Αυτό που θαύμασα εγώ πάντως στο 1ο video ήταν ο spotter...
Και στην ανάβαση του βράχου στο τέλος, νομίζω πως πέρα από την ικανότατη τετρακίνηση του LR3 και τα θαυμαστά (και πανάκριβα) ηλεκτρονικά του, μεγάλο ρόλο έπαιξε το σωστό ζύγισμά του σε συνδυασμό με την αεροανάρτηση, που όντας ανεβασμένη στη τέρμα της ως προς το ύψος από το έδαφος έχει και τη μικρότερη ενδοτικότητα.
Οι υπόλοιποι στο 2ο video, με τις μαλακές αναρτήσεις τους, άρχιζαν τα ανεξέλεγκτα "γκελ" με αποτέλεσμα να χάνουν τον έλεγχο και να καταλήγουν ανάποδα. Γι' αυτό και δεν νομίζω πως ένα Sami ή ένα Niva, με τα μαλακά τους σουστόφυλλα κλπ, θα τα κατάφερναν καλύτερα απ΄οτι το Defender πχ, που οριακά γλύτωσε την τούμπα...
Και εκεί τελικά φαίνεται και το αντίκρυσμα των άπειρων χρημάτων που πληρώνεις για ένα LR3: το όχημα στην πράξη είναι χαμαιλέοντας!
Αυτά τα ολίγα από κάποιον από τους "άλλους"
Χρόνια Πολλά και καλές γιορτές σε όλους!
Χ.