Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Καλοριφερ Defender

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Καλοριφερ Defender

Δημοσίευσηαπό Xiskos » 09 Μαρ 2008, 21:05

Χαιρετω ολους τους συναρρώστους που υποφερουν απο την αρρωστια της Landroverίασης...και μπαινω κατ'ευθειαν στο 'ζουμι'.....Ειμαι κατοχος ενος Defender V8 3.5 Καρμπιρατερατο Hard top.Το καλοριφερ του ομως ειναι απο αδυναμο εως ανυπαρκτο ορισμενες φορες..π.χ. ξεθωλομα παρπριζ κανα 10λεπτο και βαλε..Πιστευω οτι δεν ειμαι ο μονος που το αντιμετωπιζει και ζητω απο οποιον κατέχει να μου δωσει τα φώτα του.Ευχαριστω εκ των προταιρων και ευελπιστώ σε ενα αίσιο τέλος του πεγετού στο καμάρι μου...
Landroverάκης
Άβαταρ μέλους
Xiskos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Οκτ 2007, 11:55
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό nasisx » 10 Μαρ 2008, 17:29

Και εγώ κουνισα κάτι καλώδια και μετά μεγάλης μου χαράς λειτουργισε ξανά το καλοριφέρ μετά από κάτι χρονάκια!
Μου φαίνεται όμως και εμένα αρκετά αδύναμο
και το μόνο που κανει προς το παρόν είναι θόρυβος...

Εάν ξέρει κανείς ποια είναι τα κυρίως συμπτώματα του καλοριφέρ,
θα με βοηθούσε πολύ να του ρίξω μια ματιά!
Ακόμα επειδή μου έχουνε χαθεί τα αυτοκολητάκια, βλέπω 3 διακόπτες,
εκ των οποίων μόνο τον δεξιό κατάλαβα τι κάνει,
οι άλλοι δύο που είναι το ζεστό και που το κρύο?
Άβαταρ μέλους
nasisx
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 21 Φεβ 2005, 21:23

Δημοσίευσηαπό Xiskos » 10 Μαρ 2008, 20:20

Ο εξω αριστερος λεβιες ρυθμιζει το ζεστο (κατω) - κρυο (πανω).Ο μεσα αριστερος στελνει τον αερα στο παρπριζ (πανω)-ή στα ποδια (κατω).
Landroverάκης
Άβαταρ μέλους
Xiskos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Οκτ 2007, 11:55
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Μαρ 2008, 10:17

Φίλε xiskos καλημέρα,

για το θέμα που σε απασχολεί μπορείς να κάνεις τα εξής.

1. Εξαγωγή του καλοριφέρ και καθαρισμό του. Συνήθως γεμίζουν με πούσια, φύλλα από δεντρα, λουλουδάκια, σκόνη και βρωμιές και φράζουν κατα ένα πολύ μεγάλο ποσοστό τόσο την επιφάνεια του εσωτερικού ψυγείου όσο και τις διακλαδώσεις μέχρι τις εξόδους των αεραγωγών.
Στις καλές ανακατασκευές είναι κάτι που ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να γίνεται.

Για προστασία από μελλοντικές τέτοιες καταστάσεις βουλώματος υπάρχουν πράγματα που μπορούν να γίνουν.

2. Ελεγχο του ότι το ψυγείο του καλοριφέρ δεν έχει βουλώσει. Συμβαίνει πολλές φορές αρκετές από τις εσωτερικές σωληνώσεις να βουλώνουν και φυσικά να μειώνεται κάθετα η απόδοσή του.

3. Καθαρισμός ή αντικατάστασή του. Αν δεν μπορεί να καθαρισθεί ή έχει διαρροές και δεν μπορεί να κολληθεί τότε υπάρχουν ψυγεία καλοριφέρ με σαφώς καλύτερη απόδοση από το εργοστασιακό (φτιαγμένα από αλουμίνιο και με πιό πυκνές σωληνώσεις και ψυκτρες)

4. Κάνε έλεγχο στο μοτέρ του καλοριφέρ. Τις περισσότερες φορές "ανάβει" το κουζινέτο που στηρίζεται το πηνίο από την εξωτερική μεριά και/ή στομώνει το ρουλεμάν από την μεριά του ανεμιστήρα. Ενα καλό καθάρισμα και με την ευκαιρία αυτή αντικατάσταση στα καρβουνάκια, γρασσάρισμα του ρουλεμάν και του κουζινέτου θα διασφαλίσουν πολλά ακόμη απροβλημάτιστα χρόνια λειτουργίας του μοτέρ του καλοριφέρ και καλύτερη απόδοση.

Υπάρχει και μία ακόμη πατέντα για την ευκολότερη μελλοντική του λίπανση χωρίς να χρειάζεται να διαλυθεί. Αν σε ενδιαφέρει τα λέμε μετά.

5. Καθαρισμός των σωληνώσεων έως τις εξόδους των αεραγωγών στο ταμπλό.

6. Κόψιμο των εσωτερικών επιφανειών του ταμπλώ πίσω από τις πλαστικές χούφτες που υπάρχουν στο ύψος των γονάτων οδηγού/συνοδηγού.
Μερικοί βγάζουν εντελώς και τις χούφτες αυτές που ναι μεν οδηγούν τον αέρα προς τα κάτω αλλά μειώνουν αισθητά την δύναμή του.

7. Τοποθέτηση καλυμάτων τύπου χούφτας ή αεραγωγών στις γρίλλιες εισαγωγής αέρα επάνω στο φτερό (ή τουλάχιστον μίας από την πλευρά του καλοριφέρ (συνοδηγού για εμάς στο Ελλαδιστάν)

8. Αντικατάσταση του απλού μπαρμπριζ με θερμαινόμενο. Η απόλυτη εγγύηση για πεντακάθαρο μπαρμπριζ το χειμώνα και για το ότι δεν θα ξαναθολώσει όταν δεν πρέπει.

9. Εγκατάσταση θερμαινομένων εξωτερικών καθρεπτών

10. Εγκατάσταση θερμαινομένων καθισμάτων.

11. Εγκατάσταση Α/C (τόσο για δροσιά/κρύο το καλοκαίρι όσο και για ταχύτητο ξεθόλωμα το χειμώνα)

12. Εγκατάσταση συμπληρωματικών ηλεκτρικών μικρών καλοριφέρ.

Αν χρειαστείς κάτι παραπάνω πες μου.
Για τους εξωτερικούς θερμαινόμενους καθρέπτες υπολόγισε γύρω στα 12 με 13 Ευρώ την μία αντίσταση. Βάζεις καλωδίωση, διακόπτη και ρελέ και έτοιμος. Υπάρχουν και σε σετ με το καλώδιο, το ρελέ και τον διακόπτη αλλά πάει πολύ ακριβότερα.
Για τα θερμαινόμενα καθίσματα υπολόγισε γύρω στα 150 Ευρώ για το σετ των δύο μαζί με διακόπτες, ρελέ, καλωδίωση.
Οι χούφτες για τις γρίλλιες στο φτερό παίζουν ανάλογα με το τί θα επιλέξεις. Προτίμησε αυτές που μοιάζουν με "χούφτα" για να έχεις περισσότερη και μεγαλύτερη δύναμης ροή αέρα όταν κινείται το αυτοκίνητο.
Για να αποφύγεις όμως την είσοδο βρωμιάς και αντικειμένων η καλύτερη λύση είναι η χούφτα στρατιωτικού τύπου η οποία κοιτάει προς τα κάτω (την έχει βγάλει η LR για τα Defender σε χιόνια ή άμμο)

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ρώτα ή στείλε μου π.μ. ή κάνε τηλέφωνο

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Xiskos » 13 Μαρ 2008, 17:25

Παντελη εισαι θησαυρος!!! να σαι καλα!!
Landroverάκης
Άβαταρ μέλους
Xiskos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Οκτ 2007, 11:55
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Μαρ 2008, 18:32

Φίλε xiskos ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Ελπίζω να βοήθησα και να βελτιώσεις τον εξαερισμό και την θέρμανση του Defender σου.

Αν έχεις χρόνο και διάθεση η ανακατασκευή και ο καθαρισμός/λίπανση του μοτέρ θα σου δώσουν πολύ καλά αποτελέσματα. Ιδίως αν το αυτοκίνητό σου είναι παλαιό.

Μέχρι τότε όμως κάνε το κολπάκι με το κόψιμο του υλικού του ταμπλώ πίσω από τις χούφτες στα γόνατα οδηγού/συνοδηγού και βάλε τις "χούφτες" στην γρίλια του αεραγωγού επάνω στο φτερό.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό nasisx » 13 Μαρ 2008, 21:39

Να σαι καλά Παντελή και από εμένα,
καθώς μου έδωσες κίνητρο να ασχοληθώ με το καλοριφέρ,
πράγμα που δεν θα έκανα χωρίς την επισήμανση των σημείων που αναφέρεις!
Άβαταρ μέλους
nasisx
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 21 Φεβ 2005, 21:23

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Μαρ 2008, 18:40

Aγαπητοί φίλοι,

μιά και υπάρχουν φωτογραφίες στο αρχείο μου από την ανακατασκευή καλοριφέρ (είναι κάτι που ΠΑΝΤΑ κάνω στα αυτοκίνητα που μου εμπιστεύονται για "σουλούπωμα" ή φτιάξιμο) σας βάζω και μερικές φωτογραφίες.

Οι δύο αφορούν την βρωμιά που βγήκε σε δύο δόσεις από το εσωτερικό του καλοριφέρ (πριν και μετά το κυρίως κλαπέτο και τον χώρο του μοτέρ)
και η δεύτερη δείχνει το "ψημένο" στην κυριολεξία πηνίο του μοτέρ.
Στο συγκεκριμένο καλοριφέρ το κουζινέτο και το ρουλεμάν κόλλησαν από την βρώμα/σκόνη και την έλλειψη λίπανσης με αποτέλεσμα να καεί η περιέλιξη (αουτς !!!!!!)

Οταν με το καλό λύσετε το καλοριφέρ σας πείτε μου για να μιλήσουμε πιό αναλυτικά για το πώς μπορείτε να αποφύγετε μελλοντικές βλάβες και να αυξήσετε την διάρκεια ζωής όχι μόνο του μοτέρ αλλά και του κουτιού του καλοριφέρ (το οποίο δυστυχώς σκουριάζει και τρυπάει κάποια στιγμή αν δεν το προσέξετε)
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες