Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

επισκευες mpi

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

επισκευες mpi

Δημοσίευσηαπό ark » 10 Ιαν 2008, 02:03

γεια σας και καλη χρονια.
προσφατα εκανα καποιες επισκευες στο mpi, ειχε δυστυχως αναγκη αρκετες, και θα θελα γνωμες.
1. καταρχην εκανα επισκευη κινητηρα (ελατηρια, χιτωνια, καθαρισμα κεφαλης) καθως ειχα παλιοτερα ρωγμη στην κεφαλη και ταλαιπωρηθηκε πολυ το μοτερ.
η διαφορα ειναι σημαντικη, ανεβαζει στροφες πολυ καλυτερα, παει εξαιρετικα μολις ζεσταθει, αλλα εχω ακομα ενα θεμα με την λειτουργια του οταν ειναι πολυ κρυο. ειναι ασταθες και καμμια φορα σβηνει.
παει πουθενα το μυαλο σας?
2. εκανα και αλλαγη δισκου - πλατω (157000), ολα καλα, αλλα πληρωσα 750 περιπου ευρω. ειναι φυσιολογικο? ισως εχω μεινει λιγο πισω, αλλα το περιμενα αρκετα πιο κατω.
3. ψαχνοντας το γιατι παει αριστερα φρεναροντας απο 80+, εχω αλλαξει σχεδον ολα τα σωληνακια, τσιμουχες κλπ ψαχνοντας διαρροες.
αλλα δεν ειναι αυτο.
να κυτταξω ζυγοσταθμιση η δισκους η τι αλλο?
ευχαριστω προκαταβολικα.
αρης
Άβαταρ μέλους
ark
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 30 Ιαν 2006, 04:13
Τοποθεσία: αθηνα

επισκευες mpi

Δημοσίευσηαπό vagelis » 10 Ιαν 2008, 09:32

Για το 3 μπορω να πω οτι μαλλον φταινε οι δισκοι,πιθανον να εχουν πετσικαρει.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 10 Ιαν 2008, 09:36

Δίσκος πλατώ μάλλον λίγο ακριβά, δεν ξέρω πόσο έχει το δίχαλο του mpi, κανονικά δίσκος περίπου 300 ευρώ και εργασία περίπου 200 αντίστοιχα είναι οι τιμές που ξέρω....

Για το τράβηγμα στα φρένα, αν τα λαστιχά σου είναι οκ και σίγουρα δεν έχεις διαρροή από δαγκάνα και ποτισμένα από υγρά τακάκια, έλεγξε λίγο και την επιφάνεια των τακακίων...

Παλιά στο 110 μου είχα ταλαιπωρηθεί από τακάκια τα οποία είχαν κατά κάποιο τρόπο στραβώσει (πιθανόν από υπερθέρμανση) και δεν πάταγαν με τίποτε σωστά ...

Οπότε τα ελέγχεις σε μιά πλάκα εφαρμογής ή τα ανταλλάσεις δεξιά-αριστερά και βλέπεις...

ΥΓ: η ζυγοστάθμιση δεν επηρεάζει, στραβοί δίσκοι επίσης δύσκολα, θα έτρεμε και πολύ στο φρενάρισμα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Re: επισκευες mpi

Δημοσίευσηαπό NIKOSXIOS » 10 Ιαν 2008, 14:32

ark έγραψε:2. εκανα και αλλαγη δισκου - πλατω (157000), ολα καλα, αλλα πληρωσα 750 περιπου ευρω. ειναι φυσιολογικο? ισως εχω μεινει λιγο πισω, αλλα το περιμενα αρκετα πιο κατω.


Άλλαξα πρόσφατα και εγώ (κομπλέ) και μου στοίχισε τόσα αλλά Ο μάστορας μου έκανε δουλεία οπότε χαλάλι του (έβρισκα και φτηνότερα).
Άβαταρ μέλους
NIKOSXIOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 30 Μάιος 2006, 07:48
Τοποθεσία: XIOS

Re: επισκευες mpi

Δημοσίευσηαπό fatman » 10 Ιαν 2008, 14:49

Χαθηκες ρε Αρη..
Τοσα ειχα πληρωσει στο συνεργειο που πηγαινα παλια,για να μου βαλει το καινουργιο σαζμαν-R380.Ουσιαστικα η ιδια δουλεια δισκο-πλατω-ανεβα-κατεβα,αντε ξεχωρισε το βοηθητικο απο το ενα και το εβαλε στο αλλο σαζμαν,υποτιθεται πληρωθηκε να τσεκαρει το βοηθητικο,ουτε το εμπρος ρουλεμαν εξοδου που ειχε μποσικα δεν αλλαξε ο ΑΧΡΗΣΤΟΣ.
Παντως σε ενα απλο ιχ οι τιμες παιζουν απο 280-350 αναλογα τα αντ/κα,σε ενα Renault RX4 ενος γνωστου ζηταγαν γυρω στα 500 με τα αντ/κα.
Συμπερασμα.. κανενα!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pskoul » 10 Ιαν 2008, 19:04

Το καλοκαίρι όταν άλλαξα το σαζμάν πλήρωσα για εργατικά και ανταλλακτικά εκτός του σαζμάν 430 ευρώ, τα οποία περιλάμβαναν αλλαγή κιβωτίου, ιμάντες εκεντροφόρου δυναμό κτλ ρουλεμάν συμπλέκτη όλα τα υγρά, τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν όλα γνήσια.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό kire612002 » 10 Ιαν 2008, 19:06

Για το τραβηγμα που ανεφερες,τσεκαρε και τα λαστιχα σου
Άβαταρ μέλους
kire612002
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 03 Ιαν 2008, 15:42
Τοποθεσία: glyfada

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Ιαν 2008, 21:26

Mανώλη το σετ μαζί με το δίχαλο έχει σε aftermarket 295 Ευρώ.

Eργατικά παίζουν πολύ. Κυρίως ανάλογα με το αν ο μάστορας έχει πληρώσει το νοίκι ή όχι.

Για το τράβηγμα ρίξτε μιά ματιά σε όσα ήδη αναφέρθηκαν και αν δεν βγει άκρη ρίξτε μια ματιά και στα σινεμπλόκ, ιδίως του πίσω άξονα. Και στα σινεμπλόκ του A frame (άκουσα την πολύ όμορφή περιγραφή "επάνω κεντρικό ψαλίδι στήριξης του πίσω άξονα" για αυτό αλλά είναι κάπως μακρυά για να γράφεται συχνά)
Και φυσικά καλό είναι να γίνει και ένας έλεγχος σε τζογόμετρο, αμορτισερόμετρο και φρενόμετρο.
Μερικές φορές και τα χαλασμένα αμορτισέρ, μόνο από μία μεριά, προκαλούν τέτοια φαινόμενα τραβήγματος όπως και τα πολύ πεσμένα ελατήρια. Μιά και το τράβηγμα είναι προς τα αριστερά (μεριά οδηγού) κάνε φίλε ark και τον κόπο να δεις καλύτερα τα αμορτισέρ και τα ελατήριά σου........

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ark » 10 Ιαν 2008, 22:04

σας ευχαριστω πολυ ολους.
ξεκιναω την ερευνα και θα επανελθω ελπιζω με τα αποτελεσματα.
Άβαταρ μέλους
ark
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 30 Ιαν 2006, 04:13
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Ιαν 2008, 23:14

Φίλε ark να είσαι καλά

πραγματικά ευχάριστη αλλαγή να βρίσκεται και πάλι στο φόρουμ ένας άνθρωπος που έχει την αγωγή και την ευγένεια να λέει και ένα ευχαριστώ όταν δέχεται απαντήσεις στην ερώτησή του.

Θα περιμένουμε τα αποτελέσματα των ερευνών σου και ελπίζουμε να βρεθεί η "θεραπεία" εύκολα, γρήγορα και ανέξοδα (πχ αλλαγή φοράς περιστροφής των ελαστικών, σφίξιμο στα σινεμπλόκ στις εμπρός πίσω κόντρες <αν και αυτό θα το άκουγες κιόλας>)

Και πάλι να είσαι καλά και καλό βράδυ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ark » 17 Ιαν 2008, 01:53

λοιπον κυριοι,
οσον αφορα το 1 (αρρυθμη λειτουργια κρυο) το κανει μονο νυχτα η πολυ πρωι και με χαμηλη θερμοκρασια η και πολλη υγρασια.
το μυαλο μου παει σε κατι ηλεκτρικο καθως μοιαζει τρικυλινδρο.
οταν η θερμοκρασια ειναι πιο ψηλη και ξερη ολα καλα.
γινεται να χαλαει καποιον πολ/στη η καλωδιο η μπουζι τοσο πολυ το κρυο?
το 2 οκ, το ξεπερασα το σοκ (βοηθησε και η αλλαγη ενος ρουλεμαν τροχου με 300ε, αρα τι ειναι 750 για δισκο, διχαλα, κλπ....)
το 3 τωρα.
πηγα στον φιλο Ανδρεα, τεως fatman νυν συναδελφο μπαμπα, και αλλαξε τροχους μπρος - πισω, εκανε ζυγοσταθμιση, εξαερωση στα φρενα, και ελεγξε σινεμπλοκ.
μολις γυρισα απο πολλα δοκιμαστικα φρεναρισματα στην αττικη οδο, και μου φαινεται οτι λυθηκε αλλα οχι 100%.
δεν χρειαζεται πια να στριβω δεξια οταν φρεναρω αλλα μια ιδεα την παει αριστερουτσικα.
πραγμα που νομιζω επιβεβαιωνει τον fatman που φοβαται τα σωληνακια των φρενων. η εξαερωση βοηθησε πολυ αλλα μαλλον θελει καθαρισμα το κυκλωμα και φρεσκα υγρα.
ειδωμεν.
γεια σας προς το παρον, αλλα θα επανελθω...
Άβαταρ μέλους
ark
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 30 Ιαν 2006, 04:13
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό nofear » 17 Ιαν 2008, 20:22

καλησπερα συναδελφε το προβλημα που εχεις το ειχα κι εγω κοιταξε τα μπουζοκαλωδια και τον πολ/στη μπορει να εχει πιασει σκουρια απο υγρασια και να σου εχει καψει το μπουζ/διο και μια αλλαγη στο αισθητηρα καυσιμου.Ελπιζω να βοηθησα
face your fears live your dreams

Ελληνικος Συλλογος LAND ROVER
www.-
Άβαταρ μέλους
nofear
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 16 Δεκ 2006, 22:52
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Ιαν 2008, 20:52

Γιάννη συμφωνώ και επαυξάνω.

Φίλε ark αν μπορείς να μεταφέρεις και τους πολλαπλασιαστές κάπου αλλού ακόμη καλύτερα.

Δεν είναι δύσκολο να γίνει και με τέσσερα καινούργια μακρυά μπουζοκαλώδια ΓΝΗΣΙΑ (έχουν περίεργες "πίπες" για να σου πω για aftermarket) θα έχεις πολύ πιό εύκολη πρόσβαση και κυρίως και σαφώς καλύτερη ψύξη των πολλαπλασιαστών σου.

Για το καθάρισμα των πολλαπλασιαστών θα κάνεις πολύ εύκολα την δουλειά με κάτι ειδικά ραβδάκια/λίμες που υπάρχουν (υπήρχαν και στην εποχή μου, κοντά στην Ιουρασική δηλαδή) στα καταστήματα μοντελισμού.

ΣΤΕΦΑΝΕ !!!!!! αν μπορείς βάλε μιά φωτογραφία του πώς τους έχεις βάλει στο ιπτάμενο Disco PLEAAAAAAAAAASE (σε ευχαριστούμε εκ των προτέρων)

Εξαιρετική ιδέα και για τον αισθητήρα θερμοκρασίας καυσίμου.

----------------

Για τα υγρά φρένων ΑΝ βρεις Castrol προτίμησέ τα καθώς για έναν περίεργο λόγο τα Landies τα αγαπάνε ιδιαίτερα και η εμπειρία ετών από διαφόρους συναδέλφους αλλά και τον υπογράφοντα έχει δώσει εξαιρετικά δείγματα αντοχής των τσιμουχών σε αυτό το υγρό.

-----------------

Το ρουλεμάν ήταν ΛΑΛΑΟΥΝΗΣ??????? ΤΡΙΑΚΟΣΙΑ ΕΥΡΩ ?????? ακόμη και μαζί με την τοποθέτηση πολλά δεν είναι??? Συνεργείο εξουσιοδοτημένο της αντιπροσωπείας σε χρέωσε τόσο? (από την άλλη πλευρά έχω καιρό να δω πόσο στοιχίζουν τα δύο ρουλεμάν, ασφάλειες, τσιμούχες, φλαντζούλα και ασφάλεια.....)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ark » 17 Ιαν 2008, 23:08

ενδιαφερουσες πληροφοριες, ευχαριστω πολυ.
1. θα με ενδιεφερε η αλλαγη θεσης των πολ/στων, καθως θα εκανε πολυ πιο ευκολα τα ψαξιματα.
3. ΛΑΛΑΟΥΝΗΣ οντως... ειναι 178 τα ανταλλακτικα, (2 ρουλεμαν + 1 τσιμουχα) και 100 (+φπα 119) η εργασια των 15 αντε 20 λεπτων που χρειαζονται νομιζω για να αλλαξεις ρουλεμαν σ εναν τροχο. μαλλον χρεωσε και την 1 ωρα που περιμεναμε τα ανταλλακτικα απ την αποθηκη.
δεν θα πω ονομα, αλλα ειναι εξουσιοδοτημενος των Β. προαστειων.
δεν παραπονεθηκα γιατι συνειδητα πηγα να τσεκαρω.
και τσεκαρα..
Άβαταρ μέλους
ark
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 30 Ιαν 2006, 04:13
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 18 Ιαν 2008, 08:25

Τι να πω κι'εγω που εδωσα 95 ευρω για αλαγη αεροφουσκας,15-20 λεπτα δουλεια το πολυ κι'αυτο γιατι ηθελα κ'εγω να τσεκαρω που πεζουν οι εξουσιοδοτημενοι απο αποψη τιμων,πιθανον πηγαμε στο ιδιο συνεργειο,βορεια προαστια.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες