Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΛΛΑΓΗ MOTER

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

ΑΛΛΑΓΗ MOTER

Δημοσίευσηαπό discoman » 12 Ιούλ 2004, 17:54

σκεφτομε να αλλαξω μοτερ τι να βαλω ? μηπως πετρελαιο? με εχει κουρασει η υποτονικοτητα του mpi .υπαρχει λυση ?
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό vagelis » 13 Ιούλ 2004, 06:57

Τωρα που δεν υπαρχουν τεκμηρια μπορεις να βαλεις ανετα τον τετραλιτρο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό discoman » 13 Ιούλ 2004, 15:39

ποιον τετραλιτρο εννοεις ? δωσε περισοτερες πληροφοριες για αγορα ,κτεο, που πως ποσο ποιο?
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό vagelis » 13 Ιούλ 2004, 16:48

discoman έγραψε:ποιον τετραλιτρο εννοεις ? δωσε περισοτερες πληροφοριες για αγορα ,κτεο, που πως ποσο ποιο?



Ο τετραλιτρος ειναι αυτος που επισης φοραει το Disco,βεβαια θα χρειαστουν καποιες μετατροπες,πιστευω αλλαγη στις βασεις μηχανης και στην πλακα ,υπαρχουν βεβαια κιτ ο καταλυλοτερος να σε πληροφορηση ειναι πιστευω ο pantg και θα το κανει οταν διαβασει το ποστ,αυτος θα ξερει το κοστος μηχανης μετατροπης κλπ.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Ιούλ 2004, 18:13

Vagelis, discoman και άλλοι φίλοι γειά σας,

vagelis ευχαριστώ για άλλη μία φορά για τα καλά σου λόγια.

discoman έχουμε και λέμε.

Το Disco σου δεν είναι πιό αργό από ένα 1600άρι Vitara ή Feroza.
Eιναι αργό σε απόλυτες τιμές αλλά ταξιδεύει ανετότατα και πάει σίγουρα εκεί που είτε εσύ αισθάνεσαι άβολα ή το αμάξωμα του αυτοκινήτου και οι τιμές των μηχανικών εξαρτημάτων που πολύ πιθανόν θα χαλάσουν δεν θα σου επιτρέψουν να πας με άνεση και χωρίς πρόβλημα ή δεύτερη σκέψη.

το πετρέλαιο ξέχνα το καθώς δεν επιτρέπεται, ακόμη τουλάχιστον, η αλλαγή σε πετρελαιοκινήτηρα αν το αυτοκίνητο έχει αρχικά ταξινομηθεί με βενζινοκινητήρα.

Η τοποθέτηση του 3.5, 3.9, 4.0, 4.2, 4.6 ή και μεγαλύτερου κινητήρα σε Mpi είναι αδύνατη αν θέλεις να είσαι νόμιμος καθώς υπάρχει ΡΗΤΗ απαγόρευση αύξησης κυβισμού πέραν του 20% του ήδη τοποθετημένου κινητήρα κατά την πρώτη ταξινόμηση του αυτοκινήτου. Αρα μπορείς να αυξήσεις τον κυβισμό σου μέχρι τα 2394 κυβικά εκατοστά και σε αυτά τα κυβικά δεν υπάρχει καλός κινητήρας της Land Rover. (εκτός και αν προτιμάς τα λιγότερα άλογα με χαμηλότερη ροπή και μεγαλύτερη κατανάλωση)

Αν τώρα θέλεις να αλλάξεις ντε και καλά μοτερ και να βάλεις ένα V8 (στους πιό πάνω αναφερόμενους κυβισμούς) και δεν σε νοιάζει η νομιμότητα του πράγματος τότε ετοιμάσου και πάλι για αυξημένα κόστη, πράγμα που όπως είδα μέχρι τώρα δεν σε ενδιαφέρει και πολύ να κάνεις.
Ενδεικτικά θα σου πώ ότι ένα μοτέρ 4.6 μεταχειρισμένο στοιχίζει πάνω από 5.500 ευρώ και σε αυτό θα πρέπει να υπολογίσεις τουλάχιστον άλλα 3000 Ευρώ για να το κάνεις να λειτουργήσει με το injection του 3.9 (καθώς το σύστημα του 4.6 δεν λειτουργεί σε άλλο αυτοκίνητο εκτός από Range Rover P38A) ή με καρμπυρατέρ (που είναι καλύτερα αλλά θέλει άλλο "καθρέπτη" στο μοτέρ και διαφορετικό διανομέα/ντιστριμπιτέρ)
Αν βάλεις σε αυτά το ότι θα θέλεις και διαφορετικό κιβώτιο (περίπου 2000 ευρώ για ένα ανακατασκευασμένο με εγγύηση έτους), βάσεις κινητήρα (πρέπει να κοπούν οι του Mpi και να κολληθούν στο σασσί οι του V8) και διάφορα άλλα ψιλά, τότε καταλαβαίνεις πως μάλλον συμφέρει να πουλήσεις το Mpi και να βρείς ένα γνήσιο V8.

Στη διάθεσή σου αν θέλεις και κάποια άλλη πληροφορία.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό gmav » 14 Ιούλ 2004, 08:37

vagelis έγραψε:Τωρα που δεν υπαρχουν τεκμηρια μπορεις να βαλεις ανετα τον τετραλιτρο.



Είχα την εντύπωση ότι τα τεκμήρια καταργήθηκαν για τα αυτοκίνητα με κινητήρες κάτω των 2.0 λίτρων (2000κκ).

Είσαι σίγουρος ότι ο 4.0λιτρος κινητήρας δεν έχει τεκμήριο?
Άβαταρ μέλους
gmav
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 492
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2003, 21:20
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό vagelis » 14 Ιούλ 2004, 09:12

gmav έγραψε:
vagelis έγραψε:Τωρα που δεν υπαρχουν τεκμηρια μπορεις να βαλεις ανετα τον τετραλιτρο.



Είχα την εντύπωση ότι τα τεκμήρια καταργήθηκαν για τα αυτοκίνητα με κινητήρες κάτω των 2.0 λίτρων (2000κκ).

Είσαι σίγουρος ότι ο 4.0λιτρος κινητήρας δεν έχει τεκμήριο?


Τεκμηριο δεν εχουν τα αυτοκινητα που η εργοστασιακη τιμη τον χρονο κατασκευης ειναι κατω απο 50000 ασχετως κυβισμου,το δικο μου ειναι 4 λιτρα Disco του 96 με εργοστασιακη τιμη λιγο κατω απο τις 20000 ευρω,αυτη την βεβαιωση στην δινη η αντιπροσωπεια και την επισυναπτης στην φορολογικη σου δηλωση.
Οπως καταλαβαινεις τεκμηριο πλεον εχουν ελαχιστα αυτοκινητα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό gmav » 14 Ιούλ 2004, 14:33

vagelis έγραψε:Τεκμηριο δεν εχουν τα αυτοκινητα που η εργοστασιακη τιμη τον χρονο κατασκευης ειναι κατω απο 50000 ασχετως κυβισμου,το δικο μου ειναι 4 λιτρα Disco του 96 με εργοστασιακη τιμη λιγο κατω απο τις 20000 ευρω,αυτη την βεβαιωση στην δινη η αντιπροσωπεια και την επισυναπτης στην φορολογικη σου δηλωση.
Οπως καταλαβαινεις τεκμηριο πλεον εχουν ελαχιστα αυτοκινητα.



και η επιβεβαίωση σε αυτά που γράφεις (απο το http://www.autotriti.gr/_magazine/viewt ... hema=23986 )

Οπροαναφερθείς νόμος υπ. αριθμ. 3220 του 2004 περιλαμβάνεται στα "Μέτρα αναπτυξιακής και κοινωνικής πολιτικής" που προωθεί η κυβέρνηση και στο Κεφάλαιο Α', άρθρο 14, παρ. 1 καθορίζονται οι αλλαγές στον τρόπο προσδιορισμού των τεκμηρίων διαβίωσης στην αγορά των αυτοκινήτων. Σύμφωνα λοιπόν με τις νέες διατάξεις που ψηφίστηκαν από τη Βουλή των Ελλήνων στις αρχές του τρέχοντος έτους καταργούνται τα τεκμήρια διαβίωσης για τα αυτοκίνητα αξίας έως και 50.000 ευρώ. Αυτή η νέα ρύθμιση έχει ως σκοπό την κατάργηση του τεκμηρίου σε όλα τα μοντέλα με κυβισμό κάτω των 2.000 κ.εκ. καθώς και σε αυτά με εργοστασιακή αξία προ φόρων (CIF) που δεν υπερβαίνει τα 50.000 ευρώ. Τα οχήματα με αξία CIF που υπερβαίνει τα 50.000 ευρώ και ο κυβισμός του κινητήρα τους είναι άνω των 2.000 ευρώ θα επιβαρύνονται με τεκμήριο διαβίωσης που διαμορφώνεται ανάλογα με τις διατάξεις του νόμου 2579/1998 (δηλαδή με βάση τους φορολογήσιμους ίππους και τα έτη παλαιότητας). Οι παραπάνω εξελίξεις, όπως είναι φυσικό, θα επιδράσουν καταλυτικά στην αγορά του αυτοκινήτου. Χαρακτηριστικό της κατάστασης που επικρατούσε στην αγορά είναι το γεγονός ότι οι μειώσεις στις τιμές λιανικής κυρίως των μεγάλου κυβισμού αυτοκινήτων λόγω της μείωσης των τελών ταξινόμησης, τα είχαν καταστήσει πιο προσιτά σε μια μεγάλη μερίδα του καταναλωτικού κοινού. Ωστόσο από τη στιγμή που ο τρόπος καθορισμού των τεκμηρίων δεν είχε καθοριστεί από την Πολιτεία, οι υποψήφιοι αγοραστές εμφανίζονταν διστακτικοί ως προς την τελική τους επιλογή. Οι νέες συνθήκες που πλέον έχουν κατοχυρωθεί από την ελληνική νομοθεσία εξασφαλίζουν τα απαραίτητα εχέγγυα σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού. Ωστόσο θα πρέπει να τονίσουμε ότι διατηρείται το φορολογικό καθεστώς του "πόθεν έσχες".
Άβαταρ μέλους
gmav
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 492
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2003, 21:20
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό discoman » 23 Οκτ 2004, 16:43

ΜΟΤΕΡ ΠΙΟ ΜΟΤΕΡ ΛΥΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΣΜΑΡΤ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΤΟΥ DISCO ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΒΑΩ ΣΤΙΣ ΑΝΗΦΟΡΕΣ ΚΑΡΓΑ ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΤΟ ΣΜΑΡΤ ΜΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΤΕΤΡΑΛΙΤΡΟ V8 :lol:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες