Νικόλα ευχαριστούμε για το εξαιρετικό site !!!!!
Γιατρέ μου εκτός από το LR3 ρίξε μία ματιά και στο RR Sport καθώς όπως σίγουρα ξέρεις μοιράζεται στην ουσία ίδιο σασσί με το LR3.
Eπίσης ρίξε άλλη μία ματιά εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=c3LIWXCuUUc
και ειδικότερα στα 02.35 έως το 02.38
Για ποδιά στο κέντρο τα πράγματα δεν είναι δύσκολα.
Τα προστατευτικά των μαρσπιέ όμως θέλουν ΠΟΛΥ δουλειά για να γίνουν.
Κάλυμα πίσω διαφορικού τελικά όσο και αν ακούγεται παράξενο προσφέρει μόνο η ASFIR αλλά και αυτό τελικά ΔΕΝ έχει δώσει καλά αποτελέσματα σε γερά χτυπήματα. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι ότι τα σημεία που μπορεί να στηριχθεί είναι λίγα και πολύ μακρυά από την επιφάνεια προστασίας με αποτέλεσμα να υπάρχει στρέβλωσή του και τελικά να δημιουργείται ακόμη μεταλύτερη ζημιά από το να μην υπήρχε καθόλου.
Ακόμη πειραματιζόμαστε με τους δημιουργούς του πρώτου και ακόμη καλύτερου πλήρους σετ προστασίας για την κατασκευή κάποιου πραγματικά ΓΕΡΟΥ και ανθεκτικού καλύματος του πίσω διαφορικού.
Οπως και να είναι όμως το πίσω διαφορικό στην ουσία δεν χρειάζεται όταν υπάρχει η εμπρός ποδιά προστασίας και η ποδιά προστασίας του κιβωτίου ταχυτήτων και του διαφορικού.
Αν χτυπήσεις σε αυτές ξέρεις ότι πρέπει να προσέξεις και πίσω.
Ευτυχώς όμως το πίσω διαφορικό είναι αρκετά πιό ψηλά.
Αν πρόκειται να προσπαθήσεις να κάνεις κάτι τέτοιο μόνος σου πρόσεχε πολύ στα υλικά που θα επιλέξετε. Ντουραλουμίνιο τουλάχιστον 6 χιλιοστών στην χειρότερη περίπτωση και οι βίδες να είναι χωνευτές και ανοξείδωτες.
Χαιρετώ
[/img]