Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΑΕΙ ΧΑΛΑΣΕ ΚΑΙ Η LAND ROVER !!!!! (5χρονη εγγύηση στα LR2)

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 05 Δεκ 2007, 18:43

Φίλε GALILAIOS συμφωνώ απόλυτα.

Για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα , είμαι σίγουρος ότι η συμπεριφορά του LR3 θα μου άρεσε στην ασφαλτό. Οπως είναι σίγουρος ότι ταξιδευης πιο ανετα, πιο γρήγορα και πιο ξεκούραστα σε σχέση με το DISCO 1.

Ομως, οταν θα εμπαινα στο χώμα (και δεν εννοώ πατημένο χώμα) θα ήθελά το Disco μου (και σε αυτό δεν σήκώνω αντιρήσεις. !!!!!!!! )

Το ότι αυτά επιτάσει η σημερινή εξέλιξη συμφωνω. Αντίστοιχα παραδείγματα υπάρχουν και αλλού. Βλέπε πχ. ψηφιακή vs αναλογικής φωτογραφίας.

Πιθανόν για all around χρήση με ολίγη απ' όλα , να είναι μια χαρά τα νέα οχήματα. Μη ξεχνάμε ότι η τάση της εποχής μας είναι "δήθεν - με ολίγη".

Πιθανόν αυτά τα οποία μπορούν να κάνουν τα Disco, να μην υπάρχει σε λίγο ο χώρος που θα μπορείς να τα κάνεις.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Δεκ 2007, 10:24

giagoulas έγραψε:................
Πιθανόν αυτά τα οποία μπορούν να κάνουν τα Disco, να μην υπάρχει σε λίγο ο χώρος που θα μπορείς να τα κάνεις.



Eξαιρετικά σωστό το σχόλιο αυτό.
Και δυστυχώς με τους "καουμπόυδες" και τους "καμικάζι σε αποστολές αυτοκτονίας" που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια να έχουν πληθύνει υπερβολικά στα βουνα και τις χωμάτινες διαδρομές, τα χωράφια και τα ποτάμια το βλέπω σύντομα και στην Ελλάδα να φουντώνει το κίνημα κατά των τετρακινήτων εκτός δρόμου που έχει κυριαρχήσει στο Ευρωπαϊστάν. Και το κακό είναι ότι σε πολλές περιπτώσεις οι φανατικοί οικολόγοι δεν έχουν και άδικο....

Δημήτρη κατά τα άλλα το Disco 3, όταν μάθεις τα μυστικά του Terrain Response και του βάλεις ένα σετ και λίγο χωμάτινα λάστιχα, είναι πραγματικά εξαιρετικά ικανό. Ξέρω ότι θα σου φανεί απίστευτο αλλά τόσο το LR3 όσο και το RRS έχουν αποδειχθεί ισάξια και μερικές φορές και ανώτερα ακόμη και του Defender90. Μόνο του μειονέκτημα το αυξημένο πλάτος ειδικά και οι συνολικά μεγαλύτερες διαστάσεις σε σχέση με το Disco 1 και φυσικά το βάρος (αν και αυτό προσωπικά δεν με ενόχλησε μιά και η καμήλα είναι και λίγο βαρύτερη από ένα κανονικό LR3). O μεγάλος όγκος του LR3 είναι όντως πρόβλημα μέχρι να τον συνηθίσεις, αν και βοηθά ιδιαίτερα μία διαφορετική προσέγγιση στην ρύθμιση των πλαϊνών καθρεπτών.

Από πλευράς αίσθησης όμως και συμμετοχής του οδηγού το Disco1 είναι "άλλο φρούτο"
Το LR3 αισθάνεσαι ότι σε αποξενώνει από το δρόμο ή όποια άλλη επιφάνεια βρίσκεται από κάτω του. Καλό αυτό αν κυνηγάς την άνεση αλλά αν σου αρέσει η συμμετοχή και η διαδραστική σχέση με αυτό που κάνεις τότε το νέο μοντέλο φιλτράρει ίσως περισσότερα από όσα θα έπρεπε.

Από την άλλη πλευρά όμως ακόμη και το Disco3 μπορεί να γίνει έτσι ώστε να συμμετέχει και να μεταφέρει την αίσθηση που λείπει σε εμάς τους συνηθισμένους από τα παλαιότερα μοντέλα. (αρχίζοντας με το LR3 με ελατήρια ή πηγαίνοντας σε εξέλιξη της αεροανάρτησης).

Και φυσικά υπάρχει και η εναλλακτική λύση της αγοράς ενός Defender 110 αντί για το LR3 για όσους θέλουν περισσότερο χωμάτινο προσανατολισμό στο όχημα που επιλέγουν. (για τους αναποφάσιστους υπάρχει και η λύση της αγοράς και των δύο, Χάρη/ollram για εσένα η σπόντα....)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 06 Δεκ 2007, 14:36

pantg έγραψε:Και φυσικά υπάρχει και η εναλλακτική λύση της αγοράς ενός Defender 110 αντί για το LR3 για όσους θέλουν περισσότερο χωμάτινο προσανατολισμό στο όχημα που επιλέγουν. (για τους αναποφάσιστους υπάρχει και η λύση της αγοράς και των δύο, Χάρη/ollram για εσένα η σπόντα....)


Παντελή,

μην πατάς τον ...κάλλο μου.... :lol:

Τελικά μετά από 3 ημέρες τεστ ντράιβ με το καινούργιο 110 μπορώ να πω ότι το LR3 έχει τις ίδιες δυνατότητες εκτός δρόμου με το 110 (τουλάχιστον αυτό κατάλαβα εγώ), απλώς όντας και όχημα "σαλονιού" ο κάτοχος του κάποιες φορές "φοβάται" να το χώσει ....στα βαθιά.....σε συγκριση με ένα 110 (και δη όχημα τεστ ντράιβ)... :P
Πάντως να σας πω την αλήθεια:
1) τις τρείς αυτές μέρες πεθύμησα την άνεση και την "ησυχη" καμπίνα του LR3....(μάλλον γερνάμε Παντελή...)
2) μου άρεσε (και σε ποιόν δεν) α) χαρακτήρας και το καλτ στατους του 110, το οποίο τελικά είναι και πολύ πιό άνετο και "ησυχο" πια και στους ασφάλτινους ανοικτούς δρόμους (σε σύγκριση με το td5 ή και παλαιότερες εκδόσεις - V8), β) το δυνατό a/c, γ) η ρύθμιση ύψους φώτων, δ) τα πιό άνετα καθίσματα (ειδικά η δεύτερη σειρά)
3) δεν άρεσε (στην γυναικα μου) το ότι δεν είχει σκαλοπάτια και επταθέισα διάτασξη (αλλά αυτά διορθώνονται φυσικά)

Τι γίνεται τώρα??

όνειρα για την ldt edt έκδοση του 2008........


δυστυχώς μόνο στην μακρινή Αυστραλία.....(εκτός κι αν ο Παντελής "κανονίσει" τουλάχιστον ένα τέτοιο κομμάτι να είναι και αριστεροτίμονο) :P :P :P
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 21 Δεκ 2007, 15:31

Στο εξουσιοδοτημένο που πήγα πρόσφατα για τα 40.000χλμ, δεν ήξεραν κάτι για τις αυξημένες εγγυήσεις σε ενδεικτική ερώτηση που έκανα...
Μάλιστα στη ρεσεψιον, η κοπέλα με κοίταξε περίεργα και της φάνηκε παράξενο για την LR τόσα χρόνια εγγύηση. Φανταστείτε τι έχουν δει τα μάτια της...

Επίσης μου άναψε μια φορά (μετά το σέρβις) και μια φορά πρίν, το λαμπάκι ένδειξης στάθμης ψυκτικού υγρού...Ενώ η στάθμη είναι κανονικότατη και θερμοκρασία δεν ανεβάζει...Το άφησα να...κρυώσει και έσβησε!


(Περιττό να πώ ότι μετά το σερβις, πείστηκα για άλλη μια φορά, μόλις λήξει η εγγύηση να το βγάλω σε δικό μου μηχανικό. Δυστυχώς Παντελή -σε σχέση με την αλλαγή νοοτροπίας που είχες αναφέρει- δε βλέπω να αλλάζει ιδιαίτερα η συμπεριφορά τους. Δε μου έκαναν τπτ αλλά το να μην έχουν προσέξει π.χ. ότι η στάθμη του υγρού φρένων είναι ακριβώς στο min και να τους το δείχνω εγώ, δεν είναι ακριβώς καλή εξυπηρέτηση. Να μην αναφέρω και τιμή φυσικά ε; αλλά αυτό ήταν αναμενόμενο τουλάχιστον).
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Δεκ 2007, 16:52

Χάρη γειά,

Το 110 πλεονεκτεί έναντι του LR3 λόγω των μικροτέρων εξωτερικών διαστάσεων και των πιό λίγων "τυφλών" γωνιών, ιδίως εμπρός (γιατί για πίσω τόσο μακρυά που είναι και τα δύο νομίζω ότι οι διαφορές είναι απλώς αμελητέες)

Οσον αφορά το επετειακό των 60 ετών νομίζω ότι ΔΕΧΟΝΤΑΙ παραγγελίες.
Μίλα με τον κ. Λεμπέση στην NORTH και νομίζω ότι αν υπάρχει η απαραίτητη προκαταβολή ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.

-------------------

Φίλε Θανάση δυστυχώς η εγγύηση των πέντε ετών αφορά ΜΟΝΟ τα Freelander 2 (να δούμε πότε θα πάψει η σύγχιση μεταξύ των δύο, ας το πούν μόνο LR2 ή κάτι άλλο, βρε αδερφέ, για να μην υπάρχει το μπέρδεμα !!!!!)

Αν υπήρχει εγγύηση πέντε ετών για το Freelander 1 όχι απλώς θα είχε κλείσει η LR αλλά θα είχα κλείσει μαζί της και την ΒΜW, την FORD και τους Ινδους που μάλλον θα μας αγοράσουν (όσοι θέλουν να ενημερωθούν ας ρίξουν μιά ματιά στο χθεσινό φύλλο της Daily Telegraph)

Oσο για την αλλαγή της νοοτροπίας το θέμα έχει να κάνει με έναν φαύλο κύκλο. Η αρχή έχει γίνει στα υψηλά κλιμάκια. Μέχρι να κατέβει όμως στο επίπεδο του απλού βοηθού του συνεργείου σίγουρα θέλει εκτός από χρόνο και ιδιαίτερο κόπο (για να μην αρχίσουμε να μιλάμε για χρήμα, εκπαίδευση, έλεγχο κλπ κλπ κλπ.)

ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ και σκέψεις (μιά και το έφερε η συζήτηση)
Το θέμα είναι αν θα συνεχισθεί η θετική αρχή που έγινε όταν αλλάξει (γιατί μάλλον θα αλλάξει) το ιδιοκτησιακό καθεστώς της μαμάς "αγγλικής" εταιρείας.
Αμφιβολία για την σοβαρότητα και την θέληση της ελληνικής αντιπροσωπείας δεν έχω, προσωπικά, καμμία. Το θέμα είναι αν η ελληνική αντιπροσωπεία θα συνεχίσει να είναι αυτό που τώρα είναι και μετά την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος. (δηλαδή μη τυχόν και οι νέοι ιδιοκτήτες αποφασίσουν αλλαγές)
Στα 14 χρόνια που τα Landies βρίσκονται στην ζωή του υπογράφοντος τέτοια θετική συμπεριφορά και κλίμα συνεργασίας και δέσμευσης προς την μάρκα, όπως η τωρινή, δεν υπήρχε από πλευράς ελληνικής αντιπροσωπείας.
Ας ελπίσουμε ότι οι Ινδοί ή όποιοι τέλος πάντων αγοράσουν την "μαμά" εταιρεία θα εκτιμήσουν το έργο που έχει γίνει και δεν θα θελήσουν να κάνουν αλλαγές και πειράματα αλλά θα αφήσουν τα πράγματα να εξελιχθούν μέχρις ότου φτάσουμε να έχουμε ένα σωστό, εκπαιδευμένο και υπεύθυνο ανεπτυγμένο δίκτυο υποστήριξης των οχημάτων σε όλη την Ελλάδα. Ηδη έχουμε ταλαιπωρηθεί αρκετά εμείς οι ιδιοκτήτες από τις πολλαπλές αλλαγές στο καθεστώς της αντιπροσώπευσης (Κένταυρος, ΒΙΑΜΑΧ, BMW και τώρα η KEDO)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 21 Δεκ 2007, 19:11

pantg έγραψε:Οσον αφορά το επετειακό των 60 ετών νομίζω ότι ΔΕΧΟΝΤΑΙ παραγγελίες.
Μίλα με τον κ. Λεμπέση στην NORTH και νομίζω ότι αν υπάρχει η απαραίτητη προκαταβολή ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ


Παντελή,

θα επικοινωνήσω με τον Κώστα, να δόυμε τι ξέρουν και εδώ!

Δυστυχώς όπως μου είπανε και από την Αγγλία, τα ως τώρα νέα έχουν ότι θα παραχθούν 140 Soft Top 90 (παραγωγή ξενικάει Απρίλιο 2008) και 60 Station wagon 90 versions (παραγωγή ξεκινάει Ιούνιο 2008). Το 110 είναι μόνο για την αγορά της Αυστραλίας.
Αν θέλετε να μάθετε τιμές Αγγλίας περίπου.......
για το 1ο: 47000ευρω
για το 2ο: 44500ευρω
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό Freelander » 21 Δεκ 2007, 19:41

Κινέζοι στη Ροβερ, Ινδοί στη Λαντροβερ και στην Ελλάδα η αντιπροσωπεία συνεχίζει να ακούει, σημειώνει και ενεργεί(ται)

Θανάση για να νιώσεις καλύτερα, χθές ζήτησαν απο γνωστό μέλος του φόρουμ που έμεινε απο σπασμένο πίσω διαφορικό κάπου στην εθνική, περίπου 2500€ για το ανταλλακτικό που βρίσκουμε γνήσιο με 600€ στο τελευταίο site του internet.

Καλά Χριστούγεννα σε όλους!
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 21 Δεκ 2007, 23:54

:) :)

Παντελή κι εγώ για το LR2 τους είπα! Αν το "1" είχε 5ετή εγγύηση η LR θα είχε πουληθεί όχι σε Κινέζους και Ινδούς αλλά σε Τούρκους ή Αλβανούς!!!

Ώστε Ινδοί ε;


Υ.Γ. 1 (Γιώργο, πάντα πίστευα ότι το internet με σωστή χρήση, αποτελεί σωτήρια λύση σε πολλούς τομείς)

Υ.Γ. 2 Συνεχίζω να επιθυμώ (παλιό κατά προτίμηση) 110... :roll:
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 25 Δεκ 2007, 22:06

Ένα μεγάλο ευχαριστώ τον Γιώργο (Freelander) χωρίς τις πολύτιμες τηλεφωνικές συμβουλές του οποίου θα ήμουν πιθανόν ακόμη στην Εθνική οδο Αθηνών Λαμίας με το πίσω διαφορικό ανα χείρας να βρίζω τη LR (ενώ τώρα τη βρίζω από το σπίτι μου...)
Γιώργο τους κατηγόρησες άδικα τους ανθρώπους: 2.100 ευρά μου ζητήσανε....δηλ φέρνω τρία διαφορικά και μένει και κάτι για μπύρες....
Ευχαριστώ και πάλι
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό abadlot » 08 Ιαν 2008, 21:18

ollram έγραψε:Πολύ καλά τα νέα....
κακό ότι ακόμη το εν λόγω όχημα ΔΕΝ έχει πουλήσει όπως του πρέπει, αυτό λόγω της Τιμής (μεγάλος κινητήρας!). Από του χρόνου που θα πωλείται με τον νεο Μικρότερο (κινητήρα) θα το δούμε περισσότερο στο δρόμο!!


Ποιός κινητήρας πρόκειται να μπεί;
Υπάρχει κανέναν άρθρο στο Internet για να μάθουμε περισσότερα;
Μήπως έχει κανείς υπόψην πότε θα έρθει και σε τι τιμή;
Άβαταρ μέλους
abadlot
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2007, 00:59
Τοποθεσία: Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 09 Ιαν 2008, 00:42

ναι ναι να προλάβουμε να το καπαρώσουμε :lol: :lol: :lol:
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό ollram » 05 Φεβ 2008, 17:28

NA υπάρχουν και καλύτερα, 10 τα ΧΡΟΝΙΑ της ΕΓΓΥΗΣΗΣ
.....

αλλά όχι για LR


http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=67259
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Φεβ 2008, 18:23

Xάρη έμαθα ότι:

το πουλάς το LR3 για να αγοράσεις ΚΙΑ?

(χιχιχιχιχιχιχι)

(αν προσέξεις κάνει και ποιηματάκι !!!!)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό meco » 05 Φεβ 2008, 19:09

giagoulas έγραψε:Μην τρελένεστε, κανένας κατασκευαστής δεν δίνει 5 ή 7 χρόνια εγγύηση.

Ολοι δίνουν τις μακρόχρονες εγγυήσeiς μέσω ασφαλίστικών εταιρειών, ακόμη και η toyota. Φυσικά το ασφάλιστρο ενσωματώνεται στην τιμή του αυτοκινήτου.

Και όμως. Η ΚΙΑ στο Ceed δίνει 7χρόνια ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ εγγύηση.
Για την Toyota π.χ. πάντως έχεις δίκιο. 3 χρόνια εργοστασιακή +3χρόνια από τον εισαγωγέα η οποία όμως καλύπτει μόνο μηχανικά μέρη.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Φεβ 2008, 07:41

Τελικά είναι η Hyundai (το έγραψα σωστά?) που προσφέρει 10 χρόνια εγγύηση.
Αγνωστο αν υποστηρίζεται από τους underwriters που δίνουν την κανονική εργοστασιακή ή γίνεται με πρωτοβουλία και περαιτέρων επέκταση της από πλευράς της ελληνικής αντιπροσωπείας.

Πάντως 10 χρόνια είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Και ας καλύπτει έστω και συγκεκριμένα μέρη του οχήματος και μόνο τον αρχικό ιδιοκτήτη και το αν φοράει μόνο 45 νούμερο παπούτσια και μποξεράκια με τον Ντόναλντ Ντακ για να ισχύει.

Χαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες