Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αποψεις για DISCO 3

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Αποψεις για DISCO 3

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 06 Μάιος 2008, 18:32

Καλησπερα σε ολους, φιλος ενδιαφερεται για DISCO 3 Diesel (2.8? 2.7? σε τι βγαινει?), μεταχειρισμενο απο Γερμανια.

Ειναι κατι που πρεπει να προσεξει (προφανως οχι τα γενικα, ειδικα για το disco εννοω)? Οσοι το εχουν, τι προβληματα εχουν αντιμετωπισει? Ειναι καποιο σοβαρο και ενδεχομενως αλυτο που θα πρεπει να γνωριζει?

Ευχαριστω εκ των προτερων.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Μάιος 2008, 15:47

Συνάδελφε τετρακίνητε γειά,

το μόνο ουσιαστικά αθεράπευτο υψηλού κόστους πρόβλημα που βγήκε μέχρι στιγμής αφορά ένα σετ από τυφλά σπειρώματα της πίσω πόρτας τα οποία σε μία σειρά αυτοκινήτων είχαν βιδωθεί από το εργοστάσιο με χαμηλότερη ροπή, ξεβιδώνονταν οι βίδες, τρώγονταν τα σπειρώματα και ήθελε είτε τρύπημα η πόρτα είτε αλλαγή για να φτιαχθεί το πρόβλημα.

Από πλευράς μεταδόσεως δεν υπάρχει κάτι ουσιαστικό πλην του πραγματικού γεγονότος ότι το αυτόματο κιβώτιο αποδείχθηκε τελικά πιό ανθεκτικό από το χειροκίνητο.

Το μοτέρ (TDV6, 2.7 diesel) έχει δώσει μέχρι στιγμής εξαιρετικά αποτελέσματα όσον αφορά την αξιοπιστία αλλά και την ευκολία στην βελτίωση της απόδοσής του.

Να προσέχει ο φίλος σου το "γύρισμα" των χιλιομέτρων και να προτιμήσει αυτοκίνητο μέσα από το εξουσιοδοτημένο δίκτυο. Ετσι θα το πληρώσει μεν λίγο ακριβότερα αλλά θα έχει και το κεφάλι του ήσυχο αν αγοράσει αυτοκίνητο με υπόλοιπο χρόνου εγγυήσεως.

Με' γειές του και καλοτάξιδος να είναι πάντα
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 08 Μάιος 2008, 17:45

Ευχαριστω Παντελη. Κανεις αλλος δεν υπαρχει? Ειναι ακριβο μεν, αλλα θα περιμενα να υπαρχουν αρκετοι ιδιοκτητες, ενεκα ονοματος τουλαχιστον...

Τελος παντων, απο τα ηλεκτρονικα του πως παει? Αυτο το συστημα επιλογης εδαφους ειναι αξιοπιστο? Τα υπολοιπα μηχανικα μερη οπως αεραναρτησεις, διαφορικα κλπ?
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Μάιος 2008, 18:32

Συνάδελφε vayero-4 γειά και πάλι,

στο φόρουμ υπάρχουν σίγουρα δύο ιδιοκτήτες οι οποίοι όταν μπορέσουν θα σου καταθέσουν και τις δικές τους προσωπικές εμπειρίες ως τέτοιοι.

Το σύστημα αεροανάρτησης στα 3 χρόνια της κυκλοφορίας του αυτοκινήτου έχει δώσει εξαιρετικά δείγματα αντοχής χωρίς πάγιες βλάβες.
Μερικά αυτοκίνητα κυρίως του πρώτου έτους παραγωγής είχαν κάποια θέματα με τους αισθητήρες ύψους.
Οι αερόσουστες δείχνουν να κρατούν πολύ καλά και είναι ΣΑΦΩΣ αναβαθμισμένες σε σχέση με αυτές των RaRo Classic LSE και των Disco 2 και RaRo P38A.

Eπίσης το σύστημα αυτό αεροανάρτησης επιδέχεται ΑΡΙΣΤΗΣ βελτιώσεως έτσι ώστε να μπορείς να το ρυθμίζεις και όπως εσύ θέλεις και να αυξομειώνεις ακόμη περισσότερο τις οριακές του θέσεις (μέσα στα όρια αντοχής και προδιαγραφών των εξαρτημάτων της αναρτήσεως φυσικά)

Το μόνο πρόβλημα με το σύστημα επιλογής τρόπου κίνησης ανάλογα με το είδος επιφανείας πρόσφυσης έχει να κάνει με τον ίδιο τον οδηγό και τον χρόνο που εκείνος θα αφιερώσει στο να διαβάσει το εγχειρίδιο χειρισμού, να το κατανοήσει και να θυμηθεί όταν πρέπει το ποιά θέση θα πρέπει να επιλέξει ανάλογα με τις επικρατούσες συνθήκες.
Το σύστημα λειτουργεί ΑΨΟΓΑ και αν ξέρεις να το χρησιμοποιήσεις όπως πρέπει βοηθά στο να γίνει το αυτοκίνητο ικανότερο ακόμη και από ένα Defender με χωμάτινα λάστιχα. (δύσκολο να το πιστέψεις εκτός και αν το δεις)

Τα διαφορικά του έχουν περάσει από των παθών τους τον τάραχο και δεν έχουν βγάλει συγκεκριμένα προβλήματα.
Αν ο φίλος σου βρεί αυτοκίνητο με το πίσω εργοστασιακά τοποθετημένο μπλοκέ και την οθόνη πληροφορίων εκτός δρόμου συνθηκών (λειτουργεί και αλλιώς) να το προτιμήσει καθώς αυτά τα συστήματα ΑΞΙΖΟΥΝ τα λεφτά τους και δυστυχώς δεν μπορούν να τοποθετηθούν εκ των υστέρων.

Για ότι άλλο θέλετε ρώτα και σίγουρα θα ακούσεις και από άλλους σύντομα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 08 Μάιος 2008, 18:34

vayero4_4 έγραψε: Κανεις αλλος δεν υπαρχει? Ειναι ακριβο μεν, αλλα θα περιμενα να υπαρχουν αρκετοι ιδιοκτητες, ενεκα ονοματος τουλαχιστον...Τελος παντων, απο τα ηλεκτρονικα του πως παει? Αυτο το συστημα επιλογης εδαφους ειναι αξιοπιστο? Τα υπολοιπα μηχανικα μερη οπως αεραναρτησεις, διαφορικα κλπ?


Εδώ και 16 μήνες δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα απολύτως πρόβλημα!! :razz: Επίπλέον, οι ακόμη 4-5 ιδοκτήτες που γνωρίζω είναι απολύτως ευχαριστημένοι (κάποιοι από αυτούς έχουν αισίως ήδη 50+ χιλ. χλμ...)

Για ότι επιπλέον, στείλε μου ΠΜ και μπορούμε να μιλήσουμε και τηλεφωνικώς

Φιλικά
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Μάιος 2008, 08:03

Χάρη καλημέρα,

βρε μπας και το έφτιαξαν Κορεάτες το δικό σου (χχιχιχιχιχιχιχιχιχι)

Πόσα χιλιόμετρα έχεις τώρα???

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 09 Μάιος 2008, 08:19

pantg έγραψε:Χάρη καλημέρα,

βρε μπας και το έφτιαξαν Κορεάτες το δικό σου (χχιχιχιχιχιχιχιχιχι)

Πόσα χιλιόμετρα έχεις τώρα???

Χαιρετώ


Ινδοι.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Discojac3 » 09 Μάιος 2008, 11:11

vayero καλημερα..

Το εχω 31 μηνες τωρα, και εχω κανει 58000 χλμ, και παρα πολλα
offroad απο αυτα (του εχω ''πιει το αιμα'' :evil: ). so far..so very..good,
χωρις κανενα σοβαρο προβλημα μεχρι τωρα (εαν εξαιρεσεις το λαμπακι του αεροσακου που αποφασισε ενα πρωι οτι το αυτοκινιτο ειχε τρακαρει,
και δεν εσβηνε με τιποτα, ...και οτι η 5η πορτα αποφασισε στο ταξιδι στους
δολομιτες στην β.Ιταλια πρωτοχρονιατικα και φορτωμενος σαν αστακος , 10ημερες διακοπες, οτι θα ξανα ανοιγε μονο στην Ελλαδα, και μονο απο το χερακι του Gabletsa's service. )
Του εχω κανει ισως τις περισσοτερες αναβαθμησεις που αφορουν τα
disco 3, και που θεωρησα οτι οντως θα βελτιωναν ενα ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ αυτοκινητο.

Last but not least....εαν (που δεν..) το πουλαγα...ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΕΠΕΡΝΑ, χωρις δευτερη σκεψη.

χαιρετω
Ιακωβος
Άβαταρ μέλους
Discojac3
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 12:32
Τοποθεσία: Argyroupoli, Athina

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Μάιος 2008, 12:55

vagelis έγραψε:
pantg έγραψε:Χάρη καλημέρα,

βρε μπας και το έφτιαξαν Κορεάτες το δικό σου (χχιχιχιχιχιχιχιχιχι)

Πόσα χιλιόμετρα έχεις τώρα???

Χαιρετώ


Ινδοι.



Κοτζάμ πρόεδρος του TATA CLUB τί άλλο θα μας έλεγες? Ε?????

Ινδικέ δάκτυλε !!!!!

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 09 Μάιος 2008, 13:38

pantg έγραψε:Χάρη καλημέρα,

βρε μπας και το έφτιαξαν Κορεάτες το δικό σου (χχιχιχιχιχιχιχιχιχι)
Πόσα χιλιόμετρα έχεις τώρα???
Χαιρετώ


Παντελή,
στα 14Κ+ χλμ βρίσκομαι, με χρήση μόνο όταν και εκεί που "χρειάζεται" 8)

Λες να αρχίζω να "το σκέφτομαι"... :?:

Και ο Ιάκωβος με τα 58+ πάλι το ίδιο θα έπερνε :P :P
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ DISCO 3

Δημοσίευσηαπό iatros » 10 Μάιος 2008, 15:55

Αγαπητέ φίλε vayero4-4 καλησπέρα.
Από τον Ιανουάριο του 2006 μπήκα και εγώ στην οικογένεια LAND ROVER με το DISCO 3, 2,7-AUT, TDV6, επταθέσιο.
Μέχρι σήμερα και στο πρώτο τρίμηνο μάλιστα το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν η βαλβίδα του κομπρεσέρ της αερανάρτησης την οποία άλλαξα με νέα νέας κατασκευής όπως μού είπαν και ότι τοποθετείται στα αυτοκίνητα παραγωγής από τον Μάϊο του 2006 και μετά.
Από αναβαθμήσεις είμαι περίπου στα χνάρια του Ιάκωβου (θέλω 4 ζαντολάστιχα επιπλέον και κάποια άλλα που στο μέλλον θα γίνουν).
Από χιλιόμετρα έχω 58+χιλ. και τα μισά σχεδόν ξεσκισμένα σε όλων των ειδών τα εδάφη, με αρκετά προκλητική οδήγηση λόγω αμφιβολιών διαφόρων ανθρώωνικανότητες του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Δυστυχώς για μένα δεν είχα βάλει στοίχημα με τους "αμφισβητίες" , όχι οτι θα γινόμουν πλούσιος αλλά όταν χάνεις και χάνεις και χρήματα τότε είναι διπλό το κακό.
Εάν άλλαζα αυτοκίνητο πάλι το ίδιο θα έπαιρνα.
Ίσως το καλλίτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του.
Πρόσεξε να είναι το αυτοκίνητο κατασκευής από το 2ο εξάμηνο του 2006 και μετά. Έχω παρατηρήσει ότι αυτά που πουλάνε στην Γερμανία πολύ λίγα έχουν πατήσει χώμα. Κοίτα από κάτω το σασί για γδαρσίματα, επίσης στα πλαϊνα και στην μέση του μπροστινού προφυλακτήρα και στον πίσω προφυλακτήρα, είναι τα σημεία του ¨γδέρνονται¨ σε off road οδήγηση. Κατά προτίμηση να έχει 17άρες ζάντες (αν δεν έχει, στην Γερμανία θα βρείς πολύ φθηνές μεταχειρισμένες φυσικά αλουμινίου από BMW X5 και είναι οι μόνες που κάνουν).
Επίσης ρώτα για τις διατυπώσεις όσο αφορά το θέμα του Φ.Π.Α για να μήν τον πληρώσεις δύο φορές.
Κάπου είδα σε μία αγγελία ένα ασημί μεταχειρισμένο που πωλείται εδώ στην Ελλάδα στις 45.000€ περίπου.
Εύχομαι με το καλό να μπείς και εσύ στην οικογένεια LAND ROVER.
Θα μπορούσα να γράφω μέχρι αύριο γι΄αυτό το αυτοκίνητο.


ΦΙΛΙΚΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ DISCO 3

Δημοσίευσηαπό violin » 10 Μάιος 2008, 16:15

υπαρχει ενα στην LAND ROVER θεσσαλονικης με 39.000ευρω.
http://www.autotriti.gr/auto/_mtx/searc ... o=&xlm_to=
Άβαταρ μέλους
violin
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 21 Μαρ 2008, 19:32

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 12 Μάιος 2008, 10:45

Σας ευχαριστω ολους σας για τον κοπο και τον χρονο που μου διαθεσατε. Θα μεταβιβασω τα σχολια αρμοδιως.

@iatros: οπως ειπα πιο πανω, για το disco ενδιαφερεται ενας φιλος μου και οχι εγω. Εγω θα αργησω μαλλον να μπω στην οικογενεια σας (μπορει και ποτέ δλδ) γιατι ειμαι γενικοτερα υπερ των ανατολικων αυτοκινητων και το defender που γουσταρω δεν το θελει ουτε η κυρα μου αλλα ουτε και η μεση μου :P :P

Ευχαριστω και παλι για τη βοηθεια σας και καλα χιλιομετρα σε ολους.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Μάιος 2008, 07:22

vayero4_4 έγραψε:....... Εγω θα αργησω μαλλον να μπω στην οικογενεια σας (μπορει και ποτέ δλδ) γιατι ειμαι γενικοτερα υπερ των ανατολικων αυτοκινητων και το defender που γουσταρω δεν το θελει ουτε η κυρα μου αλλα ουτε και η μεση μου :P :P

Ευχαριστω και παλι για τη βοηθεια σας και καλα χιλιομετρα σε ολους.



Φίλε vayero4_4 καλημέρα,

περίμενε να γεράσεις λίγο και να πιάσεις πέτρες στα νεφρά και σου λέω εγώ τί καλό που είναι το Land Rover.

Η ιδανική θεραπεία για να πέσουν οι πέτρες είναι μία βόλτα με LR με σούστες (ιδίως σκουριασμένες).

Από την άλλη πλευράς τα τωρινά (ιδίως το LR3, RRS, RRFF) είναι πλέον μαγικά χαλιά άρα η μέση σου θα είναι σαφώς καλύτερα από ότι με τα απω ανατολίτικα και τα ελατήριά τους.
Αυτό που είναι εκπληκτικό είναι πώς κατόρθωσαν οι μάγοι της LR (φαντάζομαι γέρο δρυϊδη στο Jungle track στο Eastnor να μαγειροτσουκαλεύει μαγικά μαντζούνια στην χύτρα του....) να κάνουν ακόμη και το Defender να έχει γλυκιά ανάρτηση στο χώμα και σωστή στο δρόμο.
Πάρε την κυρά και κάντε ένα test drive στο νέο Defender...... Κάθε γυναίκα και σύζυγος κρύβει μέσα της ένα κοριτσάκι που του αρέσει το Defender. (ένας πολύ βασικός λόγος γιατί το αυτοκίνητο αυτό υπάρχει εδώ και 25 χρόνια ίδιο και απαράλλακτο εξωτερικά)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 15 Μάιος 2008, 07:31

(ένας πολύ βασικός λόγος γιατί το αυτοκίνητο αυτό υπάρχει εδώ και 25 χρόνια ίδιο και απαράλλακτο εξωτερικά)


Αααααα, για αυτό η γυναίκα μου όταν περνάμε ένα δύσκολο κομάτι, κατεβαίνει και περνάω μόνος μου. Γιατί της αρέσει να το βλέπει από μακριά.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες