Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Λάστιχα για LR2

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Λάστιχα για LR2

Δημοσίευσηαπό npapan » 18 Ιούλ 2008, 14:47

Γεια σας αγαπητoί φίλοι,

Είμαι νέος οδηγός στον χώρο των 4Χ4 και εδώ και ένα χρόνο έχω ένα LR2 2.2 SE. Μετά από 22000 χλμ τα εργοστασιακά λάστιχα (Goodyear M+S, 235/65 R17) θέλουν αλλαγή μιά και έκανα αρκετές διαδρομές στα κακοτράχαλα βουνά της Κρήτης. Θα ήθελα λοιπόν τα φώτα σας σχετικά με κάποιο λάστιχο πιθανόν πιό σκληρό από το Goodyear. Τα περισσότερα χιλίομετρα που κάνω είναι στην άσφαλτο ενώ στους δρόμους της Κρήτης δεν τρέχω περισσότερο από 130 χλμ/ώρα. Άκουσα για τα Pirelli Scorpion ATR, ξέρει κανείς αν έχουν καλή οδική συμπεριφορά και στην άσφαλτο (κρατήματα, θόρυβο κλπ).
Ευχαριστώ πολύ όλους για τις πολύτιμες πληροφορίες που μπορεί να βρεί κανείς στο forum.
Άβαταρ μέλους
npapan
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2008, 14:25
Τοποθεσία: Πετροκέφαλο, Ηράκλειο

Λάστιχα για LR2

Δημοσίευσηαπό iatros » 18 Ιούλ 2008, 22:22

Αγαπητέ φίλε npapan καλησπέρα.
Η επιλογή των ελαστικών είναι δύσκολη υπόθεση και θα πρέπει κανείς να λάβει υπ΄ όψιν του διαφόρους παραμέτρους που οι σημαντικότερες αφορούν:
1. Το αυτοκίνητο και τι είδους τετρακίνηση έχει.
2. Πως και πόσο χρησημοποιείς το αυτοκίνητό σου, χώμα (και τι χώμα), λάσπη, άσφαλτο κ.λ.π..
3. Σε ποιό βαθμό είσαι διατεθημένος να κάνεις παραχωρήσεις (θόρυβος, επιπτώσεις σε διάφορα μέρη του μπροστινού συστήματος από mad λάστιχα, μείωση των σχέσεων αργό - γρήγορο σε αύξηση του μεγέθους των ελαστικών από τα μαμίσια κ.λ.π.).
Βέβαια τα GOODYEAR που έχεις κάνουν μόνο για άσφαλτο.
Δική μου άποψη για το δικό σου αυτοκίνητο και για τους δρόμους που λες ότι κυκλοφορείς, η τα COOPER ATR η τα YOKOHAMA GEOLANDER AT.
Δεν χρειάζεσαι τίποτε περισσότερο.
Εγώ στο DISCO 3 φοράω τα COOPER ATR και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Ίσως όταν χρειστεί να αλλάξω να βάλω τα YOKOHAMA για να δω ποιό είναι το καλλίτερο.
Ελπίζω να σου φανούν χρήσιμα τα παραπάνω.


ΦΙΛΙΚΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ

DISCO 3 TDV6...........
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Λάστιχα για LR2

Δημοσίευσηαπό iatros » 18 Ιούλ 2008, 22:38

Υ.Γ. Για τα PIRELLI δεν έχω ακούσει κακά λόγια. Έχουν δημοσιευθεί τεστ και τα πήγαν περίφημα. Σίγουρα κάποιος από το Forum θα έχει διαθέσιμη την ιστοσελίδα με την βαθμολογία το Scorpion ATR.
Βεβαια όταν ρώτησα έγώ για την δική μου διάσταση 235-70-17, τα Pirelli δεν έβγαιναν σε αυτή την διάσταση αλλά σε 245-70-17 και η τιμή ήταν 300-350€ παραπάνω από τα COOPRER. Τα GEOLANDER της YOKOHAMA είναι σαφώς ποιό φθηνά και σίγουρα δεν υστερούν σε τίποτε από όλα τα παραπάνω.
Πρόσεχε τα χαρακτηριστικά με τις προδιαγραφές των μαμίσιων ελαστικών και γνώμη μου μην βάλεις λάστιχα με διαφορετικές προδιαγραφές που αφορούν κυρίως τον δείκτη φορτίου, την ανώτατη ταχύτητα και τις διαστάσεις.


ΦΙΛΙΚΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Λάστιχα για LR2

Δημοσίευσηαπό npapan » 18 Ιούλ 2008, 22:54

Αγαπητέ Παναγιώτη,

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, θα τις λάβω υπόψην μου για την τελική επιλογή.

ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Άβαταρ μέλους
npapan
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2008, 14:25
Τοποθεσία: Πετροκέφαλο, Ηράκλειο

Λάστιχα για LR2

Δημοσίευσηαπό johnfox » 04 Αύγ 2008, 13:05

Τον Δεκέμβριο , έβαλα yokohama geolander A/T 215/80/16 . Μετά απο αρκετή και σκληρή χρήση σε μονοπάτια και βουνοκορφές , αλλά και αρκετά χιλιόμετρα στην Εθνική , με χίονι , βροχή κτλ ,μπορώ να πώ πώς είναι μια χαρά λάστιχα με καλό κρατημα εκτός , πολύ καλό στην βροχή και στο χιόνι .
Άβαταρ μέλους
johnfox
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2008, 19:58
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι , Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Αύγ 2008, 13:15

Γιάννη και Παναγιώτη γειά,

το πρόβλημα του φίλου μας npapan είναι η διάμετρος των 17 ιντσών που του περιορίζει αρκετά τις επιλογές.

Πάντως τα Scorpion δεν ήταν άσχημα λάστιχα όταν τα "φορούσα" στο Mpi.

Oμως η συμπεριφορά, η απόδοση και το σύστημα μετάδοσης του LR2 είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό από το Mpi.

Φιλε npapan θα πρέπει να λάβεις σοβαρά υπόψη σου ότι το σκληρότερο λάστιχο θα σου μειώσει αισθητά την αποτελεσματικότητα τόσο των φρένων σου όσο και το κράτημα στις στροφές και ιδίως στο βρεγμένο.


Ηδη το αυτοκίνητο έχει αρκετά φαρδύ λάστιχο από την "μαμά" του (τι κακό και αυτό με τα αυτοκίνητα που έρχονται πλέον με τα φαρδύτερα λάστιχα που μπορούν να μπουν..... <μάρκετινγκ....>). Πολύ φοβάμαι ότι η σκληρότερο "γόμα" ίσως να μην είναι συνολικά κάτι το καλύτερο.

Μιλάμε βέβαια για σκληρή "γόμα" που συνήθως βρίσκεις σε λάστιχα με κυρίως χωμάτινο προσανατολισμό και αυτό μάλλον, από ότι συμπεραίνω από τα γραπτά σου, δεν είναι κάτι που θέλεις.

Τα Cooper που σου προτείνει και ο γιατρός μας δουλεύουν πάρα πολύ καλά στα LR3 και με δεδομένο το ότι μοιράζεστε στην ουσία πολλά κοινά χαρακτηριστικά στο σύστημα μετάδοσης ίσως να είναι μία πολύ καλή ιδέα να τα προτιμήσεις.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό npapan » 05 Αύγ 2008, 09:26

Αγαπητοί Φίλοι,

Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας. Εδώ και μια εβδομάδα, έβαλα τα Cooper Discoverer ATR όπως προτείνατε και ομολογώ ότι επιβεβαιώθηκαν τα λεγόμενα σας σε μεγάλο βαθμό. Καταρχήν, πρόσεξα μια σημαντική μείωση στην κατανάλωση (από 9.3 σε 8.7 (Diesel :P )) φαντάζομαι πως αυτό έχει να κάνει με την κακή κατάσταση των προηγούμενων ελαστικών. Όντως στο φρενάρισμα σε στεγνή άσφαλτο μειονεκτεί με τα Cooper σε σχέση με τα Goodyear από την μάνα του (διαφορετικά λάστιχα και τακούνια). Και φτάνουμε στο διαταύτα, το προηγούμενο Σαββατοκύριακο ανέβηκα στα Λευκά Όρη (2125 μέτρα έδειξε το GPS) σε ένα δρόμο με πολύ και κακή πέτρα (περίπου 2 ώρες ανάβαση), τα Cooper τα δώσαν όλα, δεν με προβλημάτισαν καθόλου. Η συμπεριφορά τους αυτή λοιπόν δικαιολογεί το ότι από εδώ και πέρα θα μειώσω την μέση ταχύτητα σε εθνικές από 140-160 χλμ/ωρα που πήγενα με τα μαμίσια σε max 130 χλμ/ώρα και βέβαια θα προσέχω πολύ περισσότερο στις στροφές.
Με λίγα λόγια αν είστε κάτοχος ενός LR2 και θέλετε πραγματικά να εξερευνήσετε τις δυνατότητες του οχήματος σε μη ασφάλτινες διαδρομές τα Cooper Discoverer ATR είναι μια πολύ καλή επιλογή.

Φιλικά
Νίκος Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
npapan
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2008, 14:25
Τοποθεσία: Πετροκέφαλο, Ηράκλειο

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Αύγ 2008, 09:41

Νίκο εμείς σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση μετά την τοποθέτηση των ελαστικών.

Αρα να υπολογίζουμε ότι εκτός από τα άλλα θετικά θα πρέπει να προσθέσουμε και την πλήρη εξάλειψη το στρεςς από τον φόβο να λάβεις κλήση για υπερβολική ταχύτητα (αφού κατέβασες μόνος σου την τελική στα 130 χαω, άρα κάτω από το +10% του ορίου των 120 χαω στην Εθνική)

(το γράφω για αστείο μεν αλλά είναι ένα από τα πράγματα που απολαμβάνω στο πλήρως εξοπλισμένο Camel. Τα 130 είναι το όριό του και έτσι δεν φοβάμαι τις κλήσεις στην Εθνική)

Χαιρετώ και καλό ΣΚ σε όλους (να προσέχουμε πολύ γιατί τις ημέρες αυτές βγαίνουν οι οδηγοί-δολοφόνοι στους δρόμους)
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες