Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αλλαγή κάρτερ σε Defender 07

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Αλλαγή κάρτερ σε Defender 07

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 25 Ιουν 2008, 09:31

Τελικά βρέθηκε λύση στο πρόβλημα που από κατασκευής έχει το νέο Defender 07 όπου όταν βυθίζετε τέρμα ο μπροστά δεξιός τροχός και κρεμάει ο αριστερός, τότε χτυπάει ο σταυρός του μπροστινού άξονα περιστρεφόμενος το κάρτερ λαδιού.
Μετά από αρκετό ψάξιμο στο Internet, βρέθηκα στο http://www.defender2.net/forum/topic222.html όπου εκεί κάποιοι κάτοχοι του νέου Defender και ειδικότερα του αριστεροτίμονου αντιμετώπιζαν το ίδιο πρόβλημα. Σημειωτέον το πρόβλημα δεν υφίσταται στα δεξιοτίμονα μοντέλα. Δώθηκε έτσι απάντηση στο μεταλλικό θόρυβο που άκουγα να προέρχεται κάτω απ' το αυτοκίνητο σε τράιλ καταστάσεις εκτός δρόμου.
Ωφείλω να ευχαριστήσω το συνεργείο του Γκαμπλέτσα στη Λυκόβρυση για την άμμεση ανταπόκριση στο πρόβλημα που αντιμετώπιζα. Το πρόβλημα εντωπίστηκε σε προηγούμενη επίσκεψη στο συνεργείο, όπου βρέθηκε το κάρτερ χτυπημένο στο σημείο του σταυρού. Παραγγέλθηκε το τροποποιημένο κάρτερ και μέσα σε δέκα μέρες περίπου τοποθετήθηκε, όλα μέσα στη εγγύηση, έτσι τώρα όλα δουλεύουν σωστά.
Θα έπρεπε πάντως η αντιπροσωπεία να κάνεi ανάκληση σε όλα τα Defender 07, πόσα να είναι άλλωστε, ώστε έστω και προληπτικά να αντικατασταθεί το κάρτερ. Κάποιοι άλλωστε ιδιοκτήτες και στο εξωτερικό δεν το έχουν καταλάβει το πρόβλημα καθότι δεν έχουν κάνει σοβαρό off-road. Και εκεί η Land Rover δεν έχει κάνει ανάκληση και ακόμα χειρότερα αρνείτε να κάνει αντικατάσταση του κάρτερ εφόσον αυτό δεν βρεθεί χτυπημένο.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Ιουν 2008, 20:33

To θέμα με το κάρτερ έχει εμφανισθεί σε αυτοκίνητα που έχουν δεχθεί οριακές σχεδόν καταπονήσεις και για το λόγο αυτό φαίνεται ότι η Land Rover το αλλάζει μόνο τότε.

Πάντως συμφωνώ μαζί σου Στέφανε ότι θα έπρεπε να αλλαχθεί προληπτικά σε όλα τα αυτοκίνητα που έχουν δοθεί ή τέλος πάντων να υπάρξει ειδοποίηση των ιδιοκτητών για το θέμα αυτό.

Το καλό είναι ότι δεν έχει αναφερθεί περίπτωση ακινητοποιήσεως του αυτοκινήτου λόγω καταστροφής του κινητήρα από διάτρυση του κάρτερ.

Από την άλλη πλευρά πάντως θα πρέπει να αναγνωρίσουμε στην Land Rover και ένα ελαφρυντικό καθώς και ένα θετικό.

Το ελαφρυντικό είναι ότι συνήθως οι δοκιμές σε εκτός δρόμου δυσκολίες γίνονται στην Αγγλία και μάλλον εκεί θα πρέπει να οφείλεται το ότι το πρόβλημα δεν διαγνώστηκε (δεξιοτίμονα αυτοκίνητα).
Το θετικό είναι ότι θα μπορούσαν αντί να ξανασχεδιάσουν το κάρτερ (και όλοι ξέρουμε ΠΟΣΟ κοστίζει κάτι τέτοιο) να τοποθετήσουν ψηλότερα bumpstops έτσι ώστε να μην τερματίζει και να χτυπάει το κάρτερ.
Ειναι χαρακτηριστικό της σωστής (έστω και μετά από τέτοιο ατόπημα) αντιμετώπισης ότι προτίμησαν την ασφαλή οδό του επανασχεδιασμού και θεραπείας του προβλήματος αντί για την απλή αντιμετώπιση του συμπτώματος.

Το θέμα του ότι δεν το κάνουν, από ότι φαίνεται, τα δεξιοτίμονα θα πρέπει να έχει να κάνει με την θέση της ράβδου panhard η οποία αλλάζει ανάμεσα στα δεξιοτίμονα και τα αριστεροτίμονα.
Ας μην ξεχνάμε ότι όταν συμπιέζεται η ανάρτηση η ράβδος panhard σπρώχνει το άξονα κατά την μία κατεύθυνση. Ετσι λοιπόν φαίνεται ότι απομακρύνει το κεντρικό από το κάρτερ στα δεξιοτίμονα αλλά τον κάνει να πλησιάζει περισσότερα στα αριστεροτίμονα, εξ ού και το πρόβλημα....

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες