από pantg » 13 Ιούλ 2004, 18:13
Vagelis, discoman και άλλοι φίλοι γειά σας,
vagelis ευχαριστώ για άλλη μία φορά για τα καλά σου λόγια.
discoman έχουμε και λέμε.
Το Disco σου δεν είναι πιό αργό από ένα 1600άρι Vitara ή Feroza.
Eιναι αργό σε απόλυτες τιμές αλλά ταξιδεύει ανετότατα και πάει σίγουρα εκεί που είτε εσύ αισθάνεσαι άβολα ή το αμάξωμα του αυτοκινήτου και οι τιμές των μηχανικών εξαρτημάτων που πολύ πιθανόν θα χαλάσουν δεν θα σου επιτρέψουν να πας με άνεση και χωρίς πρόβλημα ή δεύτερη σκέψη.
το πετρέλαιο ξέχνα το καθώς δεν επιτρέπεται, ακόμη τουλάχιστον, η αλλαγή σε πετρελαιοκινήτηρα αν το αυτοκίνητο έχει αρχικά ταξινομηθεί με βενζινοκινητήρα.
Η τοποθέτηση του 3.5, 3.9, 4.0, 4.2, 4.6 ή και μεγαλύτερου κινητήρα σε Mpi είναι αδύνατη αν θέλεις να είσαι νόμιμος καθώς υπάρχει ΡΗΤΗ απαγόρευση αύξησης κυβισμού πέραν του 20% του ήδη τοποθετημένου κινητήρα κατά την πρώτη ταξινόμηση του αυτοκινήτου. Αρα μπορείς να αυξήσεις τον κυβισμό σου μέχρι τα 2394 κυβικά εκατοστά και σε αυτά τα κυβικά δεν υπάρχει καλός κινητήρας της Land Rover. (εκτός και αν προτιμάς τα λιγότερα άλογα με χαμηλότερη ροπή και μεγαλύτερη κατανάλωση)
Αν τώρα θέλεις να αλλάξεις ντε και καλά μοτερ και να βάλεις ένα V8 (στους πιό πάνω αναφερόμενους κυβισμούς) και δεν σε νοιάζει η νομιμότητα του πράγματος τότε ετοιμάσου και πάλι για αυξημένα κόστη, πράγμα που όπως είδα μέχρι τώρα δεν σε ενδιαφέρει και πολύ να κάνεις.
Ενδεικτικά θα σου πώ ότι ένα μοτέρ 4.6 μεταχειρισμένο στοιχίζει πάνω από 5.500 ευρώ και σε αυτό θα πρέπει να υπολογίσεις τουλάχιστον άλλα 3000 Ευρώ για να το κάνεις να λειτουργήσει με το injection του 3.9 (καθώς το σύστημα του 4.6 δεν λειτουργεί σε άλλο αυτοκίνητο εκτός από Range Rover P38A) ή με καρμπυρατέρ (που είναι καλύτερα αλλά θέλει άλλο "καθρέπτη" στο μοτέρ και διαφορετικό διανομέα/ντιστριμπιτέρ)
Αν βάλεις σε αυτά το ότι θα θέλεις και διαφορετικό κιβώτιο (περίπου 2000 ευρώ για ένα ανακατασκευασμένο με εγγύηση έτους), βάσεις κινητήρα (πρέπει να κοπούν οι του Mpi και να κολληθούν στο σασσί οι του V8) και διάφορα άλλα ψιλά, τότε καταλαβαίνεις πως μάλλον συμφέρει να πουλήσεις το Mpi και να βρείς ένα γνήσιο V8.
Στη διάθεσή σου αν θέλεις και κάποια άλλη πληροφορία.
Χαιρετώ