|
|
|
vagelis έγραψε:Το Σαββατο μετα απο δυο ωρες περιπου οδηγησης με αναμενο αιρ κοντισιον ειδα να βγαινει καπνος απο τους αεραγωγους,ηταν λευκος αραιος και αοσμος,κλεινωντας το αιρ κοντισιον και τον ανεμιστηρα,σταματησε.Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι ηταν αοσμος,αντιμετωπισε κανεις το ιδιο προβλημα ? και τι ηταν?
vagelis έγραψε:Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις,θα συμφωνησω με τον superspy,γιατι απ,οτι θυμαμε εμοιαζε περισσοτερο με ατμος παρα με καπνος και μαλιστα οι αεραγωγοι ηταν σαν να ειχαν ιδρωσει,και το βασικο ηταν οτι δεν μυριζε,αλλα και δεν ντουμανιαζε το αυτοκινητο οπως συνηθως συμβαινει με τον καπνο,εστω και του τσιγαρου.
iperodigos έγραψε:vagelis έγραψε:Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις,θα συμφωνησω με τον superspy,γιατι απ,οτι θυμαμε εμοιαζε περισσοτερο με ατμος παρα με καπνος και μαλιστα οι αεραγωγοι ηταν σαν να ειχαν ιδρωσει,και το βασικο ηταν οτι δεν μυριζε,αλλα και δεν ντουμανιαζε το αυτοκινητο οπως συνηθως συμβαινει με τον καπνο,εστω και του τσιγαρου.
Το πιθανότερο έχουν βουλώσει τα σωληνάκια απόριψης υγρασίας του αιρκοντίσιον τα οποία είναι αριστερά και δεξιά κατω απο την κεντρική κονσόλα του αυτ/ου σου,ενώ τα άκρα τους τα βλέπεις έξω και κατω απο΄την μηχανή σου,,,,είναι πολύ απλο αλλά και συχνό προβλημα,ιδίωσ σε όσους περνούν συχνά λασπόδρομους,,,Λύση να αφερέσεις μόνος σου τις εξωτερικές τάπες στις άκρες,δια παντός!!!!!!!!!!!!!!!!!!
χαιρετώ,και προθυμος να απαντήσω σε κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίσετε,ως κατοχος για 8 χρόνια και του MPI αλλά καιτου V8
pantg έγραψε:iperodigos.
πολύ ενδιαφέρον το σχόλιο σου για την μετατροπή του A/C του Disco σε climate control.
Mπορείς να επιβεβαιώσεις ότι αυτό μπορεί να γίνει και στα μοντέλα από το 1989 έως και το 1994 (αυτοκίνητα πρώτης γενιάς)?
Μου ακούγεται λίγο δύσκολο αλλά αν γίνεται σαφώς και θα ενδιαφέρει πολύ κόσμο. Πάντως τα δεύτερης γενιάς (μην τα συγχέουμε με τα series 2) με την ξεχωριστή ρύθμιση για οδηγό/συνοδηγό και το σύστημα A/C και καλοριφέρ με μίξη αέρα ακούγεται πολύ πιό εύκολο να αναβαθμιστεί σε climate controlled.
-----
Tα σωληνάκια ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΜΗΝ ΤΑ ΦΥΣΗΞΕΙΣ.
Καλύτερα να εφαρμόσεις την τεχνική του λεπτού σύρματος (ατσαλίνα) για να τα ξεβουλώσεις. Αν τα φυσήξεις το μόνο που θα κάνεις θα είναι να στείλεις τις βρωμιές μέσα και να σου ξαναβουλώσουν σε λίγο.
Είναι πιό δύσκολο για τον μάστορα να τα ξεβουλώσει με την ατσαλίνα αλλά για τον λόγο αυτό τον πληρώνεις.
-----
Αν ο ατμός έχει άρωμα paraflu τότε μιλάμε για τρύπιο ψυγείο καλοριφέρ συνήθως. Ακόμη όμως και σε αυτή την περίπτωση δεν είναι απολύτως αναγκαίο να βγάλεις το ψυγείο (που απαιτεί την εξαγωγή και του ταμπλώ)
Στην περίπτωσή σου όμως (δεν υπάρχει άλλος δρόμος, που λέει και το τραγούδι) δεν χρειάζεται μάλλον τίποτα από αυτά τα άσχημα και δυσάρεστα.
Οπως σου ειπώθηκε ήδη πρόκειται για απελευθέρωση εγκλωβισμένης υγρασίας στο σύστημα. Τίποτα ανησυχητικό. Κάνει και καλό στην επιδερμίδα.
Χαιρετώ
Επιστροφή στο Land Rover About
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες