Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ψαχνω για Disco I.Για πειτε μου καποια πραγματα...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 23 Ιούλ 2009, 11:34

Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό fatman » 23 Ιούλ 2009, 20:33

Ολα τα mpi 1.41:1 μακρυ,3.321:1 κοντο,βημα ολα 3.54:1,σχεσεις σαζμαν οι 4 σχεδον ιδιες με τα υπολοιπα, η 5η του mpi 0.82 τα υπολοιπα 0.77.
Η διαφορα στην αποδοση των δυο εκδοσεων mpi,ηταν λογω διαφορετικης αποδοσης του μοτερ,εχω διαβασει ολα τα workshop manual.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό grvit » 23 Ιούλ 2009, 22:02

δηλαδη αν του βαλεις γραναζωμα στην υψηλη 1,667 αντι του 1.4, 235/85/16 (32") λαστιχακι και ενα 4,11 κορωνοπηνιο,ενδεχεται να γινει πιο νευρικο και ροπατο...ισως και πιο οικονομικο αλλα ξεχνας τα 120+ στην Εθνικη υποθετω....
Με το Underdrive η υψηλη γινεται πολυ κοντη (Χ 2.69) δεν λεει στο δρόμο ,αλλα στο χωμα λεει κατι,θα βαζεις λιγοτερο τα επισημα κοντα....

Δεν μπορεις και να το ελαφρυνεις το ατιμο.....

Εχω και calculator super και με τρωει η περιεργεια να δω ακριβως τι αλλαζει ,ποσο ανεβαινουν οι στροφες για τις ιδιες ταχυτητες ,κ.τ.λ αλλα βαριεμαι να βαλω τα στοιχεια τωρα,στροφες,ταχυτητες για καθε σχεση,κ.τ.λ ισως αυριο.....

Πρόχειρα που τα εβαλα,αν τα λεω καλα,θα ειναι περιπου 35% κοντυτερο και πιο ροπατο.Μεσες ακρες θα για την ιδια ταχυτητα θα εχει 700-800 στροφες παραπανω,πιο φορτωμενο δηλαδη.

Λεω τώρα......
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό fatman » 24 Ιούλ 2009, 11:06

Εεεεε,μολις χαλασες ενα αυτοκινητο.
Κατα τη γνωμη μου οι 2 πιο απλες και φθηνες λυσεις που σκεφτηκα για σημερα.
Παιρνεις mpi 1ης γενιας,βαζεις τα λαστιχα που αναφερεις,βαζεις Κ/Π 3.9:1 και δουλευει σαν εργοστασιακο ή
παιρνεις mpi 2ης γενιας ,βαζεις τα λαστιχα κλπ,βαζεις Κ/Π 4.1:1 ,κοματακι κοντυτερο αλλα με μοτερ που δουλευει καλυτερα "ψηλα",για να καλυψεις την χασουρα στην ΜΩΤ.
Ολα τα αλλα ξεχνα τα,τα εχω υπολογισει-πληρωσει-δοκιμασει,χαχαχα.
Χαιρετω.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό fatman » 24 Ιούλ 2009, 11:15

Μην γραφεις ρε σε ολα τα φορουμ,με μπερδευεις ,σε ειδα στο Landyzone,μην ρωτας εξω για mpi,οτι λενε ειναι ραδιο-αρβυλα.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό grvit » 24 Ιούλ 2009, 11:28

Εχω την εντυπωση οτι οι Αγγλοι ειναι μονο για να οδηγουν,να τα σπανε και να τα πετανε.Απο μετατροπες ειναι πολυ πισω απο τους Αμερικανους.
Δυο τρεις που μιλησα στο pirate4x4 , μου ελυσαν ολες τις αποριες...

Σπαρτιατικη φιλοσοφια... πέτα αυτό,πετα και αυτό,βαλε τουτο και κείνο ,και εισαι οκ.Απλα πράγματα..... :D
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό fatman » 24 Ιούλ 2009, 11:40

Την μεταφραση σε ευρωπουλα την κανανε?
Μην ξεχνας οτι για τους πιο πολλους αμερικανους δεν υπαρχει αυτο που λεμε DD(daily driver)οχημα,οποτε πρεπει να ζυγισεις πολυ καλα αυτα που θα ακουσεις ,οπως και αυτα που εγραψα ειναι προσωπικες αποψεις,απλα τα πιο πολλα απο αυτα τα πληρωσα και τα δοκιμασα!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό superspy » 24 Ιούλ 2009, 11:50

GRVit αν θές το απόλυτο εκτός δρόμου, θα πάρεις ένα 90άρι.

Υποτίθεται ότι το Disco το θες για την οικογένεια αλλά χωρίς να χάσεις στο Off-Road.

Αν είναι για να ξεκινήσεις χοντρές μετατροπές και να είναι και η οικογένεια μέσα μόνο 110 σου κάνει.

Οι αμερικάνοι.... είναι αμερικάνοι. Αμερικανιές θα κάνεις και συ τώρα; :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό grvit » 24 Ιούλ 2009, 12:07

fatman έγραψε:Την μεταφραση σε ευρωπουλα την κανανε?
Μην ξεχνας οτι για τους πιο πολλους αμερικανους δεν υπαρχει αυτο που λεμε DD(daily driver)οχημα,οποτε πρεπει να ζυγισεις πολυ καλα αυτα που θα ακουσεις ,οπως και αυτα που εγραψα ειναι προσωπικες αποψεις,απλα τα πιο πολλα απο αυτα τα πληρωσα και τα δοκιμασα!


Δικιο εχεις για το θεμα DD,ομως εχουν το πλεονεκτημα οτι τα κανουν ολα μονοι τους,καθε σπιτι και συνεργειο....απο μαντρες με χαρκαλα αλλο τιποτα, οποτε ....
Αλλα ενταξει ,δεν ειπα να βαλουμε και Portal στο LAND ουτε να του κανουμε 4 λινκ με coil over.Ενα γραναζωμα ειπαμε να αλλαξουμε και εμεις......
ουτε και να κατασκευασουμε γραναζωμα ειπα,ετοιμο θα το παρουμε ..bolt on

Πως κανεις ετσι .... :twisted: :twisted:
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό grvit » 24 Ιούλ 2009, 12:19

superspy έγραψε:GRVit αν θές το απόλυτο εκτός δρόμου, θα πάρεις ένα 90άρι.

Υποτίθεται ότι το Disco το θες για την οικογένεια αλλά χωρίς να χάσεις στο Off-Road.

Αν είναι για να ξεκινήσεις χοντρές μετατροπές και να είναι και η οικογένεια μέσα μόνο 110 σου κάνει.

Οι αμερικάνοι.... είναι αμερικάνοι. Αμερικανιές θα κάνεις και συ τώρα; :-)


Ενταξει δεν ειπα να κανω χοντρες μετατροπες,αλλα θελω να εχει προοπτικη για αυτες το αυτοκινητο.... :D
Αλλα με καλυψες,οκ.
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό xontros » 25 Ιούλ 2009, 16:22

Κατ' αρχήν να σου ζήσει ο γιός Απόστολε!!! Ευτυχώς που έπεσε τυχαία το μάτι μου σε αυτό το θέμα...
Όπως σε σε άλλα θέματα παλιότερα, αισθάνομαι λες και έχουμε συγγένεια από την ταύτιση απόψεων! Δεν μπορώ να κρύψω ότι τον ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ προβληματισμό είχα και εγώ όταν έκανα την κόρη το 2004. Παρκοκρέββατο και καρότσι στο Vitara cabrio, έμοιαζε ανέκδοτο και για μένα, και είχα αρχίσει να γλυκοκοιτάζω τα Disco του Σπύρου και του Αντρέα, ειδικά μετά μια βόλτα μέχρι την Αυλώνα που εγώ βγήκα χτυπημένος σαν χταπόδι ενώ οι υπόλοιποι στα Disco επέμεναν ότι ο δρόμος ήταν σαν άσφαλτος (και νομίζω ότι η γυναίκα του Αντρέα ήταν έγγυος κιόλας...). Με χάλαγε οπτικά το καρούμπαλο στο πίσω μέρος όμως, καθώς και η φημολογία σχετικά με τις κουφές ζημιές τους, οπότε δεν ήμουν πολύ ζεστός. Μετά έπεσε το μάτι μου σε κάτι κλιπάκια με Range Rover Classic, πρέπει να είχα δει σε ένα DVD από αγώνα ένα άσπρο (νομίζω του αδερφού του Μπατή), και το ερωτεύτηκα τρελλα!!! Κατέβαζα φωτογραφίες, διάβαζα ότι έβρισκα, έψαχνα αγγελίες, τρελό κυνήγι με το μυαλό αλλά χωρίς ποτέ να πάω να δω ένα από κοντά. Οπτικά μου άρεσε πολύ, και σίγουρα περισσότερο από το Defender, θεωρητικά ήταν ένα πολυτελές αυτοκίνητο πάνω σε σασί Defender (μέχρι και εστεμμένους κουβάλαγε), τι άλλο θα μπορούσε να ζητήσει κανείς? ΟΚ, βενζίνη θα έκαιγε τον άμπακο, αλλά το ήθελα μόνο για εκδρομές. Βλάβες ίσως θα αντιμετώπιζα, αλλά τα ανταλλακτικά έρχονται πολύ πιό εύκολα από την Αγγλία παρά από την Αμερική (έχουμε και οι 2 καλές και κακές εμπειρίες...). Και καλά συνεργεία εμπιστοσύνης ξέρω ότι υπάρχουν εδώ, οπότε το έβλεπα σαν πολύ καλή περίπτωση. Εϊχα πρήξει και τον PantG ένα διάστημα με τις ερωτήσεις μου, και ο άνθρωπος με ανέχτηκε πολλά βράδυα τε-α-τετ εδώ μέσα... Κάποια στιγμή μπήκα σε ένα, και κατάλαβα ότι είχα αργήσει πάρα πολύ, μύριζε παλιό αυτοκίνητο πολύ έντονα, λογικό αφού είχε περάσει τα 15 τότε...
Ακόμα μου αρέσει, αλλά ακόμα δεν το έχω τολμήσει. Είναι κάτι που θα έκανα αν είχα πολύ ελεύθερο χρόνο και αρκετό χρήμα, αλλά αυτή η ώρα δεν έχει φτάσει. Η λύση μου ήταν να πάρω εξοπλισμό που να χωράει στο Vitara, και να τιθασεύσω τη σύζυγο ώστε να μην κουβαλάει όλο το σπίτι σε κάθε μετακίνηση. Πήρα ένα καρότσι Maclaren (καμιά σχέση...) που ήταν το μόνο που χώραγε στο πορτμπαγκαζ, ένα παρκοκρέββατο Chicco που χώραγε από κάτω του, και τα υπόλοιπα πράγματα έμπαιναν πάνω σε αυτά και δίπλα στο παιδί. Κατανοητό το πρόβλημά σου με το δέσιμο του παιδιού, ακόμα θυμάμαι τα νεύρα μου όταν ήμουν γωνία 90 μοιρών μέχρι να το δέσω, αλλά αξίζει να δώσεις το θηρίο που με τόσο κόπο έφτιαξες επειδή θα ζοριστείς για ένα διάστημα? Σίγουρα το δικό σου πάτωμα είναι 30 πόντους πιο ψηλά από το δικό μου, αλλά ένα μικρό σκαμνάκι (σαν αυτό του φίλου με το Disco με τα 35άρια!!!) λύνει αυτό το πρόβλημα. Μην μπλέξεις, η γνώμη μου είναι ότι μέχρι να φέρεις το Disco - Defender - RaRo στα μέτρα σου, δεν θα υπάρχουν τα προβλήματα που σε κάνουν να θέλεις άλλο αυτοκίνητο. Μιλάω εκ πείρας όπως καταλαβαίνεις, όχι από Disco, αλλά από δίπορτο Vitara με παιδί. Αν κάνεις και δεύτερο όμως, η μόνη λύση είναι κοτσαδόρος και μπαγκαζιέρα με 32άρια...
Το άλλο που μου είχε κολλήσει τότε, ήταν το πρώτο Grand Cherokee, αλλά αυτό ανήκει σε άλλη ενότητα :-)
Υ.Γ. Η πιό κρίσιμη φάση ήταν η εγγυμοσύνη, εκεί ήμουν έτοιμος να πάρω κάτι ευρύχωρο και μαλακό...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό grvit » 25 Ιούλ 2009, 17:31

Που εισαι εσυ βρε Μιχαλη ??? :D
Ευχαριστω για τις ευχές.

Τωρα σχετικα με τα παραπανω που αναφερεις,το εχω σκεφτεί.

Σιγουρα θα παμε και για δευτερο παιδί αλλα ας το αφησουμε για την ωρα.
Αντε ας πουμε οτι τα καλαμια και λοιπο εξοπλισμο ψαρέματος (2 ατόμων) τον βολεύω.....(βασεις,καλαμια,βαλιτσακια,σακος με νερα,φαγητο,κ.τ.λ,κ.τ.λ,....)

Ας πουμε οτι και το παρκοκρεβατο και το καροτσακι,κ.τ.λ (η λιστα δεν ειναι μικρή) τα βολεύω....
Ας πουμε και οτι με καταλληλη εκπαιδευση και συνηθεια,καταφερνω να το δενω το μωρό σχετικα εύκολα χωρις να στραβολαιμιάσω ή να παθω λουμπάγκο....
Πρεπει να το βαζω και να το βγαζω και να το δενω,ξε-δένω εγω γιατι η γυναικα δεν φτανει....:D
Ουφ......
Και ας πουμε οτι και 2 βαλιτσες (μικρες ) θα μπουνε μεσα καπως τελος παντων...και αν θελω αλλες 2,τραβαω και τρειλερ........
Βαρος στην οροφη θελω να αποφυγω να βαλω ....

Υπαρχει κατι ακομα....

Ο σκύλος .....
:D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

***
mini-bus εβγαλε ποτε η Land Rover ........?
Nαι ,και το ονομασε One Ten.... :)
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό xontros » 25 Ιούλ 2009, 23:47

Ουπς, τον ξέχασα τον σκύλο! Καλή τύχη λοιπόν στην αναζήτησή σου!!!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό fatman » 26 Ιούλ 2009, 21:41

Που την θυμηθηκες αυτη την βολτα ρε Μιχαλη - ηταν πριν 6 χρονια τουλαχιστον,που η γυναικα μου ηταν εγκυος στον μεγαλο μου γιο,το disco ηταν νορμαλ,ο metalaxe ειχε niva και ο superspy ηταν δημοφιλης,τωρα εχω 2 παιδια,εσυ ενα? και μια γουρουνα,πως αλλαζουν τα πραγματα...
Εγω παντως παλι disco πηρα,αυτος ο ακατανομαστος ο superspy πηρε defender,αλλα κατσε να κανει και παιδια,να δει πως βαρενει η παντοφλα,μετα οχι αγωνες θα οργανωνει,αλλα παρτυ σε παιδοτοπους!!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό grvit » 31 Ιούλ 2009, 15:33

τι εγινε ρε παιδια,το μαγαζι εκλεισε για διακοπες ? :roll:
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες