από pantg » 20 Απρ 2008, 16:30
Γιώργο γειά,
καλώς ήλθες στην παρέα των τρελλών που οδηγούν Land Rovers και τους αρέσει (βαράτε με κι ας κλαίω....<χιχιχιχιχιχι>)
Για τον εμπρός δίσκο σου υπάρχουν πολλές λύσεις εδώ στην Ελλάδα και στην Αγγλία.
Οι RimmerBros δεν είναι και ιδιαίτερα φθηνοί.
Αν θέλεις κάτι φθηνό και σε αποδεκτή ποιότητα δοκίμασε τους δίσκους φρένων από τον Paddocks.
Για το 90άρι σου, ιδίως αν έχεις ταμπούρα πίσω, συστήνω ανεπιφύλακτα τους αεριζόμενους, τρυπημένους και χαραγμένους που έχουν σε δική τους μάρκα. Αν θυμάμαι καλά έχουν και κανονικούς (μονούς δηλαδή) τρυπημένους και χαραγμένους αλλά μιά και θα αλλάξεις δίσκους η ουσιαστική αναβάθμιση είναι να είναι και αεριζόμενοι.
Δαγκάνες φρένων ΔΕΝ χρειάζεται να αλλάξεις. Υπάρχει σετ με αποστάτες, τσιμουχίτσες και βίδες με το οποίο μπορεις να χρησιμοποιήσεις τις δικές σου δαγκάνες με τους αεριζόμενους δίσκους.
Μην ξεχάσεις να αλλάξεις και τα αξονάκια, ασφάλειες και ελατηριάκια για τα τακάκια. Αν βάλεις αεριζόμενους δίσκους πρέπει οπωσδήποτε να αλλαχθούν καθώς είναι μακρύτερα αυτά που χρησιμοποιούνται για τους κανονικούς (πιό λεπτούς) δίσκους.
Αν βάλεις μονούς (κανονικούς) δίσκους και πάλι καλό είναι να τα αλλάξεις για την δική σου ασφάλεια.
Και φυσικά ΠΑΝΤΑ αλλάζουμε και τακάκια όταν αλλάζουμε δίσκους φρένων.
Το σετ αναβάθμισης των δαγκανών αν δεν το έχει ο Paddocks υπάρχει και από αλλού.
Ο σπασμένος δίσκος πάντως δεν είναι κάτι που θα έπρεπε να έχει γίνει. Θα σου πρότεινα να ρίξεις και μία ματιά στις δαγκάνες των φρένων σου γιατί φοβάμαι ότι κάποιο πρόβλημα θα έχεις και με τα λαστιχάκια και τα πιστονάκια τους που σκουριάζουν, χαλάνε και κολλάνε.
Για τα άλλα προβλήματα πες τι σε ενδιαφέρει και τα λέμε διεξοδικότερα.
Για το καλοριφέρ δες σε μία λίγο παλαιότερη καταχώρηση.
Εχει καλυφθεί το θέμα νομίζω αρκετά.
Για τα φώτα η καλύτερη θεραπεία είναι η αλλαγή των ανακλαστήρων/φωτιστικών σωμάτων, η τοποθέτηση ρελέ, ανορθωτή και σταθεροποιητή τάσεως, η αλλαγή των φις (τα δικά σου σίγουρα θα έχουν οξειδωθεί) και η τοποθέτηση λαμπτήρων πυρακτώσεως καλής ποιότητας με υψηλή απόδοση (όχι όμως περισσοτέρων Βατ) ή η αντικατάστασή τους με HID Xenon διπλής λειτουργίας, αν και αυτό δεν είναι σωστό για τους άλλους οδηγούς καθώς το αυτοκίνητο δεν έχει σύστημα πλύσης των φωτιστικών σωμάτων και αυτόματο σύστημα ρύθμισης ύψους της δέσμης τους. Τα φώτα σου με τα HID Xenon θα σκοτώνουν στην κυριολεξία.
Για το χειρόφρενο το πιθανότερο είναι να θέλει ένα απλό καλό ρύθμισμα ή αλλαγή στο συρματόσχοινο (συνηθισμένη βλάβη σε παλαιά Defender) ή αλλαγή στα υλικά τριβής μέσα στο ταμπούρο ή τέλος να θέλει αλλαγή η τσιμούχα από το κεντρικό διαφορικό και να αφήνει λάδια από εκεί να λαδώνουν το ταμπούρο και τα υλικά τριβής. Συνηθισμένη βλάβη και αυτή και απαιτεί αλλαγή τσιμούχας, υλικών τριβής, καλό καθαρισμό του ταμπούρου και της εκεί περιοχής.
Για ότι άλλο θελήσεις ρώτα εδώ, στείλε π.μ. ή πάρε τηλ στο 22950 37637 και στο 6944 579911.
Χαιρετώ