Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

αγορα defender

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

αγορα defender

Δημοσίευσηαπό violin » 21 Μαρ 2008, 19:58

καλησπερα σε ολους σας.σας ευχομαι καλες χωματινες και οχι βολτες.
χρειαζομαι την βοηθεια σας.
εδω και αρκετα χρονια μου εχει μπει στο ματι το defender.
δεν ξερω γιατι,αλλα το γουσταρω αφανταστα παρολα τα ελλατωματα του.ειναι αμαξι ουσιας και τωρα που μου εχει περασει η ..αυλα με τα γκαζια αρχισα να το σκεφτομαι πολυ σοβαρα.υπαρχουν ομως καποια πραγματα που θα ηθελα να μαθω απο πρωτο χερι,δηλαδη,απο εσας,πριν το αγορασω.
λατρευω οτιδηποτε εχει να κανει με το βουνο και την φυση (κανω ποδηλατο βουνου 4 χρονια,ετρεχα για χρονια στο βουνο,σκι κ.τ.λ.)
επειδη δεν εχω μηχανη που βγαζει χρηματα θελω να μαθω τα εξης.
1.τι καταναλωση εχει?και εννοω κανονικες τιμες.ποσα χιλιομετρα βγαζει με γεματο ρεζερβουαρ?
2.ποσο ζημιαρικο ειναι?θα ηθελα να μου μιλησετε με ευρωπουλα.
3.ποσο κοστιζει η συντηρηση του?παλι θα ηθελα να μαθω πραγματικα νουμερα.
4.μενω στην πολη.ποσο πιθανο ειναι να με γραψουν που ειναι diesel?
5.αν αγορασω το 90 των 29.000 ευρω,ποσο θα μου στοιχισει να το κλεισω με πλαστικη καμπινα και τι πιθανοτητες υπαρχουν να εχει διαρροες?
6.το απλο 90 εχει καθισματα πισω?δεν εννοω το SW.
7.μηπως θα βγει καινουργιο σε κανα χρονο?


δεν ειχα σκοπο να σας ζαλισω,αλλα,καταλαβαινετε οτι καποια πραγματα πρεπει να τα μαθω για να δω αν μπορω ακομα να ονειρευομαι για να το αγορασω.

σας ευχαριστω ολους προκαταβολικα και σας ευχομαι καλη συνεχεια.
ελπιζω καποια μερα να γινω και εγω landroverας.
Άβαταρ μέλους
violin
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 21 Μαρ 2008, 19:32

αγορα defender

Δημοσίευσηαπό xtrail » 21 Μαρ 2008, 20:06

Νομίζω πως το 90αρι με την κουκουλα βγαίνει επαγγελματικό μόνο
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: αγορα defender

Δημοσίευσηαπό ollram » 21 Μαρ 2008, 21:18

violin έγραψε:καλησπερα σε ολους σας.σας ευχομαι καλες χωματινες και οχι βολτες.
χρειαζομαι την βοηθεια σας.
εδω και αρκετα χρονια μου εχει μπει στο ματι το defender.
δεν ξερω γιατι,αλλα το γουσταρω αφανταστα παρολα τα ελλατωματα του.ειναι αμαξι ουσιας και τωρα που μου εχει περασει η ..αυλα με τα γκαζια αρχισα να το σκεφτομαι πολυ σοβαρα.υπαρχουν ομως καποια πραγματα που θα ηθελα να μαθω απο πρωτο χερι,δηλαδη,απο εσας,πριν το αγορασω.
λατρευω οτιδηποτε εχει να κανει με το βουνο και την φυση (κανω ποδηλατο βουνου 4 χρονια,ετρεχα για χρονια στο βουνο,σκι κ.τ.λ.)
επειδη δεν εχω μηχανη που βγαζει χρηματα θελω να μαθω τα εξης.
1.τι καταναλωση εχει?και εννοω κανονικες τιμες.ποσα χιλιομετρα βγαζει με γεματο ρεζερβουαρ?
2.ποσο ζημιαρικο ειναι?θα ηθελα να μου μιλησετε με ευρωπουλα.
3.ποσο κοστιζει η συντηρηση του?παλι θα ηθελα να μαθω πραγματικα νουμερα.
4.μενω στην πολη.ποσο πιθανο ειναι να με γραψουν που ειναι diesel?
5.αν αγορασω το 90 των 29.000 ευρω,ποσο θα μου στοιχισει να το κλεισω με πλαστικη καμπινα και τι πιθανοτητες υπαρχουν να εχει διαρροες?
6.το απλο 90 εχει καθισματα πισω?δεν εννοω το SW.
7.μηπως θα βγει καινουργιο σε κανα χρονο?


δεν ειχα σκοπο να σας ζαλισω,αλλα,καταλαβαινετε οτι καποια πραγματα πρεπει να τα μαθω για να δω αν μπορω ακομα να ονειρευομαι για να το αγορασω.

σας ευχαριστω ολους προκαταβολικα και σας ευχομαι καλη συνεχεια.
ελπιζω καποια μερα να γινω και εγω landroverας.


Καλώς ήρθες....
τι μου θύμησες τώρα!!!!
και εγώ "εκει ήμουν που είσαι τώρα" πριν από δύο χρόνια!!!!!
και ακόμη το έχω στο μυαλό μου, παρ' όλο που το ΝΤΙΣΚΟ 3 με έχει αποζημιώσει στο έπακρο!!!
για καινούργιο να υπολογίσεις στα 43Κ ευρώ....για μετ/νο td5 περίπου από 25Κ.....αν θές ΝΤΙΖΕΛ....για το αν μπορείς να κυκλοφορείς με ΝΤΙΖΕΛ στην πόλη κλπ, υπάρχει προηγούμενη αλληλογραφία που θα σε βοηθήσει να αποφασίσεις.....
για το αν βγει καινούργιο...έχει έρθει εδώ και ένα χρόνο το "τελευταίο μοντέλο" και θα μείνει σίγουρα για τα επόμενα 3 -4 χρόνια...μετά ?? ρώτα τους ΙΝΔΟΥΣ

πάντως είναι ...το απόλυτο 4χ4

οι υπόλοιποι LRαδες εδώ θα σε ενημερώσουν πιό αναλυτικά

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑΜΕ
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Re: αγορα defender

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 22 Μαρ 2008, 09:20

έχει έρθει εδώ και ένα χρόνο το "τελευταίο μοντέλο" και θα μείνει σίγουρα για τα επόμενα 3 -4 χρόνια


Κουμπάρε, ξέχασες τα μηδενικά!!!!
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 22 Μαρ 2008, 10:56

3-4 χρόνια;;; :) :) :) :)


Εγώ πιστεύω ότι αν το πάρεις, απλά θα γεράσεις μαζί του... :wink:
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Defender

Δημοσίευσηαπό B.T » 22 Μαρ 2008, 12:06

To αμάξι δεν κάνει για κυκλοφορία στην πόλη θα σε κουράσει.
Εκτός εάν κουβαλάς αρκέτη τρέλα μέσα σου ( με την καλή ένοια φυσικά ).
Κατανάλωση φυσιολογική για το είδος του οχήματος και σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό του.
Στα βουνά και στα κακοτράχαλα περάσματα γενικά στα εκτός θα προσπαθήσεις πολύ γιά να βρείς τα οριά του, πιό εύκολα θα βρείς τα δικά σου.
Οσο το είχα ( δεκαετία 80 ) το μόνο πού ήθελε σαν extra εξοπλισμό στα ( εκτός ) ήταν καλό λάστιχο Αρχηγός παντού.
Με περιμένει ενα 110 με τον puma να θυμηθώ πως ήταν.
Από ότι έχω διαπιστώσει είναι πρωτοξάδελφο του Disko 1.
( Ισως και αδελφακι του κατα μια ένοια ).
land rover ειναι αποψη για το 4χ4
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Μαρ 2008, 17:16

Γειά σας συνάδελφοι,

το Defender 2007 είναι σαφώς πιό πολιτισμένο και παρόλο που η θέση οδήγησης δεν έχει αλλάξει θέση τα λίγο διαφορετικά καθίσματα, η σχετικά διαφορετική θέση του τιμονιού (δυστυχώς και τα δύο ακόμη πολύ κοντά στην πόρτα), το καλύτερο σύστημα εξαερισμού και το αναβαθμισμένο περιβάλλον το κάνουν πιό άνετο και μέσα στην πόλη.
Παράλληλα ο συμπλέκτης είναι πιό μαλακός, το κιβώτιο έχει μικρότερες διαδρομές και πιό εύκολα "κουμπώματα" των ταχυτήτων και έτσι χάνεται αρκετό κομμάτι από την αίσθηση ταλαιπωρίας που σου άφηναν τα παλαιώτερα Defenders όταν βρισκόσουν με αυτά μέσα στην πόλη.

Συμπληρωματικά τα 90άρια είναι πολύ βολικά για οδήγηση πόλεως καθώς κανείς δεν σε κλείνει, κάθεσαι ψηλότερα και βλέπεις καλύτερα και το αυτοκίνητο είναι τόσο κοντό που παρκάρει σχεδόν παντού.

----------------

Το σχόλιο "ότι θα γεράσεις μαζί του" ίσως να είναι λίγο υπερβολικό για τα μοντέλα από το 1998 και μετά (ΤD5 και PUMA) αλλά απολύτως πιθανά αν επενδύσεις στην αγορά μερικών ηλεκτρονικών συστημάτων σαν μελλοντικά ανταλλακτικά. Ιδίως τώρα με τα TD5 βρίσκονται μεταχειρισμένοι και φθηνοί εγκέφαλοι κινητήρων και ηλεκτρονικές μονάδες πεντάλ γκαζιού οπότε αγοράζεις δύο - τρείς και όντως μπορείς να δώσεις το αυτοκίνητο σαν δώρο ή κληρονομιά στον εγγονό σου.

--------------------

Mεταχειρισμένα Defender μοντέλα 2007 έχουν ήδη αρχίσει να εισάγονται και υπάρχουν μερικά αυτή τη στιγμή στην αγορά σε τιμές χαμηλότερες φυσικά από τα καινούργια και με περίπου 500 χλμ (πεντακόσια) στο οδόμετρο.
Για το θέμα όμως της εγγυήσεως δεν μπορώ να ξέρω.
Η ησυχία του να αγοράζεις ένα εντελώς καινούργιο αυτοκίνητο σαν καινούργιο και με την εγγύηση της αντιπροσωπείας πιστεύω ότι αξίζει τα +5.000 Ευρώ όμως.

------------------------

Φίλε violin,

Πρώτα από όλα θα πρέπει να αποδεχθείς ότι τα Landies δεν είναι γιαπωνέζικα και ζητούν από τον ιδιοκτήτη τους δέσμευση. Χρόνου και χρημάτων ιδίως όταν βγουν από την εγγύηση. Το καλό είναι ότι ακούγεται κάτι για δυνατότητα επέκτασης της εγγυήσεως στα πέντε χρόνια για μερικά μοντέλα LR. Να δούμε αν αυτό που ακούγεται θα γίνει πραγματικότητα.... Μακάρι !!!!!!

Οσον αφορά το θέμα του πετρελαίου εντός του μεγάλου δακτυλίου θα πω ότι από το 1995 κυκλοφορώ με ένα και από το 2001 με ΔΥΟ πετρελαιοκίνητα Discovery τακτικότατα εντός του κέντρου της Αθήνας. Και είναι αυτοκίνητα με τα οποία δεν μπορείς να κρυφτείς. (όσο ξέρουν γνωρίζουν γιατί....)
Προσφάτως περιοδικό έγραψε ότι από το 1993 που ισχύει η ΒΛΑΚΩΔΗΣ απαγόρευση δεν έχει δοθεί ούτε ΜΙΑ κλήση σε πετρελαιοκίνητο τέτοιο όχημα στην περιοχή της Αττικής.(τα εύσημα βλακείας στους 300 "πατέρες" του Εθνους και στον αρχιάσχετο Υπουργό που το έκανε δική του απόφαση και ακόμη το υπερασπίζεται)
Αλλά ακόμη και αν γίνει κάτι τέτοιο δεν υπογράφεις την κλήση, πας την ίδια ημέρα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο εντός του δακτυλίου, κάνεις μία εγγραφή στο βιβλίο εισερχομένων αυτοκινήτων ΜΕΤΑ την κλήση και την ημέρα της δικασίμου απλώς εμφανίζεις αντίγραφο όπου πιστοποιείται ότι ΕΠΡΕΠΕ να πας στο συνεργείο σου για την ΤΑΚΤΙΚΗ συντήρηση του οχήματος. ΔΥΣΤΥΧΩΣ το εξουσιοδοτημένο συνεργείο σου είναι μέσα στον δακτύλιο. Τι να έκανες? Να μην το συντηρήσεις σωστά το αυτοκίνητό σου?????

Η κατανάλωση και τα χιλιόμετρα που βγάζει με ένα ρεζερβουάρ εξαρτώνται ΑΜΕΣΑ από το πώς το οδηγείς, σε τί έδαφος και με τί συνθήκες οδηγείς, πόσο φορτωμένος είσαι και ποιό μοντέλο Defender (90 ή 110, ανοικτό ή κλειστό) έχεις.

Χονδρικά αν θυμάμαι καλά το 110 SW έχει κατανάλωση γύρω στα 12 λίτρα και ακόμη λιγότερο (γύρω και κάτω από τα 10 Lt/100 Km) αν είσαι "τρυφερός" με το γκάζι και ταξιδεύει με νόμιμες ταχύτητες και λογικά φορτία χωρίς σχάρες οροφής και με σωστές πιέσεις ελαστικά σε σωστών διαστάσεων ελαστικά.

Μέχρι στιγμής το καινούργιο μοντέλο δεν έχει βγάλει κάποιες ιδιαίτερες ζημιές εκτός από μερικές περιπτώσεις μοντέλων κυρίως 110 τα οποία λόγω κακού χειρισμού από πλευράς κυρίως του οδηγού εμφάνισαν φθορές και ζημιές στο σύστημα μετάδοσης. Οταν όμως το αυτοκίνητο οδηγείται σύμφωνα με το εγχειρίδιο σωστού χειρισμού του και με λογικό τρόπο τέτοια προβλήματα δεν υπάρχουν. Οι περιπτώσεις αυτές θεωρούνται μεμονωμένες περιπτώσεις ακραίων και ίσως λάθος χειρισμού σε ακραίες καταστάσεις.
Από πλευράς κινητήρα μέχρι στιγμής δεν έχουν αναφερθεί προβλήματα και από πλευράς κιβωτίου ταχυτήτων μετά από κάποια περιστατικά σε αυτοκίνητα των πρώτων εβδομάδων παραγωγής τα οποία κυρίως χρησιμοποιήθηκαν στις σχολές οδήγησης της LR δεν έχει αναφερθεί κάτι από πελάτες σε επαναλαμβανόμενη βάση.

Την πλαστική καμπίνα άσε την καλύτερα καθώς δεν είναι και ότι καλύτερο από πλευράς ηχομόνωσης, θερμομόνωσης και στεγανότητας. Η γνήσια αλουμινένια είναι σαφώς καλύτερη. Μία τέτοια μεταχειρισμένη στοιχίζει από 800 έως 3.500 Ευρώ, ανάλογα με το τί θέλεις.

Η ελληνική αντιπροσωπεία νομίζω ότι φέρνει μόνο το Station Wagon 90άρι με την αλουμινένια οροφή και τα πίσω καθίσματα σαν I.X. από την γκάμα των 90αριών. Κάνε όμως ένα τηλέφωνο σε μία έκθεση και θα σου πούν. ΙΣΩΣ να μπορείς να παραγγείλεις το όχημα που θέλεις σαν μοντέλο ειδικής εισαγωγής. Και πού ξέρεις ΙΣΩΣ λόγω της πιθανής φθηνότερης τιμής του (γιατί όσο και αν ακούγεται περίεργο μπορεί αυτό που θέλεις να είναι ακριβότερο από ένα SW με καθίσματα) να "πιάσει" και να γίνει κανονικό μοντέλο (λέμε τώρα.......)

Αλλαγή του Defender υποτίθεται ότι θα γίνει γύρω στο 2012 με 2013. Βεβαίως στα 25 χρόνια που υπάρχει στην μορφή που τώρα διαθέτει έχει πάρει πολλές φορές προθεσμία για αλλαγή μοντέλου. Ομως είναι ακόμη μαζί μας και σίγουρα αν γίνει η αγορά της εταιρείας από την ΤΑΤΑ θα δούμε την γραμμή παραγωγής του να μετακομίζει προς την Ινδία για τις ανάγκες του στρατού της χώρας αυτής (κανείς δεν το λέει ανοικτά αλλά τα απλά και λογικά πράγματα είναι σχεδόν αυτονόητα). Αρα ανταλλακτικά θα υπάρχουν τουλάχιστον μέχρι να γεράσουν τα εγγόνια μας......

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Amateur » 23 Μαρ 2008, 21:17

Παντελή,
για άλλη μία φορά η απάντησή σου πληρέστατη...αν το ήξερα κιόλας αυτό για το πετρέλαιο θα το είχα κυνηγήσει διαφορετικά ...ίσως diesel ίσως 110....Τέλος πάντων...

Φίλε Violin,
σαν πρόσφατος αγοραστής defender - 1 μόλις χρόνο - και μάλιστα μεταχειρισμένου... άρα και με τίμημα που σε βάζει σε λιγότερες σκέψεις από τα 43 Κ , θα πρέπει να σου ξεκαθαρίσω κάτι το οποίο μάλλον ξέρεις και εσύ πολύ καλά....

...το Defender αν τελικά το πάρεις θα είναι 100% συναισθηματική απόφαση.

Καλό είναι να ξέρεις τεχνικές λεπτομέρειες και πιθανά προβλήματα αλλά εάν πας με την απόλυτη λογική μάλλον δεν θα το επιλέξεις ποτέ...

Είναι πάντα θέμα τρόπου ζωής και νοοτροπίας….
Από θέμα τρόπου ζωής δεν θα το συνιστούσα εάν η δουλειά σου απαιτεί καθημερινές μεγάλες μετακινήσεις στο κέντρο….εκτός εάν έχεις 2ο αυτοκίνητο….από θέμα νοοτροπίας …το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν ένα 106 rallye... η αλλαγή ήταν ραγδαία αλλά όχι δυσάρεστη…

Εγώ πάντως μετά από 1 χρόνο - μόνο παράπονο δεν έχω...και φαντάσου έχω και την brutal έκδοση. 8)
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό B.T » 24 Μαρ 2008, 11:18

Μετά από μιά 32ώρη βόλτα με το καινούριο στην Αγόριανη .Παντελή έχεις δίκιο είναι πολύ πιό άνετο καί πολυτισμένο από το Defender της δεκαετίας του 80 που είχα το νέο 110.
Ο κινητήρας χωρίς να εντυπωσιάζει είναι πολύ καλός ( πετρέλαιο ) Αξίζει!!!!
Είναι από τα ωραία πράγματα πού συνεχίζουν να παράγονται θυμίζοντας παλιές καλές εποχές.
land rover ειναι αποψη για το 4χ4
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Re: αγορα defender

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 26 Μαρ 2008, 12:21

violin έγραψε:καλησπερα σε ολους σας.σας ευχομαι καλες χωματινες και οχι βολτες.
χρειαζομαι την βοηθεια σας.
εδω και αρκετα χρονια μου εχει μπει στο ματι το defender.
δεν ξερω γιατι,αλλα το γουσταρω αφανταστα παρολα τα ελλατωματα του.ειναι αμαξι ουσιας και τωρα που μου εχει περασει η ..αυλα με τα γκαζια αρχισα να το σκεφτομαι πολυ σοβαρα.υπαρχουν ομως καποια πραγματα που θα ηθελα να μαθω απο πρωτο χερι,δηλαδη,απο εσας,πριν το αγορασω.
λατρευω οτιδηποτε εχει να κανει με το βουνο και την φυση (κανω ποδηλατο βουνου 4 χρονια,ετρεχα για χρονια στο βουνο,σκι κ.τ.λ.)
επειδη δεν εχω μηχανη που βγαζει χρηματα θελω να μαθω τα εξης.
1.τι καταναλωση εχει?και εννοω κανονικες τιμες.ποσα χιλιομετρα βγαζει με γεματο ρεζερβουαρ?
2.ποσο ζημιαρικο ειναι?θα ηθελα να μου μιλησετε με ευρωπουλα.
3.ποσο κοστιζει η συντηρηση του?παλι θα ηθελα να μαθω πραγματικα νουμερα.
4.μενω στην πολη.ποσο πιθανο ειναι να με γραψουν που ειναι diesel?
5.αν αγορασω το 90 των 29.000 ευρω,ποσο θα μου στοιχισει να το κλεισω με πλαστικη καμπινα και τι πιθανοτητες υπαρχουν να εχει διαρροες?
6.το απλο 90 εχει καθισματα πισω?δεν εννοω το SW.
7.μηπως θα βγει καινουργιο σε κανα χρονο?


δεν ειχα σκοπο να σας ζαλισω,αλλα,καταλαβαινετε οτι καποια πραγματα πρεπει να τα μαθω για να δω αν μπορω ακομα να ονειρευομαι για να το αγορασω.

σας ευχαριστω ολους προκαταβολικα και σας ευχομαι καλη συνεχεια.
ελπιζω καποια μερα να γινω και εγω landroverας.


Ως κάτοχος καινούργιου Defender 2007 έχω να σου πω τα εξής:
1.Κατανάλωση 9.5-10λτ/100χλμ. μικτά, - αυτονομία μέχρι να ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας 500χλμ.
2.Ζημιές δεν ειχα μέχρι τώρα (9500χλμ.) αν εξαιρέσεις την σπασμένη κεραία του ραδιοφώνου και ένα ραγισμένο κρύσταλλο φαναριού τα οποία δεν έχω αντικαταστήσει ακόμα.
3.Οσες φορές έχω έρθει στην Αθήνα ποτέ δεν με έχουν σταματήσει
4.Αν το πάρεις επαγγελματικό (29000) και θελήσεις να το μετατρέψεις σε Ι.Χ.90SW θα σου κοστίσει περίπου 37000 Ευρώ, βάζοντας τα γνήσια ανταλλακτικά. Με είχε απασχολήσει και εμένα η λύση αυτή αλλά αν πρόκειτε να το μετατρέψεις σε Ι.Χ. θα έχεις πάντα το φόβο να μπλέξεις σε περιπέτειες μιας και αποτελεί και φορολογική παράβαση, (δικαστήριο, υψηλά πρόστιμα της τάξης των 3000-4000 Ευρώ). Το επιπλέον κόστος μέχρι τις 41000 που κάνει καινούργιο δεν νομίζω να δικαιολογεί το ρίσκο.
5. Καινούργιο δεν νομίζω να βγεί σύντομα.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Re: αγορα defender

Δημοσίευσηαπό violin » 30 Μαρ 2008, 07:53

παιδια,σας ευχαριστω παρα πολυ ολους για τις απαντησεις σας.
ελπιζω συντομα να το αποκτησω.
Άβαταρ μέλους
violin
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 21 Μαρ 2008, 19:32

Re: αγορα defender

Δημοσίευσηαπό vagelis » 31 Μαρ 2008, 07:23

Αντε και μολις το παρεις περασε και απο τον συλογο μας.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Re: αγορα defender

Δημοσίευσηαπό violin » 01 Απρ 2008, 16:14

με τη νομοθεσια σχετικα με το πετρελαιο,δεν μπορεσω να βρω που ειναι στο forum.
επισης δεν μου ανεφερε καποιος τιμες συντηρησης (αλλαγη λαδιων,σερβις,αλλγη αμορτισερ,κ.τ.λ.)
ευχαριστω ρε παιδες
Άβαταρ μέλους
violin
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 21 Μαρ 2008, 19:32

Re: αγορα defender

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 01 Απρ 2008, 18:32

violin έγραψε:με τη νομοθεσια σχετικα με το πετρελαιο,δεν μπορεσω να βρω που ειναι στο forum.
επισης δεν μου ανεφερε καποιος τιμες συντηρησης (αλλαγη λαδιων,σερβις,αλλγη αμορτισερ,κ.τ.λ.)
ευχαριστω ρε παιδες


Μέχρι στιγμής δεν έχω κάνει σέρβις για να ξέρω, γνωρίζω όμως ότι το λάδι 5-30W της Castrol που θέλει, κοστίζει περίπου 11 Ευρώ το λίτρο, αυτή τη στιγμή όμως δεν θυμάμαι πόσα λίτρα χωράει το ρεζερβουάρ (Ισως 7 λτρ). Κάθε 20000χλμ. θέλει επίσημο σέρβις, αν όμως κάνεις αρκετό off road (τα μισά από τα διανυθέντα χλμ.) θα πρέπει να τα αλλάζεις κάθε 10000 μαζί μ'ενα φίλτρο λαδιού, καθώς να κάνεις και έναν έλεγχο στο φίλτρο αέρα. Tα φίλτρα λαδιού και αέρα θα τα πάρεις περίπου 50Ευρώ απ' την αντιπροσωπία.
Αν θέλεις τη γνώμη μου, αν πρόκειτε να αγοράσεις καινούργιο Defender δεν θα πρέπει να σε απασχολούν τέτοια θέματα, γιατί ούτως ή άλλως θα έχεις κάνει μια καθαρά συναισθηματική επιλογή όπου το κόστος αγοράς και συντήρησης έρχεται πάντα δεύτερο. Πάντως δεν νομίζω απ 'αυτά που ακούω κι εγώ ότι η συντήρηση του θα σε προβληματίσει από θέμα κόστους.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Re: αγορα defender

Δημοσίευσηαπό violin » 13 Ιουν 2008, 18:06

σκεφτομαι μπας και φερω κανενα defender με το πολυ 20.000χλμ απο Γερμανια.θα ρωτησω τον Καλτσιο (Θεσσαλονικη),αν μπορει να μου βρει κανενα.τον ξερω και δεν θα με κοροιδεψει.
πως σας φαινεται σαν ιδεα?
θα γλυτωσω και κανα Ευροπουλο.
Άβαταρ μέλους
violin
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 21 Μαρ 2008, 19:32

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες