Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Γνησια ανταλλακτικα

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Γνησια ανταλλακτικα

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 19 Δεκ 2007, 01:39

Απο που συμφερει να παρω ανταλλακτικα για το Δισκο? Κατευθειαν απο αντιπροσωπεια η απο λαντροβεραδικα συνεργεια-καταστηματα ανταλλακτικων?? Βασικα χρειαζομαι μια φλατζα του καρτερ, το σωληνακι υψηλης της τρομπας τιμονιου και τον πισω σταυρο-συνεμπλοκ
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Δεκ 2007, 01:42

Oπως λέει και ο απέραντης σοφίας στίχος των U2
"....'cause I still haven't found what I'm looking for...."

Aν θέλεις φτηνόπραμα πάρε imitation.
Aν θέλεις κάτι ακριβότερο αλλά καλής ποιότητας αγόρασε ανταλλακτικά προελεύσεως προμηθευτή του εργοστασίου (τα λέμε Ο.Ε.Μ.)
Αν θέλεις το κεφάλι σου ήσυχο αλλά να το πληρώσεις τότε μόνο το γνήσιο θα σου δώσει την ασφάλεια αυτή αλλά μόνο αν το τοποθετήσεις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Από όσο έχω καταλάβει από τις συνεχείς ερωτήσεις σου και τις επιλογές σου το τρίτο το ξεχνάμε.
Το δεύτερο αμφιβάλω αν θα το επιλέξεις.
Για το τρίτο ρίξε μια ματιά στο www.rimmerbros.co.uk ή στο www.paddockspares.com

Aν και τις περισσότερες φορές μαζί με τα έξοδα αποστολής τα imitation τους έρχονται ακριβότερα από όσο μπορείς να τα βρεις και στο Ελλαδιστάν.
Μερικές φορές μάλιστα τα της αντιπροσωπείας γνήσια έρχονται και πιό φθηνά από ότι τα από Αγγλία imitation ή Ο.Ε.Μ.

Να σου θυμίσω επίσης ότι τα γνήσια ανταλλακτικά όταν τοποθετηθούν σε εξουσιοδοτημένο αποκτούν αμέσως εγγύηση 12 μηνών. (ο ελαστικός σύνδεσμος ίσως να μην καλύπτεται αν έχεις ψηλώσει την ανάρτηση του αυτοκινήτου καθώς είναι εξάρτημα το οποίο με την επέμβαση αυτή βγαίνει εκτός εργοστασιακών προδιαγραφών λειτουργίας, όπως και ο μπροστινός κεντρικός βέβαια αλλά εκεί ούτως ή άλλως δεν ισχύει πλέον καμμία εγγύηση στο αυτοκίνητό σου)

Imitation προελεύσεως Τουρκίας και Ιραν (σαν τα ελατήριά σου) μπορείς να βρεις και εδώ από τα καταστήματα που πουλάνε Bearmach και Βritpart.
Και τα τρία εξαρτήματα που θέλεις θεωρητικά μπορείς να τα βρεις.
Το μαρκούτσι υψηλής πίεσης μπορείς να το φτιάξεις και σε ένα συνεργείο που φτιάχνει μαρκούτσια εδώ στην Ελλάδα.
Τον ελαστικό σύνδεσμο, αν έχεις ψηλώσει το αυτοκίνητο μην κάνεις τον κόπο να τον αλλάξεις. Αν έχει ψηλώσει ακόμη και στις +2" θα τον αλλάζεις συχνά. Το σωστό είναι να αλλάξεις τον πίσω κεντρικό άξονα με αυτόν που φορούσαν τα Disco γενιάς 200Tdi ή/και Range Rover Classic 100" ο οποίος έχει κανονικό σταυρό και πίσω.
Την φλάντζα του κάρτερ μπορείς να την βρεις ακόμη πιό εύκολα γιατί αν θυμάμαι καλά είναι ίδια με αυτή των Rover 220,420,620,820. (δεν το ψάχνω τώρα στις 01.16)

Εγώ πάντως αν τα αγόραζα θα προτιμούσα τα γνήσια ή τα Ο.Ε.Μ. και ας κοστίζουν περισσότερο. Τουλάχιστον δεν θα χρειαστεί να τα αλλάξω τόσο σύντομα όσο τα imitation.

Για την φλάντζα του κάρτερ μην ξεχάσετε να την τοποθετήσετε όπως αναφέρεται στο workshop manual. Eλληνικές πατέντες αυτοδιδάκτων το μόνο που θα εξασφαλίσουν είναι να στάζει και πάλι το κάρτερ σου. Θέλει την σωστή διαδικασία τόσο στον τρόπο που θα μπουν οι βίδες όσο και στο σφίξιμο αλλά και στην χρήση των υλικών που αναφέρονται εκεί. Oλα θα τα βρεις στο workshop manual και αν ο μάστοράς σου δεν το έχει τύπωσε τις σελίδες και διάβασέ του τις.

Αν έχουν αρχίσει να σου χάνουν τα μαρκούτσια δες και τα υπόλοιπα όπως και τα κολλάρα του συστήματος ψύξης αλλά και τα μαρκούτσια των φρένων σου (ναι μεν δεν συνδεόνται αυτά όλα μεταξύ τους αλλά η φθορά του ενός λόγω χρήσης, χρόνου και θερμοκρασιών συνήθως αποτελεί ενδεικτικό της αντίστοιχης φθοράς και των υπολοίπων ελαστικών μερών)
Και μην ξεχάσεις και τον ιμάντα εκκεντροφόρου/τεντωτήρα και polyvee.

Χρόνια πολλά

[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 20 Δεκ 2007, 02:04

[quote="pantg"]Oπως λέει και ο απέραντης σοφίας στίχος των U2
"....'cause I still haven't found what I'm looking for...."

Aν θέλεις φτηνόπραμα πάρε imitation.
Aν θέλεις κάτι ακριβότερο αλλά καλής ποιότητας αγόρασε ανταλλακτικά προελεύσεως προμηθευτή του εργοστασίου (τα λέμε Ο.Ε.Μ.)
Αν θέλεις το κεφάλι σου ήσυχο αλλά να το πληρώσεις τότε μόνο το γνήσιο θα σου δώσει την ασφάλεια αυτή αλλά μόνο αν το τοποθετήσεις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Από όσο έχω καταλάβει από τις συνεχείς ερωτήσεις σου και τις επιλογές σου το τρίτο το ξεχνάμε.
Το δεύτερο αμφιβάλω αν θα το επιλέξεις.
Για το τρίτο ρίξε μια ματιά στο www.rimmerbros.co.uk ή στο www.paddockspares.com

Παντελη μια και επεσες εξω ως προς την επιλογη μου (αληθεια πως εχω δωσει την εντυπωση οτι αναζητω φτηνοπραμα??) μηπως εχεις καμια συμβουλη ως προς τα που μπορω να βρω Ο.Ε.Μ ανταλλακτικα??

Απλα δε μου αρεσει να πληρωνω περισσοτερο απο την αντικειμενικη αξια ενος πραγματος η μιας υπηρεσιας. Γι αυτο και το ψαχνω. Και σκαλιζω και το Δισκο μονος μου. Ειναι απλο μηχανημα και ηταν και ο βασικος λογος αγορας του.
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Δεκ 2007, 03:31

Συνάδελφε LandRoverά mudnolis,

Πού έπεσα έξω ως προς την επιλογή σου ?

Τα αμορτισέρ/ελατήρια που αγόρασες είναι imitation.
To snorkel που θέλεις να φτιάξεις θα είναι "πατέντα" και μάλλον δεν έχεις υπολογίσει την ικανότητα παροχής αέρα σε CFM που χρειάζεται ο κινητήρας σου (αυτό έχε υπόψη σου δημιουργει πρόβλημα στην λειτουργία του aiflow σου). Αρα και πάλι imitation.
Η σχάρα οροφής είναι ιδιοκατασκευή και μάλλον δεν έχει γίνει μέτρηση για την αντοχή της σε μηχανικές καταπονήσεις (θέλω να πιστεύω και είμαι σίγουρος ότι θα την έχεις σκεφθεί και κατασκευάσει όσο πιό ανθεκτική γίνεται και μάλλον ανθεκτικότερη από τις εργοστασιακές). Eίναι όμως και πάλι imitation (καθώς οι "πατέντες" δεν είναι ακριβώς εργοστασιακού σχεδιασμού, αντοχής και εγκρίσεως)

Αυτά είναι μερικά από αυτά που σύμφωνα με όσα ΕΣΥ έχεις γράψει με κάνουν να πιστεύω πως έχεις μία "ροπή" προς τις λύσεις χαμηλού κόστους.
Δεν έγραψα (γιατί δεν το εννόησα και δεν το πιστεύω) ότι ψάχνεις για "Φθηνιάρικες" επικίνδυνες λύσεις.
To θέμα όμως της "αντικειμενικής" εκτίμησης της αξίας ενός ανταλλακτικού μάλλον απαιτεί λίγη περισσότερη εμπειρία από αυτή που μέχρι τώρα έχεις συλλέξει στα των εκ του Solihull ερχομένων οχημάτων.
Πράττεις άριστα που το "ψάχνεις" και για το λόγο αυτό και ήδη έχεις βρει μέσω του φόρουμ (σου έγραψα και δύο τέτοια μέρη) πηγές.
Ομως δέξου ότι τις δικές σου απορείες τις είχαν άλλοι τουλάχιστον πριν από 20 χρόνια και για αυτό και τώρα βρίσκεις την πληθώρα των εναλλακτικών που υπάρχουν. Ομως η πληθώρα αυτή είναι που δημιουργεί και τις παγίδες.
Και συνήθως η "αντικειμενική" εκτίμηση της αξίας ενός ανταλλακτικού ή της πηγής του δεν λαμβάνει υπόψη της και πολλά άλλα πράγματα που όμως έχουν ουσιαστική συνεισφορά στο τελικό του κόστος.

Η ερώτησή σου (το θέμα της καταχώρησης) είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΗ.
Ρωτάς για ΓΝΗΣΙΑ ανταλλακτικά.
Τα ΓΝΗΣΙΑ ανταλλακτικά μπορείς να τα αγοράσεις στην Ελλάδα μόνο μέσω του επισήμου δικτύου διάθεσής τους από την ελληνική αντιπροσωπεία και τις συνεργαζόμενες με αυτό εταιρείες.
ΓΝΗΣΙΑ ανταλλακτικά μπορείς να βρεις και από το εξωτερικό αλλά θα πρέπει να το ζητάς συγκεκριμένα.
Τα ΓΝΗΣΙΑ ανταλλακτικά μπορούν να έχουν εγγύηση 12 μηνών ΜΟΝΟ αν αγορασθούν από το επίσημο δίκτυο και τοποθετηθούν από εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
ΓΝΗΣΙΑ ανταλλακτικά επίσης έχουν με μειωμένες τιμές και τα μέλη του Συλλόγου.

Προσωπικά εδώ και καιρό ασχολούμαι και με το θέμα των ανταλλακτικών (εκτός από τις ανακατασκευές, αγωνιστικές προετοιμασίες, αναβαθμίσεις και τις αντιπροσωπείες μερικών εκ των καλυτέρων οίκων που ασχολούνται με τα Landies) αλλά δόξα τω θεώ έχω την ευχέρεια και την δυνατότητα να επιλέγω τους ανθρώπους που θέλω και με ευχαριστεί να συνεργάζομαι μαζί τους σε επαγγελματικό επίπεδο.
Σε φιλικό επίπεδο, νομίζω να το έχεις δει και στο φόρουμ, είναι χαρά μου να μοιράζομαι όσα λίγα τυχαίνει να μου έχουν χαρίσει άλλοι φίλοι ή τα χρόνια και η αγάπη για το αντικείμενο.
Επειδή όμως εκπέμπουμε σε διαφορετικό μήκος κύματος (είναι προφανές αυτό) σαφώς και δεν επιθυμώ να σου προτείνω κάτι περισσότερο πέραν της "ακαδημαϊκής" αλληλογραφίας και ενημέρωσης σε θέματα που σε ενδιαφέρουν και ίσως να μπορώ να συνεισφέρω.


Απλώς με αφορμή την ερώτησή σου πιστεύω ότι ήταν μία καλή ιδέα να γίνει αναφορά στο πολύ μεγάλο μπέρδεμα που υπάρχει για τα ανταλλακτικά στα Landies. (και όχι μόνο για τα ΓΝΗΣΙΑ όπως σαφέστατα είχες αναφέρει ότι ρωτάς)

Μιά και ρώτησες όμως τώρα και για πηγές για Ο.Ε.Μ. εξαρτήματα μπορεις να τα βρεις και στις διαδικτυακές διευθύνσεις της προηγούμενης καταχώρησης.
ΟΜΩΣ πρόσεξε γιατί από εκεί μπορείς να επιλέξεις imitation αντί για Ο.Ε.Μ.
H διαφορά φαίνεται μερικές φορές από την τιμή που έχουν ανταλλακτικά που έχουν τον ίδιο σχεδόν κωδικό.
Προτείνω ΠΑΝΤΑ να ρωτάς αν είναι ΟΕΜ ή imitation. Ομως ΔΥΣΚΟΛΑ θα βρεις υπάλληλο που θα γνωρίζει τις διαφορές. Οι περισσότεροι είναι απλοί άνθρωποι που δεν έχουν σχέση με τα Landies και απλώς δέχονται παραγγελίες. (αν μιλάμε για αυτά που σου ανέφερα). Φυσικά υπάρχει και η πιθανότητα να πέσεις, συνήθως κατά τύχη, σε κάποιον υπάλληλο που έχει καιρό στη δουλειά και έχει μάθει.


Οσον αφορά το "σκάλισμα" καλά κάνεις επίσης και το ψάχνεις.
ΟΜΩΣ για να γίνει σωστά ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ να έχεις το ΣΩΣΤΟ εργοστασιακό εγχειρίδιο συντήρησης και επισκευών (πιστεύω ότι το έχεις ήδη ε?) και όχι το Haynes το οποίο έχει τόση σχέση με το Mpi όση εσύ και εγώ με την Brigitte Nielsen. Να έχεις μία σωστή σειρά εργαλείων σε μετρικό και αγγλικό σύστημα. Και κυρίως να μην πειράζεις τα συστήματα διευθύνσεως, φρένων και αναρτήσεων χωρίς τουλάχιστον να τα ελέγξει μετά κάποιος που γνωρίζει. Σου θυμίζω (αν και το ξέρεις) ότι τα συστήματα αυτά έχουν να κάνουν με την ΑΣΦΑΛΕΙΑ σου, αυτή των αγαπημένων σου και των άλλων χρηστών του δρόμου. Και για αυτό είμαι σίγουρος ότι είσαι τόσο υπεύθυνος όσο πρέπει.

Το Disco (oπως και τα περισσότερα Landies) είναι σχετικά απλό μηχάνημα αλλά έχει εξαιρετικά πολύπλοκα χούγια, περιέργειες και κυρίως είναι βαρύ και ογκώδες άρα από την φύση και τον σχεδιασμό/κατασκευή του επικίνδυνο έτσι και δεν του "κρατάς τα γκέμια" σωστά.

Ελπίζω να μην νοιώσεις ποτέ σου τί σημαίνει να έχει αποκτήσει το Disco σου δική του θέληση (είτε λόγω εξωτερικών παραγόντων, καιρικών συνθηκών, μορφολογίας εδάφους, είτε λόγω λάθους στις "επεμβάσεις" σου). Αν/όταν το νοιώσεις θα καταλάβεις τις ανησυχίες του κειμένου αυτού.

Χαιρετώ[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 20 Δεκ 2007, 10:29

Πάντως εκτός απο αυτά που είπατε,

να πώ στον mudnolis, όταν κατέβασα το κάρτερ για γενικό καθάρισμα και τί δεν βρήκα μέσα, μέτα κάτω και πάνω απο την φλάντζα έβαλα φλαντζόκολλα για να είμαι πιο σίγουρος (αν δεν βρίσκεις δηλαδή καινούργια φλάντζα) όσο για τα σωληνάκια υψηλής πρόσφατα μου σκίστηκε το ένα και όταν το πήγα για δέιγμα στον μάστορα που φτάχνει σωλήνες τέτοιους άρχισε να γελάει με το υλικό που ήταν φτιαγμένο, πιστεύω πως κάπου κοντά σου θα υπάρχι μαγαζί που φτιάχνει σωλήνες υψηλής κλπ οπότε μπορείς επιτόπου να το κάνεις και να μήν ψάχνεις για έτοιμο..


χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 21 Δεκ 2007, 00:44

Φιλε Παντελη

κοιτα πως το βλεπω


Τα αμορτισέρ/ελατήρια που αγόρασες είναι imitation.

Φιλε Παντελη τα αμορτισερ δεν θα πρεπει να τα θεωρεις imitation καθως με αυτον τον ορο στην αγορα ανταλλακτικων νοειται οταν κατι οπτικα μοιαζει με το original σε διαστασεις η συμβατοτητα. Ωστοσο τα συγκεκριμενα ελατηρια και αμορτισερ ειναι διαφορετικων τεχνικων προδιαγραφων ως προς τα γνησια που ειναι μαλακότερα. Θα το τοποθετουσα καλυτερα ως μετατροπη.

To snorkel που θέλεις να φτιάξεις θα είναι "πατέντα" και μάλλον δεν έχεις υπολογίσει την ικανότητα παροχής αέρα σε CFM που χρειάζεται ο κινητήρας σου (αυτό έχε υπόψη σου δημιουργει πρόβλημα στην λειτουργία του aiflow σου). Αρα και πάλι imitation.

Ουτε το Snorkel το θεωρω imitation καθως δεν αντιγραφω καποιο συγκεκριμενο μοντελο. Οσο για το air flow με τη σωστη διατομη του σωληνα το σωστο καπελο-μανιταρι και την αποφυγη πολλων καμπυλων δεν υπαρχει προβλημα.

Η σχάρα οροφής είναι ιδιοκατασκευή και μάλλον δεν έχει γίνει μέτρηση για την αντοχή της σε μηχανικές καταπονήσεις

Μετρηση για τη σχαρα δεν εχει γινει ωστοσο οι μηχανικες καταπονησεις που αναφερεις δεν τις αντιλαμβανομαι πληρως. Στην αντοχη μιας σχαρας πρωτο ρολο παιζει η σωστη κατανομη και επιλογη των προς φορτωση αντικειμενων.

Αυτά είναι μερικά από αυτά που σύμφωνα με όσα ΕΣΥ έχεις γράψει με κάνουν να πιστεύω πως έχεις μία "ροπή" προς τις λύσεις χαμηλού κόστους.
Δεν έγραψα (γιατί δεν το εννόησα και δεν το πιστεύω) ότι ψάχνεις για "Φθηνιάρικες" επικίνδυνες λύσεις.

Επικινδυνες λυσεις πιστευω οτι δεν επιλεγει κανεις, απλα στην εποχη που καποιοι εχουν περασει τα ευρω για πετσετακια που λεει και το λαικο ασμα, και ειδικα στο χωρο του 4χ4, θα πρεπει να βλεπει κανεις τα πραγματα με την πραγματικη τους διασταση, ως προς τη χρηση, αντοχη και καταλληλοτητα.


To θέμα όμως της "αντικειμενικής" εκτίμησης της αξίας ενός ανταλλακτικού μάλλον απαιτεί λίγη περισσότερη εμπειρία από αυτή που μέχρι τώρα έχεις συλλέξει στα των εκ του Solihull ερχομένων οχημάτων.


Ειμαι στο χωρο του αυτοκινητου και των ανταλλακτικων ενεργα (και οταν λεω ενεργα εννοω με λαδωμενα χερακια και φορμιτσα) αρκετα χρονια. Μπορει να μην ηταν Land Rover ομως αυτη η εμπειρια-κριση πιστευω ειναι γενικη



Επειδή όμως εκπέμπουμε σε διαφορετικό μήκος κύματος (είναι προφανές αυτό) σαφώς και δεν επιθυμώ να σου προτείνω κάτι περισσότερο πέραν της "ακαδημαϊκής" αλληλογραφίας και ενημέρωσης σε θέματα που σε ενδιαφέρουν και ίσως να μπορώ να συνεισφέρω.

Βοηθεια και συζητηση ειναι παντα τοσο καλοδεχουμενη οσο και ετοιμη να προσφερθει και εκ μερους μου σε ολα τα παιδια του φορουμ. (ειναι εξαλλου και ο βασικος λογος υπαρξης του)



Οσον αφορά το "σκάλισμα" καλά κάνεις επίσης και το ψάχνεις.
ΟΜΩΣ για να γίνει σωστά ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ να έχεις το ΣΩΣΤΟ εργοστασιακό εγχειρίδιο συντήρησης και επισκευών (πιστεύω ότι το έχεις ήδη ε?) και όχι το Haynes το οποίο έχει τόση σχέση με το Mpi όση εσύ και εγώ με την Brigitte Nielsen.

Το εργοστασιακο εγχειριδιο ειναι ρε Παντελη αυτονοητο :wink:

Να έχεις μία σωστή σειρά εργαλείων σε μετρικό και αγγλικό σύστημα. Και κυρίως να μην πειράζεις τα συστήματα διευθύνσεως, φρένων και αναρτήσεων χωρίς τουλάχιστον να τα ελέγξει μετά κάποιος που γνωρίζει.

Ε οχι και πειραγματα στα φρενα! ειπαμε υπαρχουν και ορια!! Παντως τακακια αλλαξα στο δισκο μεσα σε 10 λεπτα!! Προς το παρον το μονο userfriendly σημειο του Δισκου

Το Disco (oπως και τα περισσότερα Landies) είναι σχετικά απλό μηχάνημα αλλά έχει εξαιρετικά πολύπλοκα χούγια, περιέργειες

Δε λες καμια να με γλυτωσεις απο ψαξιματα και αγρυπνες νυχτες αναζητησης??


Α οσο για τα ΟΕΜ ανταλλακτικα εννουσα εδω στην Ελλαδα. Αγγλια γνωριζω πηγες. Ξερεις κανενα?

Φιλικα Μανωλης
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 22 Δεκ 2007, 01:01

Ειπα και γω να αγιασω και δεν με αφηνουν. Παω σημερα στην αντιπροσωπεια της Land Rover να παρω τα πραγματα και τι μου λενε? Α ο υπαλληλος εχει βγει για δουλεια ελατε μετα τις 2!! (ειχα παει στις 11). Χωρις σχολια......
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες