Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

defender KAI ΕΡΓΑΤΗΣ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

defender KAI ΕΡΓΑΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό BK90 » 10 Φεβ 2008, 22:11

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑ ΕΝΑ 9500ld ΣΤΟ 90(3.5 V8)ME TON 45 ΔΥNAMO KAI THN 70 MΠΑΤΑΡΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΜΕΝΕ ΑΠΟ ΡΕΥΜΑ. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑ ΛΟΙΠΟΝ 100 ΔΥΝΑΜΟ ΚΑΙ 115 ΜΠΑΤΑΡΙΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ 3000-4000 ΣΤΡΟΦΕΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ. ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ
Άβαταρ μέλους
BK90
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 10 Φεβ 2008, 21:55

defender KAI ΕΡΓΑΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 11 Φεβ 2008, 08:59

Τι ενοεις εμενε το αυτοκινητο απο ρευμα;
Ποση ωρα δουλευε οεργατης και με τι φορτιο;
Οταν δουλευει εργατης πρεπει να εχει ο κινητηρας 2500-3000 στροφες,οχι στο ρελαντι.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Φεβ 2008, 21:58

Φίλε ΒΚ90 γειά και καλώς μας ήλθες,

τί μάρκα εργάτη?
τι φορτίο (βάρος και συνθήκες) τραβούσες?
Το φορτίο το τράβηξες με snatch block (λυκίσκο στα ελληνικά <captaindim ευχαριστούμε για την ελληνική ορολογία>) ή με το συρματόσχοινο μονό?
Πόσες σπείρες συρματόσχοινο είχες στο τύμπανο του εργάτη όταν τράβαγες?
τί μάρκα και είδος μπαταρίας?
Πόσο μήκος και πόσο πάχος (προδιαγραφές) έχουν τα καλώδια που έβαλες?
Τί μάρκα και είδος ρελέ χρησιμοποιείς?
Εκανε κρύο ή ζέστη (δεν αστειεύομαι, σοβαρά μιλάω)
Η μπαταρία σου πού είναι τοποθετημένη?
Οι ακροδέκτες σε τί κατάσταση είναι?
Οι γειώσεις σου είναι εντάξει?
Εχεις γειώσει καλά τον εργάτη?
Τις στροφές τις κρατούσες σταθερά πάνω από τις 2000 με 2500? (όπως πολύ σωστά ανέφερε ήδη ο Βαγγέλης)

Πολλές ερωτήσεις. Συγγνώμη

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 12 Φεβ 2008, 10:01

Γι' αυτό άλλη φορά φίλε ΒΚ90, για να μη μένεις από ρεύμα όταν δουλεύεις τον εργάτη, να κρατάς σημειώσεις!!!! χα χα χα χα.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό fatman » 12 Φεβ 2008, 10:41

Η' μην το πεις ουτε του παπα!!
Πως κανουν κατι αλλοι με "αξιοπιστα" οχηματα,μενουν και δεν το λεν' πουθενα - ΟΜΕΡΤΑ!!
Πλακα κανω θα την βρεις την ακρη εδω μεσα με τους τρελλους LRακηδες!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Φεβ 2008, 17:01

DRAKOS έγραψε:Γι' αυτό άλλη φορά φίλε ΒΚ90, για να μη μένεις από ρεύμα όταν δουλεύεις τον εργάτη, να κρατάς σημειώσεις!!!! χα χα χα χα.


Γειά σου Τάσο (θα σε δούμε την Πέμπτη???)

Πού να προλάβει ο Βαγγέλης (ο ΒΚ90 δηλαδή) να κρατάει σημειώσεις????
Το ένα χέρι στο χειριστήριο του εργάτη, το άλλο στο τιμόνι, το ένα πόδι στο γκάζι το άλλο στον συμπλέκτη.
Και τί να πρωτοσημειώσει?????

DICTAPHONE του χρειάζεται (με τόσα που του είπαμε να προσέξει)

-------------

Σοβαρά τώρα με τον Βαγγέλη τα είπαμε και από τηλεφώνου.

Αρχικά το πρόβλημα μάλλον εντοπίζεται στο θέμα των χαμηλών στροφών κινητήρα (γύρω στις 1500 την περισσότερη ώρα) και ίσως στο θέμα του ότι δεν είχε ξετυλίξει αρκετό συρματόσχοινο με αποτέλεσμα οι απαιτήσεις σε amperes να είναι υψηλές (με δεδομένο και το ότι το εργάτης έχει μοτέρ 6 ίππων <κινέζικων>). Θα ρίξει μία ματιά στο δυναμό (να δεί που ανοίγει ο "αυτόματος" και πόσα amperes και volts δίνει στην μπαταρία), θα ελέγξει τις γειώσεις και βλέπουμε.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 12 Φεβ 2008, 17:10

Και να ερθει ο Drakos για φασολαδα δεν θα πεινασουμε,λιγοφαγο τον κοβω οχι σαν κατι αλλους ευτραφεις-γευσηγνωστες-καλοφαγαδες (να δουμε ποιος θα τσιμπισει!!)
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 12 Φεβ 2008, 19:46

Αντρέα, δεν με έχεις δει εν δράσει. Κάτοχος LR γαρ. Απλώς λόγω δουλειάς , κάνω καυσεις σαν το V8.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό BK90 » 12 Φεβ 2008, 20:20

Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές και ελπίζω από αύριο που θα πάω στον ηλεκτρολόγο να λυθεί το πρόβλημα και να μην ξαναμείνω από ρεύμα (αν και ο πατέρας μου δουλεύει στην ΔΕΗ) χα,χα!!!
Άβαταρ μέλους
BK90
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 10 Φεβ 2008, 21:55


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες