Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

1η (και αυθεντική) γενιά ΝΤΙΣΚΟ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

1η (και αυθεντική) γενιά ΝΤΙΣΚΟ

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Ιαν 2008, 18:16

ΑΥΤΟ είναι ΝΤΙΣΚΟ !!!!!!
VERY DISCO !!!!!
pantg
 

1η (και αυθεντική) γενιά ΝΤΙΣΚΟ

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 03 Ιαν 2008, 18:43

Δεν είχα καν γεννηθεί...

:) :) :)
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Ιαν 2008, 19:23

Κάποιοι άλλοι από την άλλη όχι μόνο είχαν γεννηθεί αλλά χόρευαν κιόλας........
pantg
 

Δημοσίευσηαπό mytilini » 03 Ιαν 2008, 19:57

Φιρί-φιρί το πάτε να με βάλετε στο τριπάκι να πάρω "disco" και να παιδεύομαι τώρα στα γεράματα... :D :D :D
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Ιαν 2008, 20:20

Και πού να σου πω δηλαδή ότι μάλλον υπάρχει ένα 300Τdi διαθέσιμο (με ελληνικές πινακίδες......)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 03 Ιαν 2008, 20:40

pantg έγραψε:Και πού να σου πω δηλαδή ότι μάλλον υπάρχει ένα 300Τdi διαθέσιμο (με ελληνικές πινακίδες......)


:wink: :wink: :wink:
Οδηγίες??? Με ΠΜ???
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό ollram » 03 Ιαν 2008, 20:41

pantg έγραψε:Και πού να σου πω δηλαδή ότι μάλλον υπάρχει ένα 300Τdi διαθέσιμο (με ελληνικές πινακίδες......)


:wink: :wink: :wink:
Οδηγίες??? Με ΠΜ???
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pskoul » 03 Ιαν 2008, 22:35

Παντελή

Είναι ένα τρίπορτο πράσινο ?

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό vagelis » 04 Ιαν 2008, 08:43

pantg έγραψε:Κάποιοι άλλοι από την άλλη όχι μόνο είχαν γεννηθεί αλλά χόρευαν κιόλας........


Τι ενοεις Παντελη;
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Ιαν 2008, 14:10

Βαγγέλη καλή χρονιά,

δεν εννούσα εσένα μην ανησυχείς.
Σε εμένα αναφερόμουν, αλλά τώρα που έδωσες το "παρών" πιστεύω ότι το προηγούμενο σχόλιο θα πρέπει ηλικιακά να συμπεριλαμβάνει και εσένα.

Προσωπικά πάντως θεωρώ την γενιά μας τυχερή που ζήσαμε τις εποχές εκείνες καθώς πιστεύω ότι η μουσική είχε άλλη "γλύκα" και άλλο άκουσμα (για να μην πω και ψυχικό/ψυχολογικό αποτέλεσμα και επίδραση) από αυτή που ακούγεται περισσότερο σήμερα

Φυσικά κάθε γενιά αυτά λέει για τα ακούσματα της εποχής της αλλά και πάλι νομίζω ότι οι περισσότεροι θα συμφωνήσουν ότι τα τραγούδια από το 1960 έως το 1990 (μιλάω για δεκαετίες) ήταν τελικά μάλλον πιό μελωδικά, πιό ευχάριστα και τελικά σου έφτιαχναν το κέφι περισσότερο και σε άγχωναν λιγότερο. Εχετε προσέξει πόσο πιό βίαια είναι τα τραγούδια τώρα.
Και παλιά είχαμε τα δυνατά και βίαια τραγούδια (άλλωστε το Heavy Metal είναι εφεύρεση της γενιάς μας) αλλά αυτό το πράγμα που υπάρχει τώρα μήπως έχει παραγίνει????? (στο όνομα των πωλήσεων και της υποτιθέμενης ελευθερίας του λόγου και της έκφρασης)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 04 Ιαν 2008, 14:22

Εγω Παντελη ανηκα στους heavy,ουδεποτε ακουσα τους ρομαντικους κατισε στυλ Αλ μπανο,Πασχαλη,Αζναβουρ κλπ.
Τζιμυ Χεντριξ ,μπλακ σαμπαθ,λεδ τζεπελιν,αλις κουπερ κλπ.
Καταλαβες τωρα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Amateur » 04 Ιαν 2008, 16:17

Πάντως και εγώ που είμαι της νεότερης γενιάς οφείλω να ομολογήσω ότι τα μεγαλύτερα "μπάχαλα" πάρτι τα έχουμε κάνει σε στιγμές όπου μπήκαν κομμάτια από 70 έως 90.
Μετά το 90 κάτι έγινε και η μουσική έγινε πολύ «προσωπικό και μοναχικό» πράγμα βρε παιδί μου.
Δηλαδή γουστάρω πολύ να την ακούω με ακουστικά και να ακολουθώ τον ρυθμό - ενδεχομένως να σε ταξιδεύει και πιο πολύ από την παλιά μουσική...αλλά η παλαιότερη μουσική όντως.....κάνει παρτάρες....και σε εμπνέει για σπαγγάτο τουλάχιστον στην πίστα.
Βαγγέλη τα ονόματα που αναφέρεις δεν είναι ασύνδετα με την σημερινή μουσική - πολλά ακούσματα των νέων σήμερα έχουν έντονες ρίζες σε αυτούς τους δημιουργούς.
Το μεγαλύτερο μειονέκτημα όμως της σημερινής μουσικής παραδέχομαι ότι είναι η βραχυζωία των κομματιών...δηλαδή όσο επιτυχία και να είναι ένα κομμάτι μετά από 6 μήνες δεν υπάρχει
Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό mytilini » 04 Ιαν 2008, 20:30

Back in black ( :twisted: ) AC/DC
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 05 Ιαν 2008, 19:13

Καλά λέω εγώ ότι τα Land Rover, πλέον απευθύνονται σε γερόντια... :shock: :lol: :lol: :lol: (πλάκα κάνω έτσι; ).

Αλήθεια είναι ότι η μουσική που ακούω κι εγώ, έχει τις βάσεις τις και στο '50 ακόμη (rock και αργότερα metal) 'ομως όχι και το ότι η τωρινή δε βγάζει διαμάντια! Αρκεί να μην ασχολούμαστε με "αυτά που ακούγονται" (και προωθούνται) αλλά με τους δημιουργούς της πραγματικά νεωτεριστικής μουσικής.

Τώρα όμως που έγραφα, σκέφτηκα ότι αυτό που έγραψα σαν πλάκα στην αρχή, ίσως ισχύει. Πόσα αυτοκίνητα της LR, μπορούν πλέον να αγοραστούν από νεώτερες ηλικίες; Παλιότερα υπήρχε το Freebie που -αν και τσιμπημένο- μπορούσε να πλησιαστεί, τώρα; Η Jeep, έκανε σωστή κίνηση τοποθετώντας δύο (ουσιαστικά ένα) αυτοκίνητο στη βάση της σειράς προϊόντων της που προσεγγίζονται από νέους ανθρώπους. Η LR, σε τι ηλικίες απευθύνεται με το φθηνότερο αυτοκίνητο στα 40+;

Και ναι μεν, η εταιρεία ενδιαφέρεται για επιτυχημένους (;) ανθρώπους κάποιας "ώριμης" (που μάλλον ξεκινάει από τα 35 ως επί το πλείστον) ηλικίας αλλά μπορεί πραγματικά να δημιουργήσει ρεύμα βασιζόμενη εκεί;
Γιατί φαντάζομαι ότι ο 25άρης που θα πάρει το Compass/Patriot, θα δημιουργήσει έναν δεσμό με την εταιρεία, η οποία όντας εξειδικευμένη, χρειάζεται τέτοιες σχέσεις. Για φανταστείτε λίγο πως θα είναι ο 25άρης που μπορει να αγοράσει το φθηνότερο αυτή τη στιγμή LR...Μήπως πηγαίνουμε σε μια "αποστειρωμένη" σχέση...;

(Φυσικά εξαιρούνται τα Defender, τα οποία -κατά τη γνώμη μου- σώζουν την κατάσταση για την εταιρεία σε κάθε τομέα. Γιατί κάποιος ο οποίος θα το αγοράσει, είτε 18 είτε 68, αποζητεί κάτι ακριβώς αντίθετο από μια "αποστειρωμένη" σχέση...).
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Ιαν 2008, 00:01

Θανάση γειά,

επειδή μόλις γύρισα σπίτι (μετά από μία 2ωρη ακουστική πανδαισία 100 Ουγγαρέζικων βιολιών και ένα προσκύνημα χοληστερίνης στον Παπουτσή (που όμως έχει χαλάσει ΠΟΛΥ από την τελευταία φορά που είχα πάει πριν από 8 χρόνια περίπου) να είμαι σύντομος.

Η Land Rover δεν χρειάζεται να δημιουργήσει αγοραστική βάση.
Δεν χρειάζεται επίσης κάποιο φθηνό μοντέλο απεγνωσμένα.
Τα ακριβά μοντέλα δεν προφταίνει να τα φτιάχνει αλλά κυρίως σου θυμίζω ότι τα αυτοκίνητα που αφήνουν ΚΕΡΔΟΣ στις αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είναι τα μικρά αλλά τα μεγάλα και ακριβά μοντέλα καθώς έχουν ΣΑΦΩΣ μεγαλύτερο κέρδος ανά πωλούμενη μονάδα και κυρίως απευθύνονται σε ανθρώπους που αγοράζουν ΓΝΗΣΙΑ ανταλλακτικά και χρησιμοποιούν το επίσημο δίκτυο. ΙΔΙΩΣ η Land Rover, λόγω της υπερπροσφοράς ανταλλακτικών εκτός του επισήμου δικτύου της, δεν πολυασχολείται με τα φθηνιάρικα μοντέλα που θα φύγουν από την "αγκαλιά" της με το που θα βγούν εκτός εγγυήσεως (και εκεί είναι που ίσως θα στηριχθούν για να επεκτείνουν την εγγύηση πέραν των 3 ετών)

Τα Landies ΠΑΝΤΑ απευθύνονταν σε δύο είδη αγοραστών.
Εκείνους που τα αγόραζαν γιατί ήταν ανθεκτικά στην κακομεταχείριση (και πλήρωναν το ακριβότερο αρχικό κόστος αγοράς) και
Εκείνους που τα αγόραζαν γιατί ήταν ακριβά.

Και αν το καλοσκεφθείς και ο αγοραστής του αυτοκινήτου της Land Rover που είναι τρίτο και τέταρτο και πέμπτο ίσως χέρι, και υπολογίζει και την μικρότερη διαφορά στο κόστος αγοράς μίας βίδας γνήσιας από μία imitation βασικά αποφάσισε να αγοράσει το Land Rover εξαιτίας ΚΑΙ των δύο πιό πάνω λόγων.


Ο αγοραστής που θέλει κάτι φθηνό ποτέ δεν αγόραζε Land Rover.
Και αν το αγοράσει σαν μεταχειρισμένο δευτέρου, τρίτου, τετάρτου χεριού θα πρέπει να αποδεχθεί το ακριβότερο κόστος χρήσης που αυτό το αυτοκίνητο συνεπάγεται. Ακόμη και αγοράζοντας ανταλλακτικά ΟΕΜ ή imitation και δουλεύοντας/επισκευάζοντας ο ίδιος το αυτοκίνητό του.
Ομως ποιό άλλο αυτοκίνητο μπορεί να είναι 15 ετών και με σωστή συντήρηση να κάνει αυτά που ένα Landy κάνει με τον τρόπο και την αίσθηση που τα κάνει? (μιλάμε για Landies, όχι για το Freelander 1 που ήταν στην ουσία SUV και ομολογουμένως ήταν πολύ πιό κατώτερης ποιότητας και προδιαγραφών από αυτές που θα έπρεπε να έχει όσον αφορά την αξιοπιστία)

Αρα ποιός ο λόγος να χαλάσει η εταιρεία την στρατηγική που 60 χρόνια τώρα πουλάει?

Aπό την στιγμή της γέννησης του Range Rover (ας πούμε το 1970 για ευκολία) και μετά με την παρουσίαση του Discovery 1 (το 1989) η εταιρεία κατάλαβε ότι αυτό που πουλάει και αφήνει κέρδος δεν είναι το εργαλείο δουλειάς με τα στοιχειώδη και το μικρό ποσό (όχι ποσοστό) κέρδους αλλά το γεμάτο με ανέσεις και συμπληρωματικό εξοπλισμό ακριβό όχημα κύρους.
Μην απορείς που το Freelander άργησε τόσο πολύ να αλλάξει μοντέλο.
Και κυρίως μην απορείς που στην ουσία το LR2 έχει γίνει το υποκατάστατο του αρχικού Discovery (τώρα που το LR3 στην ουσία πήγε στην θέση που ήταν παλιά του Range Rover Classic και το P38A)
Tα λεφτά είναι εκεί. Και το ότι η Land Rover είναι μάλλον η πλέον κερδοφόρα εταιρεία του ομίλου της λέει πάρα πολλά για το πόσο επιτυχημένη ήταν τελικά η επιλογή που έκαναν.
Μπορεί να στεναχωρεί τους σκληροπυρηνικούς φίλους της μάρκας αλλά πίστεψέ με αυτό δεν ενδιαφέρει και ιδιαίτερα τους μετόχους της. (ούτε πιστεύω θα ενδιέφερε και εμάς αν μας ανήκε η LR)

Πάντως τα πιό πάνω δεν σημαίνουν αναγκαστικά ότι δεν θα πρέπει να περιμένουμε και κάποιο μικρότερο/φθηνότερο Landy.......ιδίως αν "κάτσει" η δουλειά με τους Ινδούς.

Χαιρετώ (φαντάσου να μην ήθελα να είμαι σύντομος, <τί σου κάνει το τυφλό σύστημα>)
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες