savourdaman έγραψε:Αν διαβασα καλα η ford εχει βαλει ορο να προμηθευεται η τατα δικους της κινητηρες οποτε ενα το κρατουμενο επισης νομιζω οτι ο Παντελης ειπε οτι το αμαξωμα με τιο οποιο φτιαχνεται το DEFENDER ανηκει σε ομιλο της τατα...............
Φίλε savourdaman γειά,
η ΤΑΤΑ επέμενε για την συμμετοχή και υποστήριξη της Ford στο θέμα των αποζημιώσεων και συνταξιοδοτικού των εργαζομένω στα εργοστάσια καθώς και στο θέμα της συνέχισης της διάθεσης κινητήρων (αλλά και τεχνολογίας).
Οπως είναι φυσικό η Ford δεν θα πρέπει να είχε και ιδιαίτερη διάθεση να συνεχίσει να πληρώνει για τους εργαζομένους ούτε να δίνει τους κινητήρες και knowhow στους Ινδους για τα "ψιλά" που τελικά πήρε από την πώληση της LR και της Jaguar (γιατί τα 2 δις ΕΙΝΑΙ ψιλά εμπρός στην πραγματική αξία της LR και μόνο, ιδίως αν σκεφθεί κανείς το γεγονός ότι όλα σχεδόν τα μοντέλα της είναι καινούργια ή πρόσφατα ανανεωμένα)
Οσον αφορά το θέμα του Defender και των υλικών μάλλον δεν έγινα απολύτως κατανοητός. Αυτό που έγραψα είναι ότι θα πρέπει ο σίδηρος/ατσάλι/χάλυβας (πές το όπως θέλεις) από το οποίο κατά ένα μεγάλο μέρος θα πρέπει να κατασκευάζονται τα σιδερένια/ατσάλινα/χαλύβδινα μέρη των Landies να προέρχεται από την Chorus η οποία εδώ και δύο χρόνια ήδη ανήκει στον κ. Τάτα.
Αυτό σαφώς και δεν σημαίνει ότι κατασκευάζεται το αμάξωμα.
Συγγνώμη αν δεν έγινα κατανοητός. Ας μην αφήσουμε όμως αυτό το κενό παρανόησης γιατί πιστεύω ότι είναι αρκετά σοβαρό (βεβαίως όλοι ξέρουμε ότι είμαι και "ψείρας" ε????)
Χαιρετώ