Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

9 Mήνες με το Defender

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

9 Mήνες με το Defender

Δημοσίευσηαπό Amateur » 06 Φεβ 2008, 21:27

Κλείνοντας μόλις 9 μήνες με το defender - και με αφορμή την αναφορά του Παντελή στο προηγούμενο post μου για λιπαντικά, αν το χρησιμοποιώ σε νερά, σκόνες κλπ - θα ήθελα απλά να αναφέρω κάτι που για μένα είναι σημαντικό αλλά μάλλον έχει συμβεί σε δεκάδες άλλους ανθρώπους πριν από εμένα...

Το defender...

Ναι ...είναι κάποιες φορές κουραστικό και θορυβώδες στο ταξίδι...

Ναι....είναι της ταλαιπωρίας ως αναφορά στις ανέσεις όπως ζέστη, στεγανότητα, θέση οδηγού κλπ

Ναι......μπορεί κάποιες λειτουργίες του να σε προβληματίσουν ειδικά εάν έχεις μεγαλώσει με Injection, ηλεκτρονικά κλπ

....αλλά συγχρόνως το πιο σημαντικό που πρέπει να πω - είναι ότι τους μήνες (ούτε καν χρόνος) κατά τους οποίους ζω με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ...έχει αλλάξει 180 μοίρες η στάση μου και η χρήση του σε σχέση με την αρχική μου ιδέα για αυτό.

Με όσους έχω μιλήσει από εδώ είτε αυτοπροσώπως είτε διαδικτυακά θα θυμούνται ότι το αυτοκίνητο αρχικά το είχα στο μυαλό μου για μία χρήση κυρίως On road με περιστασιακό Off road....όσο και αν ακούγεται αυτό περίεργο για defender...

Η αλήθεια είναι - και η μαγεία συγχρόνως - ότι μέσα σε λίγους μόλις μήνες το αυτοκίνητο από μόνο του με έχει βάλει σε πολύ πιο off road καταστάσεις αλλάζοντάς μου πραγματικά τα μυαλά πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.

Έχω δοκιμάσει πράγματα που δεν θα δοκίμαζα, έχω μάθει νέα πράγματα που δεν φανταζόμουν ότι θα μάθω...και το πιο σημαντικό έχω βρεθεί πολλές φορές με αυτό το βαθύ - ηλίθιο χαμόγελο που έχεις όταν πραγματικά απολαμβάνεις ζωντανές εμπειρίες.

Μόλις πριν λίγους μήνες αναζητούσα λάστιχα με σαφή προσανατολισμό on ενώ πλέον τα AT που φοράω μου φαίνονται κάποιες φορές λίγα....

Δεν λέω ότι έχω γίνει η αλεπού του Off road και δεν νομίζω να γίνω ποτέ..αλλά ούτε και έχω αγγίξει τις ικανότητες του αυτοκινήτου φαντάζομαι

Απλά οφείλω να ομολογήσω κύριοι ....ότι το αυτοκίνητο με έχει κολλήσει αυτήν την ασθένεια του περιπλανώμαι χωρίς ουσία εκτός δρόμου....που ονομάζεται off road.....ασθένεια στην οποία έχει βοηθήσει πολύ και αυτό το forum και ειδικά το Forum των LR....και ακόμα πιο ειδικά.......κάποιοι από εσάς ..και σας ευχαριστώ....

Καταλαβαίνω ότι το παραπάνω κείμενο είναι λίγο ασύνταχτο ...μακρύ....και χωρίς νοηματική σειρά ......αλλά πραγματικά το έγραψα απλά σκεφτόμενος όλα αυτά τα νέα πράγματα που έχω ανακαλύψει τους τελευταίους μήνες......και όφειλα να τα πω.....

άλλωστε 9 μήνες με το defender ήταν και αυτοί ασύνταχτοι....μακρείς και σίγουρα χωρίς νοηματική σειρά..... :D

Φιλικά,

Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

9 Mήνες με το Defender

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Φεβ 2008, 21:37

Εύγε!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 06 Φεβ 2008, 21:58

Πρώτος έρωτας λέγεται αυτό, τι μας θύμησες τώρα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Φεβ 2008, 22:04

Πάνο μην ανησυχείς.

Σκέψου απλώς ότι πήρε 9 μήνες για να γεννηθεί ένας ακόμη γνήσιος Land Roverάς.

(σύμπτωση άραγε για τους 9 μήνες που είναι ακριβώς όσο κρατάει και η πραγματική εγκυμοσύνη στο ανθρώπινο είδος?????)

(τι προβληματισμοί είναι αυτοί βραδιάτικα !!!!!! )

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 06 Φεβ 2008, 22:51

Πολύ ωραία να διαβάζεις τέτοιου είδους μηνύματα πριν κοιμηθείς!!!!

Το ζεις το ΝΤΕΦΕΝΤΕΡ και αυτό τα λέει όλα!!!
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Φεβ 2008, 07:30

Πάνο καλημέρα,

Αλήθεια μιά και μίλησες για λάστιχα να σου πω ότι υπάρχει ένα σετ από εργοστασιακής τοποθέτησης MICHELIN 7.5 Χ 16 και ζάντες βγαλμένα από Defender 110 TD5.
(δεν είναι όμως χωμάτινου προσανατολισμού)

Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες ρωτάω και σου λέω

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Amateur » 07 Φεβ 2008, 08:39

Ευχαριστώ για την σκέψη!

Απαράδεκτος όμως....δεν μπορούσες να τα έχεις 4 μήνες νωρίτερα που έψαχνα απεγνωσμένα για 7.5 Χ 16; (αστειεύομαι φυσικά)

Και τώρα 7.5 Χ 16 φοράω - βρήκα τελικά τα Wrangler της GoodYear - και αν και είναι λίγο σκληρά μέχρι στιγμής είναι άψογα - εκτός από ένα διαφανή πάγο ο οποίος δεν φαινόταν και πέτυχα πριν 2 βδομάδες στην πίσω μεριά του Παρνασσού και τα χρειάστηκα ...αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με το ελαστικό.

Εκτός υποθέτω εάν πας σε αναγόμωση που είναι πολύ πιο μαλακή. Θυμάμαι μάλιστα τον Μανώλη να λέει ότι εκείνος με την μαλακή αναγόμωση δεν αντιμετωπίζει πλέον τέτοια προβλήματα.
Όπως και να έχει ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Gelo » 07 Φεβ 2008, 09:23

Και δεν έχεις δει τίποτα ακόμα..
Everything is under control...
Άβαταρ μέλους
Gelo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 09 Μαρ 2006, 08:52

Δημοσίευσηαπό Amateur » 07 Φεβ 2008, 11:25

Gelo έγραψε:Και δεν έχεις δει τίποτα ακόμα..


Ολοι εκτιμούμε την περιεκτικότητα των φράσεων αλλά εσύ αγαπητέ το παράκανες! :D
Τι εννοείς;

Φιλικά,
Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 07 Φεβ 2008, 12:46

Τα αισθήματα που νιώθεις για την εκτός δρόμου οδήγηση τόσο εσύ όσο και οι περισσότεροι κάτοχοι Defender πιστεύω ότι έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι το Defender δεν θα σου πεί όχι ποτέ στα δύσκολα ακόμα και σε σημεία όπου ο φόβος θα σε κάνει να σκεφτείς την οπισθοχώρηση και όχι οι ικανότητες του αυτοκινήτου. Αυτό θα περάσει αλώβητο ακόμα και στα πολύ δύσκολα ακόμα και χωρίς να κουβαλάει μετατροπές και διάφορα καλούδια γιατί γι΄αυτό το σκοπό έχει σχεδιαστεί.
Δεν νομίζω να σ'απασχολούν πλέον τα μειονεκτήματα του Defender που ανέφερες μετά από εννιά μήνες συμβίωσης μαζί του. Προσωπικά τις πρώτες ημέρες επαφής μαζί του στεναχωρήθηκα βλέποντας ότι μπαίνουν νερά απ' τις πόρτες, τώρα πλέον μετά από πέντε μήνες το μόνο που σκέφτομαι είναι η μονοήμερη ή διήμερη απόδραση στο βουνό το επόμενο Σαββατοκύριακο.
Στη χώρα που ζούμε όπου η απαισιοδοξία υπάρχει διάχυτη τριγύρω μας, η συγκίνηση που προσφέρει το Defender εκτός δρόμου είναι το καλύτερο ψυχοφάρμακο.
Φιλικά, Γιάννης.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 07 Φεβ 2008, 13:27

Φίλε (εσύ ο εννιαμηνίτης) , με τι κινητήρα το πήρες?
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό Amateur » 07 Φεβ 2008, 14:07

Φίλε Γιάννη συμφωνώ απόλυτα - τις πιο πολλές φορές φοβήθηκα από τις δικές μου γνώσεις και όχι από τις ικανότητες του αυτοκινήτου!
Που θα πάει ..σιγά σιγά θα ξεθαρρέψω...

Όσο για τον κινητήρα που ρωτάς DRAKOS (με συγχωρείς δεν ξέρω το μικρό σου) είναι ο ίδιος κινητήρας με την υπογραφή σου... με καρμπυρατέρ....και χωρίς βέβαια το ξερό ψωμί....
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 08 Φεβ 2008, 07:16

ΑΞΙΟΣ ΑΞΙΟΣ!!!!!!!!!


My name is Τάσος, James Τάσος.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό Amateur » 08 Φεβ 2008, 08:30

DRAKOS έγραψε:ΑΞΙΟΣ ΑΞΙΟΣ!!!!!!!!!


My name is Τάσος, James Τάσος.


Ευχαριστώ James! Σου στέλνω μία μπύρα.....κτυπημένη...όχι ανακατεμένη (βλ. το dry martini του άλλου James) 8)
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Φεβ 2008, 12:26

Πάνο καλημέρα,

Τις περισσότερες φορές το καμπανάκι της λογικής ή της αίσθησης κινδύνου χτυπάει πολύ πιό νωρίς από το σημείο όπου οι ικανότητες ενός Land Rover (και των περισσοτέρων άλλων ικανών τετρακινήτων) αρχίζουν να φτάνουν σε μεσαία προς σχετικά σοβαρά επίπεδα.

Προσοχή θέλει όμως όταν ο οδηγός αρχίζει και ξεθαρρεύει ή αρχίζει να πιστεύει ότι πλέον έχει εμπειρία, γνώση ή έχει προσάρμοσει το επίπεδο όπου χτυπάει το "καμπάνακι" ΤΟΥ κοντά στο σημείο όπου το αυτοκίνητο φτάνει στο όριό του.

ΤΟΤΕ είναι που συμβαίνουν συνήθως οι στραβές και τα πράγματα γίνονται από απλά πολύ ακριβά (επισκευές κλπ) έως επικίνδυνα (ατυχήματα σε ανθρώπινο επίπεδο)

ΕΚΕΙ είναι που θέλει προσοχή και αυτοσυγκράτηση.

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες