Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Χειροφρενο και ΚΤΕΟ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Χειροφρενο και ΚΤΕΟ

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 29 Ιαν 2008, 02:21

Γεια σας παιδια

Καποια στιγμη ειχα διαβασει ενα θεμα με τον ελεγχο του χειροφρενου στο ΚΤΕΟ οσον αφορα το Δισκο. Υπαρχει καποιο προβλημα η κατι που πρεπει να προσεξω?
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 29 Ιαν 2008, 09:08

Tόσα χρόνια που περνάω κανένα πρόβλημα ...αρκεί να πιάνει το χειρόφρενο.

Το μόνο που χρειάζεται προσοχή είναι να ΜΗΝ είναι μπλοκαρισμένο το κεντρικο διαφορικό - πράγμα το οποίο θέλει πολύ προσοχή και εκτός δρόμου.

Αυτό είναι κάτι που όλοι οι "χρήστες" πρέπει να ξέρουν.

Αν με μπλοκαρισμένο κεντρικό σηκώσετε χειρόφρενο σε δρόμο με πρόσφυση, το πιθανότερο είναι να σπάσει το κεντρικο διαφορικό...

ΥΓ: Οσες φορές πέρασα ΚΤΕΟ βέβαια στο φρενόμετρο ένας άξονας γύριζε και ο άλλος ήταν σε σταθερό δάπεδο υποχρεωτικά, αρα δεν γινόταν να κλειδώσεις από λάθος το κεντρικό, το πρόβλημα θα μπορούσε να υπάρξει αν και οι δύο άξονες βρεθούν πάνω σε ρόλλερς - δεν ξέρω τι φρενόμετρα έχουν στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Ιαν 2008, 17:40

Μανώληδες γειά,

το ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΠΙΑΝΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ως εκ τούτου ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ.

το χειρόφρενο στα Landies το χρησιμοποιούμε ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ.
Τράβηγμα χειροφρένου σε κίνηση ισοδυναμεί με απόφασή μας για να φέρουμε τούμπες. (θεαματικό μεν αλλά κοστίζει και μάλλον βλάπτει και την υγεία)

Φίλε mudnolis το χειρόφρενό σου πρέπει απλώς να πιάνει τόσο ώστε να διατηρεί το αυτοκίνητο ακινητοποιημένο μέχρι κάποιο όριο ροπής/δύναμης που εφαρμόζει το φρενόμετρο.

και όπως προανέφερε ο ekarpod ΠΟΤΕ στην στεγνή άσφαλτο με κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό. Δεν σου προσφέρει τίποτε και απλώς επιταχύνει την φθορά του συστήματος μεταδόσεως και των ελαστικών σου.
(για το λόγο αυτό άλλωστε και το εργοστάσιο είχε καταργήσει εντελώς το κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού στα D2 ιδίως με αμερικανικές προδιαγραφές)

Τα πιό πάνω ισχύουν για τα Landies της προηγούμενης γενιάς και το Defender. Στα καινούργια το χειρόφρενο ούτως ή άλλως ΔΕΝ κάνει κούκου όταν το αυτοκίνητο κινείται.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Ιαν 2008, 17:45

Μανώλη (ekarpod)

να διευκρινήσω ότι όταν είναι κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό η ενεργοποίηση του χειροφρένουν γίνεται και στους τέσσερεις τροχούς ακόμη και όταν οι δύο τροχοί του πίσω άξονα είναι στον αέρα.

Αλλιώς (όπως σωστά αναφέρεις) στην ουσία φρενάρει μόνο ο πίσω άξονας.
Αν όμως οι τροχοί είναι όλοι στο έδαφος τότε ακινητοποιούνται και οι τέσσερεις εκτός από την περίπτωση που έχουμε τους τροχούς του εμπρός άξονα στον αέρα. Τότε και οι δύο τροχοί θα γυρίζουν απλώς ο ένας αντίθετα από τον άλλο.

(η απλή θεωρία των ελεύθερων δύο από τα τρία, όσον αφορά την περιστροφή ενός ελευθέρου διαφορικού)

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες