Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

90 V8

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

90 V8

Δημοσίευσηαπό PATELIS » 14 Αύγ 2004, 10:09

Θα ηθελα την βοηθεια σας σχετικα με το επιπεδο τιμων ενος 90 V8 ΙΧΕπαγγελματικο
εχει ενας γνωστος ενα 90αρι το οποιο το αγορασε απο εναν τυπο με 60000κμ (αμφιβαλω αν ειχε μπει ποτε σε χωμα) πριν απο 2 χρονια και μετα απο μια ανακατασκευη ΦΟΒΕΡΗ (αν το δει καποιος νομιζει οτι ειναι καινουριο) και με πολλα εχτρα (ζαντολαστιχαENKEI BF,κουκουλα καινουρια και πολλα αλλα) σε ΑΨΟΓΗ κατασταση το πουλαει (για επαγγελματικους λογους)
ποσο μπορει να παιζει η τιμη του ??????
(Επειδη ζουμε σε νησι και ολοι ειμαστε γνωστοι λιγο πολυ αυτα που αναφερω για την κατασταση του αυτοκινητου ειναι απολυτως σιγουρα)[/img]
Τελευταία επεξεργασία από PATELIS και 17 Αύγ 2004, 11:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
PATELIS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 10 Αύγ 2004, 19:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Αύγ 2004, 15:43

Φίλε patelis,

η τιμή είναι κάτι που ισχύει για κάθε αντικείμενο (και άνθρωπο........) ξεχωριστά.
Πάντως να ξέρεις πως ο έξτρα εξοπλισμός ΠΟΤΕ' δεν επιστρέφει τα λεφτά του όταν δίνεται μαζί με το όχημα στο οποίο βρίσκεται τοποθετημένος.
Αρα μην διανοηθείς να δώσεις συμπληρωματικά στην αξία του αυτοκινήτου και την αξία των αξεσσουάρ που έχουν τοποθετηθεί επί αυτού.

Τι χρονολογίας είναι το αυτοκίνητο?
Αν δεν ξέρεις πές μου τα 8 τελευταία ψηφία του αριθμού πλαισίου και το μαθαίνουμε.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό PATELIS » 14 Αύγ 2004, 16:58

Δεν διαφωνω στο οτι η τιμη ειναι κατι σχετικο . Και εγω οταν πουλησα το προηγουμενο 90 V8 που ειχα δεν προσθεσα και τα εξτρα (ισως και να το εiχaτε δει καποτε σε μια εκθεση αυτοκινητου στο περιπτερο της CADENCE ενα μαυρο ματ) να σκεφτεις οτι κουβαλουσα απο ΝΥορκη με το αεροπλανο μια τετραδα λαστιχα BF G που εκει ειχαν τοτε ουτε τα μισα λεφτα απο εδω :)
απλα επειδη εχω μεινει εκτος αρκετα χρονια γιαυτο θελω να παρω μια ιδεα που παιζουν οι τιμες. Χρονολογια δεν γνωριζω απλως υποθετω 90-93.
Οταν εγραφα πριν για εξτρα οπως πχ κουκουλα καινουρια ,ζαντολαστιχα κλπ βαψιμο ... ηθελα να περιγραψω σε τι κατασταση ειναι. με λιγα λογια ειναι σε κατασταση SHOW το μονο που δεν εχει γιατι ειναι σαν μαμισιο, εκτος τα ζαντολαστιχα και το ROLLBAR, ειναι μπρος και πισω εξτρα προφυλακτηρες και πλαινα , εχει τα σκαλοπατακια της μαμας και πισω κοτσαδορο παλι γνησιο. Δωσε μια ιδεα για σχετικες τιμες για να μπορεσω να κρινω την προσφορα του
PATELIS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 10 Αύγ 2004, 19:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Αύγ 2004, 09:03

Φίλε patelis,

αφού έχεις ήδη γνωρίσει τα 90άρια από πρώτο χέρι θα σου πρότεινα να ρίξεις μία πολύ προσεκτική ματιά στα ύποπτα σημεία για σκουριές και οξειδώσεις του αλουμινίου. Συνήθως τα φρεσκοβαμμένα αυτοκίνητα έχουν κάτι να κρύψουν εκτός και αν πρόκειται για βάψιμο υψηλής ποιότητας οπότε φαίνεται ότι έχει γίνει για το κέφι του ιδιοκτήτη και όχι για να το πουλήσει πιό γρήγορα. Πολλές φορές προτιμώ ένα αυτοκίνητο με κομμένο χρώμα και λακκουβίτσες από ένα φρεσκοβαμμένο που φαίνεται πως έχει υποστεί την "περιποίηση" αυτή για να καλυφθούν σοβαρά ελλατώματα ή μικροπροβλήματα που θα εμφανισθούν σοβαρότερα μετέπειτα.

Οι τιμές των επαγγελματικών ξεκινούν από τα 5.000 περίπου Ευρώ και αυξάνονται ανάλογα με την κατάσταση, χρονολογία, εξοπλισμό κλπ.
Στα 10.000 Ευρώ αγοράζεις ένα σχετικά καλό αυτοκίνητο όμως. Και σε μεγαλύτερη τιμή βρίσκεις πραγματικά καλά αυτοκίνητα.

Χαιρετώ και ελπίζω να σε δούμε σύντομα και πάλι στις τάξεις των ιδιοκτητών ανακυκλωμένων κουτιών μπύρας και Κόλα (βλ. Λαντ Ροβερ)
pantg
 

Δημοσίευσηαπό PATELIS » 17 Αύγ 2004, 10:27

Καλημερα
Κ Παντελη το αυτοκινητο ειναι 7/89 (ταμπελακι κινητηρα) με 95300 ΚΜ.
Το σασι ειναι σε παρα μα παρα πολυ κατασταση (ειχε υποστει αμμοβολη και βαψιμο πριν απο 2 περιπου χρονια) το μοτερ δεν εχει υποστει καμια ιδιετερη περιποιηση , δουλευει ομως αψογα απλα δακρυζουν λιγο τα καπακια κεφαλων. Εσωτερικα τα καθισματα ειναι με καινουριες δερματινες , ταμπλω σε αρκετα καλη κατασταση , Εξωτερικα εκτος μια μικρη οξειδωση στην δεξια πορτα ειναι σε καταπληκτικα αψογη κατασταση με ολα τα πλαστικα αλλαγμενα (φρυδια κλπ) και φυσικα βαμενο στο οριτζιναλ λευκο ματ χρωμα.
Φοραει ΕΝΚΕΙ με BF και υπαρχουν και οι γνησιες με καινουρια λαστιχα. Εχει ρολμπαρ με τεντακι , το οριτζιναλ κουβουκλειο και καινουρια τεντα, και κοτσαδορο. Δεν εχει μονο εξτρα προφυλακτηρες. Ο τυπος ειναι γνωστος "ψηρας" και δεν το εφτιαξε για να το σπρωξει . το ζηταει στα 15000. σε αυτα τα χρηματα πωλουντε αυτοκινητα ?? και σε τι κατασταση ?? σημειωνω οτι δεν εχει κανει καθολου off road το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
Θωμας
Τελευταία επεξεργασία από PATELIS και 17 Αύγ 2004, 16:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
PATELIS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 10 Αύγ 2004, 19:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Αύγ 2004, 13:00

Φίλε Θωμά γειά,

θερμή παράκληση όπως μιλάμε στον ενικό και με σκέτα τα ονόματά μας (χωρίς το "κύριος" καθώς περνάω την κρίση των σαράντα).

Αν τα πράγματα είναι έτσι όπως τα λες (που φυσικά δεν έχω λόγο να το αμφισβητώ) τότε τα 15.000 Ευρώ μπορεί να ακούγονται σαν λίγο ακριβότερη τιμή από τα συνήθη αλλά μην ξεχνάμε πως τις περισσότερες φορές "ό'τι πληρώνεις, παίρνεις" άρα μάλλον μακροπρόθεσμα αυτό το καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο με τα πράγματά του (το κουβούκλιο και τα γνήσια ζαντολάστιχα κυρίως) θα αποσβέσει τα σχετικά παραπάνω λεφτά του.

Τα λαδάκια γύρω από τα καπάκια μην σε ανησυχούν.
Ανοιξε την τάπα του λαδιού στο μοτέρ και δες τί γίνεται μέσα στο μοτέρ και πάνω στο εσωτερικό της τάπας. Αν υπάρχει λάσπη φύγε μακρυά τρέχοντας. (αν και δεν το πιστεύω να βρείς κάτι τέτοιο σύμφωνα με την περιγραφή)

Σήκωσε το αυτοκίνητο και κοίταξε το σύστημα μετάδοσης (διαφορικά εμπρός και πίσω, κεντρικούς άξονες, κεντρικό διαφορικό και κιβώτιο ταχυτήτων για τζόγους)
Πριν αγοράσεις αξίζει να ελέγξεις τα λάδια και βαλβολίνες στα διαφορικά και κιβώτιο. Αν είναι γαλακτώδη φύγε μακρυά. Αν η βαλβολίνη στο κεντρικό διαφορικό είναι περίεργη σε υφή και όψη τότε μάλλον έχει περάσει λάδι απο το κιβώτιο από τις ενδιάμεσες τσιμούχες και φλάντζες (γνωστό πρόβλημα που απαιτεί κατέβασμα κιβωτίου και κεντρικού διαφορικού).
Δες τα σινεμπλόκ (silentblocks/bushings) στο σύστημα ανάρτησης, τις βάσεις μοτέρ, κιβωτίου και διαφορικού για τζόγους.
Αναφέρω επίσης το γκρούπ του υδραυλικού τιμονιού (άλλο σημείο που εμφανίζονται σταξίματα και ζημιές)
Αν θέλεις οτιδήποτε μπορείς να με καλέσεις στο 22950 37637

Χαιρετώ και καλορίζικο αν το αποφασίσεις.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό PATELIS » 17 Αύγ 2004, 16:57

Παντελη οκ στον ενικο και εγω 37 ειμαι.
Το πηγα καταρχας βολτα , το μοτερ του ειναι .... ουτε τσικ δεν κανει , αυτο που με ανησυχει ειναι ενας θορυβος κατα την διαρκεια που εχεις πεμπτη (σφυριγμα σαν ρουλεμαν) και πολυ πολυ λιγοτερο με τριτη , με καμια αλλη ταχυτητα δεν το κανει κατι που το πρωτο μου 90αρι δεν το εκανε , (αυτο που εκανε ηταν ενα σφυριγμα σαν αυτο που ακουγετε στα παρασιτα που καμια φορα βγαζει το ραδιοφωνο αν δεν εχει αντιπαρασιτικο). οι ταχυτητες κουμπωνουν οκ χωρις τζογους.
Τα ρουλεμαν των τροχων θελουν λιγο κοιταγμα , τα λαδια στο μοτερ ειναι οκ και φρεσκοαλλαγμενα καθως και το φιλτρο λαδιου , μπουζοκαλωδια , μιζα , και αντλια βενζινης. θα σε επερνα τηλεφωνο αλλα φοβαμε μην ενοχλησω . κοιτα τις φωτογραφιες που εβαλα , αυτες ειναι οκ , ειναι 8 φωτο.
http://www.off-road.gr/modules.php?set_ ... _album.php
PATELIS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 10 Αύγ 2004, 19:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Αύγ 2004, 08:05

Θωμά γειά σου,

ευχαριστώ για το χθεσινό σου τηλεφώνημα και ελπίζω να βοηθήσα έστω και λίγο.

Περιμένω νέα για το αυτοκίνητο και ελπίζω σύντομα να σε υποδεχθούμε και πάλι στην παρέα των λαντροβεράδων.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό PATELIS » 19 Αύγ 2004, 09:10

Παντελη καλημερα.
Εγω οφειλω να ευχαριστησω για τον χρονο σου αλλα παν' απ' ολα για την διαθεση που εχεις να βοηθησεις με τις γνωσεις σου και την εμπειρια σου.
Το πηρα τελικα στα 14000 και πηγα λιγο εχτες σε κατι χωραφια μεσα πισω απο το σπιτι μου με τα 2 παιδια μου (4ωνκαι3ων χρονων) να δουνε απο κοντα κατι "ντεντεϊ :) ειχε κατι ανεβοκατεβασματα σε διαφορα επιπεδα και ξετρελαθηκαν που τους εκανα κουνια με το "φορτηγο" (ετσι το ειπε η κορη μου οταν το ειδε) ο γιος μου μετα μου ελεγε οτι εχει πολυ δυναμη αυτο το αυτοκινητο που "σκαρφαλωνει ετσι :)
Workshop manual απο που ? Παπασωτηριου ?? ιντερνετ ??
κανενα καλο link ????
Ευχαριστω για ολα.
Θωμας
PATELIS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 10 Αύγ 2004, 19:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Αύγ 2004, 09:46

Mε γειές και καλοτάξιδο,

Εχει πραγματικό πολύ γούστο το πώς αντιδρούν τα πιτσιρίκια στα 90άρια. !!!

για workshop manual άσε μήπως και βρούμε κάποιο από δεύτερο χέρι εκτός και αν θέλεις να "ξηλωθείς" χοντρά.
Στον Παπασωτηρίου ή στον Ελευθερουδάκη δεν πρόκειται να τα βρείς εκτός πιθανόν από τα manuals της Haynes (αν και νομίζω ότι έχουν βγάλει μόνο για series, Disco 1 και RaRo Classic) που όμως δεν θα σου τα συνέστηνα καθώς είναι πολύ γενικά και έχουν λάθη.

Στείλε μου ένα e-mail στο pantg@otenet.gr για να σου στείλω μία αίτηση εγγραφής στο Σύλλογο (δεν έχουν τέλη εγγραφής ή συνδρομής οπότε απλώς είναι για να μην σε ρωτάω συνέχεια τον αριθμό σασσί του αυτοκινήτου και να μπορούμε να επικοινωνήσουμε πιό εύκολα για τις δραστηριότητες του συλλόγου)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό PATELIS » 19 Αύγ 2004, 12:54

στο papasotiriou.gr το εχει 80 € δεν γνωριζω αν ειναι ιδιο
περιεγραψε μου το εξωφυλλο να το βρω απο το ebay
ειναι καποιο απο αυτα το μανουαλ??
http://search.stores.ebay.co.uk/search/ ... mit=Search

mipos ine ayto ??
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 8&tc=photo
Θωμας
PATELIS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 10 Αύγ 2004, 19:54

Δημοσίευσηαπό PATELIS » 28 Αύγ 2004, 09:33


Παντελη καλημερα
Θα ηθελα να μου πεις αν η καταναλωση που εχω ειναι νορμαλ εκανα 260 κμ με 36 € (0,89€/L)
Επισης ο φιλος που του εχω δωσει το προηγουμενο LAND ROVER χρειαζετε εξατμιση. εχεις κατι να προτινεις ??
Περιμενω τις φωτο και τις τιμες για αυτα που κατασκευαζει ο φιλος σου που μου ειχες πει.
Ευχαριστω
Θωμας
PATELIS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 10 Αύγ 2004, 19:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Αύγ 2004, 07:49

Θωμά καλημέρα,

συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά τον Αυγουστο όλα κυλάνε πιό αργά.

Η κατανάλωσή σου ακούγεται καλή. Κανονική και προς το χαμηλή.
Αν αναλογιστεί κανείς ότι δεν μπορείς στο νησί να κάνεις χιλιόμετρα σε υψηλές ταχύτητες (εκεί γίνονται αδηφάγα τα V8) και σίγουρα δεν έκανες πολλά χιλιόμετρα με αργές σχέσεις ή σκληρό Off roading, τότε ναι πιστεύω πως κυμαίνεσαι σε απολύτως λογικά πλαίσια.

Τις φωτό θα στις στείλω συντόμως μαζί με τιμές.

Οσον αφορά την εξάτμιση οι διαθέσιμες λύσεις κυμαίνονται μεταξύ της γνήσιας και της aftermarket. Σε aftermarket υπάρχουν ελληνικές και ξένες καθώς και απλές σιδερένιες/αλουμινένιες ή ανοξείδωτες.
Αν ο φίλος σου ενδιαφέρεται για αύξηση επιδόσεων και οικονομία τότε η καλύτερη λύση είναι μία ανοξείδωτη με διαφορετικά χταπόδια και ένα καινούργιο σύστημα αντί για το κεντρικό καζανάκι το οποίο απελευθερώνει τη ροή των καυσαερίων και μειώνει ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ κατανάλωση αλλά αυξάνει και τις επιδόσεις μειώνοντας ταυτόχρονα και τους ρύπους.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό PATELIS » 30 Αύγ 2004, 09:19

pantg έγραψε:Αν ο φίλος σου ενδιαφέρεται για αύξηση επιδόσεων και οικονομία τότε η καλύτερη λύση είναι μία ανοξείδωτη με διαφορετικά χταπόδια και ένα καινούργιο σύστημα αντί για το κεντρικό καζανάκι το οποίο απελευθερώνει τη ροή των καυσαερίων και μειώνει ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ κατανάλωση αλλά αυξάνει και τις επιδόσεις μειώνοντας ταυτόχρονα και τους ρύπους.

Χαιρετώ

Καλημερα Παντελη
Ακουγετε πολυ καλο , και μειωση καταναλωσης και αυξηση επιδοσεων
λογικα θα πρεπει να γνωριζεις τιμη και καποιο τηλεφωνο ωστε να ρωτησουμε????
PATELIS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 10 Αύγ 2004, 19:54

Δημοσίευσηαπό alp » 15 Σεπ 2004, 10:00

PATELIS έγραψε:Workshop manual απο που ? Παπασωτηριου ?? ιντερνετ ??
κανενα καλο link ????
Ευχαριστω για ολα.
Θωμας


Καλοτάξιδο και καλά χώματα.
Εχω φέρει από Αγγλία το workshop manual του 90 και αν θες μπορείς να το βγάλεις φωτοτυπίες και να γλυτώσεις το 80αρι....

:D
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 23 επισκέπτες