|
|
|
pantg έγραψε:Φίλε saulos γειά,
σοβαρά τώρα η γεύση στις ταβέρνες είναι συνήθως πιό έντονη γιατί δουλεύει πολύ αλάτι στο μαγείρεμα.
Ιδίως στο ψήσιμο στην σχάρα και στο τηγάνισμα το καλό αλάτισμα πριν το μαγείρεμα του φαγητού βοηθά στο να γίνεται η γεύση εντονότερη και κυρίως στο να ζητάει ο κόσμος περισσότερες μπύρες, κρασιά, αναψυκτικά και νερό (φυσικά δεν σου φέρνουν καράφα με τρεχούμενο αλλά μπουκαλάκια.....)
Χαιρετώ
ollram έγραψε:pantg έγραψε:Φίλε saulos γειά,
σοβαρά τώρα η γεύση στις ταβέρνες είναι συνήθως πιό έντονη γιατί δουλεύει πολύ αλάτι στο μαγείρεμα.
Ιδίως στο ψήσιμο στην σχάρα και στο τηγάνισμα το καλό αλάτισμα πριν το μαγείρεμα του φαγητού βοηθά στο να γίνεται η γεύση εντονότερη και κυρίως στο να ζητάει ο κόσμος περισσότερες μπύρες, κρασιά, αναψυκτικά και νερό (φυσικά δεν σου φέρνουν καράφα με τρεχούμενο αλλά μπουκαλάκια.....)
Χαιρετώ
Τελικά, αν γίνει μια στατιστική στο "που" καταλήγουν τα θέματα που ξεκινάμε να "αναπτύσουμε" εδω......θα δούμε ότι τουλάχιστον τα μισά φτάνουν σε...κοψίδια και τα συναφή!!!!
pantg έγραψε:meco έγραψε:Στο Fifth Gear ο ένας παρουσιαστής έχει μία W123 Mercedes την οποία εδώ και πολύ καιρό την τροφοδοτεί με τηγανόλαδο. Mια χαρά λειτουργεί το αυτοκίνητο, απλά έχει μειωμένες επιδόσεις.
Φίλε meco αν θυμάμαι καλά είναι μία κόκκινη?
Αυτή στο τέλος την χρησιμοποίησε και για να κάνει ρεκόρ ταχύτητας με αυτοκίνητο παραγωγής που κινείται αποκλειστικά και μόνο με SVO????
Οι μειωμένες αποδόσεις πάντως μου ακούγονται περίεργο σαν σχόλιο καθώς το SVO δίνει καλύτερη απόδοση από το Diesel (έχει περιέργως καλύτερο βαθμό θερμοδυναμικής απόδοσης και για το λόγο αυτό και ο ίδιος ο Diesel είχε χρησιμοποιήσει φυτικό λάδι (από φυστίκια) για να λειτουργήσει τον πρώτο τέτοιο κινητήρα
meco έγραψε:Κόκκινο, μπορντώ κάτι τέτοιο πάντως.
Δεν ξέρω τι παίζει με τους βαθμούς θερμοδυναμικής απόδοσης, αλλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν πήγαινε τόσο καλά με το τηγανόλαδο.
Όχι ότι σερνόταν κιόλας, απλά ήταν πιο αργό.
pantg έγραψε:meco έγραψε:Κόκκινο, μπορντώ κάτι τέτοιο πάντως.
Δεν ξέρω τι παίζει με τους βαθμούς θερμοδυναμικής απόδοσης, αλλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν πήγαινε τόσο καλά με το τηγανόλαδο.
Όχι ότι σερνόταν κιόλας, απλά ήταν πιο αργό.
Φίλε meco καλημέρα,
ένα πράγμα που παίζει ιδιαίτερο ρόλο στην χρήση SVO ή "τηγανόλαδων" από πετρελαιοκινητήρα είναι και η θερμοκρασία περιβάλλοντος.
Οταν κάνει κρύο τα φυτικά έλαια (όπως και το πετρέλαιο) έχουν την τάση να γίνονται πιό πυκνόρευστα. Ετσι λοιπόν με το καύσιμο πιό πυκνό μειώνεται και η ευκολία κυκλοφορίας του και παιδεύεται και η αντλία.
Για το λόγο αυτό και στις πιό βόρειες από εμάς χώρες, αλλά και στα Βόρεια της Ελλάδος ιδίως το χειμώνα, όσοι χρησιμοποιούν φυτικά έλαια ή βιοντήζελ βάζουν μηχανισμούς θέρμανσης του καυσίμου είτε σε σειρά με τις σωληνώσεις είτε γύρω από φίλτρο καυσίμου (μάλιστα πολλές εταιρείες έχουν τέτοιους μηχανισμούς θέρμανσης του καυσίμου ακόμη και για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, ιδίως αυτά που κινούνται σε συνθήκες αυξημένου ψύχους)
Πάντως εδώ στο Ελλαδιστάν τους τρεις περσινούς καλοκαιρινούς μήνες που χρησιμοποιούσα 100% SVO (σπορέλαιο, σογιέλαιο, βαμβακέλαιο και μερικές φορές αραβοσιτέλαιο) το αυτοκίνητο πήγαινε αισθητά καλύτερα και ήταν και σαφώς πιό ήσυχο από πλευράς κροταλίσματος.
Χαιρετώ
Επιστροφή στο Land Rover About
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες