Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ηλιέλαια και ορυκτέλαια.

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 16 Μάιος 2008, 07:34

Εγώ έχω αρχίσει και γρασσάρω με soft. Μετά ότι περισεύει από τους σταυρούς, το αλείβω στο ψωμί.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό firelord » 16 Μάιος 2008, 11:07

αντε και καννιβαλοι
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Μάιος 2008, 14:40

Φίλε saulos γειά,

σοβαρά τώρα η γεύση στις ταβέρνες είναι συνήθως πιό έντονη γιατί δουλεύει πολύ αλάτι στο μαγείρεμα.

Ιδίως στο ψήσιμο στην σχάρα και στο τηγάνισμα το καλό αλάτισμα πριν το μαγείρεμα του φαγητού βοηθά στο να γίνεται η γεύση εντονότερη και κυρίως στο να ζητάει ο κόσμος περισσότερες μπύρες, κρασιά, αναψυκτικά και νερό (φυσικά δεν σου φέρνουν καράφα με τρεχούμενο αλλά μπουκαλάκια.....)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 16 Μάιος 2008, 16:06

pantg έγραψε:Φίλε saulos γειά,

σοβαρά τώρα η γεύση στις ταβέρνες είναι συνήθως πιό έντονη γιατί δουλεύει πολύ αλάτι στο μαγείρεμα.

Ιδίως στο ψήσιμο στην σχάρα και στο τηγάνισμα το καλό αλάτισμα πριν το μαγείρεμα του φαγητού βοηθά στο να γίνεται η γεύση εντονότερη και κυρίως στο να ζητάει ο κόσμος περισσότερες μπύρες, κρασιά, αναψυκτικά και νερό (φυσικά δεν σου φέρνουν καράφα με τρεχούμενο αλλά μπουκαλάκια.....)

Χαιρετώ


Τελικά, αν γίνει μια στατιστική στο "που" καταλήγουν τα θέματα που ξεκινάμε να "αναπτύσουμε" εδω......θα δούμε ότι τουλάχιστον τα μισά φτάνουν σε...κοψίδια και τα συναφή!!!! :razz:
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό vagelis » 16 Μάιος 2008, 16:38

ollram έγραψε:
pantg έγραψε:Φίλε saulos γειά,

σοβαρά τώρα η γεύση στις ταβέρνες είναι συνήθως πιό έντονη γιατί δουλεύει πολύ αλάτι στο μαγείρεμα.

Ιδίως στο ψήσιμο στην σχάρα και στο τηγάνισμα το καλό αλάτισμα πριν το μαγείρεμα του φαγητού βοηθά στο να γίνεται η γεύση εντονότερη και κυρίως στο να ζητάει ο κόσμος περισσότερες μπύρες, κρασιά, αναψυκτικά και νερό (φυσικά δεν σου φέρνουν καράφα με τρεχούμενο αλλά μπουκαλάκια.....)

Χαιρετώ


Τελικά, αν γίνει μια στατιστική στο "που" καταλήγουν τα θέματα που ξεκινάμε να "αναπτύσουμε" εδω......θα δούμε ότι τουλάχιστον τα μισά φτάνουν σε...κοψίδια και τα συναφή!!!! :razz:


Αυτο σημαινει οτι καποιοι ειναι κοιλιοδουλοι,ονοματα δεν λεμε,ξερουν αυτοι.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Μάιος 2008, 09:13

Bαγγέλη μου αυτό είναι τίτλος τιμής για έναν προγάστορα !!!!!

Σκέψου όμως ότι πραγματικά μία καλή εκδρομή προϋποθέτει για την απόλυτη επιτυχία της και τρία ακόμη πράγματα.

Καλό φαϊ, καλή παρέα (δηλαδή και "τρελλίτσες") και φυσικά και ένα καλό -έσιμο σε τοποθεσία με όμορφη θέα (και να μην ακούσω περίεργα σχόλια καθώς όλα τα παράγωγα αυτά είναι βιοδιαλυτά και κυρίως ΠΑΝΤΟΤΕ γίνονται σε λάκκο που σκεπάζεται μετά με χώμα ή πέτρες (για αυτόν τον ΒΑΣΙΚΟ λόγο βρίσκεται στο αυτοκίνητο κάθε καλού τετρακίνητου και ένα φτυάρι. Μερικοί μάλιστα κουβαλούν και κασμά (δείτε τα αυτοκίνητα του Trophy. Γιατί νομίζατε ότι έχουν φτυάρι ΚΑΙ κασμά????? Για να φτιάχνουν αναχώματα και γέφυρες? <χιχιχιχιχιχιχι>)
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 17 Μάιος 2008, 09:24

Εξ ου και το...πατόφτυαρο!

:twisted: :twisted: :twisted: :shock:
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Μάιος 2008, 09:41

ΑΚΡΙΒΩΣ !!!!!!

(καλημέρες στην όμορφη Θεσσαλονίκη)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό TheoDisco » 29 Μάιος 2008, 18:17

Το υπουργειο μεταφορων καλει τους
καταναλωτες που αναλωσαν ηλιελαιο
νοθευμενο με

ορυκτελαιο τυπου ε58-β να περασουν απο κτεο
μεχρι 30-6-2008

παρατασεις δεν θα δοθουν
οι παραβατες θα υποστουν τισ κυρωσεις του
νομου.

:mrgreen:
Άβαταρ μέλους
TheoDisco
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 13 Απρ 2008, 23:53
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό meco » 07 Ιουν 2008, 21:01

pantg έγραψε:
meco έγραψε:Στο Fifth Gear ο ένας παρουσιαστής έχει μία W123 Mercedes την οποία εδώ και πολύ καιρό την τροφοδοτεί με τηγανόλαδο. Mια χαρά λειτουργεί το αυτοκίνητο, απλά έχει μειωμένες επιδόσεις.


Φίλε meco αν θυμάμαι καλά είναι μία κόκκινη?

Αυτή στο τέλος την χρησιμοποίησε και για να κάνει ρεκόρ ταχύτητας με αυτοκίνητο παραγωγής που κινείται αποκλειστικά και μόνο με SVO????

Οι μειωμένες αποδόσεις πάντως μου ακούγονται περίεργο σαν σχόλιο καθώς το SVO δίνει καλύτερη απόδοση από το Diesel (έχει περιέργως καλύτερο βαθμό θερμοδυναμικής απόδοσης και για το λόγο αυτό και ο ίδιος ο Diesel είχε χρησιμοποιήσει φυτικό λάδι (από φυστίκια) για να λειτουργήσει τον πρώτο τέτοιο κινητήρα

Συγγνώμη για την καθυστέρηση. :oops:

Κόκκινο, μπορντώ κάτι τέτοιο πάντως.
Δεν ξέρω τι παίζει με τους βαθμούς θερμοδυναμικής απόδοσης, αλλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν πήγαινε τόσο καλά με το τηγανόλαδο. 8)
Όχι ότι σερνόταν κιόλας, απλά ήταν πιο αργό.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Ιουν 2008, 07:54

meco έγραψε:Κόκκινο, μπορντώ κάτι τέτοιο πάντως.
Δεν ξέρω τι παίζει με τους βαθμούς θερμοδυναμικής απόδοσης, αλλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν πήγαινε τόσο καλά με το τηγανόλαδο. 8)
Όχι ότι σερνόταν κιόλας, απλά ήταν πιο αργό.


Φίλε meco καλημέρα,

ένα πράγμα που παίζει ιδιαίτερο ρόλο στην χρήση SVO ή "τηγανόλαδων" από πετρελαιοκινητήρα είναι και η θερμοκρασία περιβάλλοντος.
Οταν κάνει κρύο τα φυτικά έλαια (όπως και το πετρέλαιο) έχουν την τάση να γίνονται πιό πυκνόρευστα. Ετσι λοιπόν με το καύσιμο πιό πυκνό μειώνεται και η ευκολία κυκλοφορίας του και παιδεύεται και η αντλία.

Για το λόγο αυτό και στις πιό βόρειες από εμάς χώρες, αλλά και στα Βόρεια της Ελλάδος ιδίως το χειμώνα, όσοι χρησιμοποιούν φυτικά έλαια ή βιοντήζελ βάζουν μηχανισμούς θέρμανσης του καυσίμου είτε σε σειρά με τις σωληνώσεις είτε γύρω από φίλτρο καυσίμου (μάλιστα πολλές εταιρείες έχουν τέτοιους μηχανισμούς θέρμανσης του καυσίμου ακόμη και για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, ιδίως αυτά που κινούνται σε συνθήκες αυξημένου ψύχους)

Πάντως εδώ στο Ελλαδιστάν τους τρεις περσινούς καλοκαιρινούς μήνες που χρησιμοποιούσα 100% SVO (σπορέλαιο, σογιέλαιο, βαμβακέλαιο και μερικές φορές αραβοσιτέλαιο) το αυτοκίνητο πήγαινε αισθητά καλύτερα και ήταν και σαφώς πιό ήσυχο από πλευράς κροταλίσματος.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό meco » 09 Ιουν 2008, 10:38

pantg έγραψε:
meco έγραψε:Κόκκινο, μπορντώ κάτι τέτοιο πάντως.
Δεν ξέρω τι παίζει με τους βαθμούς θερμοδυναμικής απόδοσης, αλλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν πήγαινε τόσο καλά με το τηγανόλαδο. 8)
Όχι ότι σερνόταν κιόλας, απλά ήταν πιο αργό.


Φίλε meco καλημέρα,

ένα πράγμα που παίζει ιδιαίτερο ρόλο στην χρήση SVO ή "τηγανόλαδων" από πετρελαιοκινητήρα είναι και η θερμοκρασία περιβάλλοντος.
Οταν κάνει κρύο τα φυτικά έλαια (όπως και το πετρέλαιο) έχουν την τάση να γίνονται πιό πυκνόρευστα. Ετσι λοιπόν με το καύσιμο πιό πυκνό μειώνεται και η ευκολία κυκλοφορίας του και παιδεύεται και η αντλία.

Για το λόγο αυτό και στις πιό βόρειες από εμάς χώρες, αλλά και στα Βόρεια της Ελλάδος ιδίως το χειμώνα, όσοι χρησιμοποιούν φυτικά έλαια ή βιοντήζελ βάζουν μηχανισμούς θέρμανσης του καυσίμου είτε σε σειρά με τις σωληνώσεις είτε γύρω από φίλτρο καυσίμου (μάλιστα πολλές εταιρείες έχουν τέτοιους μηχανισμούς θέρμανσης του καυσίμου ακόμη και για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, ιδίως αυτά που κινούνται σε συνθήκες αυξημένου ψύχους)

Πάντως εδώ στο Ελλαδιστάν τους τρεις περσινούς καλοκαιρινούς μήνες που χρησιμοποιούσα 100% SVO (σπορέλαιο, σογιέλαιο, βαμβακέλαιο και μερικές φορές αραβοσιτέλαιο) το αυτοκίνητο πήγαινε αισθητά καλύτερα και ήταν και σαφώς πιό ήσυχο από πλευράς κροταλίσματος.

Χαιρετώ

Σωστά και γνωστά τα παραπάνω με τη θερμοκρασία.

Αν εσύ παρατήρησες ότι το αυτοκίνητό σου πήγαινει καλύτερα με τα έλαια τότε μια χαρά. Εγώ δεν έχω προσωπική εμπειρία οπότε και παρέθεσα τις διαπιστώσεις του fifth gear.

Μιλάμε πάντα για τηγανέλαιο έτσι?
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες