Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΚΑΠΝΟΣ ΑΠΟ ΑΕΡΑΓΩΓΟΥΣ ΣΕ DISCO

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

ΚΑΠΝΟΣ ΑΠΟ ΑΕΡΑΓΩΓΟΥΣ ΣΕ DISCO

Δημοσίευσηαπό vagelis » 21 Ιουν 2004, 16:00

Το Σαββατο μετα απο δυο ωρες περιπου οδηγησης με αναμενο αιρ κοντισιον ειδα να βγαινει καπνος απο τους αεραγωγους,ηταν λευκος αραιος και αοσμος,κλεινωντας το αιρ κοντισιον και τον ανεμιστηρα,σταματησε.Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι ηταν αοσμος,αντιμετωπισε κανεις το ιδιο προβλημα ? και τι ηταν?
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό tazmania » 21 Ιουν 2004, 16:12

Βαγγέλη, συνήθως τέτοιο καπνό (δεν ξέρω εάν είναι άοσμος) προκαλούν τα καθαριστικά σπρέι που βάζουν στους αεραγωγούς και τα φίλτρα. Το έχεις ξαναχρησιμοποιήσει; Μήπως το είχες πάει για service τελευταία;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΚΑΠΝΟΣ ΑΠΟ ΑΕΡΑΓΩΓΟΥΣ ΣΕ DISCO

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Ιουν 2004, 16:17

vagelis έγραψε:Το Σαββατο μετα απο δυο ωρες περιπου οδηγησης με αναμενο αιρ κοντισιον ειδα να βγαινει καπνος απο τους αεραγωγους,ηταν λευκος αραιος και αοσμος,κλεινωντας το αιρ κοντισιον και τον ανεμιστηρα,σταματησε.Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι ηταν αοσμος,αντιμετωπισε κανεις το ιδιο προβλημα ? και τι ηταν?



Ηρέμησε....
Δεν είναι πρόβλημα!
Σαν κάτοχος disco σε διαβεβαιώνω ότι είναι φυσιολογικό, απλά είναι υγρός αέρας που περνώντας από το air-condition παγώνει και τα σωματίδια της υγρασίας γίνονται πλέον ορατά...
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό vagelis » 21 Ιουν 2004, 16:31

Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις,θα συμφωνησω με τον superspy,γιατι απ,οτι θυμαμε εμοιαζε περισσοτερο με ατμος παρα με καπνος και μαλιστα οι αεραγωγοι ηταν σαν να ειχαν ιδρωσει,και το βασικο ηταν οτι δεν μυριζε,αλλα και δεν ντουμανιαζε το αυτοκινητο οπως συνηθως συμβαινει με τον καπνο,εστω και του τσιγαρου.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 21 Ιουν 2004, 17:32

vagelis έγραψε:Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις,θα συμφωνησω με τον superspy,γιατι απ,οτι θυμαμε εμοιαζε περισσοτερο με ατμος παρα με καπνος και μαλιστα οι αεραγωγοι ηταν σαν να ειχαν ιδρωσει,και το βασικο ηταν οτι δεν μυριζε,αλλα και δεν ντουμανιαζε το αυτοκινητο οπως συνηθως συμβαινει με τον καπνο,εστω και του τσιγαρου.





Το πιθανότερο έχουν βουλώσει τα σωληνάκια απόριψης υγρασίας του αιρκοντίσιον τα οποία είναι αριστερά και δεξιά κατω απο την κεντρική κονσόλα του αυτ/ου σου,ενώ τα άκρα τους τα βλέπεις έξω και κατω απο΄την μηχανή σου,,,,είναι πολύ απλο αλλά και συχνό προβλημα,ιδίωσ σε όσους περνούν συχνά λασπόδρομους,,,Λύση να αφερέσεις μόνος σου τις εξωτερικές τάπες στις άκρες,δια παντός!!!!!!!!!!!!!!!!!!
χαιρετώ,και προθυμος να απαντήσω σε κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίσετε,ως κατοχος για 8 χρόνια και του MPI αλλά καιτου V8
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό vagelis » 22 Ιουν 2004, 09:34

iperodigos έγραψε:
vagelis έγραψε:Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις,θα συμφωνησω με τον superspy,γιατι απ,οτι θυμαμε εμοιαζε περισσοτερο με ατμος παρα με καπνος και μαλιστα οι αεραγωγοι ηταν σαν να ειχαν ιδρωσει,και το βασικο ηταν οτι δεν μυριζε,αλλα και δεν ντουμανιαζε το αυτοκινητο οπως συνηθως συμβαινει με τον καπνο,εστω και του τσιγαρου.





Το πιθανότερο έχουν βουλώσει τα σωληνάκια απόριψης υγρασίας του αιρκοντίσιον τα οποία είναι αριστερά και δεξιά κατω απο την κεντρική κονσόλα του αυτ/ου σου,ενώ τα άκρα τους τα βλέπεις έξω και κατω απο΄την μηχανή σου,,,,είναι πολύ απλο αλλά και συχνό προβλημα,ιδίωσ σε όσους περνούν συχνά λασπόδρομους,,,Λύση να αφερέσεις μόνος σου τις εξωτερικές τάπες στις άκρες,δια παντός!!!!!!!!!!!!!!!!!!
χαιρετώ,και προθυμος να απαντήσω σε κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίσετε,ως κατοχος για 8 χρόνια και του MPI αλλά καιτου V8


Σευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον και τις πληροφοριες σου.
θα ηθελα αν ειναι δυνατον να μου διευκρινησης αν τα σωληνακια ειναι δεξια - αριστερα απο την μηχανη η απο το σασμαν και πως ειναι περιπου μην πειραξω τιποτα αλλα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 22 Ιουν 2004, 12:23

Παρακαλώ Βαγγέλη,δεν κάνει τίποτα!
προτείνω καλύτερα να πας στο σέρβις σου την πρώτη φορά,για να στο δείξουν,που βρισκονται αλλά και για να στα φυσήξουν και ξεβουλώσουν.
Αν θέλεις π'αντως μπορείς απλά να κοιτάξεις όπως κάθεσαι στο κάθισμα του οδηγού από κάτω από τον λεβιέ των ταχυτήτων και θα δεις ενα μαύρο σωληνακι ,το ιδιο κανε και απο το καθισμα του συνοδηγού.
Απο έξω τώρα οι άκρες τους βρίσκοντε αριστερά και δεξιά από το εμπρός διαφορικό.
πάρε τηλ. στο 2106208707 ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ και μάθε πως με 150 ευρώ το αιρκοντισιον σου μπορεί να γίνει κλιμά,και πολλά ακόμη!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Ιουν 2004, 17:34

iperodigos.

πολύ ενδιαφέρον το σχόλιο σου για την μετατροπή του A/C του Disco σε climate control.
Mπορείς να επιβεβαιώσεις ότι αυτό μπορεί να γίνει και στα μοντέλα από το 1989 έως και το 1994 (αυτοκίνητα πρώτης γενιάς)?
Μου ακούγεται λίγο δύσκολο αλλά αν γίνεται σαφώς και θα ενδιαφέρει πολύ κόσμο. Πάντως τα δεύτερης γενιάς (μην τα συγχέουμε με τα series 2) με την ξεχωριστή ρύθμιση για οδηγό/συνοδηγό και το σύστημα A/C και καλοριφέρ με μίξη αέρα ακούγεται πολύ πιό εύκολο να αναβαθμιστεί σε climate controlled.

-----

Tα σωληνάκια ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΜΗΝ ΤΑ ΦΥΣΗΞΕΙΣ.
Καλύτερα να εφαρμόσεις την τεχνική του λεπτού σύρματος (ατσαλίνα) για να τα ξεβουλώσεις. Αν τα φυσήξεις το μόνο που θα κάνεις θα είναι να στείλεις τις βρωμιές μέσα και να σου ξαναβουλώσουν σε λίγο.
Είναι πιό δύσκολο για τον μάστορα να τα ξεβουλώσει με την ατσαλίνα αλλά για τον λόγο αυτό τον πληρώνεις.

-----

Αν ο ατμός έχει άρωμα paraflu τότε μιλάμε για τρύπιο ψυγείο καλοριφέρ συνήθως. Ακόμη όμως και σε αυτή την περίπτωση δεν είναι απολύτως αναγκαίο να βγάλεις το ψυγείο (που απαιτεί την εξαγωγή και του ταμπλώ)
Στην περίπτωσή σου όμως (δεν υπάρχει άλλος δρόμος, που λέει και το τραγούδι) δεν χρειάζεται μάλλον τίποτα από αυτά τα άσχημα και δυσάρεστα.
Οπως σου ειπώθηκε ήδη πρόκειται για απελευθέρωση εγκλωβισμένης υγρασίας στο σύστημα. Τίποτα ανησυχητικό. Κάνει και καλό στην επιδερμίδα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 29 Ιουν 2004, 23:16

pantg έγραψε:iperodigos.

πολύ ενδιαφέρον το σχόλιο σου για την μετατροπή του A/C του Disco σε climate control.
Mπορείς να επιβεβαιώσεις ότι αυτό μπορεί να γίνει και στα μοντέλα από το 1989 έως και το 1994 (αυτοκίνητα πρώτης γενιάς)?
Μου ακούγεται λίγο δύσκολο αλλά αν γίνεται σαφώς και θα ενδιαφέρει πολύ κόσμο. Πάντως τα δεύτερης γενιάς (μην τα συγχέουμε με τα series 2) με την ξεχωριστή ρύθμιση για οδηγό/συνοδηγό και το σύστημα A/C και καλοριφέρ με μίξη αέρα ακούγεται πολύ πιό εύκολο να αναβαθμιστεί σε climate controlled.

-----

Tα σωληνάκια ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΜΗΝ ΤΑ ΦΥΣΗΞΕΙΣ.
Καλύτερα να εφαρμόσεις την τεχνική του λεπτού σύρματος (ατσαλίνα) για να τα ξεβουλώσεις. Αν τα φυσήξεις το μόνο που θα κάνεις θα είναι να στείλεις τις βρωμιές μέσα και να σου ξαναβουλώσουν σε λίγο.
Είναι πιό δύσκολο για τον μάστορα να τα ξεβουλώσει με την ατσαλίνα αλλά για τον λόγο αυτό τον πληρώνεις.

-----

Αν ο ατμός έχει άρωμα paraflu τότε μιλάμε για τρύπιο ψυγείο καλοριφέρ συνήθως. Ακόμη όμως και σε αυτή την περίπτωση δεν είναι απολύτως αναγκαίο να βγάλεις το ψυγείο (που απαιτεί την εξαγωγή και του ταμπλώ)
Στην περίπτωσή σου όμως (δεν υπάρχει άλλος δρόμος, που λέει και το τραγούδι) δεν χρειάζεται μάλλον τίποτα από αυτά τα άσχημα και δυσάρεστα.
Οπως σου ειπώθηκε ήδη πρόκειται για απελευθέρωση εγκλωβισμένης υγρασίας στο σύστημα. Τίποτα ανησυχητικό. Κάνει και καλό στην επιδερμίδα.

Χαιρετώ




Καλησπερα!΄
κάνει για όλα τα ιχ που έχουν απλό αιρκοντισιον και επεμβαίνει μόνο στο κρύο και,α)έχεις ένδειξη στο ταμπλό σου εσωτερικής εξωτερικής θερμοκρασίας με ακρίβεια εκατοστού,αλάρμ πάγου στο οδόστρωμα,φωτισμός ανάλογα με τον φωτισμό υων οργάνων του μοντέλου (πρασινος-μπλε η κοκκινος!),τοποθετείτα;ι σε 2 ώρες,κάνει 150ευρώ,και ......το ειχα βάλει,και στο 2λιτρο του 1991,και στο 2λιτρο του 95 λαι στο v8 του 96 και στα 2 3λιτρα maverick που έχω τώρα(δες γκάλερυ)
100% επιτυχία σου λέω
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό discoman » 23 Οκτ 2004, 16:55

O ΚΑΠΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΤΑ ΤΟΥΝΕΛ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΣΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ Η LRΠΑΝΤΑ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΒΛΕΠΕ ΑΕΡΑΓΩΓΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΙ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΝΩ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΙΟΚΟΝΟΜΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ ΤΩΝ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΟΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΔΙΑΚΟΣΙΑ . ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΨΥΓΕΙΟ Ε ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΛΙΓΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΚΑΠΝΟ ΣΕ ΣΥΝΕΦΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ SCOTLAND YARD . AYTO TO TELEYTAIO MOY FAINETAI ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΓΓΛΕΖΟΙ ΠΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ DISCO :lol:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες

cron