Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αναμένονται χιονοπτώσεις.....

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Αναμένονται χιονοπτώσεις.....

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 11 Δεκ 2007, 12:29

Φίλοι μου γειά σας.

4300Km στο κοντέρ του DEFENDER και όλα μια χαρά. Ισως να είναι νωρίς ακόμα, είδωμεν.
Αλλαξα τα μαμά ελαστικά Michelin XPC 7,50/16, τα οποία είναι ακατάλληλα για λάσπη με BFG Mud Terrain 235/85/16. Δεν γνωρίζω όμως τη συμπεριφορά τους στο χιόνι. Επειδή κανονίζω τετραήμερο στα χιόνια τις ημέρες των Χριστουγέννων, έχει κανείς ανάλογη εμπειρία με τα BFG στο χιόνι; Θα μπορούσα εύκολα να ξαναβάλω τα Michelin τα οποία απ' ότι ξέρω πρέπει να έχουν καλό κράτημα στο χιόνι, τουλάχιστον στην άσφαλτο. Εμπιστεύομαι όμως καλύτερα τα BFG εκτός δρόμου.

Ρίχτε καμμιά ιδέα. Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Αναμένονται χιονοπτώσεις.....

Δημοσίευσηαπό alp » 11 Δεκ 2007, 12:49

στα 4300 τι να παθεις ρε ανθρωπε του θεου???? για ονομα δηλαδη!!!!

τα μαντ δεν ειναι καλυτερα στο χιονι. το αντιθετο θα ελεγα. χιονι με λασπη ομως θα δεις διαφορα.
αλυσιδες ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ

καλη βολτα
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 11 Δεκ 2007, 13:29

Τουλάχιστον δεν έκαψε 1λτ λάδι όπως έκαψε μία BMW X3 2.5 στα ίδια χλμ.
ενός φίλου μου. Πολλά περίεργα συμβαίνουν με τα καινούργια αυτοκίνητα.

Στο χιόνι με λάσπη ούτε τα Michelin XPC νομίζω ότι θα δουλέψουν καλά.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 11 Δεκ 2007, 14:19

To xpc έχει πολύ καλή συμπεριφορά στο χιόνι-πάγο για συμβατικό λάστιχο λόγω μαλακής γόμας και πολύ καλού siping ("χαραγματιές")

Τα Mud λάστιχα πάνε γενικά καλά στα χιόνια αλλά θέλουν προσοχή ιδίως στα παγωμένα.

Στα Μud λάστιχα πάντα αναγκαζόμουν να βάλω αλυσίδες (λίγες φορές, αλλά χρειαζόταν) στον πάγο.

Τα δικά σου που είναι τώρα καινούρια - έχουν όλες τις γωνίες τους - θα πάνε σίγουρα πολύ καλά και στον δρόμο, αλλά πάντα θέλουν λίγη προσοχή (είναι και βαρύ το άτιμο το LandRover).

Εγώ προσωπικά έπαψα να χρησιμοποιώ αλυσίδες από τότε που έβαλα αναγόμωση τα οποία έχουν πολύ μαλακή γόμα ή οποία τελικά - παρά την απουσία siping - δουλεύει εξαιρετικά και στον πάγο...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό vagelis » 11 Δεκ 2007, 14:55

Τα BF ειναι καλα για δυο χρονια μετα ξερενονται υπερβολικα και αλου στριβεις αλου πηγαινει το αμαξι,η καλυτερη λυση ειναι η αναγωμοση τρογωνται γρηγορα λογω μαλακου πελματος αλλα εχεις καλυτερα κρατηματα και μιση τιμη.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 11 Δεκ 2007, 15:57

Συμφωνώ,


Πέρυσι έπαθα πλάκα με ένα παλιο 3πορτο βιτάρα με το οποίο κάναμε μια δύσκολη διαδρομή με παρα πολύ χιόνι με χιονολάστιχα,΄βέβαια και ο τύπος που οδηγούσε ήταν άπαιχτος αλλά εγώ έπαθα πλάκα για την συμπεριφορά των ελαστικών σε χιόνι. Σοκαρίστηκα, γιατί δεν πίστευα αυτά που λέγαν για τα χιονολάστιχα.

όσο για την αναγόμωση έχω δεί και γώ διαφορά σε σχέση με (με το ίδιο πέλμα) άλλα ελαστικά μή αναγομωμένα.

αλλά δεν υπάρχουν σε μεγάλα μεγέθη!!!




χαιρετώ,

και με το καλό να έρθουν τα χιόνια.....(αν έρθουν κάποτεςςς)
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό vagelis » 11 Δεκ 2007, 17:22

Στεφανε δεν ψαχνει ο ανθρωπος για 40αρια.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 11 Δεκ 2007, 17:53

stefanbalik έγραψε:Συμφωνώ,


Πέρυσι έπαθα πλάκα με ένα παλιο 3πορτο βιτάρα με το οποίο κάναμε μια δύσκολη διαδρομή με παρα πολύ χιόνι με χιονολάστιχα,΄βέβαια και ο τύπος που οδηγούσε ήταν άπαιχτος αλλά εγώ έπαθα πλάκα για την συμπεριφορά των ελαστικών σε χιόνι. Σοκαρίστηκα, γιατί δεν πίστευα αυτά που λέγαν για τα χιονολάστιχα.

όσο για την αναγόμωση έχω δεί και γώ διαφορά σε σχέση με (με το ίδιο πέλμα) άλλα ελαστικά μή αναγομωμένα.

αλλά δεν υπάρχουν σε μεγάλα μεγέθη!!!




χαιρετώ,

και με το καλό να έρθουν τα χιόνια.....(αν έρθουν κάποτεςςς)


Αυτό που μάλλον σε εντυπωσίασε είναι το γεγονός ότι το vitara είναι ελαφρύ και πάει καλά στα χίονια και όχι το ελαστικά που φορέσε.

Αν δείς το νιβα πώς πάει στα χίονια με τα stock ελαστικά θα κλαις.

Η δικιά μου εμπειρία λέει (LandRover + χιονια = αλυσιδες)
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Δεκ 2007, 21:09

Bρε Δημήτρη τί μου θύμισες τώρα !!!!!!

Το NIVA με τα ρώσσικα Taurus...... (αυτά τα φορούσαν το 1982, τώρα δεν ξέρω τί φοράνε)
Σαν να είχες ερπύστριες, ιδίως στο χιόνι.
(στον πάγο όμως τα Michelin XMS 244 ήταν σαφώς καλύτερα ακόμη και χωρίς αλυσίδες)


Συμφωνώ απόλυτα και στο θέμα των αλυσίδων για τα Landies.
Τα Landies στο χιόνι που μένει πάνω από ένα βράδυ ή σε ίσκιο για πάνω από 8 ώρες θέλουν ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ αλυσίδες.

Tα πολύ καινούργια μοντέλα με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα δημιουργούν την εντύπωση του ότι οι αλυσίδες μπορεί να είναι μη απαραίτητες.
Ομως στις παγωμένες κατηφόρες δεν ξέρω κατά πόσον μπορούν να βοηθήσουν τόσο όσο οι αλυσίδες........
(θυμάστε εκείνο το videάκι με το LR3 και την M6????)

Μόνη ίσως εξαίρεση το Freelander 1 το οποίο λόγω μικροτέρου βάρους και χαμηλοτέρου κέντρου βάρους έχει δώσει εξαιρετικά δείγματα γραφής στο χιόνι.

-------------------

Τώρα όσον αφορά την ερώτηση του φίλου 4x4sc.
Tα 7.5 Χ 16 είναι μιά χαρά και στην λάσπη. Για την ακρίβεια σε πολλά από τα είδη λάσπης τα στενά λάστιχα είναι καλύτερα από τα φαρδυά και όπου δεν τα πάνε καλά υπάρχει πάντα η λύση του ξεφουσκώματος.

Για το χιόνι το στενό λάστιχο είναι ΠΑΝΤΑ καλύτερο από τo φαρδύ.

Τα XPC με το λιγότερο άγριο πέλμα τους θα σου προσφέρουν και σαφώς καλύτερη πρόσφυση όταν θα ΒΑΛΕΙΣ αλυσίδες.

Το αυτοκίνητό σου έχει ABS και ETC (αν θυμάμαι καλά) αλλά στον πάγο τις αλυσίδες τις χρειάζεσαι.

Τα 235/85 Χ 16 άσε τα για τα σαλόνια. Οι αρβύλες του Defender σου είναι τα 7.5 Χ 16. Και στα δύσκολα φοράμε αρβύλες και όχι γόβες (το ανέκδοτο νομίζω το ξέρουμε όλοι με τις γόβες στις λάσπες ε????)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 11 Δεκ 2007, 21:26

Τα XPC είναι απαράδεκτα στη λάσπη, όχι λόγω διάστασης όσο λόγω σχεδίασης πέλματος. Σε μια εκδρομή στο Κιάτο πριν ένα μήνα και κάτω από συνεχόμενη επι 2 ημέρες βροχόπτωση το 90αρι ξεκίναγε με δυσκολία ακόμα και σε επίπεδο έδαφος, για να μην αναφέρω τις κατηφορικές φουρκέτες. Την άλλη μέρα κιόλας έβαλα τα BFG και το αυτοκίνητο άλλαξε συμπεριφορά εκτός δρόμου.
Για το χιόνι όμως δεν ξέρω.
Θα είμαστε παρέα 7 αυτοκινήτων από Land Rover μέχρι Santa Fe και Ford Ranger και θα μείνουμε στην Παύλιανη νοτιοδυτικά της Λαμίας στα 1100μ.
Πέρσι τα Χριστούγεννα είχαμε πάει στο ίδιο μέρος και ανεβήκαμε μέχρι τα 1850μ. στα Πυρά Ηρακλέους στο όρος Οίτη αν θυμάμαι καλά. Τότε είχα το Subaru Forester με ΤΟΥΟ Α/Τ και δεν είχα κανένα πρόβλημα σε παγωμένο χιόνι χωρίς αλυσίδες. Αλλά και ένα Discovery της παρέας με Mud λάστιχο δεν αντιμετώπισε πρόβλημα.

Αλυσίδες μόνο μπροστά θα είναι εντάξει; Γνωρίζει κάποιος τι τύπο αλυσίδας θα ταίριαζε στο BFG για να μην καταφύγω στην αντιπροσωπεία;
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Δεκ 2007, 08:06

Φίλε 4X4sc καλημέρα,

το θέμα των ελαστικών που φορούσε το Defender σου έχει να κάνει με τον σχεδιασμό του ΠΕΛΜΑΤΟΣ και όχι με την διάσταση.

Αν βάλεις 7.5 Χ 16 με πέλμα για λάσπη θα δεις ότι το στενότερο λάστιχο λειτουργεί καλύτερα στα περισσότερα είδη λάσπης (και εκεί που δείχνει να έχει πρόβλημα απλώς το ξεφουσκώνεις και βελτιώνεται θεαματικά)

Στις αλυσίδες ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να προσέξεις να μην βρίσκουν στα μαρκούτσια των φρένων όταν στρίβεις εντελώς τις ρόδες και συμπιέζεται ή εκτείνεται εντελώς η ανάρτηση.

Οι καλύτερες και ανθεκτικότερες που μπορείς να βρείς, σε συμβατικές σιδερένιες αλυσίδες με κρίκους, είναι οι γερμανικές Weisenfelds. Δοκιμασμένες εδώ και 12 χρόνια (για την ακρίβεια 17 χρόνια αθροιστικά) στις καμήλες μου.
Με αυτές και στις τέσσερεις ρόδες δεν φοβάσαι τον πάγο με τίποτε.

Αν πρόκειται να χρησιμοποιήσεις αλυσίδες εκτός δρόμου προτείνω να μην σκεφθείς καν τις πλαστικές, ελαστικές, γρήγορης τοποθέτησης κλπ.

Οι αλυσίδες βοηθούν αρκετά και στην λάσπη.

(φεύγω γρήγορα γιατί πρέπει να πάω τον μικρό στο σχολείο, τα λέμε αναλυτικότερα αν θέλεις αργότερα)

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες

cron