Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μετατροπές

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Μαρ 2008, 16:22

Φίλε Β.Τ. γειά,

Α. Για βελτίωση του Mpi τα δοκιμασμένα και με θετικά αποτελέσματα έχουν ως εξής.

1. Τοποθέτηση ενός σνόρκελ. Υπάρχουν διάφοροι τύποι, μάρκες και μπορείς να φτιάξεις και μόνος σου. Αυτό που έχει τοποθετηθεί και δίνει και θετικά αποτελέσματα σε ροπή χαμηλά μπορείς να το βρείς στο φόρουμ σε ειδικό άρθρο για την παρουσίαση της τοποθέτησής του σε Mpi.

2. Aντικατάσταση των μπουζοκαλωδίων και καθαρισμός των επαφών των πολλαπλασιαστών αν το αυτοκίνητό σου έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα.

3. Χρήση ενός καλού αντιτριβικού. Προσωπικά έχω μείνει απολύτως ευχαριστημένος από το SLICK50 το οποίο και χρησιμοποιώ στα αυτοκίνητά μου από το 1983.

4. Τοποθέτηση της συσκευής Η2. Δίνει ροπή χαμηλά, αύξηση της ιπποδύναμης και μειώνει την κατανάλωση και τις εκπομπές καυσαερίων.

------------------------------------------------

Οσον αφορά τις μετατροπές/βελτιώσεις από πλευράς ανάρτησης κλπ.

Θα σου πρότεινα πριν αρχίσεις τέτοιες ενέργειες να εξαντλήσεις πρώτα τα δικά σου όρια χωρίς όμως να θέτεις τον εαυτό σου, τους επιβάτες, τους γύρω σου και το αυτοκίνητο σε κίνδυνο. Δυστυχώς με τον βομβαρδισμό εντυπωσιακών αφηγήσεων, φωτογραφίων και άρθρων που μας κατακλύζει πολλοί φίλοι τετρακίνητοι και ιδίως οι πιό καινούργιοι ξεχνούν τον ουσιαστικότερο από όλους τους παράγοντες που πρέπει να έχουμε υπόψη μας όταν κάνουμε κάτι για την διασκέδασή/ψυχαγωγία μας. Την ασφάλεια.

Οταν λοιπόν δεις ότι φτάνει το αυτοκίνητο πλέον στα όριά του τότε ίσως να χρειαστεί βελτίωση σε κάτι.

Και ήδη σου προτάθηκε η αρχική. Τοποθέτηση κάποιου καλού χωμάτινου ελαστικού. Προσοχή όμως το καλό χωμάτινο ελαστικό δεν είναι το ψηλότερο και φαρδύτερο αλλά αυτό που με το πέλμα του θα αυξήσει την πρόσφυση σε επιφάνειες που έχουν μειωμένο συντελεστή τριβής.
Τα ψηλότερα και φαρδύτερα λάστιχα δημιουργούν πρόβλημα σε ένα αυτοκίνητο που ήδη οι περισσότεροι ισχυρίζονται ότι δεν "τραβάει" όσο θα ήθελαν.
Συμπληρωματικά τα φαρδυά λάστιχα προσφέρουν μόνο μειονεκτήματα στην πλειοψηφία των συνθηκών οδήγησης εντός και εκτός δρόμου με μόνες πιθανές εξαιρέσεις μερικά είδη λάσπης και χιονιού. Και εκεί και πάλι ένα στενό λάστιχο ξεφουσκωμένο όσο χρειάζεται μπορεί να συμπεριφερθεί το ίδιο και καλύτερα με ένα φαρδύ και φουσκωμένο.

----------------------

Από πλευράς αναρτήσεως οποιοδήποτε ψήλωμα πλέον του εργοστασιακού ύψους αλλάζει την συμπεριφορά του οχήματος προς το χειρότερο όσον αφορά την ευστάθειά του και το κέντρο βάρους του. Ιδίως τα "ψηλώματα" από ΚΑΙ τις +2 ίντσες και επάνω για να λειτουργήσουν σωστά ΑΠΑΙΤΟΥΝ εκτός από τα ελατήρια και τα αμορτισέρ και άλλες επεμβάσεις που ανεβάζουν το κόστος χωρίς να προσφέρουν τελικά κάτι πραγματικά ουσιαστικό.

Να θυμάσαι ότι στα Land Rover της γενιάς των δικών μας κανονικά πρέπει να αλλάζονται τα ελατήρια τουλάχιστον κάθε δεύτερη φορά αλλαγής των αμορτισέρ και ιδίως αν το αυτοκίνητο δουλεύει φορτωμένο και η ανάρτηση λειτουργεί συχνά στην πλήρη διαδρομή της τότε καλό είναι να αλλάζονται πάντα μαζί με τα αμορτισέρ καθώς στην ουσία αυτό που ταλαιπωρείται στo σύστημα αυτής της ανάρτησης και πραγματικά κουβαλάει το βάρος του οχήματος και του φορτίου του είναι τα ελατήρια και ΟΧΙ τα αμορτισέρ (εκτός και αν τοποθετηθούν αμορτισέρ διπλής ενεργείας που είναι και πραγματικά καλύτερα)

-------------------------------------

Αν λοιπόν πρόκειται να κάνεις κάτι στο αυτοκίνητό σου ίσως να είναι καλύτερα, μετά την ανανέωση της ανάρτησης αν αυτό χρειάζεται και όχι για να το ψηλώσεις, να επικεντρώσεις την προσοχή σου στην προστασία και την ενίσχυση του αυτοκινήτου σου.
Καλύματα στο εμπρός και το πίσω διαφορικό, μία ποδιά προστασίας στο τεπόζιτο (που είναι αρκετά εκτεθειμένα στα Disco), μία ποδιά προστασίας της πίσω μπάρας και του αμορτισέρ του τιμονιού ή ένα ζευγάρι ενισχυμένες μπάρες τιμονιού και τέλος ένας ενισχυμένος πισινός προφυλακτήρας (μιά και το Disco έχει πρόβλημα με τον μεγάλο πίσω πρόβολό του)

Και φυσικά δύο καλά σημεία αγκύρωσης/έλξης εμπρός και πίσω γιατί τα εργοστασιακά είναι απλώς για να ασφαλίζει το αυτοκίνητο σε πλατφόρμα ή να το τραβήξεις στον δρόμο.

Συγγνώμη για το μακροσκελές αλλά ελπίζω να βοήθησαν λίγο τα πιό πάνω.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό B.T » 24 Μαρ 2008, 11:03

Παντελή ευχαριστώ πολύ όπως πάντα σαφής.
Είναι το καλύτερο πού μπορεί να συμβεί σε αγνώστους ανθρώπους να μοιράζονται την ίδια ( τρέλα ).
land rover ειναι αποψη για το 4χ4
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Μαρ 2008, 18:10

Φίλε και συνάδελφε στην τρέλλα Β.Τ. ,

ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Αν χρειάζεσαι ο΄τιδήποτε για διευκρίνιση ρώτα ελεύθερα.
Σχετικές πληροφορίες με το τί θεωρεί ο υπογράφων ως εξοπλισμός προτεραιότητας μπορείς να το διαβάζεις και στην "Γωνία του Land Roverά" στο περιοδικό.
Το μήνα αυτό η "Γωνιά" είχε σαν θέμα την προστασία για τις μπάρες τιμονιού και τα καλύματα των διαφορικών.

Ρίξε μιά ματιά, αν θέλεις, και θα δεις και φωτογραφίες από τις διάφορες προτάσεις και επιλογές που υπάρχουν.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 24 Μαρ 2008, 21:59

Και μια και το θεμα ειναι η προστασια, αν το αποφασισεις κοιτα στο Paddock. Εφερα ποδια και 2 καλυματα για τα διαφορικα με 120 λιρες. Βεβαια δεν ειναι μουρατα στιλ QT αλλα εμπεουν εμπιστοσυνη. Οσο για την ποδια εχει προσαρμοσμενα 2 σημεια ελξης και βασεις για HiLift. Λιγο βαρια ειναι μονο, αλλα για τη δουλεια που καλουνται να βγαλουν, ετσι πρεπει να ναι.
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Μαρ 2008, 22:19

Φίλε mudnolis μας τα λες λίγο "κουρεμένα" μου φαίνεται.....

20 λίρες Χ 2 = 40 λίρες για τα καλύματα διαφορικών.
75 λίρες Χ 1 = 75 λίρες για την σιδερένια γαλβανισμένη ποδιά

Τουλάχιστον 15 λίρες μεταφορικά (αν και μάλλον για 30 το βλέπω λόγω
( βάρους)

-----------------------------------
ΣΥΝΟΛΟ 130 λίρες
ΣΥΝ ΦΠΑ 22,75 λίρες
-----------------------------------
152,75 λίρες

Απέχουμε λιγάκι από τα 120 που μας γράφεις........

===================================

Η εμπρός ποδιά του Paddocks είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ και ανθεκτικότατη.

===================================

Tα καλύματα τύπου "γλύστρας" της QT δεν λειτουργούν ΜΟΝΟ σαν καλύματα διαφορικού αλλά προστατεύουν και τους κεντρικούς άξονες και κυρίως λειτουργούν πολύ πιό αποτελεσματικά καθώς μοιράζουν το πιθανό χτύπημα σε διαφορετικές κατευθύνσεις.

Κοστίζουν βέβαια ακριβώς τα διπλάσια χρήματα αλλά κάνουν και διπλάσια δουλειά και με πιό σωστό τρόπο

===================================

Το κάλυμα τύπου "μπάλας" του Paddocks είναι αρκετά πιό λεπτό σε πάχος από τα άλλα άλλων κατασκευαστών και το ίδιο συμβαίνει και με την διάμετρο της στεφάνης η οποία αφήνει αρκετό μήκος ανάμεσα στις βίδες σφιξίματός του. Εχουν δημιουργηθεί αρκετά συμβάντα με τα καλύματα αυτά να βγαίνουν εύκολα με το χτύπημα και να στραβώνουν.

Πάντως για τα λεφτά τους και τα καλύματα τύπου "μπάλας" από τον Paddocks είναι πολύ καλά και ιδίως για μέτρια χρήση είναι υπεραρκετά.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 24 Μαρ 2008, 22:43

Οντως εκανα λαθος ηταν 124.71 λιρες

88.13 η ποδια
18.29 το καθε διαφορικο
με το φπα

τα μεταφορικα κοστισαν 15 λιρες συνολικα

Οπως και να χει σε αυτα τα χρηματα και με αυτο το αποτελεσμα δεν υπαρχει νομιζω καλυτερη προσφορα.
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Μαρ 2008, 09:14

Μανώλη καλημέρα,

αν αγόρασες τα καλύματα με επεξεργασία zintex και την σιδερένια γαλβανισμένη ποδιά τότε το σύνολο με έξοδα αποστολής 15 λίρες και τον αγγλικό ΦΠΑ 17.5% επί όλων αυτών είναι 142.34 λίρες

Συγγνώμη αν γίνομαι ΤΟΣΟ "ψείρας" αλλά από την αλληλογραφία μας έχω συμπεράνει ότι σου αρέσει να είσαι ακριβής και "ψαγμένος" και μάλλον τα νούμερα που έγραψες ξεφεύγουν.

Ρίξε μιά ματιά στην απόδειξη που σου ήρθε από τον Paddocks.

Ακόμη καλύτερα γιατί δεν μας λές ακριβώς τα νούμερα και το τί αγόρασες για να ξέρουμε όλοι την επιλογή που συστήνεις????

Αλλωστε όταν συστήνουμε κάτι δημοσίως καλό είναι να είμαστε ακριβείς και υπεύθυνοι.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 25 Μαρ 2008, 20:22

Επειδη η κατασταση αρχιζει και γινεται γραφικη, επαναλαμβανω πως οι τιμες που εδωσα ειναι τελικες ΜΕ το αγγλικο ΦΠΑ και μπορει να τις βρει κανεις στο τελευταιο τευχος του Landrover World στη σχετικη διαφημιση του Paddock. Δεν νομιζω πως ημουν ασαφης, ή ανακριβης, εκτος αν εννοεις τα εξοδα αποστολης. Ο σκοπος μου ηταν να πω στους φιλους του φορουμ πως με 125 λιρες και κατι για τα μεταφορικα μπορουν να κανουν τελεια τη δουλεια τους για κατι που στην εγχωρια αγορα δεν θα καθαριζανε κατω απο 300 ευρω.Tωρα αν θελει καποιος φιλος να ρωτησει κατι σχετικο ας μου στειλει ΠΜ.

Φιλικα Μανωλης

Α! και το σχετικο link

http://www.paddockspares.com/pp/OFF_ROA ... _eyes.html

http://www.paddockspares.com/pp/OFF_ROA ... axles.html
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 25 Μαρ 2008, 21:50

Δε γίνεται.

Θα ανέβω πάλι στο δεντρο. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Παρτε το όλοι απόφαση, η παγκοσμοιοποίηση έχει και τα καλάς της.

ή καλύτερα θα απαγγείλω φανφάρα

"Και το μυαλό σου είναι θολό, πω πω πω πω, πω πω πω πω " :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Εγώ πάντως αν δεν μας πεί ο mudnolis , την ημερομηνία γέννησης , τα κιλά και τι έφαγε ο εργάτης την ημέρα που τα εφτιαχνε, δεν τα αγοράζω.

Εχουμε και ένα επίπεδο ποιότητας. Αμ πώς.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Μαρ 2008, 22:17

Mανώλη αν τα προσθέσεις και βάλεις τον ΦΠΑ (τον οποίο περιέργως οι περισσότεροι τον ξεχνούν όταν υπολογίζουν τιμές Αγγλίας) θα δεις ότι το νούμερο είναι αυτό που σου έγραψα. Αλλωστε το νούμερο αυτό θα πρέπει να πλήρωσες.

Τα καλύματα με επεξεργασία zintex θα τα αλλάξεις δυστυχώς σύντομα και πρόσεχε να μην τα υποβάλεις σε σοβαρή χρήση γιατί είναι λεπτά και στραβώνουν.

Η ποδιά έχει δοκιμασθεί όμως και είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ.

Οσον αφορά το ποσό των 300 Ευρώ που αναφέρεις μακάρι να ήταν μόνο τόσο.......

Ενα κάλυμα διαφορικών ΠΟΙΟΤΙΚΑ και ΣΩΣΤΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ που αντέχει στην οξείδωση και κυρίως σε σοβαρές "διαμάχες" με πέτρες στοιχίζει από 50 έως 95 Ευρώ το ένα.

Τα γνήσια της QT πάντως στοιχίζουν έως και 66 Ευρώ το ένα (ανάλογα με το μέγεθος της παραγγελίας)

Να σου θυμήσω αυτό που ξέρεις αλλά δεν μπορείς να δεχθείς.
Το ποιοτικό και σωστά σχεδιασμένο και φτιαγμένο εξάρτημα στοιχίζει ΠΑΝΤΑ ακριβότερα από την κόπια ή των κατωτέρων προδιαγραφών ή αντοχής.-
Προσωπικά επιλέγω να πληρώνω ακριβότερα και να αγοράζω μία φορά τον εξοπλισμό μου.
Κανείς δεν σε αναγκάζει να αγοράσεις κάτι ακριβό αν δεν θέλεις. Αυτό είναι το καλό που μας προσφέρει το ιντερνετ πλέον και για αυτό και ΟΛΟΙ ΜΑΣ το χαιρόμαστε και το "ψάχνουμε".

Αυτό που μερικοί θεωρούν "γραφικό" είναι για άλλους η διαφορά ανάμεσα στο να μιλάς και να γράφεις υπεύθυνα και συγκεκριμένα με αποδείξεις και όχι με αφορισμούς και γενικότητες.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Μαρ 2008, 22:20

Δημήτρη ξέχασες και το ουσιαστικό θέμα του τί σώβρακο φορούσε και πόσες μπύρες είχε πιεί !!!!!!!

Αλήθεια εσύ τι καλύματα διαφορικών έχεις βάλει στο Disco σου????
Τύπου "μπάλας" γαλβανισμένα ή "γλύστρες"???


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 25 Μαρ 2008, 22:27

Ρε συ Παντελή μη τρελαίνεσαι.

Ο ανθρωπος πήρε κάτι που το θεώρησε καλό και το έγραψε. Ουτε εγγύηση δίνει , ούτε ποσοστά παίρνει.

Ολοι είμαστε μεγάλα παιδιά. Αν θεωρεί κάποιος ότι δεν είναι καλά δεν τα αγοράζει. Αν δε έχει και όρεξη τοτε γράφει ότι τα δοκίμασε και δεν του άρεσαν.

That's all.

Τα καλύμματα που έχω είναι της Qt και είναι στο υπογείο μου. Μάλιστα μου τα είχες πουλήσει όταν αφόρασα το Disco προ διετίας προς 180 ευρώ.

Ο λόγος που τά δεν τα έβαλα είναι ότι δεν μου αρέσει η ιδέα της ηλεκτρολήσης πάνω στον αξονα.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Μαρ 2008, 22:39

Δημήτρη

το θέμα της συζήτησης με τον Μανώλη δεν έχει να κάνει με την ποιότητα των επιλογών του μόνο. Οπως είπες και είναι και αυτονόητο ο καθένας κάνει τις επιλογές του.

Οταν όμως ένας άνθρωπος διυλίζει συστηματικά τον κώνωπα για το χαμηλότερο δυνατό κόστος με τον καλύτερο δυνατό λόγο κόστους/απόδοσης μου φαίνεται παράξενο το να βγαίνει τόσο εκτός από πλευράς αναφοράς του πραγματικού κόστους της επιλογής του.
Αλλο πράγμα το 120 και άλλο το 145. Πώς να το κάνουμε???? Δεν είναι το ίδιο. Ειναι στο κάτω κάτω της γραφής η τιμή ενός ακόμη καλύματος διαφορικού με επεξεργασία zintex από τον Paddocks.

Tώρα όσον αφορά κάτι ουσιαστικότερο.
το πίσω κάλυμα διαφορικού της QT μπαίνει βιδωτό. Θα πρέπει να το είχες διαβάσει αυτό στις ελληνικές οδηγίες που θα πρέπει να είχες πάρει μαζί με τα καλύματα.
Για το εμπρός θα συμφωνήσω μαζί σου ότι είναι "δραστικό" το να κάνεις κόλληση. Ομως όταν το αυτοκίνητο βγει εκτός εγγυήσεως τότε δεν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα (για αυτό και δεν βάζω ακόμη τέτοια καλύματα στο εμπρός διαφορικά στα DEFENDER PUMA που ήδη μου έχουν εμπιστευθεί για αναβαθμίσεις/βελτιώσεις)
Η προστασία που προσφέρουν τα τύπου "γλύστρας" είναι απλώς (αλλά και κυριολεκτικά) σε άλλο επίπεδο από τα τύπου μπάλας καθώς καλύπτουν και το κάτω αλλά και το πίσω τμήμα του άξονα κάτι που τα τύπου "μπάλας" δυστυχώς από σχεδιασμού τους δεν μπορούν να κάνουν.

Αν δεν τα θέλεις πάντως πολύ ευχαρίστως να στα πάρω πίσω. Το θέμα είναι να ειμαστε ευχαριστημένοι. Επρεπε να το έχεις πει από τότε και να μην κάθονται εκεί παραπονεμένα και παραπεταμένα δύο χρόνια τώρα.....

Σοβαρά αν δεν τα θέλεις πες το και παίρνεις τα χρήματά σου πίσω.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 25 Μαρ 2008, 23:16

Μπα, ευχαριστώ, αλλα θα τα κρατήσω για παλαίωση.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Μαρ 2008, 23:41

Τοποθέτησέ τα πλάγια και προς τα κάτω για να μην στεγνώσει ο φελλός !!!

Και φυσικά μακρυά από το φώς του ήλιου.

Σοβαρά τώρα, αν τα έχεις σε μέρος με υγρασία βάλε τους λίγο λάδι (ΟΧΙ WD40 γιατί έχει αρκετά όξινη σύσταση) για να μην σου χαλάσει η γυαλάδα στο "χρυσαφί" φινίρισμα.

Χαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες