Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Διάπλους του Βεριγγείου πορθμού με Land Rover αμφίβιο

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Διάπλους του Βεριγγείου πορθμού με Land Rover αμφίβιο

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Ιουν 2008, 12:49

Aγαπητοί φίλοι,

αλλη μία παρέα τρελλών εξερευνητών πρόκειται να προσπαθήσει να περάσει το Bερίγγειο αυτή το φορά όμως με Land Rovers.

H προηγούμενη προσπάθεια δεν πραγματοποιήθηκε τελικά λόγω προβλημάτων χρηματοδότησης. Τώρα όμως τα πράγματα έχουν φτάσει λίγο πριν το μεγάλο πέρασμα.

Οποιος θέλει πληροφορίες μπορεί να τις βρει εδώ:

http://www.capetocape.org.uk/

Το αμφίβιο

Οποιος έχει ξεχάσει από την γεωγραφία του τί και πού είναι ο Βερίγγειος μπορεί να τα διαβάσει και εδώ
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%92%CE% ... F%8C%CF%82

-----------------

Εκτός από το ότι στην επιχείρηση παίρνουν μέρος Land Rovers (μερικά με ερπύστριες και άλλα αμφίβια) το όλο θέμα έχει και ιδιαίτερο ενδιαφέρον για εμάς τους landroverάδες καθώς ο ένας τους είναι ο εφευρέτης των ενισχυμένων μπαρών τιμονιού τύπου "μανικιού" ο Dan Εvans ο οποίος έχει και την καλύτερη πλέον εταιρεία κατασκευής rollcage για Landies, ιδίως μετά τον θάνατο του ιδρυτή της Safety Devices και την αναγκαστική διαχείριση στην οποία είχε περιέλθει η Safety Devices τα τελευταία 3 χρόνια.

Φωτογραφίες και πληροφορίες περί του αμφιβίου Land Rover το οποίο έχει σχεδιασθεί και κατασκευαστεί από την εταιρεία του Dan εδώ:
http://www.capetocape.org.uk/Vehicles.htm

Το ίδιο και για το σετ με τις ερπύστριες για τα Landies:
http://www.capetocape.org.uk/Tracks.htm

Ελπίζω να σας ενδιαφέρουν

Ο Dan είναι προσωπικός φίλος και συνεργάτης και ελπίζω όλοι μαζί να του ευχόμαστε καλή επιτυχία τόσο σε εκείνον όσο και στα υπόλοιπα μέλη της αποστολής.

Χαιρετώ
[/list]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 08 Ιουν 2008, 09:20

Εξαιρετικά ενδιαφέρον. Αντάξιο του πάλαι ποτέ πρωτοπόρου πνεύματος της Land Rover. Κάπου πρέπει να έχω μια φωτογραφία με Series II αν θυμάμαι καλά, με μπαλόνια στο πλάι.

Καιρός δεν είναι η "λαΐκή" ΤΑΤΑ να επαναπροσδιορίσει το ρόλο της LR και πέρα από τα "κυριλάτα" οχήματα, να εξελίξει λίγο και την "αρχέγονη" πλευρά της, δίνοντας βάση στο Defender και σ' έναν επιτέλους άξιο αντικαταστάτη του...;

Ήδη η Iveco, το 'σκασε το παραμύθι...
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Ιουν 2008, 10:18

Θανάση καλημέρα,

το IVECO είναι απλώς το Santana Hannibal PS10 με άλλο όνομα.

Κατασκευάζεται από την εταιρεία Μetalurgica Di Santa Anna η οποία μετονομάστηκε σε SANTANA εδώ και χρόνια.

Οι σχέσεις αυτής της εταιρείας κρατάνε χρόνια πολλά και από παλαιά με την Land Rover. Εκεί μάλιστα κατασκευαζόταν και το Suzuki που είχε πινακίδα αριθμού πλαισίου που έγραφε Land Rover. (οταν ακόμη στο εργοστάσιο αυτό είχε μερίδιο συμμετοχής η Land Rοver και τα αυτοκίνητα που παράγονταν ονομάζονταν Land Rover Santana το ίδιο εργοστάσιο συναρμολογούσε και Suzuki Samurai με αποτέλεσμα να έχουμε αυτό το περίεργο και ευτράπελο)

Το PS10 είναι ένα ικανότητο όχημα και αν εξαιρέσεις την σαφώς χειρότερη ποιότητα των πλαστικών και το αμφιβόλου γούστου ταμπλώ κατά τα άλλα έχει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ πράγματα που θα έπρεπε η Land Rover να έχει κάνει στο Defender εδώ και καιρό. Οπως σαφώς καλύτερη διαρύθμιση του χώρου των εμπρός καθισμάτων (οδηγού/συνοδηγού), σαφώς μεγαλυτέρου πλάτους πίσω πόρτα, περισσότερο χώρο για φόρτωση με την μείωση του μεγέθους των εσωτερικών θόλων των φτερών στους πίσω τροχούς κλπ.

Το αυτοκίνητο αυτό "φοράει" το μοτέρ της IVECO και για αυτό το βλέπουμε και σαν IVECO.

Το κιβώτιο ταχυτήτων του είναι αυτό που φορούσαν τα Defender V8 δηλαδή το LT85 ή αλλιώς Santana (ονομαζόταν έτσι γιατί ακριβώς το έφτιαχνε και συνεχίζει να το φτιάχνει η εταιρεία αυτή) και έχει σούστες και όχι ελατήρια. Οι σούστες του όμως είναι διαφορετικής φιλοσοφίας σχεδιασμού και κατασκευής από τις απλές που φορούσαν τα LR series με αποτέλεσμα να έχουν σχεδόν ίδια "γλυκιά" συμπεριφορά με τα ελατήρια, σαφώς μεγαλύτερη αντοχή σε φορτία και καταπονήσεις, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και ελάχιστη μικρότερη διαδρομή συμπίεσης/έκτασης.

Συνολικά μπορείς να το πεις ένα πολύ καλό φθηνό υποκατάστατο του Defender.

Μακάρι να δούμε την ΤΑΤΑ να δημιουργεί κάτι αντίστοιχο για το Defender. Δηλαδή ένα όχημα απλούστερο, χρηστικότερο και φθηνότερο.

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 08 Ιουν 2008, 16:46

Όπως πάντα, μια πολύ καλή ανάλυση... :) :wink:

Παντελή, ομολογώ ότι τα βασικά τα ήξερα όμως ως συνήθως συμπλήρωσες τις λεπτομέρειες. Δε κρύβω ότι αν το Iveco, κυκλοφορήσει κανα 2 χρόνια χωρίς προβλήματα και έχει όπως ακούγεται σημαντική διαφορά τιμής με το Defender, θα αποτελέσει -καλώς εχόντων των πραγμάτων- την επόμενη επιλογή μου.
Εκτός αν ο κ.ΤΑΤΑ, κάνει το πολυαναμενόμενο θαύμα του...
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Ιουν 2008, 18:09

Θανάση γειά και πάλι,

το Santana Hannibal ή PS10 κυκλοφορεί στην Ευρώπη εδώ και πάνω από 3 χρόνια (πολύ πιθανόν να είναι και παραπάνω καθώς τα χρόνια περνούν σαν γάργαρο νεράκι και δεν τα καταλαβαίνουμε....)

Η Santana σχεδιάζει και κατασκευάζει οχήματα βασισμένα στα Landies και σε πολλές περιπτώσεις με πολύ καλύτερο τρόπο από ό'τι οι Εγγλέζοι εδώ και 30 και βάλε χρόνια.

Μπορεί το IVECO (Μassif νομίζω θα το λένε?) να είναι κάτι καινούργιο για το Ελλαδιστάν, αν το φέρουν και εδώ αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είναι καινούργιο στην αγορά αυτοκινήτων.

Τα συγκεκριμένα μοντέλα της SANTANA έχουν δώσει πλέον τις εξετάσεις τους και με μόνο σχόλια τα τριξίματα και την αίσθηση των πλαστικών από πλευράς λειτουργικής αντοχής στην σκληρή χρήση ακόμη και Εγγλέζοι ιδιοκτήτες έχουν μείνει ευχαριστημένοι.

Για την Ελληνική πραγματικότητα πιστεύω ότι το ουσιαστικό θέμα θα είναι αυτό της εταιρείας που θα αναλάβει την αντιπροσώπευσή τους και του δικτύου που θα δημιουργηθεί ή τέλος πάντων θα χρησιμοποιηθεί για τα ανταλλακτικά και την τακτική και έκτακτη συντήρηση και επισκευές.

Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες αντιπροσώποι ή στελέχη του δικτύου υποστήριξης του Santana είναι εταιρείες ή όμιλοι επιχειρήσεων που ήδη ασχολούνται με τα Landies. Tι καλά που θα ήταν να γινόταν και στο Ελλαδιστάν το ίδιο...............


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Shaka » 09 Ιουν 2008, 17:10

Παντελή χαίρε,
Την αντιπροσώπευση των Santana την είχε πριν 2-3 χρόνια ο Σφακιανάκης (γιατί άραγε...!). Δεν ξέρω αν συνεχίζει να την έχει και σήμερα.

Γιώργος
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Shaka » 09 Ιουν 2008, 17:20

[img]http://www.imageshack.gr/view.php?file=1syk8yjttpai91r1z39f.jpg][img]http://www.imageshack.gr/files/1syk8yjttpai91r1z39f.jpg[/img][/img]

Παντελή σ'αρέσει; Έπονται φωτό που είναι βαμμένο και με τα αυτοκόλλητά του. Είναι το πρώτο bobtail στην Ελλάδα αν δεν κάνω λάθος. Καρπός κοπιώδους 3ετούς προετοιμασίας.
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 12 Ιουν 2008, 14:11

Ωραιο το RR αλλα κ΄αυτο το 110 ειναι κουκλι...!!!

Δηλαδή το Samurai που ειχα ΄97 mod santana motors είχε κάτι απο Land Rover???

Γ΄αυτο ηταν σκυλί μαύρο???
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Ιουν 2008, 15:49

Γιώργο από όσο και προσωπικά γνωρίζω θα πρέπει να είναι το μόνο που βρίσκεται στην Ελλάδα και κυρίως κατασκευασμένο από ελληνικά χέρια και με ελληνικό μεράκι και τεχνογνωσία. Μπράβο σας παιδιά !!!!!!

----------------------------

Αν δεν έχετε κάνει κάτι με τα φτερά θα είμαι πολύ χαρούμενος αν δεχθείς ένα δωράκι για το bobtail.

Ειναι κάτι εξαιρετικά ανθεκτικά και εύκαμπτα φτερά, πιό μεγάλου πλάτους από τα κανονικά και διαιρούμενα.

Αυτα που έχω να σου δώσω, αν τα θέλετε, είναι για Defender αλλά είναι εύκολο να τα προσαρμόσετε για να "βολέψετε" τις πίσω πόρτες του Bobtail.

Αλήθεια όνομα του δώσατε???? (όλα τα καλά Landies/RaRos έχουν δικό τους όνομα....)

Χαιρετώ και καλή επιτυχία.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Ιουν 2008, 15:50

Μιχάλη γειά,

λες για αυτό αν και με γιαπωνέζικα γονίδια να χάλαγε?????

(χιχιχιχιχιχιχιχιχι)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Shaka » 13 Ιουν 2008, 11:13

pantg έγραψε:Γιώργο από όσο και προσωπικά γνωρίζω θα πρέπει να είναι το μόνο που βρίσκεται στην Ελλάδα και κυρίως κατασκευασμένο από ελληνικά χέρια και με ελληνικό μεράκι και τεχνογνωσία. Μπράβο σας παιδιά !!!!!!

----------------------------

Αν δεν έχετε κάνει κάτι με τα φτερά θα είμαι πολύ χαρούμενος αν δεχθείς ένα δωράκι για το bobtail.

Ειναι κάτι εξαιρετικά ανθεκτικά και εύκαμπτα φτερά, πιό μεγάλου πλάτους από τα κανονικά και διαιρούμενα.

Αυτα που έχω να σου δώσω, αν τα θέλετε, είναι για Defender αλλά είναι εύκολο να τα προσαρμόσετε για να "βολέψετε" τις πίσω πόρτες του Bobtail.

Αλήθεια όνομα του δώσατε???? (όλα τα καλά Landies/RaRos έχουν δικό τους όνομα....)

Χαιρετώ και καλή επιτυχία.


Καλοδεχούμενες οι ευχές σου, όπως και το δώρο σου ! (όταν μου πεις στέλνω ένα από τα παιδιά της εταιρείας να έρθει να το πάρει)

Ζητώ συγγνώμη για την "κατάντια" της σελίδας, δεν φαντάστηκα ότι θα έπιανε τέτοιο πλάτος η φωτό...

Το όνομά του bobtail είναι... τι άλλο: "SΗΑΚΑ"...
Μαύρο με λίγο μπεζ και bobtail σαν τον original Shaka. Eυελπιστώ δε, να είναι αντίστοιχης αποτελεσματικότητας... το αυτοκίνητο...:P

Θα συννενοηθώ με τον Σπύρο και θα κατεβάσω φωτό με λεπτομέρειες, εσωτερικό, κλπ.

Καλή σας μέρα.
Γιώργος
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 13 Ιουν 2008, 14:36

pantg έγραψε:Μιχάλη γειά,

λες για αυτό αν και με γιαπωνέζικα γονίδια να χάλαγε?????

(χιχιχιχιχιχιχιχιχι)

Χαιρετώ



Aμ, ελα που δεν χαλαγε.....!!!

Μονο κανα σταυρουδακι που και που, αντε και κανα τακακι..!

Απο΄κει και περα, παμε σε νεφρα, μεση κτλ.

Ενταξει με τις βασεις Παντελη, τις εβαλα στο πισω καθισμα και καθοντε ακομα...!!!
Ελπιζω απο βδομαδα να τα καταφερω και να κατσω να τις βάλω.
Παντος, με μια πρωτη ματια, η αριστερη θα μπει ευκολα, αλλα η
δεξια θα μου αλλαξει τα φωτα...
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό ollram » 13 Ιουν 2008, 15:30

Mike_on_mpi έγραψε:......αλλα κ΄αυτο το 110 ειναι κουκλι...!!!


Πωλείται το κουκλί???? :?: :P [/img]
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό Shaka » 13 Ιουν 2008, 16:58

Δυστυχώς... δεν πωλείται είναι ένα από τα 2 ίδια αυτοκίνητα της Αδρεναλίνης στο οποίο μπήκε εξωτερικό roll cage Safety Devices.

Είναι όντως κουκλι! :wink:
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Ιουν 2008, 18:01

Γιώργο γειά,

σε λίγο που θα τελειώσει το στοκ της Safety Devices ρίξε μία ματιά στην Protection & Performance.

Σου στέλνω αν θέλεις φωτογραφίες απο ένα full external rollcage μαζί με Β hoop που βάλαμε στο Αγρίνιο σε ένα D110 TD5 και σε σύγκριση που έγινε με παρόμοιο της SD σε D90 ακόμη και ο ιδιοκτήτης του 90αριού παραδέχθηκε ότι είναι σαφώς καλύτερο.

Και από πλευράς τιμής είναι και λίγο φθηνότερο.

Με την SD συνεργαζόμουν από το 1995 (όταν πήρα στα χέρια μου την πρώτη καμήλα) αλλά με την πτώχευση και αναγκαστική διαχείριση στην οποία είχε περιέλθει διέκοψα την συνεργασία. Τώρα που πέθανε και ο ιδρυτής της δεν βλέπω να συνεχίζει για πολύ η παραγωγή και στην Πολωνία....

Τα ελαστικά φτερά είναι στον Αρίστο (ξέρεις, τον ηλεκτρολόγο).
Πες μου πότε θα στείλεις τον άνθρωπό σου να τον ενημέρωσω για να του τα δώσει.

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες