Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Χαμηλή απόδοση tdi

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Χαμηλή απόδοση tdi

Δημοσίευσηαπό panis » 20 Δεκ 2007, 21:40

Αγαπητοί συμπάσχοντες Λαντροβεραδες για σας! Διαβάζω τακτικά τις απορίες, τα προβλήματα και τις συμβουλές που δημοσιεύετε και οφείλω να ομολογήσω ότι έχω μάθει πολλά από εσάς!!!

Ο λόγος όπου σας γράφω είναι γιατί ο δικός μου Άγγλος ασθενής ξεκίνησε το κάπνισμα και δεν ξέρω και τι καπνίζει !!! :lol:

Έχω στην κατοχή μου ένα Discovery του 95 με μηχανή 300 tdi και 172 000 km (αν είναι τα δικά του km. το πήρα πριν 2 χρόνια περίπου).

Τις τελευταίες μέρες παρατήρησα ότι έχει πέσει η απόδοση τις μηχανής και αυτό το καταλαβαίνεις στον αυτοκινητόδρομο ποιο πολύ.

Παράλληλα όταν αφήνω το πεντάλ του πετρελαίου για να ελαττώσω ταχύτητα με το ξανά πάτημα για ανάπτυξη βγάζει στιγμιαία λευκό καπνό (από ότι μπορώ να δω από το καθρέφτάκι βέβαια) επίσης κατά το πρωινό ξεκίνημα η μηχανή σαν να δουλεύει με 3 κυλίνδρους σε κάποιες φάσεις και βγάζει λευκό καπνό από άκαυτο καύσιμο.

Να σημειώσω ότι το ψυκτικό υγρό και το λάδι μηχανής είναι σε κανονική στάθμη.

Αναμένω τις απόψεις σας για το πρόβλημα μου και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
Άβαταρ μέλους
panis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 23 Αύγ 2006, 10:20
Τοποθεσία: Kypros

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Δεκ 2007, 14:42

Φίλε panis Χρόνια Πολλά,

μόλις τώρα πρόσεξε την καταχώρησή σου.

Αρχισε από τα πιό εύκολα.

Ελεγχο και αλλαγή (αν χρειάζεται) στο φίλτρο αέρος.
Ελεγχο και αλλαγή στους σωλήνες από το τούρμπο στο ιντερκούλερ και από το ιντερκούλερ στην πολλαπλή εισαγωγής.
Οταν βγάλεις αυτούς τους σωλήνες για έλεγχο ρίξε μία ματιά και στην τουρμπίνα σου. Αν έχει τζόγο στον διαμήκη ή στον κάθετο άξονα περιστροφής της τότε μάλλον πάς για τουρμπίνα (ή για επισκευή)
Τους σωλήνες τους ελέγχεις με το χέρι. Μερικές φορές σκίζονται εσωτερικά και δεν φαίνεται η ζημιά τους απ' έξω ή το εξωτερικό σκίσιμο γινεται σε σημειο που δεν φαίνεται.
Κάνε ένα καλό καθάρισμα το ιντερκούλερ. Κανονικά θέλει καθάρισμα κάθε 50.000 χλμ τουλάχιστον (ιδίως στην Ελλάδα με τις αυξημένες θερμοκρασίες μας). Το καθαρίζεις πολύ απλά βγάζοντάς το, βάζοντας μέσα αρκετό πετρέλαιο (θέρμανσης, να μην το πληρώσεις και χρυσό) και ανακατεύοντάς το καλά. Μετά το στραγγίζεις και το ξαναβάζεις στη θέση του.
Κοίταξε επίσης το φίλτρο πετρελαίο και καθάρισε την νεροπαγίδα τόσο στο φίλτρο που φαίνεται στο χώρο του κινητήρα όσο και στο πρώτο φίλτρο που βρίσκεται πίσω και επάνω από την πίσω ρόδα μεριάς συνοδηγού βιδωμένο επάνω στο σασσί.

Δοκίμασε επίσης και ένα καθαριστικό για τα μπέκ και το σύστημα παροχής καυσίμου. (θα βρείς σε βενζινάδικα αρκετά τέτοια πρόσθετα και καθαριστικά)
Αν όλα αυτά δεν έχουν κάποιο αποτέλεσμα τότε μάλλον πάμε σε αντλία και μπεκ.

Αν έχεις καιρό και διάθεση για συζήτηση επί αυτών των προβλημάτων κάνε τηλέφωνο στο 22950 37637. Το ένα από τα δικά μου 200Tdi που κάπνιζε ιδίως κρύο είχε τελικά πρόβλημα σε ένα μπεκ που έσταζε και στην αντλία καυσίμου που είχε αρχίσει να τρώει τα λαστιχάκια της.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό panis » 26 Δεκ 2007, 22:47

Χρόνια πολλά και σε σένα φίλε pantg και ότι επιθυμείς!

Έχω κάνει αλλαγή φίλτρου αέρα και πετρελαίου αλλά δεν είχα καμία καλυτέρευση στην απόδοση επίσης χρησιμοποίησα και ένα καθαριστικό για το σύστημα τροφοδοσίας τις “stp” αλλά πάλη τίποτα !

Όσο για την τουρμπίνα ο μόνος έλεγχος που έχω κάνει είναι μέτρηση τις πίεσης και βρήκα γύρο στα 0,75 bar περίπου. Υπάρχει περίπτωση να έχει σκισμένους σωλήνες και να μην έχει απόλυα στο πιεσόμετρο που έχω τοποθετήσει? Το πιεσόμετρο το έχω τοποθετήσει στο λαστιχάκι που πάει από την τουρμπίνα στην αντλία πετρελαίου.

Εκτός των ποιο πάνω, αφαίρεσα και τα μπέκ σήμερα και θα τα πάω για έλεγχο και φτιάξιμο στο μάστορα. Ελπίζω αύριο να τα τοποθετήσω και να είναι οκ !

Σε ευχαριστώ για τις χρήσιμες συμβουλές φίλε pantg!!!

Θα ήθελα να τα πούμε και από το τηλ. τι ώρες μπορείς για να μην πάρω σε ακατάλληλη ώρα?
Άβαταρ μέλους
panis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 23 Αύγ 2006, 10:20
Τοποθεσία: Kypros

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Δεκ 2007, 10:10

Γειά σου φίλε panis.

κανονικά η πίεση της βαλβίδας υπερπλήρωσης (wastegate) στα μοτέρ 300Tdi πρέπει να είναι γύρω στο 0.9 bar. Η πίεση που έχεις είναι αυτή στην οποία δουλεύουν τα 200Tdi.

H πιό σωστή ένδειξη για την πίεση που πηγαίνει στο μοτέρ δίνεται από την πολλαπλή εισαγωγής.
Η ένδειξη που παίρνεις από την τουρμπίνα είναι αυτή που η τουρμπίνα παράγει. Για να ελέγξεις όμως αν υπάρχουν απώλειες από το σύστημα σωληνώσεων ή το ιντερκούλερ το σωστό σημείο είναι, όπως είπαμε πιό πάνω, από την πολλαπλή εισαγωγής.
Κανονικά εκεί πρέπει να κάνεις μία τρύπα και με σπείρωμα να τοποθετήσεις ένα ακροφύσιο για να συνδέσεις το όργανο με το οποίο μετράς την πίεση που το τούρμπο πλέον δίνει στο μοτέρ σου και όχι αυτήν που το τούρμπο παράγει (γιατί αν έχεις απώλειες ή περιορισμούς/εμπόδια υπάρχει διαφορά μεταξύ αυτών των δύο)

Επειδή δεν μου είπες αν έχεις αλλάξει φίλτρο καυσίμου πρόσφατα ρίξε μιά ματιά και σε αυτό.

Η διαφορά που δημιουργείται από ένα λερωμένο φίλτρο είναι πραγματικά σημαντική και τα συμπτώματά σου ταιριάζουν.

Ρίξε επίσης μία ματιά και στην μηχανική αντλία που υπάρχει στα πλάγια του μπλοκ του μοτέρ. Είναι ένα εξάρτημα στο οποίο πηγαίνουν δύο σωλήνες καυσίμου. Μπορείς να το βρείς περίπου πίσω από την βασική αντλία διανομής του πετρελαίου (μεριά οδηγού στην Κύπρο) αλλά προς το πίσω μέρος του μοτέρ (σχεδόν δίπλα στο φίλτρο καυσίμου μέσα στο χώρο του κινητήρα)

---------

Οι σωληνώσεις μερικές φορές χαλάνε/σκίζονται εσωτερικά. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να λειτουργούν όπως οι βαλβίδες της καρδιάς μας και να περιορίζουν την ροή του αέρα χωρίς όμως να υπάρχει απώλεια πίεσης προς τα έξω (στην ουσία "βουλώνουν" εσωτερικά)
Σχετικά σπάνιο σαν φαινόμενο αλλά συμβαίνει, ιδίως με τους εύκαμπτους σωλήνες εργοστασιακής προέλευσης. Αν όντως αυτό είναι το πρόβλημα με τον κινητήρα σου προτείνω να κάνεις και την αναβάθμιση σε σωλήνες σιλικόνης καθώς είναι πραγματικά σαφώς καλύτεροι, πιό ανθεκτικοί και λιγότερο επιρρεπείς σε σκίσιμο αλλά και διαστολές και βουλώματα.

Πάρε τηλέφωνο από τις 09.00 έως τις 21.00 όποια ημέρα θέλεις.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό panis » 20 Ιαν 2008, 20:55

Παντελή καλησπέρα αν και τι λύση του προβλήματος την συζητήσαμε από το τηλ. Θεωρώ ότι πρέπει να το αναφέρω και στo forum.

Η χαμηλή απόδοση τις μηχανής (tdi) και το κάπνισμα οφειλόταν τελικά σε χαλαρό ιμάντα χρονισμού με αποτέλεσμα τον λάθος χρονισμό της αντλίας πετρελαίου !!!

Παντελή ευχαριστώ και πάλη για το χρόνο και τις πολύτιμες συμβουλές !!!

Χαιρετώ

Λοϊζιάς Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
panis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 23 Αύγ 2006, 10:20
Τοποθεσία: Kypros


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες