Φιλε Παντελη
κοιτα πως το βλεπω
Τα αμορτισέρ/ελατήρια που αγόρασες είναι imitation.
Φιλε Παντελη τα αμορτισερ δεν θα πρεπει να τα θεωρεις imitation καθως με αυτον τον ορο στην αγορα ανταλλακτικων νοειται οταν κατι οπτικα μοιαζει με το original σε διαστασεις η συμβατοτητα. Ωστοσο τα συγκεκριμενα ελατηρια και αμορτισερ ειναι διαφορετικων τεχνικων προδιαγραφων ως προς τα γνησια που ειναι μαλακότερα. Θα το τοποθετουσα καλυτερα ως μετατροπη.
To snorkel που θέλεις να φτιάξεις θα είναι "πατέντα" και μάλλον δεν έχεις υπολογίσει την ικανότητα παροχής αέρα σε CFM που χρειάζεται ο κινητήρας σου (αυτό έχε υπόψη σου δημιουργει πρόβλημα στην λειτουργία του aiflow σου). Αρα και πάλι imitation.
Ουτε το Snorkel το θεωρω imitation καθως δεν αντιγραφω καποιο συγκεκριμενο μοντελο. Οσο για το air flow με τη σωστη διατομη του σωληνα το σωστο καπελο-μανιταρι και την αποφυγη πολλων καμπυλων δεν υπαρχει προβλημα.
Η σχάρα οροφής είναι ιδιοκατασκευή και μάλλον δεν έχει γίνει μέτρηση για την αντοχή της σε μηχανικές καταπονήσεις
Μετρηση για τη σχαρα δεν εχει γινει ωστοσο οι μηχανικες καταπονησεις που αναφερεις δεν τις αντιλαμβανομαι πληρως. Στην αντοχη μιας σχαρας πρωτο ρολο παιζει η σωστη κατανομη και επιλογη των προς φορτωση αντικειμενων.
Αυτά είναι μερικά από αυτά που σύμφωνα με όσα ΕΣΥ έχεις γράψει με κάνουν να πιστεύω πως έχεις μία "ροπή" προς τις λύσεις χαμηλού κόστους.
Δεν έγραψα (γιατί δεν το εννόησα και δεν το πιστεύω) ότι ψάχνεις για "Φθηνιάρικες" επικίνδυνες λύσεις.
Επικινδυνες λυσεις πιστευω οτι δεν επιλεγει κανεις, απλα στην εποχη που καποιοι εχουν περασει τα ευρω για πετσετακια που λεει και το λαικο ασμα, και ειδικα στο χωρο του 4χ4, θα πρεπει να βλεπει κανεις τα πραγματα με την πραγματικη τους διασταση, ως προς τη χρηση, αντοχη και καταλληλοτητα.
To θέμα όμως της "αντικειμενικής" εκτίμησης της αξίας ενός ανταλλακτικού μάλλον απαιτεί λίγη περισσότερη εμπειρία από αυτή που μέχρι τώρα έχεις συλλέξει στα των εκ του Solihull ερχομένων οχημάτων.
Ειμαι στο χωρο του αυτοκινητου και των ανταλλακτικων ενεργα (και οταν λεω ενεργα εννοω με λαδωμενα χερακια και φορμιτσα) αρκετα χρονια. Μπορει να μην ηταν Land Rover ομως αυτη η εμπειρια-κριση πιστευω ειναι γενικη
Επειδή όμως εκπέμπουμε σε διαφορετικό μήκος κύματος (είναι προφανές αυτό) σαφώς και δεν επιθυμώ να σου προτείνω κάτι περισσότερο πέραν της "ακαδημαϊκής" αλληλογραφίας και ενημέρωσης σε θέματα που σε ενδιαφέρουν και ίσως να μπορώ να συνεισφέρω.
Βοηθεια και συζητηση ειναι παντα τοσο καλοδεχουμενη οσο και ετοιμη να προσφερθει και εκ μερους μου σε ολα τα παιδια του φορουμ. (ειναι εξαλλου και ο βασικος λογος υπαρξης του)
Οσον αφορά το "σκάλισμα" καλά κάνεις επίσης και το ψάχνεις.
ΟΜΩΣ για να γίνει σωστά ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ να έχεις το ΣΩΣΤΟ εργοστασιακό εγχειρίδιο συντήρησης και επισκευών (πιστεύω ότι το έχεις ήδη ε?) και όχι το Haynes το οποίο έχει τόση σχέση με το Mpi όση εσύ και εγώ με την Brigitte Nielsen.
Το εργοστασιακο εγχειριδιο ειναι ρε Παντελη αυτονοητο
Να έχεις μία σωστή σειρά εργαλείων σε μετρικό και αγγλικό σύστημα. Και κυρίως να μην πειράζεις τα συστήματα διευθύνσεως, φρένων και αναρτήσεων χωρίς τουλάχιστον να τα ελέγξει μετά κάποιος που γνωρίζει.
Ε οχι και πειραγματα στα φρενα! ειπαμε υπαρχουν και ορια!! Παντως τακακια αλλαξα στο δισκο μεσα σε 10 λεπτα!! Προς το παρον το μονο userfriendly σημειο του Δισκου
Το Disco (oπως και τα περισσότερα Landies) είναι σχετικά απλό μηχάνημα αλλά έχει εξαιρετικά πολύπλοκα χούγια, περιέργειες
Δε λες καμια να με γλυτωσεις απο ψαξιματα και αγρυπνες νυχτες αναζητησης??
Α οσο για τα ΟΕΜ ανταλλακτικα εννουσα εδω στην Ελλαδα. Αγγλια γνωριζω πηγες. Ξερεις κανενα?
Φιλικα Μανωλης