Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Περιορισμός Διαδρομής Πεντάλ Συμπλέκτη

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό B.T » 04 Ιούλ 2008, 18:19

Τους 2 (δυο) πόντους τους έχω σίγουρα, οπότε έχω ακόμα πρίν καταθέσω τα ευρώ μου σε κάποιο land-roverά γιατρό.
Σάς ευχαριστώ καί πάλι γιά τις απαντήσεις σας.
Β.Τ
land rover ειναι αποψη για το 4χ4
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 05 Ιούλ 2008, 10:13

Καλημέρα,

το πενταλ του αμπραγιάζ είτε έχουμε υδραυλικό σύστημα είτε ντίζα πρέπει να έχει τζόγο στην αρχή της διαδρομής του .

Αν ρυθμιστεί λάθος (χωρίς τζόγο) τρώει το ρουλεμάν του συμπλέκτη πρόωρα (δυστυχώς έχω δεί σε πολλά αυτοκίνητα - και μετά από αλλαγή συμπλέκτη να τα ρυθμίζουν λάθος).

Με τον σωστό λοιπόν τζόγο στην ντίζα (1-1,5 πόντο) η σύμπλεξη-αποσύμπλεξη πρέπει να γίνεται λίγο μετά από το τέλος της διαδρομής του πεντάλ. Αν έχουμε σωστό τζόγο και η αποσύμπλεξη γίνεται στην αρχή της διαδρομής τότε όντως έχουμε φθορά σε δίσκο-πλατώ.

Στην περίπτωση του Land Rover η ρύθμιση με τις δύο βίδες από την πάνω τρόμπα απλά μετακινεί το πεντάλ ως προς το ύψος από το πάτωμα, χωρίς ν' αλλάζει τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του. Υπάρχει και σχετικό κεφάλαιο στο workshop manual....
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Amateur » 13 Ιούλ 2008, 10:57

Το πρόβλημα (ή τέλος πάντων ο φόβος μου για μη σωστή αποσύμπλεξη) τελείωσε.

Αποφάσισα να αφαιρέσω ένα κομμάτι από την μόνωση σε σχήμα πεταλιού και τώρα το πετάλι μου βυθίζεται κανονικά μέχρι να βρει τον αρχικό μπουλμέ. Φυσικά ήταν κάτι που ήθελα να αποφύγω...μιας και εκείνο το σημείο είναι από τα πιο φασαριόζικα αλλά και θερμά σημεία του αυτοκινήτου αλλά προτιμώ να χάσω το νόμπελ ηχο-θερμομόνωσης παρά τον συμπλέκτη μου...

Μανόλη η συμβουλή σου για τα δύο παξιμάδια με βοήθησε πολύ....τα έσφιξα με τα δάχτυλα μου(μην ρωτάς πως το έκανα αυτό...) γιατί κλειδί εγώ εκεί μέσα δεν κατάφερα να δουλέψω...
Στην λύση της τομής της μόνωσης κατέληξα γιατί τα 2-3 εκατοστά που κέρδισα από εκεί μου φάνηκαν λίγα σε σχέση με αυτά που είχα χάσει...

Παντελή εξαέρωση δεν έκανα γιατί ήμουν μόνος και την φοβήθηκα λιγάκι μην πάρει όλο το σ΄συτημα αέρα αλλά το ποστ σου έχει γίνει copy paste σε ένα word στο αρχείο μου...και θα φανεί χρήσιμο κάποια στιγμή...

Ουσιαστικά πλέον ο συμπλέκτης μου όταν είναι βυθισμένος είναι κάτω από το επίπεδο της μόνωσης....

Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια!

Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 14 Ιούλ 2008, 22:21

Amateur έγραψε:
Μανόλη η συμβουλή σου για τα δύο παξιμάδια με βοήθησε πολύ....τα έσφιξα με τα δάχτυλα μου(μην ρωτάς πως το έκανα αυτό...) γιατί κλειδί εγώ εκεί μέσα δεν κατάφερα να δουλέψω...
Στην λύση της τομής της μόνωσης κατέληξα γιατί τα 2-3 εκατοστά που κέρδισα από εκεί μου φάνηκαν λίγα σε σχέση με αυτά που είχα χάσει...

Πάνος


Πάνο, άμα τα έσφιξες με τα δάκτυλα, θα ξεσφίξουν....

Αφού σου είπα είναι πολύ στενάχωρα, πάρε δύο παλιά ή καινούρια κλειδιά όχι και καλής ποιότητος, πάρε και εναν σταθερό τροχό και τρόχισέ τα όσο παίρνει.

Μόνο έτσι μπορείς να δουλέψεις εκεί μέσα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Amateur » 15 Ιούλ 2008, 11:21

....δεν έχεις άδικο - μάλλον με πιάσαν οι τεμπελιές μου.

Θα το κάνω όμως την επόμενη εβδομάδα - υποθέτω δεν υπάρχει κίνδυνος να τα παρασφίξω παίρνοντας τα απαραίτητα μπόσικα του συμπλέκτη ...σωστά;
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 15 Ιούλ 2008, 12:16

Amateur έγραψε:....δεν έχεις άδικο - μάλλον με πιάσαν οι τεμπελιές μου.

Θα το κάνω όμως την επόμενη εβδομάδα - υποθέτω δεν υπάρχει κίνδυνος να τα παρασφίξω παίρνοντας τα απαραίτητα μπόσικα του συμπλέκτη ...σωστά;


Aν προσπαθήσεις μπορείς και το παρασφίξεις...

Αν έχεις workshop manual, περιγράφει μέσα τα όρια.

Γενικά αυτός ο ρεγουλατόρος μεταφέρει το πεντάλ σου πάνω-κάτω μέχρι το αντίστοιχο όριο της διαδρομής του πεντάλ. Αν φτάσεις στο όριο αυτό τότε οποιαδήποτε ρύθμιση παραπέρα θα συμπιέζει την πάνω τρόμπα οπότε και θα σου φθείρεται κάτι (ρουλεμάν-δίσκος κλπ)...

Εύκολο είναι, ο τζόγος φαίνεται και πρέπει να υπάρχει και στο πεντάλ...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 4 επισκέπτες

cron