Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

DEFENDER 90 TD ΤΑ ΣΠΑΣΕ...ΤΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

DEFENDER 90 TD ΤΑ ΣΠΑΣΕ...ΤΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ...

Δημοσίευσηαπό Aris_Def90 » 31 Μάιος 2008, 16:55

Κατέχω ένα DEFENDER 90 του 1990.Οι μηχανές TD τότε ήταν οι πρώτες που βγάλανε turbo-diesel και έχουν βγει πολύ προβληματικές..Πριν κανα μήνα όπως γύριζα από Θεσσαλλονίκη για Πόρο(αργοσαρωνικός) κάποια στιγμά ακούγετε από τη μηχανή ένα μεγάλο μπαμ :wink: και λάδια στο δρόμο..είχαν σπάσει τα πιστόνια ...Έτσι άρχισα να ψάχνω για μηχανές TDi 200 που δε 8ελουν πολλές τροποποιήσεις.Νομίζω και η 300ΤDi εφαρμόζει αλλά θέλει αλλαγή και το βοηθητικό κιβώτιο.Τελικά δε βρήκα τίποτα.Θα η8ελα λίγη βοήθεια άμα κάποιος ξέρει κάτι κάποια λύσει θα ήμουν πολύ ευγνώμων.Είναι κρίμα αυτά τα εργαλεία να μένουν εκτός λειτουργείας... :D
Άβαταρ μέλους
Aris_Def90
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 31 Μάιος 2008, 16:37

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Ιουν 2008, 10:41

Συνάδελφε Land Roverά Aris-D90 κρίμα για την ζημιά που σου έτυχε.

Τα μοτέρ 19J έχουν δυστυχώς την τάση να βγάζουν ζημιές ιδίως όταν αρχίσουν να "μαζεύουν" χιλιόμετρα και αν η συντήρησή τους δεν είναι τακτική και τυπική.

Το μοτέρ που ψάχνεις για να μην κάνεις μετατροπές είναι το 200Tdi και για την ακρίβεια αυτό από Defender. Τα μοτέρ από Discovery 200Tdi είναι πολύ περισσότερα και φθηνότερα αλλά για να τοποθετηθούν θέλουν μετατροπές στην εξάτμιση, ζόρισμα για να χωρέσουν τα συμπληρωματικά εξαρτήματα (δυναμό, αντλία υδραυλικού τιμονιού), ιδιοκατασκευή στις σωληνώσεις από το turbo προς το ιντερκούλερ και από αυτό προς το μοτέρ όπως επίσης και από και προς το ψυγείο νερού και τον κινητήρα και το φίλτρο αέρος.
Αντίθετα το 200Tdi από Defender ταιριάζει απολύτως και δεν χρειάζεται καμμία απολύτως μετατροπή.

Σου έχω στείλει και π.μ.

Το μοτέρ 300Tdi απαιτεί και αυτό μετατροπές που έχουν να κάνουν με διαφορετικές βάσεις κινητήρα στο σασσί και διαφορετική χελώνα για να συνδεθεί με το κιβώτιο ταχυτήτων (και όχι με το κεντρικό διαφορικό όπως αναφέρεις)

Αν σε ενδιαφέρει και μία οικονομικότερη λύση υπάρχει και ένα μοτέρ 19J το οποίο δούλευε ικανοποιητικά (θέλει ελατήρια στα πιστόνια και "φρεσκάρισμα" στην τουρμπίνα του) αλλά αλλάχθηκε με 200Tdi.

Αν αποφασίσεις να βάλεις το 19J και πάλι θα σου πρότεινα να βάλεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ intercooler καθώς αυτό (μαζί και με την έλλειψη συστήματος ψεκασμού λαδιού στο κάτω μέρος των πιστονιών) ήταν που δημιουργούσε τα προβλήματα υπερθέρμανσης και αστοχίας στους κινητήρες αυτούς.

Τελικά όμως η αγορά του μεταχειρισμένου, η επισκευή του και το ιντερκούλερ ίσως να πάνε ακριβότερα από τον 200Tdi.

Σου παραθέτω και μία φωτογραφία από 90άρι που είχε τον 19J και αντικαταστάθηκε από 200Tdi από Defender.

Τα τηλέφωνά μου στα έχω στείλει ήδη, αν θελήσεις ο'τιδήποτε άλλο και δεν θέλεις να πληκτρολογείς κάλεσέ με.

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες