Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ψαχνω για Disco I.Για πειτε μου καποια πραγματα...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Ιούλ 2009, 10:05

ekarpod έγραψε:O Αντρέας τα είπε σωστά.

Δεν ωραιοποίησε τίποτε Σπύρο, το 14 το έχω δεί πολλές φορές σε διαδρομή 350 χλμ με 2/3 εθνική υψηλών ταχυτήτων (για LR) 120-150 και 1/3 επαρχιακή 80-100 και καλοκαίρι με aircondition...

Το 24+ μόνο σε σκληροπυρηνικές συνθήκες, εκεί που και τα jimny φτάνουν (σύμφωνα με τα γραφομενά τους σε 15-16 λίτρα...)

Όσο για το νέο diesel, καίει μέσον όρον 10-11 λίτρα πετρέλαιο, το πετρέλαιο είναι περίπου 10% ακριβότερο από την βενζίνη, δηλ, αντιστοιχία 12 λίτρων βενζίνης στα 100, δηλαδή διαφορά από τα 16 μέσον όρο του V8, 4 λίτρα διαφορά δηλ, για 15.000 χλμ το χρόνο είναι 600 λίτρα το χρόνο, θές 1.000, με 1.000 ευρώ το χρόνο διαφορά, απόσβεση διαφοράς τιμής (το νέο diesel έχει αγορά 45.000) στον αιώνα τον άπαντα, εκτός αν κάποιος κάνει 60.000 χλμ το χρόνο...

Και δεν έχεις ούτε το γκάζι, ούτε την ροπή, ούτε την απλότητα συντήρησης του V8...


Μανόλη μπορεί να έχεις δει τα 14 (με προσπάθεια), αλλά συμπήρωσε και το MO για την πόλη; Η για το εκτος δρόμου; :-) :-)

Στο MPI το 12-13 είναι το συνηθησμένο και με το ζόρι (και σε εξαιρετικές περιπτώσεις εκτός δρόμου με κοντά) άντε να δεις 16.

Στα τελευταία χρόνια πριν το δώσω το Disco, έκανα συχνά τη διαδρομή Αθήνα - Βουκουρέστι, 12.5 -12.7 ΜΟ.

Με το 110 TD5 (που δεν είναι τόσο οικονομικό όσο το TD4) στην ίδια διαδρομή (αλλά με περισσότερη άνεση - δεν προσπαθούσα να κάνω οικονομία) έβγαλα 8.8-9.0.

Πρέπει να σημειώσω βέβαια ότι πέρσι με το Μαριο που προσπαθήσαμε να κάνουμε οικονομία (μέχρι αηδίας :-) )στην ίδια διαδρομή με το 90V8 (με ασφάλτινα λάστιχα) κτυπήσαμε 15.5 :-)

Τώρα τα άλλα για το κόστος σε βάθος χρόνου σε συνδιασμό με το κόστος αγοράς έχεις απόλυτο δίκιο!
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 22 Ιούλ 2009, 10:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Ιούλ 2009, 10:06

GRVit κανόνισε να μην πάρεις Land! :twisted: :twisted:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 22 Ιούλ 2009, 10:13

Σπύρο,

το 14 το έχω δεί πολλές φορές,

και έχω και 2 καινούριους αισθητήρες λ έτοιμους, να εγκαταστήσω δοκιμάσω, (μετά από 17 χρόνια, αξίζουν 55 ευρώ που έδωσα και για τους δύο original NTK OEM από Αμερική...)

απλά φοβάμαι ότι μετά δεν θα πιστεύει κανείς τις καταναλώσεις μου...

(το βιβλίο του αυτοκινήτου δίνει 10,5 λιτρα/100 για εθνική 90 χλμ την ώρα, να το δώ και ας πεθάνω μετά... :P :P :P )
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Ιούλ 2009, 10:32

ekarpod έγραψε:Σπύρο,

το 14 το έχω δεί πολλές φορές,

και έχω και 2 καινούριους αισθητήρες λ έτοιμους, να εγκαταστήσω δοκιμάσω, (μετά από 17 χρόνια, αξίζουν 55 ευρώ που έδωσα και για τους δύο original NTK OEM από Αμερική...)

απλά φοβάμαι ότι μετά δεν θα πιστεύει κανείς τις καταναλώσεις μου...

(το βιβλίο του αυτοκινήτου δίνει 10,5 λιτρα/100 για εθνική 90 χλμ την ώρα, να το δώ και ας πεθάνω μετά... :P :P :P )


Βλαμένος αισθητήρας θα ανεβάσει τις καταναλώσεις (και φυσικά δε βγάζει κάρτα), οπότε αν τους έχεις μπήξτους!

Και στο MPI έτσι έλεγε για εθνική με 90χλ/ω.

Μια φορά (αλλά μόνο μία), είδα 10.2 !!!!

Συνθήκες: Με τα πολλά χιόνια πριν από μερικά χρόνια που είχαν κλείσει τα πάντα. Φύγαμε απο Αθήνα για Νάουσα. Πάγος παντού στο δρόμο, αλλά άδειος, ταξιδέψαμε με 70-75 χλμ. μέγιστο την ώρα και φυσικά αυγό κάτω από το πόδι για φρένο και γκάζι. Ε... εκεί το είδα αυτό.

Το 12-13 γίνεται με MPI και είναι το συνηθισμένο. :P
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Ιούλ 2009, 10:45

ekarpod έγραψε:....
απλά φοβάμαι ότι μετά δεν θα πιστεύει κανείς τις καταναλώσεις μου...



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 22 Ιούλ 2009, 11:04

Βλαμένοι δεν είναι οι αισθητήρες,

κάρτα βγάζω βέβαια κάθε χρόνο και πολύ καλές είναι οι εκπομπές μου, και οι καταναλώσεις μου, απλά βρήκα καινούριους με 20 USD τον ένα και "αναγκαστικά" τους πήρα...

εφτιαξα και τις καλωδιώσεις και σύντομα θα πάω στον φίλο μου ηλεκτρολόγο με τον καυσαναλυτή να δοκιμάσω αν καλυτερεύει κάτι...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό grvit » 22 Ιούλ 2009, 11:10

superspy έγραψε:GRVit κανόνισε να μην πάρεις Land! :twisted: :twisted:


α..... πολυυυυ μακρια πας,βιάζεσαι ....
Για φαντασου αυριο μετα το homework που θα κανω παλι σημερα απο τις στατιστικες που θα μαζέψω και κανω τη νεα οικονομοτεχνική μελέτη :P , να γραψω οτι ξανααπορρίπτω το Mpi και diesel για να παρω V8.....
Δεν φταιω εγω ......Πως να βγσαλω συμπερασμα......Ολοι συμφωνειτε και διαφωνείτε σε οτι αφορά Land.Φαινεται τελικα οτι οι Εγγλεζοι στη γραμμη παραγωγής καποιες μερες πινανε παραπανω μπυρα και καποιες λιγοτερη (αλλα πινανε καθε μερα παντως) ,οποτε εχουνε βγει διαφόρων ποιοτήτων αυτοκινητα....:twisted: :twisted: :twisted:


Εχει φαει κανείς ban εδω ποτέ ? :lol: :lol: :lol: :lol:
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 22 Ιούλ 2009, 11:40

Απάντηση,

αγαπητέ Αποστόλη,

το πρόβλημά τους μάλλον είναι ότι πίνουν ζεστή μπύρα, αν έπιναν παγωμένη θα ήταν καλύτερα τα πράγματα...

το ότι αναγκαζόμαστε να παραδεχτούμε ότι το ενεργοβόρο V8 δεν είναι απαραίτητα μη συμφέρουσα και ούτε μη οικολογική επιλογή (ένα καινούριο όχημα επιβαρύνει το περιβάλλον με την κατασκευή του όσο περίπου 200.000 διανυθέντα χλμ από ένα "παλιό"), απαιτεί και αυτό αρκετή παγωμένη μπύρα για να το χωνέψεις...

σκέψου επίσης στην μελέτη σου ότι τα 10k που θα σου στοιχίσει ένα παλιό "καλό", είναι τα λεφτά που χάνεις σε λιγότερο από ένα χρόνο, από την αγορά του καινούριου (αν δεν σε ικανοποιήσει για κάποιο λόγο)

βάλε επίσης τα services που θα χρυσοπληρώνεις στα τρία χρόνια εγγύησης στην αντιπροσωπεία (πως θα ζήσουν και αυτοί με τέτοιες προσφορές τιμών που κάνουν) και θα δείς ότι θα χρειαστείς άλλη μία ...μπύρα

Μετά, πάρε μιά ανάσα, σκίσε τις μελέτες, πιές πολύ νερό, κάνε μιά βόλτα στην παραλία και μετά αποφάσισε :P :P :P
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Ιούλ 2009, 11:55

Μα αυτό είναι το καλό.... κάθε ένα landrover είναι χειροποίητο και μοναδικό!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 22 Ιούλ 2009, 12:16

...όπως και οι ιδιοκτήτες τους.

το χειρότερο πάντως είναι που άμα πάρεις μία φορά, θές να ξαναπάρεις...

πρέπει να κατατάσεται στα σκληρά...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Ιούλ 2009, 12:21

Εικόνα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 22 Ιούλ 2009, 12:59

ekarpod έγραψε:...όπως και οι ιδιοκτήτες τους.

το χειρότερο πάντως είναι που άμα πάρεις μία φορά, θές να ξαναπάρεις...

πρέπει να κατατάσεται στα σκληρά...




Tεκέ, το κάναμε εδώ μέσα!!!!!!!
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό grvit » 22 Ιούλ 2009, 13:01

ekarpod έγραψε:...όπως και οι ιδιοκτήτες τους.

το χειρότερο πάντως είναι που άμα πάρεις μία φορά, θές να ξαναπάρεις...

πρέπει να κατατάσεται στα σκληρά...


Kατι εχουν κανει αυτοί με το συστημα κλιματισμού/αέρα και σε ανυποπτο χρόνο σε ψεκαζουν με το κατιτίς και χαμπαρι δεν παιρνεις.....
Ειδικα τωρα με Ινδούς......ε ρε γλεντια,τωρα θα τα παιρνουν 2 -2 τα land.

Παλι καλα ομως,θα μπορουσαν να τα ειχαν παρει και οι Ολλανδοί....... :wink:
:lol: :lol: :lol:
Στην περιπτωση αυτη θα ειχαν βαλει και αυτοκολλητο ταμπελακι τυπου ARB στο ταμπλω με την υπενθύμιση. ΠΡΟΣΟΧΗ,μην ξεκινηστε πριν καντε το ημερήσιο service και ελεγξτε συσφίξεις...... :twisted: :twisted: :twisted:

αλλιως η εγγύηση ακυρωνεται........
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό grvit » 22 Ιούλ 2009, 19:00

Mια ερωτηση και μια απαντηση στα γρηγορα για να μην ψαχνω ...
Το Mpi φοραει την βοηθητική LT230 ?
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό grvit » 23 Ιούλ 2009, 10:51

..................... ναι ,αυτην φοράει με το LT77 σασμάν.

Μπορει να με διαφωτισει καποιος επειδη βρισκω αντιφατικες πληροφορίες,για τα παρακάτω :


Μpi εως 93
Σχεση κορωνας/πηνίου ?

Σχεση υψηλής (βρηκα 1:1.222 αλλα και οτι παιζει 1:1.410) ?

Σχέση χαμηλής (βρηκα 1:3.32) ?

(το facelifted-94+) πρεπει να ειχε πιο κοντη πρωτη και πιο κοντα low απο οσο βρηκα.Ασχετο.
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 21 επισκέπτες