Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

προβλημα με air coditision

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

προβλημα με air coditision

Δημοσίευσηαπό discoman » 21 Ιούλ 2004, 15:59

φθανω σε φαναρια με ανοιχτο το aircodision βαζω νεκρα ταχυτητα παταω φρενα καιλιγο προτου σταματησω το οχημα σβηνει το moter τι μπορει να συμβαινει?
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 21 Ιούλ 2004, 17:14

προβλημα με τον πολλαπλασιαστή ή με την ηλεκτρονική,διότι όταν πατάς φρένο τότε δύνεται το μάξιμουμ ρεύμα στο σέρβο-abs..!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Ιούλ 2004, 17:59

Φίλε discoman,

η απάντηση είναι πολύ απλή.

διάβασε το αυτοκίνητό σου το σχόλιό σου ότι δεν σου αρκεί πλέον η δύναμη του μοτέρ του και αποφάσισε να σε τιμωρήσει.
Μέρος της μαγείας των Land Rover (και των ιταλικών αυτοκινήτων επίσης)

Σοβαρά τώρα.
Σου κάνει το ίδιο και όταν δεν δουλεύει το air condition σου?
Αν όχι τότε μάλλον είναι κάτι συνδεόμενο με την λειτουργία του.
Eχεις ελέγξει τα υγρά του? Μήπως θέλει γέμισμα?
Μήπως είναι εξαιρετικά σφικτό το λουρί του και δυσκολεύει την λειτουργία του μοτέρ? (δύσκολο αλλά όχι απίθανο).
Μήπως έχεις διαρροή σε κάποιο σωληνάκι κενού ή υπερπίεσης ανάμεσα στο air condition και το μοτέρ?

Αν σου σβύνει το μοτέρ όταν μόνο λειτουργεί το A/C προτείνω να αρχίσεις το ψάξιμο από κάποιο καλό συνεργείο για κλιματιστικά αυτοκίνητων. Υπάρχει ένα στο δρόμο που συνδέει την Εθνική Αθηνών - Λαμίας με τη Νεα Φιλαδέλφεια μετά τα παλαιά φανάρια της RENAULT.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό IKE » 21 Ιούλ 2004, 23:44

Ισως λέω βλακείες αλλα μήπως φταίει το χαμηλό ρελαντί?

Σε όλα τα αυτοκίνητα με νεκρό χωρίς γκάζι μόλις ανάψουμε το air-con πέφτουν λίγο οι στροφές, μήπως σε εσένα πέφτουν παρακάτω απο όσο αντέχει ο κινητήρας? πχ κάτω απο 1000 (τυχαίο)
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Ιούλ 2004, 08:38

Φίλε ΙΚΕ,

αν θυμάμαι καλά (πάνε και 10 χρόνια που είχα το Mpi) το ρελαντί στο 2λιτρο μοτέρ της Land Rover ρυθμίζεται ηλεκτρονικά από τον εγκέφαλο που ρυθμίζει την παροχή καυσίμου και την ανάφλεξη.

Μπορεί όμως στην περίπτωση του discoman να έχει χαλάσει (ή να έχει βρωμίσει) ο αισθητήρας που επιτρέπει στον εγκέφαλο να ανεβάσει το ρελαντί όταν δουλεύει το air condition.

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 23 Οκτ 2004, 16:38

ΤΟ ΕΛΥΣΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΛΟΒΟΛΟ ΕΝΑ ΦΟΥΝΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΗΣ ΓΚΑΡΣΟΝΙΕΡΑΣ ΚΑΙ ΕΛΥΣΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΙΟΝΙΣΤΗ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΔΩΡΟ ΠΙΚΑΠ ΒΙΝΥΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ DISKO ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΜΕ ΑΡΜΟΝΙΚΟΥΣ ΗΧΟΥΣ BLAKC SABATH AEROSMITH IRON MAIDEN KAI ESI ELYSA KAIΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΗΧΟΜΟΝΟΣΗΣ :lol:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες