Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νεο project??

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Νεο project??

Δημοσίευσηαπό fatman » 03 Μαρ 2008, 13:06

Θελω να ξεκινησω νεο προτζεκτ -110 5πορτο- αλλα πρωτα πρεπει να πουλησω αυτο: http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-8949.html
Αν δεν πουληθει,τα ξηλωνω ολα και το αρχιζω απο την αρχη...
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Μαρ 2008, 13:23

Βρε Αντρέα δεν πας για ψάρεμα καλύτερα? (χιχιχιχιχιχιχιχι)

Αμάξωμα πεντάπορτο για Defender πάντως υπάρχει.
Ασε που υπάρχει και πεντάπορτο Defender (βενζίνη όχι πετρέλαιο)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 03 Μαρ 2008, 14:03

Αν φυγει ο "Δισκος",θα ερθει ο "Υπερασπιστης", αλλιως θα γινει "σαν Δισκος", stefanbalik σου'ρχομαι..(και το αλουμινιο κοβεται πανευκολα!)
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Μαρ 2008, 16:35

Αντρίκο αρχίζει και σε φοβάται το μάτι μου !!!!!

Τι σε ταϊζει η Χριστίνα????

Μήπως φταίει το νερό της περιοχής σου?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 03 Μαρ 2008, 21:09

fatman έγραψε:(και το αλουμινιο κοβεται πανευκολα!)



:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:






μην το πουλάς... :(
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό MUDDY_DISCO » 04 Μαρ 2008, 00:07

οχι μην το πουλας
Άβαταρ μέλους
MUDDY_DISCO
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 03 Σεπ 2006, 22:41

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Μαρ 2008, 07:42

Μπράβο βρε συνάδελφοι Discoverάδες,

Αντρέα αν θέλεις όχημα για μετακινήσεις και άγρια πράγματα με άνεση και ασφάλεια τίποτε άλλο δεν θα σε καλύψει όπως το Discovery 1.

To Defender μπορεί να είναι μακρύτερο στο μεταξόνιό του και λίγο πιό κοντό στον πίσω πρόβολο αλλά η διαφορά στην άνεση και στην εργονομία (περίεργη λέξη αυτή για Land Rover της γενιάς των δικών μας, όπως και η αεροδυναμική) είναι τεράστια και πολύ δύσκολο να καλυφθεί (όχι ότι δεν γίνεται όμως)

Το μόνο στο οποίο σαφώς υπερτερεί το Defender είναι το οπτικό εφέ που προσφέρει. Η τετράγωνη όψη του είναι σίγουρα πολύ πιό "άγρια" και "χρηστική". Ομως εκεί που θα πάει ένα 110 ένα Discovery 1 θα ακολουθήσει πολύ πιό εύκολα από το πρώτο. Μόνο σημείο που χρειάζεται προσοχή είναι η αφαίρεση του σπόιλερ εμπρός και η αλλαγή του πίσω προφυλακτήρα με έναν καλό ενισχυμένο. Κατά τα άλλα το πιό κοντό μεταξόνιο βοηθά να είναι αρκετά πιό ευέλικτο.
Φυσικά το 90άρι είναι ακόμη καλύτερο αλλά άντε φόρτωσε 5 άτομα και τις αποσκευές τους σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο....
Και πού να κάνεις και μεγάλο ταξίδι........ (εκεί πλέον φτάνουμε στα όρια του κατορθώματος !!!)


Φίλε Τάσο (DRAKOS) περιμένω.... (καιρό είχαμε να ανοίξουμε συζήτηση Defender σε σχέση με Discovery <και φυσικά όχι εναντίον καθώς τα αγαπάμε όλα>)

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 04 Μαρ 2008, 08:44

Ξερω οτι αυτο που θελω(φανταζομαι) να κανω ειναι 1 βημα εμπρος και δυο πισω,γιατι απο την στιγμη που δεν εχω 30+ χιλιαδες ευρω για σχεδον καινουργιο 110,επιλεγω χρεπι.
Βαλε φτου και απο την αρχη ανακατασκευη(μηχανικα,εξωτερικα) κλπ,προσθετουμε και τα κομφορ που του λειπουν A/C,ηλεκτρικα κλπ,πρεπει να ειναι ασφαλες για τα παιδια μου(ζωνες,σωστα καθισματα),βαλε και ενα roll cage(υποχρεωτικα) και μετα ξεκιναμε τις μετατροπες- αξονες-διαφορικα,34"-35" λαστιχα,αναρτησεις ΠΟΛΥ ψαγμενες και παει λεγοντας...
Βασικα το μονο που λειπει απο το Disco μου ειναι (καμια φορα)το μοτερ,χωρος για μεγαλυτερα λαστιχα(αν και οταν..),τα υπολοιπα (διαφορικα,αναρτησεις) ξηλωνονται και μπαινουν αλλα ..
Βασικα θεωρω οτι το αλλο δεν θα το λυπαμαι(ναι καλα),οσο το Disco μου ακομα λυπαμαι τις γρατσουνιες γαμωτο μου..
Anyway βλεπουμε,γιατι και τα λεφτα που ζηταω ειναι λιγο τρελλά-δεν ζω στα συννεφα..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 04 Μαρ 2008, 10:50

MUDDY_DISCO έγραψε:οχι μην το πουλας


Θα συμφωνησω με τον Γιωργο μην το πουλας το εργαλειο τζαμπα τοσος κοπος και χρημα κριμα ειναι :cry:
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 04 Μαρ 2008, 11:36

Ανδρέα Χαίρε.

Ξεκινώντας με τις παραδοχές ότι
α) ο πληρώνων (στη συγκεκριμένη περίπτωση ΕΣΥ) έχει πάντα δίκιο
β) περί ορέξεως .... διάφορες πίτες .................
γ) σε ξένο κώλο 100 βιτσίες στο δικό μου μία τσούζει
δ) κλπ

ας πώ και γώ την αποψή ψου.

1) Το Defender έχει σοβαρά προβλήματα εργονομίας και δεί η θέση οδήγησης που είναι για μονόχειρες και μάλιστα για έχοντες μόνο το δεξί χέρι. Αλλα και στην περίπτωση που έχει κάποιος δύο χέρια, σίγουρα απο τα πολλά κοπανήματα του αριστερού χεριου θα μείνει μόνο με ένα.

2) Το βασικότερο πρόβλημα που έχω δεί στο disco είναι το βάρος του. Νομίζω ότι το ιδιο ισχύει και για το 111.

3) Το "φτιάξιμο" ή αλλιώς τουμπάνιασμα δεν μου λέει κάτι, απο τη στιγμή που δεν λαμβάνω μέρος σε αγώνες trial. (ουτε προτιθεμαι στο μέλλον). Πρώτον αυξάνει το βάρος , δευτερον μειώνει την ανεση και την οδική συμπεριφορά και τρίτον δεν με έχει προβληματίσει οπως είναι stock στο 90% των περιπτώσεων. Ε αυτό το 10% ας πάει να γαμηθει. Πηγαίνω απο γύρω.

Φυσικά λέω ΝΑΙ σε μικρές βελτιώσεις (ανάρτηση, μπλοκέ η περιορισμένης ολισθησης κλπ).

Ο μόνος πραγματικός λόγος που βλέπω για να το τουμπανιάσεις είναι η οπτική ευχαρίστηση. Αν αυτό σε ευχαριστεί , νομίζω ότι στους υπόλοιπους περισευει.

Ας μην ξεχνάμε ότι οι ανάγκες τις ψυχής είναι εξ' ισου σημαντικές με τις πραγματικές - αντικειμενικές ανάγκες.


4) Λαμβάντας υπ' οψιν τα ανωτέρω, καθώς επίσης και ότι θέλεις να παραμήνεις σε Land Rover, τότε θα σου πρότεινα την πιο ελαφριά, απο άποψη βάρους, λύση.

Δηλαδή ένα 90αρι με τέντα.

5) Πάνω απ' όλα όμως προτείνω ΝΑ ΞΑΠΛΩΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΕΙ.
ΜΠΟΡΑ ΕΙΝΑΙ.

Νομίζω ότι θα σου χαρήσει μεγαλύτερη ευχαριστηση αν μπορέσεις να βρείς με κάποιο τρόπο περισσότερο χρόνο για βόλτες και εκδρομές.

Η κίνηση που σκευτεσαι θα σου αδιάσει το πορτοφόλι και θα σου χαρήσει ευτυχία για ένα μικρό χρονικό διάστημα μόνο. Μετά πάλι κάτι θα θέλεις.... κάτι θα σου λέιπει ..........

Αρκετές φορές έχω αγοράσει ακριβά αντικείμενα για να διαπιστώσω ότι η ευτυχία που ενιωσα είχε μικρή διάρκεια, καθότι η αρχική μου ανάγκη ήταν αλλη, αλλά δυστυχώς εκφράστηκε καταναλωτικά.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό fatman » 04 Μαρ 2008, 12:47

Χαιρετω και ανταπαντω!
Χερι δεν θα εχω,γιατι θα μου το κοψει η κυρια Fatman,το disco ειναι στο ονομα της (βασικο - δεν το ειχα υπολογισει)
110 θα παιξει αν βρεθει σε λογικη τιμη,και εγω ζηταω πολλα αλλα το δικο μου εχει δεχθει και καποια "φροντιδα",οχι 15-17 χιλ ευρω για 110 απο ΟΔΔΥ,για αυτο παιζει το σεναριο να αγορασθει 3πορτο και να γινει 5πορτο.
Για αυτο σκεφτηκα ας το δωσω τωρα και περιμενω.
Ειπαμε αν δεν πουληθει,ολο και κατι θα του προσθεσω,ελεγα αυτη την διαφορα να την εβαζα για αγορα αλλου.
Το ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ και το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ειναι οτι εχω γινει ΚΑΙ εγω OFF-ROADER του πληκτρολογιου,ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΦΤΑΕΙ,ατιμη ζωη μας εχεις καταντησει δουλεια-σπιτι,ουφ τα ειπα και ξαλαφρωσα..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό fatman » 04 Μαρ 2008, 12:53

Οταν ημασταν πιο νεοι ειχαμε χρονο,δεν ειχαμε χρημα,μετα βρηκαμε χρημα χασαμε το χρονο,τωρα θα φυγει και το χρημα..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 04 Μαρ 2008, 13:30

fatman έγραψε:Οταν ημασταν πιο νεοι ειχαμε χρονο,δεν ειχαμε χρημα,μετα βρηκαμε χρημα χασαμε το χρονο,τωρα θα φυγει και το χρημα..


Και νά'ταν μόνο αυτά που θα φύγουν. :( :( :( :( :( :( :(

Ανδρέα μη ΜΑΣΑΣ. Είμαστε οι ΝΕΟΙ της εποχής. :D :D :D :D :D :D
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό vagelis » 04 Μαρ 2008, 14:10

giagoulas έγραψε:
fatman έγραψε:Οταν ημασταν πιο νεοι ειχαμε χρονο,δεν ειχαμε χρημα,μετα βρηκαμε χρημα χασαμε το χρονο,τωρα θα φυγει και το χρημα..





Ανδρέα μη ΜΑΣΑΣ. Είμαστε οι ΝΕΟΙ της εποχής. :D :D :D :D :D :D


Πεστα Μητσο μου πεστα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 04 Μαρ 2008, 14:11

Λοιπόν συνάδελφοι, αποφάσισα να ανοίξω τα χαρτιά μου , και να σας ανακοινώσω τα αποτελέσματα από τη φιλοσοφική μελέτη που αφορά τη θέση οδήγησης του 110 , και ολοκληρώθηκε μετά από 16 χρόνια συμβίωσης.
1) Το 110 οδηγείται πάντα με το παράθυρο του οδηγού ανοικτό και το αριστερό χέρι απέξω. Όταν βρέχει, δεν μας πειράζει που μπάζει, γιατί μόνο από εκεί μπάζει? Αυτοκαθαριζόμενο εσωτερικά γαρ.
Με αυτό τον τρόπο , μιας και δεν υπάρχει κάθισμα μπάκετ, στις δεξιές στροφές μας κρατάει η πόρτα, ενώ στις αριστερές το χέρι μας που είναι απέξω.
2) Η πλάτη δεν ξαπλώνει άλλο πίσω για να οδηγάμε πάντα σε όρθια θέση. Έτσι όταν οδηγάμε εκτός δρόμου, ξέρουμε ανά πάσα στιγμή, που θα πατήσουν οι τροχοί μας.
3) Τα πετάλια είναι επίτηδες μετατοπισμένα προς τα αριστερά, ώστε σε πολύωρα ταξίδια στην εθνική να πιανόμαστε εύκολα και να αναγκαζόμαστε σε συχνές στάσεις. Την ώρα δε που κάνουμε τις διάφορες επικύψεις για να ξεπιαστούμε, να ρίχνουμε και καμμιά ματιά από κάτω για να προλάβουμε κανένα κακό από το <<κακό μάτι>>.

Όπως βλέπετε, όλα είναι προγραμματισμένα για σίγουρη, ασφαλή και τεχνικά απροβλημάτιστη οδήγηση. Όσοι λοιπόν λένε ότι η θέση οδήγησης του 110, δεν είναι άνετη, το λένε γιατί δεν είναι βαθιά φιλοσοφημένα άτομα.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες