Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

....DiSCO 3....at its BEST

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

....DiSCO 3....at its BEST

Δημοσίευσηαπό ollram » 12 Δεκ 2007, 21:13

LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

....DiSCO 3....at its BEST

Δημοσίευσηαπό vagelis » 13 Δεκ 2007, 08:28

Μαλλο δεν εχεις δει σαμουραι σε παρομοια πιστα πως πηγαινει.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Δεκ 2007, 09:26

Βαγγέλη καλημέρα,

τώρα όμως συγκρίνουμε και ανόμοια πράγματα.
Από την άλλη πλευρά όμως σκέψου ότι το Discovery LR3 μπορεί να τα κάνει όλα αυτά και με ένα Samurai/Santana παρκαρισμένο μέσα του (από πλευράς χώρου αν βγάλεις το μπαρμπριζ του suzuki νομίζω ότι μπορεί και να χωράει όντως. Από πλευράς ικανότητας έλξης του βάρους σίγουρα το μπορεί. Ισως από πλευράς φορτιού στα αμορτισέρ/αερόσουστες να θέλει κάποια ενίσχυση)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 14 Δεκ 2007, 11:30

Και η αεροσυνοδός δωρεαν. :D :D :D :D :D :D :D
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Δεκ 2007, 11:43

Δημήτρη τώρα που θα υπάρχει και υπερπροσφορά στην αγορά.............. (με την Ολυμπιακή να αντιμετωπίζει την μοίρα της....)


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 14 Δεκ 2007, 13:45

Παντελη ειναι ανομοια πραγματα αλλα το ντισκο 3 δεν κανει και τιποτα σπουδαιο,αλοιμονο τετρακινητο που κοστιζει ενα περιδρομο ευρω να μην μπορει να περασει αυτα τα νεροφαγωματακια.
Φοβαμαι οτι κατι τετοια δειχνουμε σαν κατωρθωματα και θα μας παρουν στο ψιλο οι ιδιοκτητες σαμι και νιβα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Δεκ 2007, 16:55

Βαγγέλη η απάντηση είναι απλή.

Οποιος ιδιοκτήτης Sami ή NIVA θέλει να ανέβει σε ανώτερη κατηγορία τετρακινήτου οχήματος πολλές φορές (για να μην πω όλες όταν μπορεί) επιλέγει Land Rover.
Aυτό νομίζω τα λέει όλα. (απλά σκέψου πόσοι από τους συναδέλφους στο φόρουμ αυτό έχουν κάνει την μεταπήδηση από NIVA & SAMI σε Μpi, του υπογράφοντος συμπεριλαμβανομένου εδώ και 14 χρόνια....)

Τώρα όσον αφορά τις δυνατότητες του LR3 το βασικό τους πρόβλημα έγκειται σε δύο τομείς.

1. Το υψηλό κόστος αγοράς. Αυτό είναι που κάνει τους περισσοτέρους ιδιοκτήτες να μην τολμούν να το βάλουν σε πραγματικά δύσκολες κατάστασεις. Και ποιός μπορεί να τους αδικήσει όταν πληρώνεις ένα αυτοκίνητο όσο κοστίζει ένα μικρό διαμέρισμα????
Το πρόβλημα αυτό υπήρχε και με τα Discovery Mpi όταν είχαν πρωτοκυκλοφορήσει. Θυμάμαι ακόμη το παγωμένο ύφος που είχαν οι περισσότεροι συνάδελφοι ιδιοκτήτες όταν πήγαινα το Mpi στην ΒΙΑΜΑΞ για service και ήταν ένας μπόγος λάσπης από επάνω μέχρι κάτω.
Τώρα όμως βλέπεις έναν πολύ μεγάλο αριθμό από αυτά τα αυτοκίνητα (σε τρίτο, τέταρτο ή και πέμπτο χέρι ιδιοκτήτη) να ανεβοκατεβαίνουν κοτρώνες, να περνάνε ποτάμια και λασπολακκούβες και άλλα που όταν τα είχαν οι αρχικοί τους ιδιοκτήτες δεν επρόκειτο ποτέ να κάνουν.

2. Οι μεγάλες διαστάσεις του. Εκεί δεν μπορείς να κάνεις τίποτε άλλο παρά να το κοπανήσεις για να μικρύνουν δια της συμπιέσεως. Αν πληρώνει άλλος όλα καλά. Αν πληρώνεις εσύ και έχεις τον τρόπο πολύ που σε ενδιαφέρει (καθόλου δηλαδή. Το σπας και το χαίρεσαι). Αν πληρώνεις εσύ και σε πονάει πολύ απλά δεν το κάνεις. Αγοράζεις και ένα Sami ή ΝΙVA και βγάζεις το άχτι σου. (ή αν μπορείς ένα ταλαιπωρημένο 90άρι ή ένα Mpi)

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 18 Δεκ 2007, 19:40

Εγω δεν μιλησα για τς δυνατοτητες του ντισκο 3,αλλα για το συγκεκριμενο βιντεο το οποιο δεν εδειχνε κατι τοσο σπουδαιο για να ειναι αξιο θαυμασμου.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό ollram » 18 Δεκ 2007, 22:35

Mε κάλυψε ο Παντελής!
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό Discojac3 » 21 Δεκ 2007, 18:50

file vagelis, sto deytero video ...den eida kanena sami i niva na anevenei,
alla oi apotiximenes propathies kai merikes me tragika apotelesmata..
dixnoun to megaleio tou disco 3 pou ta katafere XALARA, tora emeis oi ellines...'' exo apo to xoro..pola tragoudia xeroume''

kala xristougenna

p.s : sto proto video me to megalo nerofagoma.. ta sami/niva kai genika ta ''konda'' 4x4... apla tha eixan pesei mesa sto nerofagoma (me tis gnostes synepeies).... pou to
disco 3 opos fainete, toulaxiston logo mikous patai oriaka stis dyo akres tou nerogagomatos.
Άβαταρ μέλους
Discojac3
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 12:32
Τοποθεσία: Argyroupoli, Athina

Δημοσίευσηαπό ZooL » 21 Δεκ 2007, 20:41

Αυτό που θαύμασα εγώ πάντως στο 1ο video ήταν ο spotter...

Και στην ανάβαση του βράχου στο τέλος, νομίζω πως πέρα από την ικανότατη τετρακίνηση του LR3 και τα θαυμαστά (και πανάκριβα) ηλεκτρονικά του, μεγάλο ρόλο έπαιξε το σωστό ζύγισμά του σε συνδυασμό με την αεροανάρτηση, που όντας ανεβασμένη στη τέρμα της ως προς το ύψος από το έδαφος έχει και τη μικρότερη ενδοτικότητα.
Οι υπόλοιποι στο 2ο video, με τις μαλακές αναρτήσεις τους, άρχιζαν τα ανεξέλεγκτα "γκελ" με αποτέλεσμα να χάνουν τον έλεγχο και να καταλήγουν ανάποδα. Γι' αυτό και δεν νομίζω πως ένα Sami ή ένα Niva, με τα μαλακά τους σουστόφυλλα κλπ, θα τα κατάφερναν καλύτερα απ΄οτι το Defender πχ, που οριακά γλύτωσε την τούμπα...

Και εκεί τελικά φαίνεται και το αντίκρυσμα των άπειρων χρημάτων που πληρώνεις για ένα LR3: το όχημα στην πράξη είναι χαμαιλέοντας!

Αυτά τα ολίγα από κάποιον από τους "άλλους" ;)
Χρόνια Πολλά και καλές γιορτές σε όλους!

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 22 Δεκ 2007, 12:13

Hταν όντως εντυπωσιακή η ανάβαση στον κάθετο βράχο, δεν νομίζω ότι πολλά αυτοκίνητα θα ανέβαιναν...

Βέβαια, σε τέτοιες πολύ δύσκολες αναβάσεις τεράστια διαφορά παίζει η γόμα και η κατάσταση των ελαστικών, πράγμα που δεν μπορούμε να ξέρουμε ούτε για το Disco ούτε για τους αποτυχόντες.

Ανεξάρτητα βέβαια από τα ελαστικά είναι μία δοκιμασία που όντως τα ηλεκτρονικά μπορούν να κάνουν την διαφορά, αλλά τι να το κάνεις, δηλαδή, να βάζεις μέσα την γιαγιά σου να τις γυρίζεις τον διακόπτη και να τις λες απλά να πατήσει τέρμα το γκάζι για να ανέβει το στο αδύνατο??

Προσωπικά, δεν θέλω κανένα ηλεκτρονικό στο αυτοκίνητο και ας χάνω οριακά την δυνατότητα να κινηθώ σε κάποια ακραία τερραίν. Στον αντίποδα το ίδιο αυτοκίνητο σε δύσκολη διαδρομή με παχιά λάσπη και λούκια (πιό πιθανό να βρεθεί στο δρόμο μας) αν δεν σφηνώσουν τα ψαλίδια του, μετά από κάποια ώρα θα πάρουν φωτιά τα τακάκια του και άντε γειά...

Για σοβαρή χρήση εκτός δρόμου και κυρίως χαρά από την οδήγηση και διασκέδαση προτιμώ το παλιό καλό disco ...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 22 Δεκ 2007, 12:35

Ανεξάρτητα βέβαια από τα ελαστικά είναι μία δοκιμασία που όντως τα ηλεκτρονικά μπορούν να κάνουν την διαφορά, αλλά τι να το κάνεις, δηλαδή, να βάζεις μέσα την γιαγιά σου να τις γυρίζεις τον διακόπτη και να τις λες απλά να πατήσει τέρμα το γκάζι για να ανέβει το στο αδύνατο??

Προσωπικά, δεν θέλω κανένα ηλεκτρονικό στο αυτοκίνητο και ας χάνω οριακά την δυνατότητα να κινηθώ σε κάποια ακραία τερραίν. Στον αντίποδα το ίδιο αυτοκίνητο σε δύσκολη διαδρομή με παχιά λάσπη και λούκια (πιό πιθανό να βρεθεί στο δρόμο μας) αν δεν σφηνώσουν τα ψαλίδια του, μετά από κάποια ώρα θα πάρουν φωτιά τα τακάκια του και άντε γειά...

Για σοβαρή χρήση εκτός δρόμου και κυρίως χαρά από την οδήγηση και διασκέδαση προτιμώ το παλιό καλό disco ...


Δεν θα μπορούσες να το πείς καλύτερα. Συμφωνω απολύτως.

Και για οσους διαφωνούν, ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ. Τα υπόλοιπα και τα πολλά λόγια είναι φτώχια. Μια δοκιμη σε λάσπη ή μπολικο χιόνι θα μας πείσει όλους.

Εγώ έχω βρεί άλλη λύση. Οταν θέλω ηλεκτρονικά βοηθήματα πάιζω στο playstation II Richard Burns. Εκεί να δείτε τι απίστευτα πράγματα κάνει το subaru που οδηγάω !!!!
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

LR3

Δημοσίευσηαπό B.T » 05 Ιαν 2008, 14:52

Είναι πράγματι πολύ ,πολύ καλό .
Μέσα στά χρόνια πού έρχονται θά το συναντάμε όλο και πιό συχνά σε εκτός διαδρομές καθώς παλιώνει και οι ιδιοκτήτες τους δεν θα φοβούντε να τα (χώσουν).
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό pskoul » 08 Ιαν 2008, 11:27

Δείτε και το παρακάτω video τελικά δεν έχει σημασία πόσα ηλεκτρονικά συστήματα έχεις, προσέξτε στο τέλος τους άλλους πως περνάνε και σκεφτείτε να υπάρχει και καμιά νερολακούβα μπροστά σου και να πρέπει να την περάσεις με πυρωμένα δισκόφρενα.

http://uk.youtube.com/watch?v=3ShJZnH3f ... re=related

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες

cron