Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Όταν δεν έχουμε τρίτο ρυμουλκό

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Όταν δεν έχουμε τρίτο ρυμουλκό

Δημοσίευσηαπό Captaindim » 08 Απρ 2008, 19:48

Καλησπέρα – καλησπέρα

Δεν ήξερα τι ακριβώς τίτλο να βάλω αλλά………..ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ………..
Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν πριν λίγη ώρα ( περίπου στις έξι το απόγευμα ) σήμερα την ώρα που έφευγα , έτυχε και κράταγα την φωτογραφική μηχανή, και…….

Είναι μια πλωτή δεξαμενή που ήταν δεμένη στο καρναγιο του «Ψαρρου» και της άλλαξαν θέση δίπλα στην ιοδοχο .
Υπάρχουν δυο ρυμουλκά , το ένα πρίμα της δεξαμενής ( για αγάντα ) το άλλο όπως φαίνεται για να την κρατάει ( κολλημένη δίπλα ) γιατί όπως φαίνεται η απόσταση από το διπλανό σκάφος ( είναι κολλημένο με λευκό πλαστικό λόγω εργασιών χρωματισμού ) είναι μικρή , και το RANGE ROVER πήρε το ρόλο της έλξης …..
για να μπει μέσα.

Τα σχόλια δικά σας………
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΗ νέα επιτυχία «ΑΝΤΕ ΓΡΑΜΜΙΣΟΥ»

http://www.youtube.com/watch?v=ukhWJ-JF ... re=related

το κομμάτι ….!
Άβαταρ μέλους
Captaindim
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 17 Οκτ 2006, 10:36

Δημοσίευσηαπό Captaindim » 08 Απρ 2008, 19:52

Και άλλες φωτογραφιες
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΗ νέα επιτυχία «ΑΝΤΕ ΓΡΑΜΜΙΣΟΥ»

http://www.youtube.com/watch?v=ukhWJ-JF ... re=related

το κομμάτι ….!
Άβαταρ μέλους
Captaindim
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 17 Οκτ 2006, 10:36

Δημοσίευσηαπό Captaindim » 08 Απρ 2008, 20:01

ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ.......
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΗ νέα επιτυχία «ΑΝΤΕ ΓΡΑΜΜΙΣΟΥ»

http://www.youtube.com/watch?v=ukhWJ-JF ... re=related

το κομμάτι ….!
Άβαταρ μέλους
Captaindim
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 17 Οκτ 2006, 10:36

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Απρ 2008, 21:10

καπετάνιο μου γειά,

ευχαριστούμε για τις πολύ εντυπωσιακές φωτογραφίες.

Ελπίζω να καθόσουν μακρυά όμως.

Αν γνωρίζεις τον άνθρωπο που το οδηγεί πες του σε παρακαλώ ότι το σημείο στο οποίο είχε δέσει το σχοινί είναι ΜΟΝΟΝ για απλή ρυμούλκηση του αυτοκινήτου και όχι για να τραβά βαριά φορτία.

Και για το καλό του σασσί του αυτοκινήτου θα είναι πιό σωστό την επομένη φορά να δέσει το σχοινί στο άνω άκρο ενός Α και τα δύο "ποδαράκια" του Α στα δύο άκρα του σασσί και σε σωστά και ενισχυμένα σημεία έλξης.

Ετσι ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος να τον τρέχουν για ανθρωποκτονία εξ αμελείας και/ή να μην κλαίει όταν στον ευθυγραμμισά θα του πουν ότι το σασσί του έχει στραβώσει.

Τα βαριά φορτιά και οι ζόρικες καταστάσεις απαιτούν και σωστό εξοπλισμό και χειρισμό. Αυτό σίγουρα το ξέρεις εσύ καλύτερα από εμάς και λόγω επαγγέλματος. Απλώς καλό είναι να το επαναλαμβάνουν ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ και εδώ έτσι ώστε να μην δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις και επαναλαμβάνονται τα λάθη και από άλλους φίλους που τώρα μαθαίνουν.

(το καλό στην συγκεκριμένη εφαρμογή είναι ότι συνήθως αν και το βάρος είναι τεράστιο όταν πλέει και δεν υπάρχουν άλλες δυνάμεις η απαιτούμενη τάση για να το τραβήξεις τελικά δεν είναι και τόσο μεγάλη.

Αλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι τα RaRo/Discovery/Defender με τον V8 και τον Tdi κινητήρα έχουν πιστοποίηση από το εργοστάσιο για έλξη έως 3.500 κιλών. Και αυτό σε φορτία σε ρόδες, νερό ή συνθήκες μειωμένης τριβής ισοδυναμούν με πολλαπλάσιο βάρος αντικειμένου.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Amateur » 11 Απρ 2008, 18:48

Παντελή καλησπέρα!

μιας και πιάσαμε το θέμα των σημείων αγκύρωσης για άλλη μια φορά.....τα κρικάκια στο Defender εάν χρησιμοποιηθούν με ένα ισοσταθμιστή (ιμάντα, τροχαλία κλπ) μπορούν να αντέξουν σκληρή χρήση ή είναι μόνο για ρυμούλκηση.
Η χρήση μόνο του ενός σε σκληρή χρήση εγκυμονεί κινδύνους;

....και σε περίπτωση ου δεν είναι ξεκάθαρο ποια εννοώ αυτά στο σχέδιο.

Ευχαριστώ,
Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Απρ 2008, 11:43

Παναγιώτη καλημέρα,

τα "κρικάκια" είναι για την απλή πρόσδεση του αυτοκινήτου όταν μεταφέρεται ή για την απλή ρυμούλκησή του σε κανονικές συνθήκες δρόμου.

Πολλοί ιδιοκτήτες τα έχουν χρησιμοποιήσει και σε πιό σκληρές συνθήκες. Ομως το εργοστάσιο ξεκάθαρα συστήνει τα Jate rings για χρήση σε συνθήκες εκτός δρόμου.

Προσωπικά ΔΕΝ θα χρησιμοποιούσα μόνο το ένα "κρικάκι"
Εχοντας κάνει αυτό το λάθος στις πρώτες μου απόπειρες απεγκλωβισμού/ξεκολλήματος του πρώτου μου Mpi μπορώ να σου πω εξ ιδίας πείρας ότι στραβώνουν πανεύκολα ιδίως αν η τάση που ασκείται επάνω του είναι υπό γωνία στον διαμήκη άξονα του σασσί.

Για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και να είσαι ξέρεις ότι θα κάνεις την δουλειά σου ή το κέφι σου με ασφάλεια για εσένα και τους γύρω σου προτείνω είτε την τοποθέτηση Jate rings εμπρός και πίσω (στα ήδη διαθέσιμα σημεία τοποθέτησή τους αντικαθιστώντας τα "κρικάκια") είτε την τοποθέτηση ενός ενισχυμένου προφυλακτήρα με τα δικά του σημεία αγκύρωσης/έλξης, είτε την τοποθέτηση σημείων αγκύρωσης/έλξης στον εργοστασιακό προφυλακτήρα ή μία εμπρός ποδιάς με ενσωματωμένα σημεία αγκύρωσης/έλξης. Και για πίσω η αντίστοιχη λύση είναι πάλι τα Jate Rings ή η τοποθέτηση σημείων αγκύρωσης/έλξης ή ένας κοτσαδόρος μειωμένου προφίλ με receiver hitch (δηλαδή αποσπώμενο μπαλάκι και δυνατότητα τοποθέτησης υποδοχής με ναυτικό κλειδί)

Επειδή οι φωτογραφίες αξίζουν χίλιες λέξεις σου δίνω μερικές ιδέες.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Amateur » 12 Απρ 2008, 21:04

Μάλιστα.....για άλλη μία φορά 100% κατατοπιστικός!

Παντελή έχεις σκεφθεί όλες αυτές τις γνώσεις να τις καταγράψεις σε ένα εγχειρίδιο LR...πιστεύω πολλοί θα χαιρόντουσαν να τα πάρουν στα χέρια τους...αλλά μιας και η συγκεκριμένη μάρκα έχει τόσους πολλούς θαυμαστές των μετατροπών (σημαντικές και μη) θα μπορούσε να το υποστηρίξει οικονομικά σαν χορηγός και η επίσημη αντιπροσωπεία...
άλλωστε σε πολλές άλλες χώρες είναι ξεκάθαρο ότι το κτίσιμο σχέσης με μία μάρκα αυτοκινήτων δεν γίνεται μόνο με τους κατόχους καινούριων αυτοκινήτων αλλά κατά ένα μεγάλο ποσοστό και με τους παλιούς οι οποίοι γίνονται οι καλύτεροι "πρεσβευτές της μάρκας"...γεγονός το οποίο το εκμεταλλεύονται κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες δεόντως....

...απλά μία ιδέα....

Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Απρ 2008, 16:16

Παναγκώτη γειά,

σε ευχαριστώ για άλλη μία φορά για τα καλά σου λόγια.

Οι όποιες μικρές γνώσεις υπάρχουν οφείλονται σε φίλους LandRoverάδες που όταν και ο υπογράφων ήταν "φρέσκος" θέλησαν να της μοιραστούν μαζί του.
Με το πέρασμα των χρόνων ως ιδιοκτήτης μαζί με την περιέργεια για το πώς δουλεύουν ή γιατί δεν δουλεύουν τα διάφορα εξαρτήματα αλλά και το πώς μπορούν να βελτιωθούν οδήγησε σε περισσότερο ψάξιμο, αφιέρωση ωρών διαβάσματος, πειραματισμών, λαθών κλπ.

Το βασικότερο όμως είναι η υποστήριξη από φίλους που θέλουν να μοιράσουν τις γνώσεις και την δική τους εμπειρία.

Με την ίδια φιλοσοφία και τακτική λοιπόν προσπαθώ να μοιρασθώ, με όποιον θέλει και ζητάει, τα πράγματα για τα οποία μπορώ ίσως να βοηθήσω.

Απλώς πρέπει να ξέρουμε ότι για κάθε ένα πράγμα που λέμε ότι γνωρίζουμε υπάρχουν πολλά περισσότερα που αγνοούμε αλλά και μπορεί να ξέρουμε λάθος. Και σίγουρα υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι που τα ξέρουν καλύτερα.

Η σκέψη του βιβλίου μπορεί να ακούγεται ενδιαφέρουσα αλλά υπάρχουν πολλοί λόγοι που κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί.

Πρώτος και ουσιαστικότερος ότι τα βιβλία δυστυχώς είναι πλέον ξεπερασμένα και δεν επιδέχονται συνεχών βελτιώσεων και αναθεωρήσεων. Φυσικά και οι ανατυπώσεις και επανεκδόσεις λειτουργούν και με τον τρόπο αυτό αλλά στην σημερινή ηλεκτρονική εποχή τα fora έχουν υποκαταστήσει κατά πολύ μεγάλο βαθμό αυτό που ένα βιβλίο προτάσεων και ιδεών θα μπορούσε να κάνει.

Τώρα για το θέμα της χορηγίας που αναφέρεις ας μην ξεχνάμε ότι το μηδαμινό μέγεθος της ελληνικής αγοράς δεν επιτρέπει κάτι τέτοιο, τουλάχιστον όχι για τα Landies.

H ελληνική αντιπροσωπεία μπορεί να βρει πολύ πιό αποτελεσματικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων που θέλει να πουλήσει αλλά και δημοσιοποίησης και εδραίωσης του εταιρικού σήματος.

Το εξαιρετικά ευχάριστο όμως είναι ότι οι άνθρωποι της αντιπροσωπείας πλέον αντιμετωπίζουν και τους παλαιώτερους ιδιοκτήτες με ενδιαφέρον και φροντίδα και σίγουρα αυτό θα λειτουργήσει προς κοινό όφελος και των δύο πλευρών.

Προσωπική εκτίμηση είναι ότι σύντομα θα έχουμε και σαφέστερες, πιό συγκεκριμένες και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες κινήσεις προς την κατεύθυνση αυτή.

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες