από ekarpod » 29 Ιαν 2008, 09:08
Tόσα χρόνια που περνάω κανένα πρόβλημα ...αρκεί να πιάνει το χειρόφρενο.
Το μόνο που χρειάζεται προσοχή είναι να ΜΗΝ είναι μπλοκαρισμένο το κεντρικο διαφορικό - πράγμα το οποίο θέλει πολύ προσοχή και εκτός δρόμου.
Αυτό είναι κάτι που όλοι οι "χρήστες" πρέπει να ξέρουν.
Αν με μπλοκαρισμένο κεντρικό σηκώσετε χειρόφρενο σε δρόμο με πρόσφυση, το πιθανότερο είναι να σπάσει το κεντρικο διαφορικό...
ΥΓ: Οσες φορές πέρασα ΚΤΕΟ βέβαια στο φρενόμετρο ένας άξονας γύριζε και ο άλλος ήταν σε σταθερό δάπεδο υποχρεωτικά, αρα δεν γινόταν να κλειδώσεις από λάθος το κεντρικό, το πρόβλημα θα μπορούσε να υπάρξει αν και οι δύο άξονες βρεθούν πάνω σε ρόλλερς - δεν ξέρω τι φρενόμετρα έχουν στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ