Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Eρωτηση για DISCO II

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Eρωτηση για DISCO II

Δημοσίευσηαπό VAPOR » 05 Μάιος 2008, 08:58

Καλημερα σε ολους τους Land Roverαδες. μετα απο 32 χρονια ταλαιπωριας με ρωσογιαπωνεζουλες πηρα την αποφαση να παρω και ενα DISCO II .θελω τα φωτα σας γιατι με τους μαντραδες εχω μπλεξη.η ερωτηση ειναι.η χρονολογια παραγωγης του DISCO II και εαν το συγκεκριμενο μοντελο το εβγαλε και με μπροστινα φαναρια σαν του DISCO III. EΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Άβαταρ μέλους
VAPOR
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 20 Απρ 2007, 12:04
Τοποθεσία: Ν.ΣΜΥΡΝΗ-ΣΠΑΡΤΗ

Eρωτηση για DISCO II

Δημοσίευσηαπό simoboy » 05 Μάιος 2008, 10:04

Κοίτα εδώ …www.off-road.gr/article220.html
ΣΙΜΟΣ
FREELANDER 2003
ΑΘΗΝΑ , ΠΑΤΗΣΙΑ
http://www.myfreelander.blogspot.com/
Άβαταρ μέλους
simoboy
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 06 Απρ 2008, 19:38
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Eρωτηση για DISCO II

Δημοσίευσηαπό vagelis » 05 Μάιος 2008, 10:10

Το ντισκο ΙΙ εβγαινε απο το 98 μεχρι το 04,με διπλα φαναρια απο το 03 και μετα καθως επισης και με μπλοκε στο κεντρικο διαφορικο.
Αν μπορεις παντως παρε ντιζελ.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό VAPOR » 05 Μάιος 2008, 11:09

ευχαριστω vagelis και simoboy.για ντιζελ το εχω σκεφτη,αλλα λογω δουλειας (ταξι) πιο καλα βενζινα και να βαλω γκαζι.(με το πετρελαιο εχουμε πολλα προβληματα σε μπεκ και τρομπα)
Άβαταρ μέλους
VAPOR
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 20 Απρ 2007, 12:04
Τοποθεσία: Ν.ΣΜΥΡΝΗ-ΣΠΑΡΤΗ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 05 Μάιος 2008, 11:30

Εγω με 110000 χλμ δεν εχω κανενα προβλημα,αλωστε τα χλμ που κανεις με το ταξι σε 1 χρονο με το ΙΧ θα τα κανεις σε 10 χρονια και βαλε.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Μάιος 2008, 19:29

Εντός ολίγου συνάδελφε VAPOR (μιάς και θέλεις να πάρεις LR)

το υγραέριο θα σου μειώσει τον χώρο φόρτωσης και τελικά δεν έχει τόσο χαμηλό κόστος όσο το πετρελαίο (σε χρηματική βάση, ιδίως αν υπολογίσεις και το πόσο θα πληρώσεις για την τοποθέτησή του. Προσοχή στο σύστημα που θα επιλέξεις αν βάλεις υγραέριο καθώς ο τετράλιτρος κινητήρας ΔΕΝ λειτουργεί σωστά με τα απλά συστήματα υγραερίου αλλά θέλει σύστημα με κανονικό εγκέφαλο που επικοινωνεί και με τον εγκέφαλο και την ανάφλεξη και το κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου <πιάσε το αυγό και κούρευ' το δηλαδή). Και κάτι τέτοιο αμφιβάλω αν θα βρεις στο Ελλαδιστάν...

Για το πετρέλαιο, αν βάζεις από σταθερό πρατήριο, αλλάζεις το φίλτρο τακτικά και ελέγχεις ακόμη τακτικότερα την νεροπαγίδα δεν θα έχεις πρόβλημα, ιδίως αν βάζεις και κάποιο ΚΑΛΟ πρόσθετο.

Ο TD5 έχει ορισμένα γνωστά προβληματάκια αλλά η χρονιά που σε ενδιαφέρει (2003 & 2004) δεν τα εμφανίζει.

Προσοχή στις τουρμπίνα και κυρίως στα ΨΕΥΤΙΚΑ χιλιόμετρα που έχουν συνήθως τα περισσότερα εκ του εξωτερικού προερχόμενα αυτοκίνητα.
Ασφαλέστερη αγορά αν το πάρεις από το εξουσιοδοτημένο δίκτυο της χώρας προελεύσεώς του και με γραπτή βεβαίωση γνησιότητας των χιλιομέτρων και αποδεικτά σέρβις και επισκευών/ελέγχων.

Αν πρόκειται να το κρατήσεις αξίζει τα παραπάνω χρήματα που θα δώσεις.

Αν μπορείς καλύτερα είναι να αποφύγεις το σύστημα αεροανάρτησης πίσω και ενεργών αντιστρεπτικών.
Προτίμησε το αυτόματο κιβώτιο και όπως έγραψε και ο Βαγγέλης, αν πρόκειται να πας σε σχετικά σοβαρό offroad καλό είναι που θα έχει το κεντρικό διαφορικό με δυνατότητα εμπλοκής.
Και ναι υπάρχουν πλέον μπλοκέ και για τον πίσω άξονα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό VAPOR » 06 Μάιος 2008, 11:30

Eυχαριστω για της πληροφοριες κ pantg. με μπερδεψατε λιγο με την αεραναρτηση και αντιστρεπτικων. υπαρχη μοντελο χωρις αυτα? η ειναι στα εξτρα του αυτοκινητου?για τα χλμ εαν το φερω απο γερμανια εκει δεν γυριζουν το κοντερ.(δεν ειναι ΕΛΛΗΝΕΣ) τα εισαγωγης τα χλμ τα κατεβαζουν εδω οι μαντραδες.το τηλεφωνο σας που βλεπω σε αλλο θεμα ισχυει? ευχαριστω για το χρονο σας. καλη σας μερα.
Άβαταρ μέλους
VAPOR
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 20 Απρ 2007, 12:04
Τοποθεσία: Ν.ΣΜΥΡΝΗ-ΣΠΑΡΤΗ

Δημοσίευσηαπό yannis24 » 06 Μάιος 2008, 12:01

VAPOR έγραψε:για τα χλμ εαν το φερω απο γερμανια εκει δεν γυριζουν το κοντερ.(δεν ειναι ΕΛΛΗΝΕΣ) τα εισαγωγης τα χλμ τα κατεβαζουν εδω οι μαντραδες.το τηλεφωνο σας που βλεπω σε αλλο θεμα ισχυει? ευχαριστω για το χρονο σας. καλη σας μερα.


εδω κανεις λαθος....
τα χιλιομετρα στις περισοτερες περιπτωσεις τα γυριζουν ανθρωποι των μαντραδων....στην Γερμανια ....
Άβαταρ μέλους
yannis24
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 550
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 12:02
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό vagelis » 06 Μάιος 2008, 12:01

H γνωμη μου ειναι να το παρεις με αεραναρτηση και αν ανακαλυψεις οτι δεν σου κανει με 90 ευρω την αλαζεις,εμενα παντως ΄μ' εχει εξυπηρετησει πολυ.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Μάιος 2008, 14:00

VAPOR έγραψε:Eυχαριστω για της πληροφοριες κ pantg. με μπερδεψατε λιγο με την αεραναρτηση και αντιστρεπτικων. υπαρχη μοντελο χωρις αυτα? η ειναι στα εξτρα του αυτοκινητου?για τα χλμ εαν το φερω απο γερμανια εκει δεν γυριζουν το κοντερ.(δεν ειναι ΕΛΛΗΝΕΣ) τα εισαγωγης τα χλμ τα κατεβαζουν εδω οι μαντραδες.το τηλεφωνο σας που βλεπω σε αλλο θεμα ισχυει? ευχαριστω για το χρονο σας. καλη σας μερα.


Φίλτατε VAPOR να είσαστε καλά.

Θα προτιμούσα τον ενικό αν δεν σας πειράζει. Αλλωστε στα fora προσπαθούμε όλοι να έχουμε πιό χαλαρό και φιλικό πνεύμα και συμπεριφορά.

Το Disco II κυκλοφόρησε με την πίσω αεροανάρτηση και τις ενεργές αντιστρεπτικές στον κανονικό του εξοπλισμό μόνο στις ακριβές εκδόσεις.
Στις μικρότερες εκδόσεις υπήρχε σαν συμπληρωματικός εξοπλισμός.
Συνήθως όμως τα TD5 με αυτόματο κιβώτιο ήταν αυτά των ακριβών εκδόσεων οπότε μάλλον αυτό που έχει βρεθεί θα έχει και τα δύο αυτά συστήματα.

Οπως είπε και ο Βαγγέλης (ο οποίος άλλωστε έχει και προσωπική μακρά εμπειρία με το αυτοκίνητο αυτό) η πίσω αεροανάρτηση βολεύει όσο δουλεύει. Το σύστημα των ενεργών αντιστρεπτικών είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ (με κεφαλαία) γιατί όντως μεταμορφώνει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Ιδίως στις στροφές με μεγάλη ταχύτητα βοηθά στο να μειωθεί κάθετα η αίσθηση "βάρκας" που έχει το αυτοκίνητο και οι κλίσεις που αποκτά το αμάξωμα όταν δεν τις διαθέτει.

Το κακό όμως είναι ότι τα συστήματα αυτά χαλάνε, ιδίως σε αυτοκίνητα που έχουν πλέον βρει το δρόμο τους στην αγορά μεταχειρισμένων και συνήθως δεν τυγχάνουν σωστής συντήρησης και προληπτικών αλλαγών εξαρτημάτων.

Ετσι το σύστημα της πίσω αεροανάρτησης έχει δώσει προβλήματα με τις αερόσουστες (υπάρχουν ανταλλακτικές σε λογικές τιμές πλέον) με το συστημα παροχής του υπο πίεση αέρα (σωληνώσεις) όπου και πάλι υπάρχει κιτ επισκευής του από την εταιρεία αλλά και στο ελεύθερο εμπόριο, με το κομπρεσεράκι και τέλος με τους αισθητήρες ύψους. Το πιό δύσκολο/ακριβό πρόβλημα είναι οι αισθητήρες ύψους για τους οποίους ακόμη δεν υπάρχει εναλλακτική λύση παρά μόνον είτε η κατάργηση του συστήματος της αεροαναρτήσεως, όπως είπε και ο Βαγγέλης αλλά σε ακριβότερη τιμή αν θυμάμαι καλά, είτε η αγορά νέων αισθητήρων στην τσουχτερή τους τιμή. Και βέβαια η επανατοποθέτηση και ρύθμισή τους απαιτεί και την σύνδεση του αυτοκινήτου στο διαγνωστικό/ρυθμιστικό μηχάνημα το οποίο βρίσκεται μόνο στο δίκτυο των εξουσιοδοτημένων συνεργείων.
Να διευκρινήσω ότι σχεδόν ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν πλέον αερόσουστες για την ανάρτησή τους ΑΠΑΙΤΟΥΝ την τακτική αλλαγή τους. Η πείρα έχει δείξει ότι για τα αυτοκίνητα δρόμου/SUV τελικά ο χρόνος είναι από δύο έως τέσσερα, άντε πέντε, χρόνια. Για τα μεγάλα τετρακίνητα ο χρόνος συνήθως είναι τέσσερα με οκτώ χρόνια. Το θέμα έχει να κάνει με τον ακριβώς ίδιο λόγο για τον οποίο γερνάνε τα λάστιχα στους τροχούς μας. Δηλαδή την έκθεση του ελαστικού υλικού στις υπεριώδεις ακτίνες και στο όζον της ατμόσφαιρας. Τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα εκτός δρόμου έχουν συνήθως και μεγαλύτερες σε διαστάσεις αερόσουστες οι οποίες επιτρέπουν την μεγαλύτερη ευελιξία του υλικού και αν και "στεγνώνουν" το ίδιο γρήγορα τελικά δεν σκάνε/τρυπάνε/σκίζονται τόσο εύκολα όσο στα πιό μικρά που οι διαδρομές και οι διαστάσεις είναι μικρότερες.
Ακούγεται λίγο περίεργο αλλά η σύγκριση αντοχής ανάμεσα σε Range Rover/Disco 2 και AUDI ALLROAD αυτά έδειξε.

Για το σύστημα ενεργών αντιστρεπτικών τα πράγματα είναι ακόμη πιό δύσκολα καθώς δεν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις για τα εξαρτήματα του υδραυλικού συστήματος υψηλής πίεσης. Από την άλλη πλευρά όμως σίγουρα μπορούν να βρεθούν στο ελεύθερο εμπόριο οι φλάντζες και οι τσιμούχες που συνήθως χαλάνε και υπάρχουν μάστορες εξειδικευμένοι στα υδραυλικά συστήματα που μπορούν να επισκευάσουν τους υδραυλικούς κυλίνδρους. Ομως και πάλι υπάρχει το θέμα των αισθητήρων και των ρυθμίσεών τους μέσω μόνο του διαγνωστικού/ρυθμιστικού μηχανήματος στην αντιπροσωπεία.

Υπάρχουν συσκευές που μπορούν να κάνουν τις ρυθμίσεις αυτές και τους ελέγχους και εκτός της συσκευής που διαθέτουν τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Ομως αμφιβάλω πραγματικά για το αν κάποιος μάστορας που θα μπορούσε να έχει τέτοια συσκευή θα έχει αφιέρωσει τον χρόνο στο να διαβάσει κανονικά τις διαδικασίες διάγνωσης και ρύθμισης. Και από την άλλη δεν γνωρίζω να υπάρχει κάποιος στην Ελλάδα που να έχει επενδύσει στην αγορά κανονικού σωστού τέτοιου διαγνωστικού που να συνεργάζεται με ΟΛΑ τα συστήματα του Disco 2. Υπάρχουν μερικά συνεργεία που έχουν αγοράσει διαγνωστικά γενικής φύσεως αλλά ακόμη δεν ξέρω να υπάρχει κάποιο που έχει επενδύσει σε μία από τις δύο, εκτός της εργοστασιακής, συσκευές που επιτρέπουν πλήρη πρόσβαση και ρύθμιση στις διαγνωστικές και ρυθμιστικές λειτουργίες των πιό καινούργιων LR/RaRo που λειτουργούν με OBDII (πολύ γενικά το πρωτόκολλο επικοινωνίας)

Βαγγέλη φυσικό είναι να σε βολεύει η πίσω αεροανάρτηση.
Τα γέρικα κόκαλλά μας εξυπηρετούνται σαφώς όταν κατεβαίνει το αυτοκίνητο για να το φορτώσουμε (χιχιχιχιχιχιχιχιχι, δεν άντεχα να μην σε πειράξω λιγάκι !!!!)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό KT4X4 » 06 Μάιος 2008, 14:38

Vapor έχεις pm
KT4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 09 Μάιος 2003, 11:32
Τοποθεσία: Ν.Σμύρνη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 06 Μάιος 2008, 15:22

Παντελη λαθος,η αεροαναρτηση με βολευει γιατι εχω κοτσαδορο και σε εκτος δομου διαδρομες αν δεν το σηκωσεις βρισκει πολυ ευκολα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Μάιος 2008, 19:51

Bαγγέλη μου και πώς θα μπορούσα να σε πειράξω? (χιχιχιχιχιχιχι)


Οσον αφορά το θέμα του κοτσαδόρου σου υπενθυμίζω ότι υπάρχει πλέον και κοτσαδόρος αφαιρούμενος που δεν μειώνει την γωνία διαφυγής.

Το σήκωμα της ανάρτησης σαφώς και εξυπηρετεί στις ανηφοριές στο δρόμο αλλά εκτός δρόμου η λύση είναι είτε να βγάλεις εντελώς τον εργοστασιακό κοτσαδόρο (που πιό πολύ μοιάζει με άγκυρα εδάφους εδώ που τα λέμε) ή να προτιμήσεις τον αφαιρούμενο.

Πάντως μην μου πεις ότι δεν βολεύει η αεροανάρτηση και για να χαμηλώνεις το αυτοκίνητο όταν έχεις να φορτώσεις βαριά πράγματα ......
(αλήθεια το δικό σου έχει το τηλεχειριστήριο για αυτή την λειτουργία???)

-------------------------

Αλήθεια ξέχασα το ΠΛΕΟΝ ΒΟΛΙΚΟ εξάρτημα που διαφοροποιεί το Disco 1 από το Disco 2.

To γαντζάκι για να στερεώνεις τις σακκούλες στην μεριά του συνοδηγού στην κεντρική κονσόλα. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΙΔΕΑ !!!!!

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 07 Μάιος 2008, 07:33

Εχω τον εργοστασιακο κοτσαδορο που αφαιρειτε μονον το κοματι με την μπιλια και οχι η βαση που χαμηλωνει το πισω μερος γυρω στους 10 ποντους.
Οχι δεν εχω το τηλεχειριστηριο ,δεν νομιζω να ειναι και απαραιτητο,εμενα προσωπικα δν μου εχει χρειαστει ποτε.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό VAPOR » 07 Μάιος 2008, 10:59

yannis24 το αυτοκινητο θα το παρω εγω δεν θα βαλω μαντρα.
Άβαταρ μέλους
VAPOR
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 20 Απρ 2007, 12:04
Τοποθεσία: Ν.ΣΜΥΡΝΗ-ΣΠΑΡΤΗ

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες