Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ψαχνω για Disco I.Για πειτε μου καποια πραγματα...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Ψαχνω για Disco I.Για πειτε μου καποια πραγματα...

Δημοσίευσηαπό patrinos » 25 Νοέμ 2007, 18:43

Γεια χαρα.Ειμαι απο Πατρα και λεω να μπω στην οικογενεια των Disco's αν και 35αρης πλεον.Ψαχνω για ενα Disco I 2λιτρο MPi (εφοσον τα diesel σπανιζουν ...) για χρηση χωμα και βουνα(χιονισμενα και λασπωμενα) και οικογενειακα ταξιδακια.Θελω ομως ΠΟΛΥ και την ευρυχωρια του διοτι με τρεις γυναικες προς το παρον και τα πραγματα τους...εεεε επαρκει ΜΟΝΟ αυτο... :twisted: :twisted: Και ειναι και το αλλο.οτι το ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΠΟΛΥ...ανεκαθεν!
Για πειτε μου λιγα πραγματακια.Δηλαδη:
1. τι πρεπει να προσεξω κατα την αγορα
2.τι αλλαγες εχουν γινει στο Disco I απο τοτε που βγηκε εως τοτε που σταματησε η παραγωγη του(πότε δηλαδη βγηκε και πότε σταματησε;)
3.Τι τιμες παιζουν;
4.Τιποτα παραπανω προς στιγμην πλην των 1,2,3 παραπανω :wink: Αλλωστε σάς διαβαζω εδω μεσα και μαθαινω πολλα.
Ελπιζω να τα λεμε και ως συν-κατοχοι ρε παιδια...γιατι το γουσταρω το τερατακι!Θα δειξει.Και σάς ευχαριστω εκ των προτερων για τον χρόνο σας :wink:
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό patrinos » 25 Νοέμ 2007, 18:50

Δειτε κι εδω http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-8083.html μηπως και καποιος ακουσει κατι :wink:
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 26 Νοέμ 2007, 12:46

Καλημέρα φίλε Πατρινέ.

Σε μιά γρήγορη έρευνα που έκανα στο car.gr, βρήκα αυτό και ίσως σε ενδιαφέρει.

http://car.gr/ads/cars/one.php?id=128118

Πάντος, το Discovery είναι μιά πάρα πολύ καλή επιλογή. Το έχω και ΄γώ κοντά 2 χρόνια τώρα και το έχω ευχαριστηθεί απ΄όλες τις απόψεις.

(Νά το! -----> http://off-road.gr/PNphpBB2-download-id-3124.html )

Καλωσήρθες στην LandRoverοπαρέα!!
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Νοέμ 2007, 13:07

Φίλε patrinos καλώς μας ήλθες,

το "αν και 35άρης" τώρα τι μας το έβαλες πρώτο πρώτο???? Εμείς δηλαδή τα γεροντάκια με μία δεκαετία παραπάνω στην πλάτη τί να πούμε??????? (κακό παιδι !!!!!)

Ρίξε μιά ματιά σε αυτό το εξαιρετικό άρθρο του Σπύρου/superspy και νομίζω ότι θα βρεις πολλές λύσεις στα ερωτήματά σου.

Τώρα για αυτοκίνητο αν θέλεις υπάρχει ένα πολύ καλό Mpi κοντά μου (στον Ωρωπό) το οποίο ανήκε σε φίλο και συνάδελφο Land Roverά αλλά τώρα είναι σε μαντρά. Νομίζω ότι τι δίνει στα 14.000 Ευρώ τιμή η οποία πιστεύω ότι είναι σχετικά ακριβή αν και το αυτοκίνητο είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και εξαιρετικά φροντισμένο.

Υπάρχει επίσης και ένα καλό Disco V8 3.9 στα 15.000 Ευρώ.
Το δίνει γνωστή μου για να αγοράσει ένα 110.

Discos υπάρχουν πάρα πολλά οπότε θα πρότεινα να ψάξεις και μόνος σου. Προσοχή μόνο γιατί υπάρχουν και πολλά αυτοκίνητα στην κυριολεξία για πέταμα. Αξίζει όμως να σκεφθείς και το ενδεχόμενο αγοράς ενός φθηνού με γνωστά προβλήματα και να το επιδιορθώσεις/επισκευάσεις/ αναβαθμίσεις. Τις περισσότερες φορές αυτή η λύση τελικά αποδεικνύεται πιό οικονομική και κυρίως είσαι πλέον σίγουρος για το τί έχει γίνει στο αυτοκίνητό σου.
Αν το αυτοκίνητο το θέλεις κυρίως για "παιχνίδια" εκτός δρόμου ίσως να είναι καλύτερα να προτιμήσεις ένα παλαιότερο μοντέλο (1993 - 1994) που και φθηνότερα θα το βρείς και έχει και μερικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τα επομένης γενιάς.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 26 Νοέμ 2007, 15:48

pantg έγραψε:Φίλε patrinos καλώς μας ήλθες,

το "αν και 35άρης" τώρα τι μας το έβαλες πρώτο πρώτο???? Εμείς δηλαδή τα γεροντάκια με μία δεκαετία παραπάνω στην πλάτη τί να πούμε??????? (κακό παιδι !!!!!)

Ρίξε μιά ματιά σε αυτό το εξαιρετικό άρθρο του Σπύρου/superspy και νομίζω ότι θα βρεις πολλές λύσεις στα ερωτήματά σου.

Τώρα για αυτοκίνητο αν θέλεις υπάρχει ένα πολύ καλό Mpi κοντά μου (στον Ωρωπό) το οποίο ανήκε σε φίλο και συνάδελφο Land Roverά αλλά τώρα είναι σε μαντρά. Νομίζω ότι τι δίνει στα 14.000 Ευρώ τιμή η οποία πιστεύω ότι είναι σχετικά ακριβή αν και το αυτοκίνητο είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και εξαιρετικά φροντισμένο.

Υπάρχει επίσης και ένα καλό Disco V8 3.9 στα 15.000 Ευρώ.
Το δίνει γνωστή μου για να αγοράσει ένα 110.

Discos υπάρχουν πάρα πολλά οπότε θα πρότεινα να ψάξεις και μόνος σου. Προσοχή μόνο γιατί υπάρχουν και πολλά αυτοκίνητα στην κυριολεξία για πέταμα. Αξίζει όμως να σκεφθείς και το ενδεχόμενο αγοράς ενός φθηνού με γνωστά προβλήματα και να το επιδιορθώσεις/επισκευάσεις/ αναβαθμίσεις. Τις περισσότερες φορές αυτή η λύση τελικά αποδεικνύεται πιό οικονομική και κυρίως είσαι πλέον σίγουρος για το τί έχει γίνει στο αυτοκίνητό σου.
Αν το αυτοκίνητο το θέλεις κυρίως για "παιχνίδια" εκτός δρόμου ίσως να είναι καλύτερα να προτιμήσεις ένα παλαιότερο μοντέλο (1993 - 1994) που και φθηνότερα θα το βρείς και έχει και μερικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τα επομένης γενιάς.

Χαιρετώ



πουλάω το δικό μου.....
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό fatman » 26 Νοέμ 2007, 15:58

Αν πουλαει ο Stefanbalik,πουλαω το δικο μου ΠΙΟ ακριβα ακομα - ειναι και πιο παλιο μοντελο!
Ας κανουμε προσφορες στο παλικαρι,αντι να ριχνουμε τις τιμες,θα τις ανεβαζουμε..
Παρε-παρε γιατι αυριο θα ειναι πιο ακριβα..
Αστειευομαι,ψαξε παντως με την ησυχια σου,υπαρχει πολυ πραγμα εκει εξω,αλλα και πολυ σκαρτο-παραμελημενο,αμα βρεις καποιο και εχεις αποριες,σφυριξε..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό patrinos » 27 Νοέμ 2007, 00:52

pantg έγραψε:Φίλε patrinos καλώς μας ήλθες,
το "αν και 35άρης" τώρα τι μας το έβαλες πρώτο πρώτο???? Εμείς δηλαδή τα γεροντάκια με μία δεκαετία παραπάνω στην πλάτη τί να πούμε??????? (κακό παιδι !!!!!)

... καλύτερα να προτιμήσεις ένα παλαιότερο μοντέλο (1993 - 1994) που και φθηνότερα θα το βρείς και έχει και μερικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τα επομένης γενιάς.


Ελα χαχα...45αρης ε;...:twisted: Τι εννοεις οταν λες οτι υπαρχουν πλεονεκτηματα στα 94-95;...Για πες μου να το εχω υποψη...Οσο για αγορα θελω μονο 2λιτρο οχι παραπανω κυβικα...σαν εργαλειο το θελω για ταξιδια με την οικογενεια φορτωμενο και εκδρομες σε βουνα αλλά να μην μασαει πουθενα...


fatman έγραψε:..ψαξε παντως με την ησυχια σου,υπαρχει πολυ πραγμα εκει εξω,αλλα και πολυ σκαρτο-παραμελημενο,αμα βρεις καποιο και εχεις αποριες,σφυριξε..

Στα υποψιν κι ευχαριστω για τη βοηθεια... :wink:
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Νοέμ 2007, 09:45

Φίλε Κώστα καλημέρα,

δυστυχώς με την μητέρα μου στο νοσοκομείο ο χρόνος μου έχει μειωθεί κατακόρυφα και δεν μπορώ να σου ξαναγράφω όσα ήδη μπορείς να βρεις στην καταχώρηση που υπέδειξα. Εκεί θα βρεις ΟΛΕΣ τις πληροφορίες που ζητάς.

Το Mpi όπως και να το κάνουμε, λόγω του μικρού μεγέθους του κινητήρα θα έχει πρόβλημα όταν θα είναι φορτωμένο με την οικογένεια και τα πράγματά σας. Το πρόβλημα φυσικά λύνεται κατά 90% με την χρήση των κοντών σχέσεων στις εκτός δρόμου διαδρομές και την εξοικείωσή σου με την τεχνική της σε κίνηση αλλαγής των αργών σε γρήγορες σχέσεις (κάτι που το εγχειρίδιο οδηγού απαγορεύει αλλά γίνεται και διδασκόταν κιόλας στην σχολή οδήγησης της LR αλλά και προτείνεται στο βιβλίο ειδικών χειρισμών της εταιρείας.

Οσον αφορά την οικονομία το Mpi μπορεί να γίνει και πιό ενεργοβόρο από το V8 (πχ με τις αργές σχέσεις εκτός δρόμου εκεί που το V8 χρησιμοποιεί την ροπή του και λειτουργεί στις γρήγορες)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 29 Νοέμ 2007, 11:35

Φίλε Πατρινέ, κοίτα κ΄αυτό... http://www.off-road.gr/article220.html
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό patrinos » 18 Δεκ 2007, 21:53

Επανερχομαι στο θεμα.Σε διαρκη αναζητηση οχηματος διπλης προσωπικοτητος και με καλες εκτος δρομου δυνατοτητες,ολο αυτο το διαστημα εκανα ενα τσεκ σε αρκετα μοντελα.Jimny,Grand Vitara 2.0 5d νεο και προηγουμενο,Terios II 1.5, Disco 2.0 Mpi,RAV4 2.0 5d μεταχειρισμενο...κατα κυριο λογο.Καποια απλα δεν χωρανε στο προγραμμα μου,οπως το Jimny που αν και πολυ καλο εκτος δρομου δεν χωρα ουτε τη...μιση οικογενεια...Να μην μακρυγορω, προσφατα αναζωπυρωθηκε το ενδιαφερον μου,βρισκοντας μια καλη περιπτωση,για το Disco Mpi 2.0(παραπανω κυβικα σε κανενα μοντελο δεν με ενδιαφερει λογω "κυβισμου").Ισως φανταζει ως ιδανικη περιπτωση "μεταφορικης"και συναμα με τις πολυ καλες εκτος δρομου ικανοτητες τελικα...ισως ειναι μια δυνατη επιλογη στην τελικη μου αποφαση...Με φρεναρει μονο η παλαιοτητα του οχηματος,'94 γαρ μοντελο,με ο,τι αυτο συνεπαγεται,αλλά απο την αλλη σαν ατου εχει την πολυ καλη,καλυτερη ολων των "υποψηφιων",τιμη αγορας αλλά και τις δυνατοτητες κινησης εκτος δρομου...Και η αξιοπιστια φυσικα παιζει στα συν. Προχωραμε και βλεπουμε :wink:
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό grvit » 13 Ιούλ 2009, 13:56

Καλημερα σε ολους.
Καποιοι με γνωριζετε ,καποιοι οχι.

Επαναφερω το θεμα καθοτι αντιμετωπιζω παρομοιο προβληματισμο.
Με το ερχομο του γιού μου πριν 2 μηνες,διαπιστωσα οτι χρειαζομαι ενα μεγαλο 4χ4.Θα μου πεις.....καλα δεν το φανταστηκες.......
Οτι θα ειναι τοσο μεγαλο το προβλημα οχι,δεν το φανταστηκα.
Εχουμε και λεμε,εχω να χωρεσω μια γυναικα,ενα μωρο και ενα σκυλί συν τον
(ασυληπτο για μενα μεχρι πρότινος...) εξοπλισμό μωρού.
Στο Vitara μεσα για να χωρεσουν τα παραπανω πρεπει να το κανω οπως καποιες φασεις σε κινουμενα σχέδια οπου ο οδηγος τα βαζει ολα μεσα,εξεχουν ρουχα,ουρα σκυλου,μαλλιά,χέρια,πόδια ,και κλεινει τις πορτες σπρώχντας με την πλάτη καταιδρωμένος…
Χρειαζομαι λοιπον ένα μεγαλο τετρακινητο ,και οπωσδηποτε με 4 πορτες (δοκιμασα να βαλω τον μικρο πισω στο Vitara και να τον δέσω στο καθισματάκι του.
Για να το κανω τον φακίρη δεν ειμαι.Και καλα να τον βαλω μεσα,ειμαι ολίγον ψηλός,τον βαζω από το πλάι.Να τον δεσω όμως ζόρικα τα πράγματα.Είναι και το Vitara ολίγον ψηλό….Πολύ ζόρι …
Επίσης προυπόθεση για τον νέο 4χ4 είναι να εχει αξονες εμπρος-πισω,να δεχεται μετατροπες (σασι σκαλας οπωσδήποτε) και να είναι αξιόπιστο…
Για καινουριο δεν ειμαι καθότι οσοι με ξερετε,μ αρεσει να τα σκαλίζω τα αυτοκινητα.
Καθότι θα το εχω για το βουνό (περιπατοι,κυνήγι) ,για ψάρεμα,για εκδρομές ,για καθημερινή χρήση αλλα και για παιχνίδι εκτός δρόμου,δεν νιωθω ανετα να κανω όλα τα παραπανω με ένα αυτοκινητο των 25.000-35.000 ,αλλα και δεν τα δινω τοσα λεφτά γιατι δεν υπαρχει τετοια ανάγκη.Μουρη δεν με ενδιαφερει να πουλησω με το εκαστοτε μουράτο μεγαλο 4Χ4 (SUV,για να τα λεμε όπως πρέπει),θελω ένα αυτοκινητο λοιπον να μην σκαω να γρατζουνιστει,αν ψιλοχτυπηθει και να καλυπτει τις συγκεκριμενες αναγκες μου. Δεν υπονοω ότι θα παρω σβαρνα όλα τα δεντρα και τους τοίχους αλλα καταλαβαινεται τι εννοώ.
Μετα την παραπανω εισαγωγη λοιπον,φτανουμε στην ουσια.
Με βαση τα παραπανω λοιπόν,ειχα κανει διαφορους συνδιασμούς ακομα και να καταληξω σε μακρύ Vitara αλλα θα ηθελα να αποφυγω τωρα παρόμοια μετατροπή.
Θελει πολλη δουλεια και χρόνο και δεν τον διαθετω.Ετσι εντος του προυπολογισμού ,οι διαθεσιμες ετοιμες λύσεις που κατεληξα είναι Discovery και Cherokee το παλιο,το τετραγωνο.Μιλαμε παντα για αξονάτα αυτοκινητα ετσι…
Το Cherokee το απεριψα καθότι ποτε δεν μου αρεσε το σκεπτικο να στησεις ένα αυτοκινητο για σκληρη χρήση περαν του ότι θα εναι και καθημερινο,και να εχει την καμπινα κολλημενη στο σασί.Ετσι μενει το Discovery.
To Discovery ανεκαθεν μου αρεσε.Είναι η τριτη φορά που σκεφτομαι να παρω.Οι 2 πρωτες δεν «εκατσαν».
Μεγαλο,ανετο,κλασσικο,με αξονες κ.τ.λ .Πριν αρχιστε να κουνατε τα κεφαλια σας,αναφερω ότι διαβασα ολες τις σχετικες σελιδες αυτου του forum και πρεπει να ομολογήσω ότι ποτε μεχρι σημερα δεν συναντησα τετοια αντιφατικότητα απόψεων.
Ασπρο ο ενας,μαύρο ο άλλος.Τελειο ο ενας,καντο δωρο στο πιο μισητο εχθρό σου, ο άλλος…
Μιλαμε και για το Mpi και για το V8.
Από οσα διαβασα ,δεν καταλαβα τελικα τι γινεται.Ξερω την θεωρία περι του προσεξε το να σε προσεξει,φροντιζε το,κ.τ.λ Το θεμα ρε παιδια είναι ότι από τη μια θελω πολύ να το εχω ,ξερω ότι είναι παλιο μοντελο,ξερω ότι θα εχει τα χιλιομετρακια του αλλα με προβληματιζουν τα παρακατω:

1.Θα τρεχω να το φτιαχνω συνεχεια ?
2.Kαι να το φτιαχνω θα ξαναχαλάει ? Ξερετε οσοι με ξερετε ποσο ψειρας ειμαι με τα αυτοκινητα που οδηγω.Θελω να είναι υπερενισχυμενα,οπλισμενα,ετοιμοπολεμα.
Εδώ τι γινεται? Φτιαχνεις το ένα ,χαλαει το άλλο ?
3.Οι περισσοτεροι προτεινετε το Mpi .Διλιτρο και καταλαβανω τα ζόρια του.Και εχει αναφερθει ποσο περισσοτερο βενζινοβορο είναι το V8.Το θεμα είναι ,ότι επειδη με ξερω,θα το σηκωσω καπως,θα του βαλω πιο μεγαλα λαστιχακια,μπλοκε,κ.τ.λ.Οποτε αναρωτιέμαι κατά ποσο τελικα συμφερει να σουλουπωσω καπως το 2λιτρο,όταν με τις μετατροπες αυτές θα καιει οσο το V8 ισως και παραπανω.Και δεν παιρνω το V8 τότε?
Υποψιν θα με ενδιεφερε και πετρελαιο,στην επαρχια ειμαι,δεν εχω πρόβλημα με diesel.
4.Από οσα διαβασα,εβγαλα το συμπερασμα ότι όταν παιρνει κανεις μεταχειρισμενο Disco,το τι ζημιες θα βγαλει εχει αμεση σχεση με το ποσο καλοσυντηρημενο ηταν από τους προηγουμενους.Τα καλοσυντηρημενα δεν βγαζουν τοσες ζημιες.Αντε βρες ακρη εκει…….πως το ελεγχεις……
5.Θα βαλω τελικα μπελα στο κεφαλι μου αν το παρω,καθότι θα είναι για καθημερινη χρήση,δεν θα είναι μονο για τη βολτα του ενός Σ/Κ το μηνα….Θα μου πει κανεις,όλα βγαζουν ζημιες.Ναι αλλα από τα γραφομενα καταλαβα ότι τα LR βγαζουν κουφες ζημιες και στα καλα καθουμενα ενώ τα γιαπωνεζικα τις βγαζουν όταν τα πιέσεις.

Μου αρεσει πολύ το Disco,αλλα δεν ειμαι διαθετειμενος να δωσω τα μισα χρηματα που θα δωσω για να το παρω (η αισιοδοξη περιπτωση από οσα διαβασα) για να το φτιαχνω,ουτε να είναι το μισο χρονο στο συνεργειο,και τον υπολοιπο παρκαρισμενο.Ουτε και ειμαι διαθετειμενος να εχω ένα αυτοκινητο που θα πρεπει να ανησυχω κάθε φορά που ξεκινω για εκδρομη,αν θα φτάσω στον προορισμο μου και μαλιστα με μωρό μεσα.
Από την άλλη,ειμαι διαθετειμενος να το προσεχω και να το φροντιζω,να το ενισχυσω,να του βαζω τα αυθεντικα ανταλλακτικα,να ειμαι τυπικος στα Service του,να ασχολουμαι και ο ιδιος για ότι μπορω να ρυθμισω-φτιαξω εγω.Αλλα όχι μολις φτιαχνω κατι ,να χαλαει σε λιγες μερες.Ελεος,αυτό δεν θα το αντεξω.
Βασικα ειμαι τοσο μπερδεμενος από οσα εμαθα ψαχνοντας για το συγκεκριμενο αυτοκινητο που δεν ξερω τι να κανω.Να το παρω ή θα παω να το φουνταρω τελικα πουθενα ? (παιζει αν εχω ακομα το Vitara να το κανω και ραμπα J )
Ναι προερχομαι από γιαπωνεζικα,αλλα ειμαι διαθετειμενος να αποδεχτω καποιες ιδιαιτεροτητες του μοντελου αλλα όχι και να μου γινει εφιαλτης.Ολο διαβαζω για διαρροές,ζημιες στα ηλεκτρικα,μεταδοσεις,κ.τ.λ Και να πω ,οκ,θα τα φτιαξω.Θα βγαλουν όμως ένα λογικο διαστημα χωρις ζημιά η θα θελουν επναλαμβανόμενο φτιαξιμο? Γιατι τοτε μιλαμε για ασυμφορες καταστάσεις,οποτε καλυτερα να παρω ένα διπλοκάμπινο γιαπωνεζικο και να εχω το κεφαλι μου ησυχο.

Για την ωρα αυτά παιδια ,ανεμένω βοήθεια-σχόλια-συμβουλες-γνώμες.
Ευχαριστω.
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό mytilini » 14 Ιούλ 2009, 07:15

Απόστολε γιατί βασανίζεσαι;Υπάρχουν και τα ακόλουθα: Nissan Terrano/Patrol, Mitsubishi Pajero, Mercedes G Wagen.Τι τα θές τα μπλεξίματα στην ηλικία σου; Δεν βλέπεις τον Vagelis; Γέρασε ο άνθρωπος πριν την ώρα του...Ο δε Fatman ακόμα ψάχνεις στεγανοποιητικό :alright: :assshaking:
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό grvit » 14 Ιούλ 2009, 10:15

Με εξαιρεση το Terrano τα υπολοιπα αυτοκινητα που αναφερεις πουλιουνται σε υψηλες τιμες.Μαλλον προτιμω να παρω κατι φτηνο και να το "χτίσω" σιγα σιγα με τον ορο οτι θα προκυψει κατι καλο και οχι μια ζημιαρικη συμφορά.

Απο εκει και περα,αυτοκινητο με ψαλιδια -ανεξαρτητες δεν ξαναπαιρνω,δωρο να μου το κανουν.Αφου ξερω οτι παλι θα μπω στη διαδικασια να του βαλω αξονα :P

Θελω κατι να αντεχει στη σκληρη χρηση,5 πορτες,ελαχιστα ηλεκτρονικα,και εγκεφαλο να μην εχει που λεει ο λόγος ,ακομα καλυτερα,αξονατο,να μπορω να του δωσω την προσωπικη μου πινελιά να το πω ετσι (δεν μου αρεσουν τα απρόσωπα αυτοκινητα),να σηκωνει φορτία,και να μην βγαζει ζημιές στα καλα καθούμενα ενω θα τπο φροντίζω και θα το συντηρω οπως καλυτερα μπορω.Και να εχει ΧΩΡΟΥΣ !
Αφου με ξερεις ρε Κωστα.
Το θελω για ολες τις χρησεις πλην αγωνιστικής. Εκδρομες , ταξίδια, βουνο,ψ αρεματα,βολτα.Δεν με νοιαζει τοσο να ειναι λούξ οσο το να με πηγαινει εκει που θελω και να μην αγχωνομαι αν θα φτασω οπως προαναφερα.
Στο θεμα καταναλωσης (μοτερ) ενταξει επαρχία ειμαι,στη δουλεια μου παω σε 7 λεπτα και σε αλλα τόσα γυρίζω.Τα ημερησια χιλιόμετρα μου ειναι 30 κατα μεσο ορο και αντε καθε 2 Σ/Κ να κανω εκδρομικα αλλα 150.Φαναρια και κινηση σοβαρη δεν εχω να αντιμετωπισω.Πλην ομως θα το κυκλοφορω καθε μερα.θα ειναι ενα μικτης χρησης οικογενειακο.

Επισης εχω τη δυνατοτητα να βγαλω και επαγγελματικο και αγροτικο.

Το Disco το βλεπω πιο ανετο απο το 110 (5d) αλλα κρυφοβλεπω και το 110.Βσικα οπως ειπα με ενδιαφερει η απλότητα περισσοτερο καθότι εδω εξειδικευμενο συνεργειο Land δεν υπαρχει.
Γαι να καταλαβετε τι στυλ ζητω περιπου θα πω οτι αν υπηρχαν διαθεσιμα αυτοκινητα να διαλεξω γενικα αυτη τη στιγμη θα διαλεγα καποιο απο τα παρακατω:

LR Disco
LR 110 5Door
Toyota LandCruiser 80
Toyota Land Cruiser FJ60/62
Toyota Land Cruiser FJ 45/47 (to 4πορτο)
Nissan Patrol GQ SW

Ολα τα LC και τα Νissan ειτε ειναι πολυ δυσευρετα,ειτε τα ελαχιστα που υπαρχουν πουλιουνται ακριβα,ειτε υπαρχει προβλημα διαθεσης ανταλλακτικων.Οποτε μενουν τα Land.

Αυτα.....
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Ιούλ 2009, 10:31

Φαίνεται ότι έχεις μελετήσει αρκετά και τα συμπεράσματα που έχεις καταλήξει είναι σωστά.

Θα επικεντρωθώ στα ακόλουθα:

Οι περισσότεροι "πρώτοι" ιδιοκτήτες LR Disco θεώρησαν ότι πήραν ένα όχημα που δε χρειαζόταν συντήρηση ενώ ταυτόχρονα έμπειροι εξουσιοδοτημένοι μηχανικοί ήταν ελάχιστοι.

Αυτοί (ιδιοκτήτες και επισκευαστές) είναι που έκαναν και την περισσότερη ζημιά μια και δεν άλλαζαν ποτέ βαλβολίνες και δεν ακολουθούσαν τις σχετικές οδηγίες για το service (έπεφτε πολύ σφυροκάλεμο) :-)


Αν καταλήξεις σε DISCO που είναι ένα και ένα για τη δουλεία που το θέλεις (Οικογενειακό και ταυτόχρονα μάχιμο όπως βγαίνει από το εργοστάσιο σαν κανένα άλλο (εκτός μάρκας) )

Διάλεξε μονο την πρώτη σειρά (με τα τετράγωνα αδύναμα φώτα) και απέφυγε τη δεύτερη (με το λουσάτο ταμπλό και τις ηλεκτρικές οροφές και το απαράδεκτο σύστημα διαχείρισης του μοτερ)

Θα σε πάει παντού και εφοσον φτιάχνεις σωστά ότι χρειάζεται δεν θα σε αφήσει ποτέ.

Θα βρεις σίγουρα ακόμα, Disco Ι με λίγα χιλιόμετρα και σε καλές τιμές. (Δεν πρέπει να δώσεις πάνω από 9000 για ένα άριστο και ψιλοπροετοιμασμένο)

Τώρα για το μοτέρ ναι το MPI σε σχέση με το V8 έχει τεράστια διαφορά παντού. Εντός και εκτός δρόμου καθώς και ... στην κατανάλωση.
Όμως.... μη το συγκρίνεις πχ με Vitara που το LR MPI θα του βάλει τα γυαλιά παντού. Θα πάει καλύτερα εντος και εκτός δρόμου με περίσσια άνεση. Αν το συγκρίνεις με το V8, εκεί που στα δύσκολα θα πηγαίνεις εκτός με το V8 με μακρύ, στο MPI θα πηγαίνεις με κοντά.


Ρίξε μια ματιά σε αυτό: http://www.off-road.gr/article220.html
και σε αυτό: http://www.off-road.gr/article502.html
και θα έχεις ότι χρειαστείς για το Disco. Και πάλι εδώ είμαστε... :-)


Υ.Γ. Σκέψου και 110 TD5 και DIsco II TD5.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό grvit » 14 Ιούλ 2009, 11:01

Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση.Τα αρθρα που αναφερεις τα εχω ηδη διαβασει.Αυτα διαβασα πρωτα,μετα διαβασα τα διαφορα σχόλια ιδιοκτητων περι διαρροων κ.τ.λ (κατανοητη που επεξηγηση που μου εκανες σχετικα με το πως προεκυψαν,η πλειοψηφια αυτων τουλαχιστον) ,και τοτε βρεθηκα στο μεγαλο διλλημα καθότι απο τη μια εβλεπε μια αποψη με ολα θετικα και απο την αλλη μια αποψη με 80% αρνητικα.

Ενταξει ,το σκεπτικο το καταλαβα τελος παντων.
Σε οτι αφορα το θεμα ελεγχου πως θα ξερεις σε τι κατασταση ειναι αυτο που πας να αγορασεις,εχω ηδη διαβασει τα σχετικα σχόλια και τις συμβουλες οσων απαντησαν,δυσκολη υπόθεση,με το να παρω γυροβολια ολες τις μαντρες και να μην ξερω τι παιρνω το βλεπω χλωμό.Εξαλου η πλειοψηφία των μαντρισμενων LR εχουν πολυ "βολικα" χιλιομετρα....
Και τι παιχτηκε ,ολοι οι παπουδες (γνωστη ιστορια) και οι ναυτικοι ξαφνικα τα παρατησαν εκει :P ...
Μαλλον πρεπει να βρω καποιον να μου συστησει/προτεινει κατι που ξερει σχετικα το ιστορικο του.

Και το Disco βλεπω και το 110 αλλα δυσευρετο με 5 πορτες το δευτερο.Δεν ξερω απο ΟΔΔΥ τι παιζεται,θα το ψαξω λίγο.Το 110 το θεωρω πιο μαχιμο και πιο απλο (πιο κοντα σε αυτο που θελω δηλαδη) ,αλλα εχουν και οι γυναικες αποψη ,μεχρι και τα μωρά εχουν χωρις να το ξέρουν :wink: :lol:

Ερωτηση: Αν υποθεσουμε οτι παιρνω ενα LR (ειτε DISCO ειτε 110) και ,λεμε τωρα,καποια στιγμη θελει ανακατασκευη η και αντικατασταση μοτερ-σασμαν,τι γινεται ? Γινεται ή οχι ,και τι γινεται ? Π.χ για το Mpi,ας πουμε,βρισκει κανεις κινητηρα,βαζει αλλον,κανει ανακατασκευη με καινουρια εξαρτηματα στον δικο του? δεν εχω ιδέα.
Δηλαδη το θεμα προοπτικης σκεφτομαι,αν ψοφησει κατι ,ανασταίνεται ή αυτο ηταν και παπαλα,λόγω παλαιοτητας?

Ευχαριστω και παλι.
Στο ψαξιμο λοιπον.....
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες