοσο super. αντε παλι απ την αρχη!!
Άβαταρ μέλους
pouf
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 16 Φεβ 2009, 17:30
Τοποθεσία: Σπιτι μας Ανοιξη

Δημοσίευσηαπό grvit » 15 Ιούλ 2009, 12:02

ekarpod ευχαριστω.

Σε συνδιασμο των οσων αναφερες και οσων βρηκα πριν λιγο (χρονιες-μοτερ) αρα ψαχνω για Disco εως 93 με ειτε 2.0 Μpi , 2.5 200 Tdi ,η τον 3.5 V8 EFI.

οκ.
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό mytilini » 15 Ιούλ 2009, 12:04

Τα πάντα όλα στα έχω έτοιμα, ήτοι: κιβώτιο με ληγμένα χαπάκια, νατο-παλέτα με ορούς, επιδέσμους μάχης, το πλήρες εορτολόγιο της εκκλησίας για να "κατεβάζεις" , βίδες για το μπροστινό και κατάλογο με στεγανωτικά υλικά. Αν παρ' όλα αυτά επιμένεις, τότε τι να πώ, η κατάστασή σου είναι προκεχωρημένη.Δεν βλέπεις τους άλλους: ο Βαγγέλης άσπρισε πριν την ώρα του, ο Σπύρος ανέβηκε στο trophy με αυτοκίνητο και γύρισε αεροπορικώς, ο Ανδρέας ακόμη ψάχνει να βρεί από πού η διαρροή στο σύστημα τροφοδοσίας και πάει λέγοντας.
Πλάκα, πλάκα τώρα, για την δουλειά που το θές και όπως το θές είναι μονόδρομος,ας μην κοροϊδευόμαστε.Καλά-χρυσά και άγια τα γιαπωνέζικα αλλά στην κλάση που ψάχνεις είναι too much.Καλή τύχη.Εχασες μοναδική ευκαιρία με το Disco του φίλου που τόσο καιρό το είχε αγγελία.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό fatman » 15 Ιούλ 2009, 12:40

Φιλε sexfield,το Disco II που αναφερεις ειναι απλα ΑΛΛΟ αυτοκινητο - με οτι συνεπαγεται αυτο,RR Classic πραγματι λιγο δυσκολο να βρεθει,αλλα αν εχεις υπομονη κατι θα βρεις.
Εγω ειχα πει τερμα τα Land Rover (ελειψη χρονου) και κατεληξα με Disco II Td5..
Grvit αν δεν εχεις προβλημα με τα κυβικα "χτυπα" το V8,ειτε 3.5 η 3.9,οι διαφορες στην αξιοπιστια αφορουν τα περιφερειακα,φινιρισμα κλπ,βεβαια τα παλια μοντελα δειχνουν λιγο "φτωχολογια" μεσα,αλλα εδω ελεγες για 110,οποτε ολα τα αλλα ειναι λιμουζινες.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 23 επισκέπτες