Καλά λέω εγώ ότι τα Land Rover, πλέον απευθύνονται σε γερόντια...
(πλάκα κάνω έτσι; ).
Αλήθεια είναι ότι η μουσική που ακούω κι εγώ, έχει τις βάσεις τις και στο '50 ακόμη (rock και αργότερα metal) 'ομως όχι και το ότι η τωρινή δε βγάζει διαμάντια! Αρκεί να μην ασχολούμαστε με "αυτά που ακούγονται" (και προωθούνται) αλλά με τους δημιουργούς της πραγματικά νεωτεριστικής μουσικής.
Τώρα όμως που έγραφα, σκέφτηκα ότι αυτό που έγραψα σαν πλάκα στην αρχή, ίσως ισχύει. Πόσα αυτοκίνητα της LR, μπορούν πλέον να αγοραστούν από νεώτερες ηλικίες; Παλιότερα υπήρχε το Freebie που -αν και τσιμπημένο- μπορούσε να πλησιαστεί, τώρα; Η Jeep, έκανε σωστή κίνηση τοποθετώντας δύο (ουσιαστικά ένα) αυτοκίνητο στη βάση της σειράς προϊόντων της που προσεγγίζονται από νέους ανθρώπους. Η LR, σε τι ηλικίες απευθύνεται με το φθηνότερο αυτοκίνητο στα 40+;
Και ναι μεν, η εταιρεία ενδιαφέρεται για επιτυχημένους (;) ανθρώπους κάποιας "ώριμης" (που μάλλον ξεκινάει από τα 35 ως επί το πλείστον) ηλικίας αλλά μπορεί πραγματικά να δημιουργήσει ρεύμα βασιζόμενη εκεί;
Γιατί φαντάζομαι ότι ο 25άρης που θα πάρει το Compass/Patriot, θα δημιουργήσει έναν δεσμό με την εταιρεία, η οποία όντας εξειδικευμένη, χρειάζεται τέτοιες σχέσεις. Για φανταστείτε λίγο πως θα είναι ο 25άρης που μπορει να αγοράσει το φθηνότερο αυτή τη στιγμή LR...Μήπως πηγαίνουμε σε μια "αποστειρωμένη" σχέση...;
(Φυσικά εξαιρούνται τα Defender, τα οποία -κατά τη γνώμη μου- σώζουν την κατάσταση για την εταιρεία σε κάθε τομέα. Γιατί κάποιος ο οποίος θα το αγοράσει, είτε 18 είτε 68, αποζητεί κάτι ακριβώς αντίθετο από μια "αποστειρωμένη" σχέση...).