από pantg » 15 Μάιος 2008, 13:51
Τάσο γειά σου,
πολύ ωραία η φωτογραφία σου στο LROI. Το Camel Trophy D110 που έχεις δίπλα σου ανήκει στον φίλο Αγγελο και είχε ταξιδέψει μαζί με την μία δική μου καμήλα (τον Μπέμπη) στο event του 1993. Η τύχη τα έφερε και τα δύο πάλι μαζί εδώ στην Ελλάδα το ένα το 1995 και του Αγγελου αν θυμάμαι καλά πριν από περίπου 8 χρόνια όταν ο τότε ιδιοκτήτης του εγκαταστάθηκε για κάμποσο καιρό στην Μάνη.
Από εκείνον το αγόρασε ο Αγγελος ο οποίος το έχει στην κυριολεξία σαν παιδί του και όχι σαν κατοικίδιο (γιατί οι καμήλες δεν είναι αυτοκίνητα αλλά κατοικίδια ή και παιδιά μας για όσους τις έχουμε)
Απαίσιε δικηγόρε (firelord) ακόμη και αν με θάψεις καμήλα δική μου δεν παίρνεις (χιχιχιχιχιχιχιχι)
----------------------
Στο ουσιαστικό τώρα.
Η μετατροπή από βενζίνη σε πετρέλαιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Οχι φυσικά ότι δεν μπορεί να την κάνει ο συνάδελφος που σε ρώτησε. Απλώς θα είναι παράνομος. Ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος θα είναι άλλωστε.
Για να το κάνει, ανάλογα με το μοτέρ που θα επιλέξει θα πρέπει να αλλάξει βάσεις κινητήρα στο σασσί και κιβώτιο ταχυτήτων. Το κεντρικό διαφορικό και οι σχέσεις των τελικών διαφορικών (στους άξονες) είναι τα ίδια ανάμεσα στα V8, Τdi και ΤD5.
Aν επιλέξει κάποιον πετρελαιοκινήτητα η καλύτερη επιλογή για απλότητα είναι ο 200Tdi. Η καλύτερη επιλογή όμως για καλύτερες επιδόσεις, διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, απροβλημάτιστη λειτουργία κλπ είναι ο Βραζιλιάνικος 2.8 Powerstroke.
Η μετατροπή ΔΕΝ είναι δύσκολη να γίνει. Απλώς να αποφασίσει ότι θα είναι στην ουσία παράνομος.
Οσον αφορά τα κέρδη θα σου έλεγα ότι ΔΕΝ τον συμφέρει να το κάνει.
Το υψηλό κόστος της μετατροπής θα απαιτήσει πολλά χιλιόμετρα για να πει κανείς ότι υπάρχει απόσβεσή του.
Από πλευράς αξιοπιστίας, αν έχει το 3.5 με καρμπυρατέρ δεν θα έχει κάτι να ζηλέψει από τον Tdi. H μόνη ουσιαστική διαφορά θα υπάρχει αν επιλέξει το 2.8 Powerstroke ο οποίος θα είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ και με εγγύηση και έχει αποδειχθεί στην κυριολεξία ΑΛΕΞΙΣΦΑΙΡΟΣ. Καμμία σχέση με τα προβλήματα ιμάντα εκκεντροφόρου, υπερθερμάνσεως, κυλινδροκεφαλής και φλάντζας της που κατατρέχουν τους 300 Tdi.
O ΤD5 δεν είναι κακός σαν κινητήρας αλλά αν τον βρεί θα είναι μεταχειρισμένος. Να προσέξει, αν πάρει κάποιον τέτοιο, να του δώσουν μαζί την πλεξούδα, χωρίς κοψίματα, τον εγκέφαλο του συγκεκριμένου κινητήρα και το πεντάλ του γκαζιού. Επίσης να ζητήσει και το τεπόζιτο καυσίμων και να είναι από 110. Το καινούργιο τεπόζιτο κοστίζει ένα πόδι, ένα χέρι και διάφορα άλλα μέλη σώματος και ΔΕΝ υπάρχει σε aftermarket. Και ΔΕΝ ταιριάζει το τεπόζιτο από τα αυτοκίνητα με βενζινοκινητήρες ή παλαιότερα μοτέρ. Φυσικά μπορούν να γίνουν πατέντες αλλά με τα τεπόζιτα καυσίμων καλό είναι να μην παίζουμε γιατί κάνουν μπουμ ή τσάφ και έχουμε τελετουργικές πυρές.......
-----------------
Με τα μπλοκέ σου και τους ενισχυμένους μπιλιοφόρους της ΚΑΜ ευχαριστημένος?????
Οταν βρείς τον χρόνο στείλε μου τις εντυπώσεις και τα σχόλιά σου καθώς έχει περάσει πλέον ένας χρόνος που τα έβαλες και πάντα ενημερώνω το εργοστάσιο για τα σχόλια των ανθρώπων που τα έχουν βάλει (είναι άλλωστε και υποχρέωσή μου ως αποκλειστικός τους αντιπρόσωπος)
Χαιρετώ