Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μεταμόσχευση σε Land Rover 110

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Μεταμόσχευση σε Land Rover 110

Δημοσίευσηαπό atsournos » 15 Μάιος 2008, 12:43

Γειά σας φίλοι,

Μεταφέρω απορία ενός ιδιοκτήτη Land Rover 110 μοντ. 91, τον οποίο πέτυχα σε κάτι βουνά και πιάσαμε κουβέντα.

Αυτός λοιπόν θέλει να αλλάξει κινητήρα στο αμάξι του και με ρώτησε αν μπορεί να βάλει σαν το δικό μου (Td5). Επειδή όμως δεν ήξερα να του απαντήσω , ρωτάω εσάς τους πιο ειδικούς.

Υ.Σ.: Το Land Rover του δεν το είδα από κοντά για να σας πω αν φόραγε τον V8 ή τους παλιότερους κινητήρες που φοράγανε τα Series III.


Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
atsournos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 17 Φεβ 2008, 02:40
Τοποθεσία: Ioannina

Μεταμόσχευση σε Land Rover 110

Δημοσίευσηαπό vagelis » 15 Μάιος 2008, 13:03

Με τιποτα απαγορετεται η αλαγη απο βενζινα σε πετρελαιο,εκτος αυτου ακομα και αν το κανει παρανομα θα πρεπει να αλαξει και σαζμαν η διαφορικαγιατι ειναι διαφορετικες οι σχεσεις.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Μάιος 2008, 13:51

Τάσο γειά σου,

πολύ ωραία η φωτογραφία σου στο LROI. Το Camel Trophy D110 που έχεις δίπλα σου ανήκει στον φίλο Αγγελο και είχε ταξιδέψει μαζί με την μία δική μου καμήλα (τον Μπέμπη) στο event του 1993. Η τύχη τα έφερε και τα δύο πάλι μαζί εδώ στην Ελλάδα το ένα το 1995 και του Αγγελου αν θυμάμαι καλά πριν από περίπου 8 χρόνια όταν ο τότε ιδιοκτήτης του εγκαταστάθηκε για κάμποσο καιρό στην Μάνη.
Από εκείνον το αγόρασε ο Αγγελος ο οποίος το έχει στην κυριολεξία σαν παιδί του και όχι σαν κατοικίδιο (γιατί οι καμήλες δεν είναι αυτοκίνητα αλλά κατοικίδια ή και παιδιά μας για όσους τις έχουμε)

Απαίσιε δικηγόρε (firelord) ακόμη και αν με θάψεις καμήλα δική μου δεν παίρνεις (χιχιχιχιχιχιχιχι)

----------------------

Στο ουσιαστικό τώρα.

Η μετατροπή από βενζίνη σε πετρέλαιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Οχι φυσικά ότι δεν μπορεί να την κάνει ο συνάδελφος που σε ρώτησε. Απλώς θα είναι παράνομος. Ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος θα είναι άλλωστε.

Για να το κάνει, ανάλογα με το μοτέρ που θα επιλέξει θα πρέπει να αλλάξει βάσεις κινητήρα στο σασσί και κιβώτιο ταχυτήτων. Το κεντρικό διαφορικό και οι σχέσεις των τελικών διαφορικών (στους άξονες) είναι τα ίδια ανάμεσα στα V8, Τdi και ΤD5.

Aν επιλέξει κάποιον πετρελαιοκινήτητα η καλύτερη επιλογή για απλότητα είναι ο 200Tdi. Η καλύτερη επιλογή όμως για καλύτερες επιδόσεις, διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, απροβλημάτιστη λειτουργία κλπ είναι ο Βραζιλιάνικος 2.8 Powerstroke.

Η μετατροπή ΔΕΝ είναι δύσκολη να γίνει. Απλώς να αποφασίσει ότι θα είναι στην ουσία παράνομος.

Οσον αφορά τα κέρδη θα σου έλεγα ότι ΔΕΝ τον συμφέρει να το κάνει.

Το υψηλό κόστος της μετατροπής θα απαιτήσει πολλά χιλιόμετρα για να πει κανείς ότι υπάρχει απόσβεσή του.
Από πλευράς αξιοπιστίας, αν έχει το 3.5 με καρμπυρατέρ δεν θα έχει κάτι να ζηλέψει από τον Tdi. H μόνη ουσιαστική διαφορά θα υπάρχει αν επιλέξει το 2.8 Powerstroke ο οποίος θα είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ και με εγγύηση και έχει αποδειχθεί στην κυριολεξία ΑΛΕΞΙΣΦΑΙΡΟΣ. Καμμία σχέση με τα προβλήματα ιμάντα εκκεντροφόρου, υπερθερμάνσεως, κυλινδροκεφαλής και φλάντζας της που κατατρέχουν τους 300 Tdi.
O ΤD5 δεν είναι κακός σαν κινητήρας αλλά αν τον βρεί θα είναι μεταχειρισμένος. Να προσέξει, αν πάρει κάποιον τέτοιο, να του δώσουν μαζί την πλεξούδα, χωρίς κοψίματα, τον εγκέφαλο του συγκεκριμένου κινητήρα και το πεντάλ του γκαζιού. Επίσης να ζητήσει και το τεπόζιτο καυσίμων και να είναι από 110. Το καινούργιο τεπόζιτο κοστίζει ένα πόδι, ένα χέρι και διάφορα άλλα μέλη σώματος και ΔΕΝ υπάρχει σε aftermarket. Και ΔΕΝ ταιριάζει το τεπόζιτο από τα αυτοκίνητα με βενζινοκινητήρες ή παλαιότερα μοτέρ. Φυσικά μπορούν να γίνουν πατέντες αλλά με τα τεπόζιτα καυσίμων καλό είναι να μην παίζουμε γιατί κάνουν μπουμ ή τσάφ και έχουμε τελετουργικές πυρές.......

-----------------

Με τα μπλοκέ σου και τους ενισχυμένους μπιλιοφόρους της ΚΑΜ ευχαριστημένος?????

Οταν βρείς τον χρόνο στείλε μου τις εντυπώσεις και τα σχόλιά σου καθώς έχει περάσει πλέον ένας χρόνος που τα έβαλες και πάντα ενημερώνω το εργοστάσιο για τα σχόλια των ανθρώπων που τα έχουν βάλει (είναι άλλωστε και υποχρέωσή μου ως αποκλειστικός τους αντιπρόσωπος)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό atsournos » 15 Μάιος 2008, 15:20

Παντελή σε ευχαριστώ για την κατατοπιστικότατη απάντηση σου!


Οσο αναφορά τα KAM λειτουργούν απροβλημάτιστα εδώ και ένα χρόνο και με έχουν βγάλει ασπροσπρόσωπο!

Το μόνο προβληματάκι είναι οτι καμιά φορά δεν "κλειδώνουν" αμέσως, ούτε με το "μπρος-πισω", αλλά άμα τυχαίνει αυτό στρίβω λίγο το τιμόνι, κάνω έναν κύκλο και μετά κανένα πρόβλημα.

Αλήθεια με τα προστατευτικά της QT για τα διαφορικά της KAM τί γίνεται;;;
Άβαταρ μέλους
atsournos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 17 Φεβ 2008, 02:40
Τοποθεσία: Ioannina

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Μάιος 2008, 17:23

Tάσο πολύ χαίρομαι που ακούω.

Η καθυστέρηση στην εμπλοκή οφείλεται στο ότι πρέπει να έρθουν πρόσωπο με πρόσωπο τα δόντια του ημιαξονίου με αυτά του κλείστρου και του φορέα του διαφορικού.
Στρίβοντας λίγο προς την μία κατεύθυνση κάνεις ακριβώς αυτό.

Τις πιό πολλές φορές, αν το έδαφος γλυστράει θα πρέπει να γίνεται η εμπλοκή πολύ πιό εύκολα. Ομως αν οι συνθήκες δεν είναι τέτοιες ώστε να υπάρχει διαφορά στην περιστροφή του ενός άκρου του διαφορικού από το άλλο τότε η λύση που δίνεις με το να στρίψεις εσύ είναι αυτό που πρέπει να γίνει.

Να σου υπενθυμίσω φυσικά ότι το μπλοκέ δεν το κλειδώνουμε ΠΟΤΕ' στον κανονικό δρόμο και ιδίως όταν το οδόστρωμα είναι στεγνό και με καλή πρόσφυση.

Από την αίσθηση του περιορισμένης ολίσθησης όλα εντάξει?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό atsournos » 15 Μάιος 2008, 17:39

Όλα εντάξει Παντελή, στρίβει πολύ άνετα το αυτοκίνητο. Μόνο που η επαναφορά του τιμονιού έχει μειωθεί αισθητά στον δρόμο(αν θυμάσαι μας είχανε φέρει και περιορισμένης μπροστά κατα λάθος).

Εκτός δρόμου περνάει πιο έυκολα από εκέι που θα δυσκολευόταν, μόνο με το κεντρικό κλειδωμένο.

Υ.Σ.: Τους ξέρω τους κανόνες Παντελή, μην ανησυχείς!!! (για το κλείδωμα στο δρόμο)

Τάσος
Άβαταρ μέλους
atsournos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 17 Φεβ 2008, 02:40
Τοποθεσία: Ioannina

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Μάιος 2008, 18:24

Τάσο δεν ανησυχώ.

Ο μόνος λόγος που το έγραψα είναι γιατί βρισκόμαστε σε ανοικτό φόρουμ και θεωρώ ότι ΠΡΕΠΕΙ να το γράφουμε πάντα ότι το 100% μπλοκέ το χρησιμοποιούμε μόνο όταν υπάρχει χαμηλό ποσοστό πρόσφυσης και αποφεύγουμε να στρίβουμε κιόλας ακόμη και όταν η πρόσφυση είναι χαμηλή.

Το 100% μας πάει ΜΟΝΟ εμπρός. (και εκεί είναι και το πρόβλημά τους κατά τον υπογράφοντα) (φυσικά και μπορούμε να στρίψουμε αλλά προσεκτικά, λίγο, μόνο όταν κάποια από τις ρόδες μπορεί να γλυστρίσει για να ισοσταθμίσει την διαφορά στην περιστροφή από τον άλλο τροχό και κυρίως μόνο όταν έχουμε ενισχυμένα ημιαξόνια και μπιλιοφόρους.
Και πάλι όμως καλό είναι να το αποφεύγουμε αν δεν μας τρώει ο ποπός μας για ζημιές και μπελάδες......

Θα περάσω τα σχόλιά σου για το περιορισμένης ολίσθησης στην ΚΑΜ για να μου πουν την άποψή τους και σε ενημερώνω.
Υπάρχει μία πιθανότητα να το έχουν ρυθμίσει σε 50% ποσοστό εμπλοκής στους δίσκους τριβής. Αν είναι έτσι τότε μπορείς ξεσφίγγοντας τις βίδες που τους κρατούν κοντά τον ένα στον άλλο να το μειώσεις και έτσι να βελτιώσεις την επαναφορά σου.
Σε θεωρητική βάση πάντως ακόμη και το περιορισμένης ολίσθησης θα έπρεπε να σου ενισχύσει την επαναφορά και να κάνει το στρίψιμο πιό δύσκολο (αν συζητάμε για υψηλά ποσοστά εμπλοκής)
Ασε να μιλήσω με τους τρελλούς (να μην πω τίποτε άλλο) εγγλέζους και σου λέω.

Από πλευράς ύψους θυμάμαι καλά ότι είσαι στην +1 ίντσα?

Η μείωση στην επαναφορά εμφανίστηκε μετά την τοποθέτηση του μπλοκέ με το σύστημα περιορισμένης ολίσθησης? Η΄ μήπως υπήρχε και πιό πριν (ρωτάω απλώς για να το επιβεβαίωσω. Ησουν σαφέστατος αλλά ξαναρωτώ)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό atsournos » 15 Μάιος 2008, 20:17

Υπήρχε και πιο πρίν αυτό το φαινόμενο, απλώς μετά την τοποθέτηση των καινούριων διαφορικών έγινε ένα κλικ εντονότερο.

Αλλά δε με πειράζει καθόλου, δεν έχω πρόβλημα στην οδήγηση!
Άβαταρ μέλους
atsournos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 17 Φεβ 2008, 02:40
Τοποθεσία: Ioannina


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες