Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

αντοχή ημιαξονίων

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

αντοχή ημιαξονίων

Δημοσίευσηαπό pskoul » 07 Ιούλ 2008, 10:33

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Ashcroft τουλάχιστον για τα μπροστά ημιαξόνια τα 10αρια είναι πιο γερά από τα 24αρια και αυτό για το κοντό ημιαξόνιο, επίσης και για τα πίσω, τα 24αρια απλά είναι πιο ελαστικά,
Υπάρχουν αντίστοιχα στοιχεία που να δείχνουν την αντοχή των μακριών ημιαξονίων;

http://217.34.53.228:9876/uploads/BILLI ... 0GRAPH.pdf

http://217.34.53.228:9876/uploads/BILLI ... 0GRAPH.pdf

Η ερώτηση είναι συμφέρει να αλλάξεις από 10αρια σε 24αρια αν η διάσταση των ελαστικών σου παραμείνει μέχρι 32 (7.50/16) για τα 29αρια ελαστικά που έχει το disco δεν το συζητάμε τα 10αρια είναι παραπάνω από αρκετά.



Π.
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 08 Ιούλ 2008, 09:14

Αν δεν έχεις lockers (κυρίως) και προσέχεις και λίγο όταν το ζορίζεις ("άλματα", κολλήματα κλπ) από αυτά που έχω διαβάσει θεωρώ ότι επαρκούν και τα "λεπτά"...

Εγώ έχω στο disco (V8, 91 mod) τα λεπτά ημιαξόνια με διαφορικά true track εμπρός πίσω και λάστιχα 750.16 αναγομωση (αρκετά πιό βαριά από τα πρωτογενή).

Δεν σταματάω σε καμμία δυσκολία (εκτός αν σταματήσει από μόνο του...) αλλά το προσέχω κιόλας, δεν το ζορίζω όταν κολλάει ασχημα κλπ.

Μία φορά το ζόρισα, "αναγκαστικά", όταν διέσχισα κατά μήκος και για μεγάλη απόσταση ποτάμι με πολύ μεγάλες πέτρες με κλειδωμένο το κεντρικό και αρκετά φορτωμένος. Ηταν η μόνη φορά που ένιωσα να στραμπουλάω όλη την μετάδοση, αλλά τελικά δεν έπαθε τίποτε...

Νομίζω το σημαντικότερο είναι να νιώθεις σαν οδηγός που ζορίζεται πολύ η μετάδοση και όσο μπορείς να το προστατεύεις (ισχύει και σε όλα τα άλλα εξαρτήματα)...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 10 Ιούλ 2008, 21:55

Είπαμε, και το ξαναλέμε, τα LR αντέχουν στη σκληρή χρήση, όχι στην κακή χρήση.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Ιούλ 2008, 18:12

Φίλε Drakos γειά,

μία πραγματικά ΣΟΦΗ κουβέντα.

Και το άλλο ότι τα μπλοκέ διαφορικά στην ουσία το μόνο που κάνουν είναι να σε βάζουν σε ακόμη σοβαρότερα προβλήματα.

Σαν εξάρτημα ΔΕΝ είναι απαραίτητο.
Μόνο ΙΣΩΣ σε επίπεδο ορισμένων αγώνων. Και εκεί και πάλι η σωστή επιλογή δεν αφορά πάντα τα 100% μπλοκέ.

Οσον αφορά τα ημιαξόνια τα Mpi είναι σχεδόν απολύτως καλυμένα με αυτά που έχουν. Εκτός και αν αρχίσουν οι υπερβολές και οι απροσεξίες.

(οι σιδεροφάγοι να προσέχουν και να μην παραπονιούνται)

Υ.Γ. Τάσο να επαναλάβω ότι αυτή η κουβέντα που έγραψες είναι ΣΟΦΗ !!!!

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες