Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΣΑΣΙ LR3

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

ΣΑΣΙ LR3

Δημοσίευσηαπό iatros » 21 Μάιος 2008, 12:47

Μήπως γνωρίζει η έχει κάποις στην διάθεσή του φωτογραφίες με το σασί τοτ LR3;
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Μάιος 2008, 13:03

Γιατρέ μου τί ψάχνεις?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό kontos » 22 Μάιος 2008, 15:12

kontos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 17 Φεβ 2004, 00:45
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Μάιος 2008, 16:23

Νικόλα ευχαριστούμε για το εξαιρετικό site !!!!!

Γιατρέ μου εκτός από το LR3 ρίξε μία ματιά και στο RR Sport καθώς όπως σίγουρα ξέρεις μοιράζεται στην ουσία ίδιο σασσί με το LR3.

Eπίσης ρίξε άλλη μία ματιά εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=c3LIWXCuUUc
και ειδικότερα στα 02.35 έως το 02.38

Για ποδιά στο κέντρο τα πράγματα δεν είναι δύσκολα.

Τα προστατευτικά των μαρσπιέ όμως θέλουν ΠΟΛΥ δουλειά για να γίνουν.

Κάλυμα πίσω διαφορικού τελικά όσο και αν ακούγεται παράξενο προσφέρει μόνο η ASFIR αλλά και αυτό τελικά ΔΕΝ έχει δώσει καλά αποτελέσματα σε γερά χτυπήματα. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι ότι τα σημεία που μπορεί να στηριχθεί είναι λίγα και πολύ μακρυά από την επιφάνεια προστασίας με αποτέλεσμα να υπάρχει στρέβλωσή του και τελικά να δημιουργείται ακόμη μεταλύτερη ζημιά από το να μην υπήρχε καθόλου.
Ακόμη πειραματιζόμαστε με τους δημιουργούς του πρώτου και ακόμη καλύτερου πλήρους σετ προστασίας για την κατασκευή κάποιου πραγματικά ΓΕΡΟΥ και ανθεκτικού καλύματος του πίσω διαφορικού.

Οπως και να είναι όμως το πίσω διαφορικό στην ουσία δεν χρειάζεται όταν υπάρχει η εμπρός ποδιά προστασίας και η ποδιά προστασίας του κιβωτίου ταχυτήτων και του διαφορικού.
Αν χτυπήσεις σε αυτές ξέρεις ότι πρέπει να προσέξεις και πίσω.
Ευτυχώς όμως το πίσω διαφορικό είναι αρκετά πιό ψηλά.

Αν πρόκειται να προσπαθήσεις να κάνεις κάτι τέτοιο μόνος σου πρόσεχε πολύ στα υλικά που θα επιλέξετε. Ντουραλουμίνιο τουλάχιστον 6 χιλιοστών στην χειρότερη περίπτωση και οι βίδες να είναι χωνευτές και ανοξείδωτες.

Χαιρετώ
[/img]
pantg
 

ΣΑΣΙ LR3

Δημοσίευσηαπό iatros » 22 Μάιος 2008, 22:34

Αγαπητέ φίλε Νίκο και Παντελή, καλησπέρα.
Σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες σας.
Παντελή, το συγκεκριμένο site το έχω δεί πολλές φορές (LR3... σε ρόλο κρεμάστρας) και άλλες τόσες το έχω δείξει σε φίλους. Βλέπεις είμαι fan του LR3, όχι μόνο γιατί είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, αλλά γιατι πιστεύω ότι είναι ένα από τα καλλίτερα αυτοκίνητα παραγωγής που τα συνδυάζει όλα ( εκτός όλλων των άλλων, περιοδικό DRIVE, τεύχος 102, Απρίλιος 2005, τα λέει όλα).


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Re: ΣΑΣΙ LR3

Δημοσίευσηαπό ollram » 23 Μάιος 2008, 08:05

iatros έγραψε:αλλά γιατι πιστεύω ότι είναι ένα από τα καλλίτερα αυτοκίνητα παραγωγής που τα συνδυάζει όλα ( εκτός όλλων των άλλων, περιοδικό DRIVE, τεύχος 102, Απρίλιος 2005, τα λέει όλα)


ΑΠΟΛΥΤΩΣ συμφωνώ με τον Παναγιώτη!
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες