Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ 3.9 V8 & 2.0 Mpi DISCO mod 1996

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό fatman » 20 Μαρ 2008, 17:22

Τι εγινε με το Βου8,ποσο σου καιει τελικα?
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 22 Μαρ 2008, 09:28

Τα έχουμε ξαναπεί. ΔΕΝ καίει ο Βου, η βενζίνη είναι ακριβή.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό eangelou » 22 Μαρ 2008, 10:54

Λοιπόν αποτελέσματα κατανάλωσης

Μετά από στατιστικα στοιχεία μιας εβδομάδας και σε σχέση
με την χρήση έχουμε

εντός πόλης
μπι 16λιτ/100χλμ Βου8 17,5λιτ/100χλμ

εκτός πόλης αθήνα χαλκίδα χωρίς μποτιλιαρισμα
μπι 17λιτ/100χλμ Βου8 17λιτ/100χλμ


όμως με το Βου8 έπιασα και 170χλμ/ωρα ενώ με το μπι μέχρι 120χλμ/ωρα

προσπέρασμα Βου8 φέρτε φερτέ
προσπέρασμα μπι αμάν παναγία μου

λάσπη άνοδος σε χωμάτινη καμία σχέση Βου8 και ξερό ψωμί

και το τελευταίο αυτός ο ήχος ...... είναι το κάτι άλλο

αυτα προς το παρόν
Άβαταρ μέλους
eangelou
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 05 Μαρ 2007, 16:07

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 22 Μαρ 2008, 19:29

17 λιτρα για τον ΜΡΙ στην εθνικη ειναι παρα πολλα. Μετρημενα αρκετες φορες στην διαδρομη Αθηνα-Λεβιδι Αρκαδιας (170 χλμ) με 100-110 στις 2500-2800 στροφες ειναι 11,5 με 12 με χωματινα λαστιχα 70-30.
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Μαρ 2008, 16:32

Φίλε eangeloy γειά,

το πιθανότερο είναι ότι το Mpi σου δούλευε με χαλασμένο ή κακορυθμισμένο airflow για να έχεις τόσο υψηλή κατανάλωση.
Η' ήθελε αλλαγή στον αισθητήρα λ.

Πάντως οι καταναλώσεις που γράφεις είναι υψηλές και ιδίως, όπως ανέφερε και ο φίλος mudnolis, εκείνες του ανοικτού δρόμου. Εκτός και αν είναι κατανάλωση σε πάνω από 130- 140 χαω.

Το Mpi μπορεί να πάει και πολύ γρηγορότερα από τα 140 χαω σε ευθύ δρόμο χωρίς αντίθετο άνεμο.

Μην ξεχνάτε ότι οι περισσότεροι γνωρίζετε τα Mpi σαν αυτοκίνητα από δεύτερο, τρίτο ή δέκατο έκτο χέρι. Το μοτέρ αυτό καινούργιο πήγαινε αξιοπρεπέστατα και ιδίως για την εποχή του. Τώρα φυσικά που ακόμη και μεσαία οικογενειακά αυτοκίνητα έχουν πάνω από 200 άλογα τα περίπου 140 θεωρητικά άλογα (γιατί τα περισσότερα μετά τόσα χρόνια, χιλιόμετρα και ελλειπή συντήρηση ζήτημα αν θα αποδίδουν τουλάχιστον 100 στον στρόφαλο) με τους δύο τόννους βάρους χωρίς φορτίο είναι απλώς ανεπαρκή για τα σύγχρονα δεδομένα. (το ίδιο ισχύει και για την ροπή)

Η κατανάλωση τόσο στο Μpi όσο και στο V8 ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ουσιαστικά με καλή συντήρηση, σωστή οδήγηση και με την συσκευή για την οποία έχουμε μιλήσει πολλές φορές ήδη και δεν νομίζω ότι χρειάζεται να επαναλαμβανόμαστε.

Ιδίως με τις τωρινές τιμές των καυσίμων η τιμή αγοράς της μπορεί να αποσβεσθεί πολύ σύντομα και αξίζει ακόμη και σαν τρόπος βελτίωσης της απόδοσης και των επιδόσεων και όχι μόνο της οικονομίας καυσίμων.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 23 Μαρ 2008, 20:56

Παντελη, αληθεια πως μπορει να τσεκαρει κανεις αν δουλευει σωστα το airflow? Οσον αφορα τη συντηρηση του μοτερ, εννοεις λαδια φιλτρα μπουζι, ιμαντες σωστα? Η θελει και τιποτα αλλο?


Χαιρετισματα
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό DIMITRIS109 » 23 Μαρ 2008, 21:36

SORRY ποια συσκευή?
Άβαταρ μέλους
DIMITRIS109
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 10:38
Τοποθεσία: ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Μαρ 2008, 18:20

Δημήτρη γειά,

ρίξε μιά ματιά εδώ:

http://www.off-road.gr/index.php?name=P ... C1%D3+%C72

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Μαρ 2008, 18:30

Mudnolis έγραψε:Παντελη, αληθεια πως μπορει να τσεκαρει κανεις αν δουλευει σωστα το airflow? Οσον αφορα τη συντηρηση του μοτερ, εννοεις λαδια φιλτρα μπουζι, ιμαντες σωστα? Η θελει και τιποτα αλλο?


Χαιρετισματα


Μανώλη γειά,

το airflow έχει σαν συνήθη συμπτώματα την αύξηση της κατανάλωσης και των εκπομπών των καυσαερίων καθώς και αστάθεια στο ρελαντί.
Σε πολλές περιπτώσεις για να κάνουν το ρελαντί λίγο πιό σταθερό (ιδίως το καλοκαίρι όταν λειτουργεί και το A/C) ανεβάζουν τις στροφές και/ή πειράζουν την ρύθμιση της πεταλούδας του.
Αν θυμάμαι καλά υπάρχει μία διαδικασία για τον έλεγχο του airflow.
Kάπου στο αρχείο μου έχω σίγουρα το πώς γίνεται για τα V8. Μάλλον θα πρέπει να υπάρχει και για τα Mpi στο workshop manual.

Ο αισθητήρας λ είναι λίγο πιό δύσκολος στον έλεγχό του αλλά μπορεί να ελεγχθεί σε γενικές γραμμές και με ένα πολύμετρο.

Η συντήρηση έχει να κάνει με αυτά που αναφέρεις αλλά και με την γενικότερη προσοχή στον τρόπο οδήγησης, να ζεσταίνεται το μοτέρ προσεκτικά πριν αρχίζουμε να το ζορίζουμε, καλής ποιότητας λιπαντικά και φίλτρα (κυρίως λαδιού και αέρος).

Πάντως επαναλαμβάνω ότι το να περιμένουμε απόλυτες επιδόσεις από αυτοκίνητα μεταχειρισμένα στο τρίτο, τέταρτο κλπ χέρι είναι απλώς ουτοπία.
Με τα χιλιόμετρα που έχουν τα πιό πολλά Mpi πλέον η υπόθεση ρεκτιφιέ ή γενική επισκευή είναι κάτι το λογικό και πολλές φορές αναπόφευκτο αν μας ενδιαφέρει η αποκατάσταση της απόδοσης του κινητήρα στα επίπεδα που είχε όταν ήταν καινούργιος. Πάντως ενημερωτικά μοτέρ με γύρω στα 70.000 χλμ ακόμη υπάρχουν σαν μεταχειρισμένα. Προχθές βρέθηκε ένα τέτοιο μοτέρ για κάποιον συνάδελφο που άκουσε περίεργους θορύβους από τον κινητήρα του και βρέθηκε με έναν κύλινδρο λιγότερο.

Χαιρετώ
[/img]
pantg
 

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες