Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Mείωση κατανάλωσης - υποθέσεις....

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Mείωση κατανάλωσης - υποθέσεις....

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 20 Μάιος 2008, 23:02

Γενικά είχα χαμηλές καταναλώσεις στο Disco μου (3.5 catalytic EFI - με injection 3.9 hotwire για να μην παρεξηγιόμαστε για αυτούς που ξέρουν τα εν λόγω συστήματα (έτσι έβγαινε το συγκεκριμένο μοντέλο από το εργοστάσιο - δεν έχει σχέση με τα 3.5 range rover EFI))

Εκαιγε λοιπόν σε φυσιολογικές συνθήκες ταξιδιού και εκδρομών (μικτά εθνική μέχρι 120-140 max και επαρχιακό με τις γνωστές ταχύτητες από 15-17 λίτρα/100 χμλ μέση κατανάλωση.

Ηταν δηλαδή για τα δεδομένα του αυτοκινήτου μέσα στα απόλυτα αποδεκτά πλαίσια με τάση προς το οικονομικό σε σχέση με αυτά που ακούω από παραπονούμενους χρήστες.

Τον τελευταίο καιρό μου έκανε κάτι "κόλπα", μέτρησα μία-δύο φορές 13,5 λίτρα/100 σε συνθήκες ταξιδιού με πολύ εθνική και με παραξένεψε ευχάριστα. Συνέχισα την παρακολούθηση και επανέλαβα μετρήσεις τύπου 14,1 και 15,1 σε μικτά τερραίν, εκεί που θα είχα τουλάχιστον 1-1,5 λίτρο παραπάνω...

Θαύμα?

Δεν ξέρω, υποψιάζομαι ότι έφταιξε η αλλαγή ενός αισθητήρα λ που μου κετέστρεψαν καταβάζοντας κιβώτιο για αλλαγή δίσκου, ο οποίος μπήκε μεταχειρισμένος και στην αρχή δεν είχα αλλαγή στην κατανάλωση αλλά μετά από λίγο μάλλον καθάρισε και απέδωσε τα μέγιστα...

Τι να πώ, έψαξα το δίκτυο, βρήκα καινούριους φθηνούς αισθητήρες λ (ταιριάζουν και από nissan) βρήκα και φθηνά καινούρια airflow meters και νομίζω θα πάω για ρεκόρ οικονομίας.

Οπότε οι έχοντες παλαιά injection νομίζω αξίζει να ψαχτείτε...

Αυτά τα παραπάνω ίσως είναι και μία εξήγηση σε πολλά συστήματα τα οποία υπόσχονται μείωση κατανάλωσης σιγά-σιγά καθώς και καθάρισμα κάποιων μερών του συστήματος τροφοδοσίας κλπ και τα οποία δεν αποδίδουν σε όλα τα αυτοκίνητα...

Πιθανολογώ ότι μπορεί να καθαρίζουν επιτυχώς από κατάλοιπα συστήματα τροφοδοσίας (μπεκ, αισθητήρες λ) και έτσι να κάνουν την διαφορά, διότι όλα τα άλλα που υποστηρίζουν περί ιονισμού - αλλαγή αλυσίδων υδρογονανθράκων κλπ είναι επιστημονικώς αστήρικτα.

Ισως λέω για αυτό ίσως σε κάποια αυτοκίνητα που έχει επιβαρυνθεί η κατανάλωση από τέτοιες επικαθήσεις να λειτουργούν επαναφεροντάς τους κοντά στα εργοστασιακά τους και σε άλλα που είναι σε καλύτερη κατάσταση να μην έχουν να προσφέρουν κάτι...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Mείωση κατανάλωσης - υποθέσεις....

Δημοσίευσηαπό firelord » 21 Μάιος 2008, 10:37

σωστος
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Μάιος 2008, 11:40

Μανώλη γειά,

Εξαιρετικά ευχάριστα τα νέα σου για την μείωση της καταναλώσεως του V8.

Είναι γνωστό ότι οι αισθητήρες λ είναι αναλώσιμα ανταλλακτικά και ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ η αντικατάστασή τους ανά τακτικά διαστήματα. Μεγάλα μεν αλλά τακτικά. Οπως και των καταλυτών.

Το airflow επίσης πρέπει να ελέγχεται αλλά όχι απαραίτητα να αλλάζεται.

Αν ελεγχθεί και βρίσκεται εκτός των προδιαγραφών (για την ακρίβεια μετρήσεων αντιστάσεως) του τότε μία καλή πρακτική για την επαναφορά του στην τάξη είναι ο καθαρισμός της ίνας πλατίνας με την οποία μετράει την ποσότητα του αέρα. Το δύσκολο είναι να την καθαρίσεις χωρίς να την σπάσεις. Φυσικά και γίνεται αλλά θέλει προσοχή.

-----------------

Το θέμα του καθαρισμού του κινητήρα ΟΝΤΩΣ ισχύει και αυτό μπορώ να στο διαβεβαιώσω και από προσωπική μου εμπειρία με τις συσκευές που έχω τοποθετήσει πλέον ΚΑΙ στα δύο μου αυτοκίνητα.

Οταν βγάλαμε τα μπεκ πετρελαίου για καθαρισμό, έλεγχο και ρύθμιση ήταν σε εξαιρετικά καλή κατάσταση από πλευράς καπνιάς και καρβουνιάσματος.
Κατάσταση σαφώς καλύτερη από αυτή που θα έπρεπε να είναι μετά από 120.000 και 100.000 χιλιόμετρα αντιστοίχως.
Για την ακρίβεια η καμήλα με τα λιγότερα χιλιόμετρα είχα σαφώς περισσότερη καπνιά κλπ στα μπεκ από αυτή με τα περισσότερα χιλιόμετρα αλλά μεγαλύτερη διάρκεια χρήσεως της συσκευής.

Επίσης και στα δύο αυτοκίνητα το φίλτρο πετρελαίου έβγαλε κάλτσες, καλτσοδέτες, κουνάβια, στραγάλια, βίδες, παξιμάδια, ποδήλατα και τμήματα αεροπλανοφόρων όταν αλλάχθηκε μετά από περίπου τέσσερα γεμίσματα/αδειάσματα τεποζίτων μετά την τοποθετήση των συσκευών και στα δύο αυτοκίνητα. (υπερβολικός στην περιγραφή αλλά τι τί έβγαλαν από λάσπη και βρωμιές ήταν εκπληκτικό όντως)

ΟΜΩΣ.....

Και στα δύο οχήματα όταν μετά τον καθαρισμό των φίλτρων τους τις αποσύνδεσα είδα τόσο μείωση στο τράβηγμα όσο και στην τελική, την ζωντάνια του κινητήρα αλλά και αύξηση (μικρή αλλά υπαρκτή) στην κατανάλωση. Περιττό βεβαίως να σου πω ότι ΔΕΝ κράτησα τις συσκευές αποσυνδεδεμένες για καιρό καθώς δεν υπήρχε και δεν υπάρχει λόγος να πληρώνω περισσότερο για τα καύσιμά μου αλλά και να μην απολαμβάνω την καλύτερη αίσθηση στην κίνηση των οχημάτων μου.

Η θεωρητική εξήγηση της λειτουργείας των συσκευών που δουλεύουν με την αρχή του ιονισμού κλπ δεν είναι αστήρικτη.

Απλώς πιστεύω ότι τα λεγόμενα "μαγνητάκια" δεν αποδίδουν τέτοιας εντάσεως μαγνητικά πεδία ώστε να δημιουργούν κάποια ουσιαστική διαφορά. Σε παλαιότερα αυτοκίνητά μου (Fiat Uno Turbo, Fiat Barchetta, TOYOTA Celica 2.0 Gti, Daihatsu Feroza, Discovery Mpi, Discovery 200Tdi) που τα δοκίμασα για καιρό είδα έως και 2-3% μείωση στην κατανάλωση.
Η ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΗ όμως συσκευή που έχω τοποθετήσει από τον Μάρτιο του 2005 στην πρώτη μου καμήλα και από τα τέλη του καλοκαιριού 2007 και στην δεύτερη έχει δώσει μία ΣΥΝΕΧΗ μείωση της τάξεως του 12 - 18% σε σύγκριση με την μέση κατανάλωση της προηγουμένης πενταετίας και στα δύο οχήματα. Η μεγάλη αυτή διαφορά (12 έως 18%) έχει να κάνει με την χρήση των οχημάτων (χρήση εντός Ωρωπού, χρήση εντός Αθηνών ή ταξίδι σε ανοικτό δρόμο με σταθερή ταχύτητα έχει τα καλύτερα <18%> αποτελέσματα)

Παρόμοια αποτελέσματα έχουμε δεί και σε Discovery Mpi, Suzuki Jimny, D90 V8 3.5, Range Rover 3.9 & 4.6 (P38A), Porsche 928, Mitsubishi Pajero 2.5 και 3.0 κλπ. Τα αυτοκίνητα αυτά ανήκουν σε φίλους, γνωστούς και πελάτες μου και δεν έχουν κάποιο λόγο να πουν ψέμματα ότι έμειναν ευχαριστημένοι. Μάλιστα υπάρχουν και οι μαρτυρίες τους αν σε ενδιαφέρουν.

Το μόνο αυτοκίνητο που ΔΕΝ έδωσε αποτελέσματα πάνω από 10% ήταν ένα Discovery 2 TD5 αυτόματο για το οποίο όμως ο οδηγός του είπε από μόνος του ότι δεν μέτρησε ποτέ σωστά και τυπικά τα μεγέθη καταναλώσεων, αύξησε ταυτόχρονα την απόδοση με επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου και αλλαγή του ιντερκούλερ.
Πιστεύω όμως ότι στα τελευταίας τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα ΙΣΩΣ η απόλυτη εξαέρωση του μείγματος να υποκαθιστά την δράση της συσκευής και ίσως να μην είναι τα αποτελέσματά της τόσο ουσιαστικά.

Να σου διευκρινήσω ότι αναφέρομαι στην συσκευή ΒΕΝS ή Η2 η οποία είναι ελληνικής κατασκευής, σύλληψης και σχεδιασμού. Την βρίσκεις σε διάφορα σχετικά καταστήματα και μπορείς ελεύθερα να την αγοράσεις από όπου θέλεις.

Τις συσκευές μου τις έχω πληρώσει και δεν μου τις χάρισαν.

Η καμήλα του 1993 ήταν ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα που δεχθηκαν τη συσκευή αυτή όταν πρωτοπαρουσιάσθηκε πριν από 3 χρόνια για εμπορική διάθεση και την τοποθέτησα με την αίρεση ότι θα μπορούσα να την επιστρέψω αν δεν έμενα ευχαριστημένος ή δεν την ήθελα. Το ότι πλήρωσα και ΔΕΥΤΕΡΗ συσκευή για το ΔΕΥΤΕΡΟ ίδιο αυτοκίνητό μου νομίζω ότι λέει αρκετά για το αν τελικά δουλεύει και πόσο δικαιολογεί το κόστος αγοράς της με την απόσβεσή τους σε γρήγορο χρόνο και με θετικό τρόπο προς όλες τις παραμέτρους λειτουργίας ενός κινητήρα.

Ο απαίσιος δικηγόρος νομίζω ότι είχε παραγγείλει μία την οποία δεν έβαλε τελικά και μου επέστρεψε????? (θυμάμαι καλά Γιώργη?)

Οπως και να είναι αυτή τη στιγμή γίνονται οι αρχικές επαφές με περιοδικό για τα 4wheeldrive για να δοθεί συσκευή για δοκιμή και όχι για παρουσίαση.
Το θέμα σκοντάφτει στο ότι τα περιοδικά στο Ελλαδιστάν δεν κρατάνε αυτοκίνητα για τεστ διαρκείας. Ομως σίγουρα η λύση θα βρεθεί στο πρόβλημα καθώς οι υπεύθυνοι προώθησης του προϊόντος (ένας εξ αυτών είναι πλέον προσωπικός μου γνωστός και μέλος του Συλλόγου) επιθυμούν την δοκιμή από το περιοδικό και δεν τους ενδιαφέρει η απλή παρουσίαση. Αλλωστε είναι σίγουροι για το προϊόν τους καθώς το δίνουν με εγγύηση επιστροφής χρημάτων την οποία έχω προσωπική γνώση και εμπειρία (από το Disco 2 TD5) ότι την τιμούν (πράγμα σπάνιο ομολογουμένως για το Ελλαδιστάν.....)

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες