Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Καλυτερα να σου βγει το ματι....

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Καλυτερα να σου βγει το ματι....

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 21 Μαρ 2008, 14:59

Καλα εχετε διαβασει τι προβληματα βγαζουν τα Jeep? μπηκα εδω στο φορουμ και αρρωστησα. Σοβαρα πραγματα και απ οσο καταλαβα με κανονικη χρηση. Και μεις κανουμε θεμα την ηλιοροφη.. Τελικα ειναι να μη σου βγει το ονομα :P
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Καλυτερα να σου βγει το ματι....

Δημοσίευσηαπό vagelis » 21 Μαρ 2008, 16:28

Ολα τα αυτοκινητα εχουν προβληματα ,απλα σε πολλους ιδιοκτητες λαντ ροβερ αρεσει το αυτομαστιγωμα και αυτο το παραπονοκλαψιαρικο στυλ.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Καλυτερα να σου βγει το ματι....

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 22 Μαρ 2008, 09:22

Τραβάτε με , και ας κλαίω δηλαδή.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

αμερικανοι

Δημοσίευσηαπό B.T » 22 Μαρ 2008, 11:43

Κατά καιρούς έχω σημβιώσει καί με τις αμερικάνικες μάρκες 4χ4 καί όλες είχαν τα προβληματάκια τους σοβαρά η μη.
Νομίζω ότι τα γεννιάς της δεκαετίας του 90 ήταν πιό αξιόπιστα στην αντοχή των υλικών τους.
Εν συγκρίση με τα land rover - range rover ( εκτός ίσως του freelander )
πού αποδεδειγμένα ιδίως μέχρι το 2000 είχαν σοβαρές αστοχίες. Δεν νομίζω ότι μπορούμε να μιλάμε γιά καλύτερα ή χείροτερα οχήματα.
Απλά ηλικιακά κυκλοφορούν πιό γερασμένα land ( υπάρχουν ίσως οι φαν τους που κάνουν την διαφορά ) , με όλα τα προβλήματα συντήρησης τους.
Εαν τα βάλεις σε σειρά όμως δεν έχουν προβλήματα.
Νομίζω ότι ρόλο έπεξε καί η αναξιοπιστία της αντιπροσωπείας.
Τώρα γιά της νέας γεννιάς ο χρόνος θα δίξει.
Προσωπικά έχω κατασταλάξει στην Αγγλική εταιρεία γιατί τα οχήματα της τα βρίσκω να έχουν μιά περίσια προσωπικότητα.
Ετοιμάζομαι να ξαναβάλω στην οικογένεια το 110 καινούριο για να κάνει παρέα στο αγαπημένο μου DISKO.
land rover ειναι αποψη για το 4χ4
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό HP » 23 Μαρ 2008, 01:34

Νομίζω ότι τα γεννιάς της δεκαετίας του 90 ήταν πιό αξιόπιστα στην αντοχή των υλικών τους.


Σίγουρα.
HP
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 154
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2007, 13:13

Δημοσίευσηαπό Freelander » 23 Μαρ 2008, 10:52

Απ ότι έχω δει ως τώρα κάθε προσπάθεια των Άγγλων για υπερσύγχρονη τεχνολογία, ηλεκτρονικά και αυτοματισμούς στα landrover ήταν τραγωδία. Θυμάμαι και την αξεπέραστη ποιότητα Lucas.
Όσο για το φριλάντερ φίλε Mudnolis όντως η ηλιοροφή είναι απλά πταίσμα μπροστά στα υπόλοιπα και δεν αξίζει κάποιος να ασχολείται. Ένας λόγος που από μόνο του είναι άλλη κατηγορία τραγωδίας είναι κυρίως γιατί εφάρμοσε πολλές καινούργιες τεχνολογίες, καινούργια εντελώς αναλώσιμα εξαρτήματα (βλ. συμπλέκτης) και ηλεκτρικά μαραφέτια που η ποιότητα και κυρίως ο σχεδιασμός τους είναι της πλάκας και μάλιστα δυσανάλογος του πανάκριβου κόστους απόκτησης των οχημάτων σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Όταν πληρώνεις τόσα πολλά έχεις και την απαίτηση να δουλεύουν όλα όσα πλήρωσες. Εκτός αν δεν πλήρωσες πολλά ή δεν σε ενδιαφέρουν οι βλάβες.
Συμφωνώ οτι όλα τα αυτοκίνητα χαλάνε αλλα μερικά χαλάνε πολύ περισσότερο από το συνηθισμένο.
Το όνομα δεν βγαίνει τυχαία. Τα υπόλοιπα είναι παρηγοριά στον άρρωστο.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Καλυτερα να σου βγει το ματι....

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Μαρ 2008, 10:59

vagelis έγραψε:Ολα τα αυτοκινητα εχουν προβληματα ,απλα σε πολλους ιδιοκτητες λαντ ροβερ αρεσει το αυτομαστιγωμα και αυτο το παραπονοκλαψιαρικο στυλ.


\:D/
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Μαρ 2008, 17:25

ΟΛΑ τα μηχανήματα χαλάνε.

Το θέμα είναι πόσα Jeepς ή άλλων εταιρειών τετρακίνητα ή αυτοκίνητα γενικότερα βρίσκονται στο δρόμο αν και είναι ηλικίας πάνω από 20 ετών όπως τουλάχιστον τα 3.5/5 των Land Rovers που βρίσκονται στην Ελλάδα.........

Ακόμη και τα προβληματικότερα Landies (series με τον εξακύλινδρο κινητήρα, Freelander 1 και P38A) στην Ελλάδα δεν αποσύρονται. Επισκευάζονται, βελτιώνονται/μετατρέπονται και συνεχίζουν....

Πόσα Suzukis υπάρχουν με ηλικία 20+ ετών?
Πόσα Jeeps?
(για τα κορεατικά δεν συζητάμε καν καθώς το πολύ πολύ να είναι μέχρι 10ετίας)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 23 Μαρ 2008, 19:23

Παντελή δεν είναι αυτό το θέμα...
Αν μιλάμε για αυτοκίνητα 20-30 ετών που έχουν μια αθάνατη καρότσα και μερικά απλά περιφερειακά θα βρείς σίγουρα περισσότερα Landrover μιας και είναι γνωστή η αντοχή των υλικών και της απλότητας τους στο πέρασμα του χρόνου όπως και η ευκολία ανακατασκευής τους όταν διαλύονται.

Τώρα, η πλειοψηφία όσων κρατάνε τα P38A, φριλάντερς και τα υπόλοιπα προβληματικά* που ανέφερες ενώ συνεχίζουν να χαλάνε είναι γιατί μάλλον δεν τα παίρνει κανείς αφού η μεταπωλητική αξία τους είναι ένα πιάτο φακές σε σχέση με το τί κόστισαν. Άλλωστε και εσύ πάντα έλεγες: "ξεφορτωθείτε τα"
Τα suzuki από την άλλη όπως και άλλα σχετικά αξιόπιστα αυτοκίνητα δεν τα παίρνεις για να τα παντρευτείς και δεν έχω ιδέα αν θα αντέξουν μια 30ετία. Τα κρατάς όμως αρκετά χρόνια και περνάς καλά χωρίς να σου στοιχίσουν ένα νεφρό και 2 πόδια. Οταν τα βαρεθείς τα σουτάρεις εύκολα και συνεχίζεις.

*το όνομα δεν βγήκε τυχαία.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Μαρ 2008, 19:40

Γιώργο συμφωνώ απολύτως μαζί σου,

Πάντως άλλα μοντέλα της LR με ΤΟΣΑ προβλήματα μάλλον δεν υπάρχουν.
Ισως μόνο τα Disco 2 με τις πίσω αεροαναρτήσεις και τις ενεργητικές αντιστρεπτικές. Και φυσικά το μαργαριτάρι, δηλαδή τα αυτοκίνητα series με τον εξακύλινδρο βενζίνης. Φυσικά οι περισσότεροι ήμασταν σχεδόν αγέννητοι ή έστω παιδάκια όταν το μοτέρ αυτό έμενε στο δρόμο αλλά το γεγονός ότι ήταν προβληματικό παραμένει (όπως και ο πετρελαιοκινητήρας 19J, η πρώτη προσπάθεια υπερσυμπιεζόμενου πετρελαιοκινητήρα του εργοστασίου σε μαζική παραγωγή)

και το πολύ πετυχημένο σχόλιό σου για το "πιάτο με τις φακές" ισχύει και για τα P38A. Τα μόνα ίσως αυτοκίνητα τέτοιας κατηγορίας που έχουν τόσο χαμηλές τιμές σαν μεταχειρισμένα είναι τα Grand Cherokee.....

Πάντως οι καμηλίτσες μου αισίως διανύουν η μία το 13 και η άλλη το 14 έτος ηλικίας του και το μόνο που ζητούν είναι αμορτισέρ και ελατήρια, καμμιά αντλία συμπλέκτη, μία αντλία πετρελαίου και προσοχή στις σκουριές (λόγω της συνεχούς επαφής με το θαλασσινό αλάτι στην ατμόσφαιρα). Τις ζημιές που έχω προκαλέσει ο ίδιος δεν νομίζω ότι πρέπει να τις συμπεριλάβουμε στο τί ζητήσαν οι ίδιες, έτσι δεν είναι????

Xαιρετώ
[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό phassapis » 25 Μαρ 2008, 12:05

Το πρώτο μου 4Χ4 ήταν ένα DAIHATSU FL20 (1600 cc).Δουλεύει από το 1987 συνεχώς σε σκληρή αγροτική χρήση και προηγουμένως,από το 1977-1986 κάλυψε όλες τις ανάγκες μου (εκδρομικές,ταξειδιωτικές,αστικές.Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί αυτό το άξιο αυτοκίνητο δεν αποτέλεσε αντικείμενο προσοχής,ούτε από το κοινό ούτε από τόν Τύπο.

Το σημερινό αυτοκίνητό μου είναι ένα PAJERO SW 7θέσιο (2600cc) 1ης γενιάς,καί καλύπτει τις ίδιες ανάγκες από το 1993 (μοναδικό και αυτό αυτοκίνητη της οικογένειας).Δεν μπορώ να φανταστώ τίποτα πιό αξιόπιστο.

Ενδιαμέσως (1987-1993) με εξυπηρέτησε ένα NIVA 1600 cc, που χρειάστηκε 2-3 χρόνια να ξεπεράσει τις παιδικές του ασθένειες, και δεν γνωρίζω την τύχη του μετά το 1993.

Τα παραπάνω αναφέρω για χάρη της συζήτησης.Οχι για να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Τα Landies είναι Landies, και προς αυτά ξενοκοιτάζω όλα αυτά τα χρόνια.Γι΄αυτό και παρακολουθώ με ενδιαφέρον τις συζητήσεις σας συστηματικά, έστω και χωρίς να ανακατεύομαι,τουλάχιστον μέχρι να πάρω ένα DISCO 3 (όταν μπορέσω) ή ενα DEFENDER (αν η λογική υποχωρήσει μπροστά σε μια επιθυμία πολύ, μα πολυ παλιά)
Άβαταρ μέλους
phassapis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 23 Ιουν 2007, 11:44
Τοποθεσία: Αθήνα-Κυψέλη

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Μαρ 2008, 12:50

Αγαπητέ φίλε και συνάδελφε phassapis,

χρησιμοποιώ την λέξη συνάδελφε γιατί από το 1991 έως το 1994 ήμουν ιδιοκτήτης ενός Daihatsu Feroza το οποίο είχε αγορασθεί συνειδητά για εκδρομή στην Σαχάρα σαν μοναδικό αυτοκίνητο υποστήριξης 13 μοτοσυκλετών (αν και στην Σαχάρα είχαμε και τα υποχρεωτικά από την τότε Τυνισιακή νομοθεσία αυτοκίνητα δικής τους συνοδείας με οδηγούς και εφόδια)

Το Feroza ήταν ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ αξιοπιστίας με μόνη βλάβη δική του ένα σπασμένο πλαστικό στήριγμα στην μεσαία κονσόλα (από τους κραδασμούς στα φες φες και τις πέτρες)

Συμφωνώ απολύτως για το θέμα της αξιοπιστίας των γιαπωνέζικων.

Το θέμα μας όμως είναι κυρίως στο ζήτημα της ύπαρξης πολλών και διαφόρων επιπέδων τιμών πηγών ανταλλακτικών καθώς και εξαρτημάτων εξοπλισμού/αναβάθμισης/εξειδίκευσης χρήσεως.

Εκεί είναι που τα Landies υπερτερούν στην ουσία έναντι των άλλων τετρακινήτων, με μόνη πιθανά εξαίρεση τα Jeeps.

(To Pajero επίσης ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ όχημα !!!!! )

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό phassapis » 25 Μαρ 2008, 13:36

Παντελή,

Είναι όπως τα λές. Το DAIHATSU μου, άν μπορεί ακόμα να κάνει τον αγρότη, είναι χάρη στις πατέντες του ξαδέλφου μου που το χρησιμοποιεί και όχι στην παρακαταθήκη ανταλλακτικών της αγοράς,που απλά είναι ανύπαρκτη. Η μαγιά όμως ήταν πολύ καλή, και μάλιστα για ένα τόσο μικρό και φθηνό αυτοκίνητο. Θυμάμαι πρίν το πάρω το 1977, το LR ήταν απλησίαστο για μένα.Θυμάμαι όμως και ότι προσιτό ήταν ένα άλλο 4Χ4, το ρουμάνικο ARO της DACIA,καθώς και ένα μικρότερο της ίδιας εταιρείας.Ειχα μπεί σε δίλημα τότε.Ολα αυτά τα ενδιαφέροντα οχήματα νομίζω ότι έχουν εξαφανισθεί σήμερα.

Τα ανωτέρω δεν ισχύουν για το PAJERO. Βρίσκω εύκολα ότι χρειάζομαι.Βέβαια αυτά είναι πολύ λίγα μέχρι τώρα καί ελπίζω έτσι νά συνεχίσει,γιατί σκοπεύω να το κρατήσω,ανεξάρτητα από την αγορά νεόυ αυτοκινήτου,ότι μάρκα και αν είναι αυτό.Καί τούτο γιατί οι τιμές της αγοράς είναι ευτελείς για ένα όχημα τόσο λειτουργικό,αξιόπιστο και οικονομικό στη χρήση.Επί πλέον, λίγα 4Χ4 έχουν ικανότητα έλξης 3300 kg ,την οποία χρειάζομαι για να τραβάω τη "ΧΡΥΣΟΠΗΓΗ". (Θυμάσαι, τη βάρκα μου στην Αίγινα).
Άβαταρ μέλους
phassapis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 23 Ιουν 2007, 11:44
Τοποθεσία: Αθήνα-Κυψέλη

Re: Καλυτερα να σου βγει το ματι....

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Μαρ 2008, 10:43

vagelis έγραψε:Ολα τα αυτοκινητα εχουν προβληματα ,απλα σε πολλους ιδιοκτητες λαντ ροβερ αρεσει το αυτομαστιγωμα και αυτο το παραπονοκλαψιαρικο στυλ.


:wink: :wink: :wink:
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες