Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Bοήθεια Χριστιανοί...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Bοήθεια Χριστιανοί...

Δημοσίευσηαπό vagantos » 24 Ιούλ 2004, 07:58

Αγαπητοί φίλοι καλώς σας βρίσκω (και όσοι είστε διακοπές καλύτερα)
Να το πρόβλημά μου
¨Εχω ένα Land Rover TD 90 μοντέλο 1989.( Αγροτικό μηχάνημα)
Σκεφτόμουν εδώ και καιρό να αλλάξω μηχανή αφού η δική του και μικρή ειναι -84 ΗΡ- και πεσμένη.
Σήμερα η ανάγκη ειναι μεγαλύτερη, λόγω πολλών μηχανικών προβλημάτων.
Ψάχνοντας λοιπόν, βρήκα το φορουμ σας και εντυπωσιάστηκα , από τις ειδικές γνώσεις κάποιων, αλλά και από την ταχύτητα των απαντήσεων.
Θελω λοιπόν - επειγόντως_ πληροφορίες ( ειμαι και ψιλοάσχετος παρόλη τη 15χρονη σχέση μου με το άθλημα) για:
Ποια - άλλη- μηχανή Ντηζελ μπορώ να βάλω σε ενα ΤD 90 μοντ 89;
Ποιες επιλογές έχω;
Που μπορώ να βρω τέτοια μηχανή;
Υπάρχουν εγγυημένες μεταχειρισμένες;
Ποιο ειναι το πιθανό κόστος;
Κανένα ειδικό συνεργείο για τη μετατροπή;
Και οποια άλλη πληροφορία καλοδεχούμενη.
Το γεγονός ότι ειμαι αποκεντρωμένος δεν είναι -άλυτο-πρόβλημα.

:roll: Υπάρχει και αμοιβή (για μερακλήδες) Η παροχή πληροφοριών αμείβεται με φιάλη γνήσιου τσίπουρου παραγωγής μου (με γλυκάνισο ή ανευ) Σπεύσατε πριν μου τελειώσει.
vagantos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 24 Ιούλ 2004, 07:32

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Αύγ 2004, 09:13

Φίλε vagantos,

συγγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση αλλά με μητέρα στο νοσοκομείο ο χρόνος για έλεγχο του forum ήταν λίγος.

Εχουμε και λέμε λοιπόν σχετικά με τις ερωτήσεις σου.

Ποια - άλλη- μηχανή Ντηζελ μπορώ να βάλω σε ενα ΤD 90 μοντ 89;

++ Η καλύτερη και ευκολότερη λύση για αναβάθμιση επιδόσεων με λογικό κόστος και τις λιγότερες δυνατές μετατροπές (σχεδόν καμμία) είναι το μοτέρ 200Tdi από Defender. Mπαίνει και το 200Τdi από Discovery αλλά αυτό απαιτεί μία ψιλομετατροπή στην εξάτμιση ή αλλαγή της πολλαπλής εξαγωγής για τοποθέτηση του turbo ψηλότερα.
Μπαίνει επίσης και η 300Tdi αλλά αυτό απαιτεί και κόψιμο των βάσεων του μοτέρ στο σασσί και τοποθέτηση καινούργιων πιό πίσω προς το κιβώτιο ταχυτήτων.
Μπορεί επίσης να μπεί και ο V8 κινητήρας της GMC στα 6.2 λίτρα με τούρμπο ή χωρίς (το μοτέρ που φοράει το Hummer H1) αλλά αυτό έχει πολύ υψηλό κόστος και απαιτεί και αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων λόγω της υπερβολικής ροπής.

Ποιες επιλογές έχω;

++ Θα πρότεινα το 200Τdi από Defender ή από Discovery για χαμηλότερο κόστος αγοράς.

Που μπορώ να βρω τέτοια μηχανή;

++ Αν την θέλεις βρίσκεται. Οι τιμές παίζουν πολύ ανάλογα με την πηγή, αν θα βρεθεί στην Ελλάδα (δύσκολο λίγο αλλά συμβαίνει) ή στο εξωτερικό και αν θα είναι από Defender (ακριβότερες) ή από Discovery και αν θα είναι πλήρες το σετ (με ψυγείο/ιντερκούλερ, σωληνώσεις, κουτί φίλτρου αέρος κλπ)

Υπάρχουν εγγυημένες μεταχειρισμένες;

Υπάρχουν μόνο στο εξωτερικό και στοιχίζουν. Ασε που δεν δίνονται με τα συνοδευτικά εξαρτήματα εκτός και αν αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο σετ και στείλεις τον γδυμένο κινητήρα για ανακατασκευή έξω οπότε έχεις εγγύηση έως και ένα χρόνο.

Ποιο ειναι το πιθανό κόστος;

Υπολόγισε ότι αρχίζει από τα 5.500 με 6.500 ευρώ για σετ κινητήρα 200Τdi, κιβωτίου και κεντρικού διαφορικού για κάτι χωρίς ιστορικό (χλμ, κατάσταση κλπ).
Μηχανή με εγγύηση υπολόγισέ την στα ίδια χρήματα αλλά μόνο για το μοτέρ.
(αν θυμάμαι καλά αυτή τη στιγμή υπάρχει στην Ελλάδα ένα σετ κινητήρα/κιβωτίου/κεντρικού διαφορικού από Defender 90 το οποίο έβαλε άλλα μηχανικά από TD5. Aν θέλεις ρωτάω και σου λέω για διαθεσιμότητα και τιμή.
Ισως να υπάρχει και ένα σετ κινητήρα/κιβωτίου/κεντρικού διαφορικού από Discovery στην Αγγλία. Αυτό υπολόγισέ το στα 4500 Ευρώ παραδοτέο όπου βρίσκεσαι)

Κανένα ειδικό συνεργείο για τη μετατροπή;

++ Υπάρχουν πολλά, δουλειά καλή δεν κάνουν όλα.

Και οποια άλλη πληροφορία καλοδεχούμενη.

++ Το 200Tdi είναι αρκετά πιό γερό από το 300άρι, καταναλώνει σχετικά λιγότερο καύσιμο, κάνει λίγο περισσότερο θόρυβο αλλά έχει πιό μπελαλίδικο service καθώς έχει πολλαπλά λουριά ενώ το 300άρι έχει μόνο ένα (ή δύο αν βάλεις air condition ή υδραυλική αντλία στην μηχανή για το PTO)

Το γεγονός ότι ειμαι αποκεντρωμένος δεν είναι -άλυτο-πρόβλημα.

++ Σαφώς και δεν είναι. Εμείς στην επαρχία περνάμε καλύτερα (άσε που δεν φοβόμαστε μην μας πέσει το Zeppelin στο κεφάλι)

Αν θελήσεις οτιδήποτε άλλο μπορείς να μου τηλεφωνήσεις στο 22950 37637

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Αύγ 2004, 09:57

vagantos γειά και πάλι,

αν και ήδη είπες πως το μοτέρ σου είναι πεσμένο υπάρχει και η πρόταση της ανακατασκευής του και της τοποθέτησης ιντερκούλερ το οποίο και θα σου μεταμορφώσει επιδόσεις και αξιοπιστία προς το καλύτερο.

Για το κόστος της επισκευής του μοτέρ σου δεν μπορώ να σου πώ αλλά το ιντερκούλερ υπολόγισέ το γύρω στα 1100 Ευρώ αν συζητάμε για το κατασκευασμένο στην Αγγλία.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagantos » 01 Αύγ 2004, 23:54

Φίλε Παντελή σε χαιρετώ
Ελπίζω, καταρχή, και εύχομαι, να έχουν εκλείψει τα οικογενειακά προβλήματα υγείας.
Όταν άρχισα να ψάχνω στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ πληροφορίες για το πρόβλημά μου, βρέθηκα σ αυτό το φόρουμ. Είδα τις απαντήσεις σου σε αντίστοιχα προβλήματα και εντυπωσιάστηκα, από τις γνώσεις, την ταχύτητα, αλλά και την πρόσκληση για τηλεφωνική επικοινωνία.
Δημοσίευσα λοιπόν τις απορίες μου ελπίζοντας ή μάλλον ποντάροντας στα σίγουρα ότι θα απαντούσες.
Τώρα θα διαβάσω προσεκτικά αυτά που μου συστηνεις και θα αποφασίσω, όχι με ιδιαίτερη βιασύνη, γιατί πρέπει να ρωτήσω και άλλα πράγματα όπως νομιμότητα μετατροπής λόγω ΑΜΠΧ κλπ.
Πάντως , οποιαδήποτε - πιο εξειδικευμένη- πληροφορία με ενδιαφέρει.
Το 22950... μου θύμισε το τηλέφωνο κολλητού μου φιλου από το Βαρνάβα
( ξέρεις Κουφοντ... κλπ, τα άλλα ας τα βρει το Ζεππελιν).
Να υποθέσω ότι μένεις εκεί γύρω;
Θα επικοινωνήσω μαζί σου, πιθανόν όταν κατέβω στο Βαρνάβα, δεν ξέρω όμως πότε γιατί και ΄γω αυτή την εποχή έχω ένα σπασμένο πόδι (προλαβαίνω την παραολυμπιάδα) ενω θα πάω και λίγες διακοπούλες.
Αυτά, ευχαριστώ και χαιρετώ
Βαγγέλης
vagantos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 24 Ιούλ 2004, 07:32

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Αύγ 2004, 08:39

Φίλε Βαγγέλη,

ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Πρώτα από όλα περαστικά για το πόδι σου.
Εκτός από τη μητέρα μου είχαμε και ένα άλλο οικογενειακό απρόοπτο με τον γιό μου (5 ετών) να σπάει την άρθρωση του αριστερού του αγκώνα ένα μήνα περίπου πριν αρρωστήσει η μητέρα μου, άρα έχουμε πάρει και εμείς τη δόση μας από γύψο, ΚΑΤ κλπ.
Περαστικά να είναι και τί να κάνουμε όλα μέσα στο πρόγραμμα. Και αν σε στεναχωρεί που θα χάσεις μερικά καλοκαιρινά μπάνια να σου πω ότι η καλύτερη θάλασσα είναι από τέλη Απριλίου μέχρι αρχές Ιουνίου και μετά από μέσα Σεπτεμβρίου μέχρι τέλη Οκτωβρίου με μέσα Νοεμβρίου.
Ασε που υπάρχουν και τα ποτάμια και οι λίμνες που έχους σαφώς καθαρότερο νερό.

Το τηλέφωνο που σου έδωσα είναι στον Ωρωπό, όπου και μένω μόνιμα (εδώ και δέκα χρόνια δημότης Μαρκοπούλου Ωρωπού και το σπίτι το έχουμε ως οικογένεια από το 1967)

Οσον αφορά την νομιμότητα της μετατροπής με τον κινητήρα 200Τdi δεν μπορώ να σου δώσω απάντηση καθόσον δεν γνωρίζω από αγροτικά μηχανήματα πολλαπλών χρήσεων αλλά αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι έχουν πωληθεί από την επίσημη αντιπροσωπεία Defender 110 με τον κινητήρα 200Tdi ως ΑΜΠΧ οπότε θα πρέπει να υπάρχει σχετική έγκριση τύπου. Αν θέλεις έχω έναν συντοπίτη ο οποίος έχει τέτοιο όχημα και μπορώ να του ζητήσω να μου βγάλει μία φωτοτυπία της αδείας κυκλοφορίας του οχήματός του.

Αλλά όπως και να είναι υπάρχουν τρόποι για να διευθετήσει κανείς το θέμα.

Καλές διακοπές και περαστικά και πάλι

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagantos » 02 Αύγ 2004, 23:43

Φίλε Παντελή γειά σου.
Ευχαριστώ για τις τελευταίες πληροφορίες. Με το θέμα Land Rover θα ξαναασχοληθώ μετά τις 20/8 που θα τελειώσουν οι διακοπές μου.
Σήμερα έβγαλα το γύψο (τους εφαγα μια μέρα) και κανόνισα άρον αρον να φύγω με τη γυναίκα μου , για την Σρι Λανκα (11 μέρες), με γκρουπ βέβαια.
Ετσι αύριο ή μάλλον σήμερα Τρίτη φεύγω από Βέροια για Κυπαρισία- όπου θα παρκάρω τα τέκνα μου- και ακολούθως έρχομαι Αθήνα Πέμπτη πρωι για αναχώρηση. Πολύ τρέξιμο και ξαφνικά.
Οπως κατάλαβες . τα ταξίδια ειναι , μια απο τις λόξες μας και όταν μπορουμε- δύσκολα τα φράγκα-, ανα διετία περιπου κάνουμε ένα μακρινούτσικο.
Και μεταξύ μας , καλύτερα να περιμένει λίγο ακόμη το τζιπάκι μου, παρά να χάσω την εκδρομή.
Πάντως μετά από προτροπή γνωστού "μάστορα" ψάχνω και στο Ιντερνετ -Γερμανία μεριά- για κανένα Land Rover που θα μπορω να φέρω για διάλυση και να παρω τη μηχανή του.
Ο 200ρης κινητήρας ειναι αυτος με τα 113 άλογα;
Πολύ χρήσιμη η πληροφορία σου για το Defender 110 AMΠΧ ευχαριστώ.
Αυτά και χαιρετώ , τα λέμε όταν επιστρέψω.
Βαγγέλης
vagantos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 24 Ιούλ 2004, 07:32

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Αύγ 2004, 07:52

Φίλε Βαγγέλη,

περαστικά και πάλι για τον γύψο λοιπόν και σιδερένιος.

Καλό ταξίδι και στην Απω Ανατολή και προσοχή στο νερό.

Τα λέμε όταν γυρίσετε με το καλό.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 23 Οκτ 2004, 16:29

ΣΥΝΗΘΕΙΣ LANDROVERISTIKES ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΠΙΚΡΑ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΓΡΑΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟ GIAMARELΟ ΠΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝΠΡΩΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΗΛΕΙΝΤΕΡΝΤ ΜΕ ΑΜΕΙΩΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΡΑΤΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΑΡΟΚΑΜΕΝΟΥΣ LANDROVERADES ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΜΟΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ . ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΚΜΥΣΤΗΡΕΥΤΗΚΕ ΚΑΙ ΓΩ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΡΧΗΓΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ ΣΕ ΤΡΑΙΛ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ LR 3 ΣΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ .ΣΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΑΡΕΒΡΙΣΚΕΤΕ ΚΑΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ LRΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΔΩΣΕΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ .ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ :lol:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες