Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

HD Drive Flanges

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

HD Drive Flanges

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 12 Ιούλ 2008, 18:14

Αληθεια υπαρχει ουσιαστικος λογος αλλαγης τους? Ειναι κατι το οποιο φθειρεται η ειναι αδυναμο στη κανονικη του μορφη?

http://www.paddockspares.com/scp/OFF_RO ... anges.html
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

HD Drive Flanges

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Ιούλ 2008, 08:14

Μπα.... Δύσκολα θα το ζορίσεις. Πρώτα θα διαλυθούν τα υπόλοιπα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Ιούλ 2008, 15:51

Μανώλη γειά σου,

το προσωπικό μήνυμα που μου είχες στείλει προ καιρού το έλαβα αλλά ξέχασα να σου απαντήσω. Κάνε ένα τηλέφωνο για να συνεννοηθούμε (22950 37637 και 6944 579911)

Τώρα όσον αφορά τα άκρα εφαρμογής των ημιαξονίων στην μεριά του τροχού.

Για το Mpi μην φοβάσαι. Η ροπή του μοτέρ είναι τόσο γραμμική και χαμηλή που ΔΕΝ θα έχεις πρόβλημα.

Πρόβλημα ΟΝΤΩΣ υπάρχει καθώς το μέταλλο που χρησιμοποιούν τα εργοστασιακά εξαρτήματα είναι μαλακό και ιδίως σε αυτά που έχουν το πλαστικό καπάκι (δηλαδή ΟΛΑ τα γνήσια LR που αποτελούν ξεχωριστό κομμάτι από το ημιαξόνιο) για να καλύψουν το άκρο του ημιαξονίου εμφανίζεται σκουριά αν υπάρξει πρόβλημα στην σωστή τους λίπανση, ή βγεί το καπάκι και μείνουν αρκετό καιρό ξεσκέπαστα.

Το πρόβλημα γίνεται ιδιαίτερα αισθητό σε αυτοκίνητα με τους V8 ή τους Tdi/Td5 κινητήρες και με πολλά χιλιόμετρα και άτσαλη χρήση.

Είναι μία από τις πηγές του γνωστού "κλονκ" της μετάδοσης αλλά αρκετά σπάνια, και ιδίως ακόμη σπανιότερη στα Mpi.

AN βάλεις μπλοκέ κατ' επιλογή και ενισχυμένα ημιαξόνια τότε για να είσαι απολύτως ήσυχος ότι έχεις ενισχύσει το σύνολο των σχετικών εξαρτημάτων, τότε μόνο άλλαξέ τα.
Επίσης προτείνεται η αλλαγή τους αν το αυτοκίνητό σου έχει τα άκρα αυτά με το πλαστικό καπάκι. Αυτά είναι ονομαστά για την τάση τους να φεύγουν, ιδίως όταν δεν πρέπει, και όταν (όχι αν) αυτό συμβεί συνήθως συμβαίνει την πιό ακατάλληλη στιγμή (δες σκόνες, περάσματα από βαθιά νερά κλπ) ή πολύ μακρυά από συνεργεία ή πηγές ανταλλακτικών. ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ χωρίς το πλαστικό καπάκι όμως. Εκτός από το ότι θα σου λερώνει την ζάντα υπάρχει πιθανότητα το λιπαντικό (αυτό που συνήθως ονομάζεται "βαλβολίνη" στην μαστορική διάλεκτο) μπορεί να σου βρωμίσει και τα τακάκια ή τους δίσκους. Οχι ιδιαίτερα συχνό φαινόμενο αλλά όχι και απίθανο να συμβεί.
Επίσης θα σου βρωμίζει και την ζάντα.

Τα άκρα όμως που αναφέρεις έχουν το καλό ότι έχουν βιδωτή τάπα και έτσι το πρόβλημα διαρροών ή απωλείας τους απλώς δεν υπάρχει. Συστήνονται λοιπόν για το λόγο αυτό καθώς και για το ότι δειχνουν πολύ σέξυ και η τιμή τους είναι χαμηλή.

ΟΜΩΣ αναφορές φίλων στην Αγγλία λένε επίσης ότι το κράμα μετάλλου δεν είναι ισχυρότερο από αυτό των εργοστασιακών εξαρτημάτων. Ομως από την άλλη πλευρά είναι και σαφώς φθηνότερα.

Αν λοιπόν έχει πρόβλημα το αυτοκίνητό σου στο σημείο αυτό ή θέλεις να εξασφαλίσεις το ότι δεν θα σου φύγει κάποιο πλαστικό καπάκι τότε όρμα τους.

Η τιμή είναι καλή. Ενδεικτικά από άλλες πηγές οι τιμές είναι από 30 έως και 200% ακριβότερες με αντίστοιχη όμως διαφορά στην ποιότητα με ακριβότερες αλλά και ΑΠΕΙΡΩΣ καλύτερες και είναι εμφανές ακόμη και σε τυφλούς αυτές της QUAIFE.
H KAM έχει επίσης βγάλει και δικά της ενισχυμένα με ειδική κατασκευή έτσι ώστε με μία μονάδα να καλύπτονται όλα τα PCD των κέντρων των τροχών και με πολύ ανθεκτικό βιδωτό κέντρο αλλά και πάλι και αυτά είναι πολύ ακριβά. Για πραγματικά σκληρή χρήση και αν διαθέτει κάποιος το ποσό η επιλογή είναι ανάμεσα σε αυτούς τους δύο κατασκευαστές.
Για φθηνότερες επιλογές από πλευράς οριακών διαφορών σε ποιότητα κράματος μετάλλων και "βαφής" τους η λύση που προσφέρουν ο Ashcroft ή ο Paddocks δεν είναι καλή και σίγουρα είναι φθηνότερη και πιό όμορφη, σέξυ και στεγανή από αυτή των εργοστασιακών άκρων με τις τάπες.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Ιούλ 2008, 16:26

Μανώλη και λοιποί φίλοι και συνάδελφοι,

νομίζω ότι θα πρέπει να διευκρινήσουμε και να θυμηθούμε κάτι σημαντικό που πολύ συχνά ξεχνάμε.

Τα αυτοκίνητα της γενιάς των οχημάτων που οδηγούμε οι περισσότεροι απο εμάς είχαν φτιαχθεί έτσι ώστε να μπορούν να δέχονται μέτρια έως και αρκετά σκληρή χρήση ΑΛΛΑ να μπορούν μέσω των τζόγων και των θορύβων να προειδοποιούν ότι κάτι στο μέλλον θα χάλασει. Αφήνοντας όμως ΜΕΓΑΛΑ (με κεφαλαία) περιθώρια κάλυψης αποστάσεων ή χρόνου μέχρι την τελική τους αστοχία.

Για το λόγο αυτό και τα Landies έχουν αρκετούς αδύναμους κρίκους πριν η ζημιά φτάσει σε ουσιαστικά μηχανικά σύνολα που δεν επισκευάζονται εύκολα παρά μόνο σε συνεργείο.

Ενας από τους λόγους που τα άκρα αυτά είναι φτιαγμένα από μαλακό κράμα σιδήρου είναι για να κουρεύονται τα δικά τους δόντια με την χρήση και όχι αυτά των ημιαξονίων.

Για τον ίδιο λόγο και τα εργοστασιακά ημιαξόνια είναι επίτηδες λεπτά. Ετσι ώστε να σπάνε εκείνα και όχι ο φορέας του διαφορικού.

Φυσικά και υπάρχουν σφάλματα και τελικά βρίσκονται και αδύναμοι κρίκοι και στο κιβώτιο ή το κεντρικό διαφορικό αλλά αυτοί μπορούν να δυναμώσουν και κυρίως να προληφθεί η πρόωρη φθορά τους.

Ομως η λογική για τα μαλακά άκρα είναι αυτή που αναφέρεται πιό πάνω.

Τώρα με την "μόδα" των heavy duty εξαρτημάτων απλώς τα πιό ενισχυμένα εξαρτήματα θεωρούνται από αρκετούς σαν απαραίτητα.
Προσωπικά πιστεύω ότι είναι υπερβολές που δημιουργούνται μόνο και μόνο για να μπορούν να πωληθούν εξαρτήματα.

Στην πραγματικότητα ένα LR είναι φτιαγμένο για να πηγαίνει παντού και να γυρίζει από εκεί φτάνει να οδηγηθεί με προσοχή, γνώση και σεβασμό τόσο για αυτό (σαν μηχάνημα) όσο και για τον οδηγό και τους επιβάτες (για την ασφάλειά τους δηλαδή) αλλά και για το περιβάλλον (τις φρικτές σκηνές εισβολής σε ποτάμια, πατήματος σπορών, δεσίματος συρματοσχοίνων σε δέντρα, σκαψίματος τάφρων ή γεμίσματος νεροφαγωμάτων με πέτρες....)

Δυστυχώς η υπερβολή πουλάει και για το λόγο αυτό και έχει πέραση.
Τελικά όμως πόσο απαραίτητα είναι αυτά τα υπερβολικά ενισχυμένα εξαρτήματα στην πραγματικότητα????

(τροφή για σκέψεις και συζήτηση)

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες