Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

το disco στον εμφύλιο..

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

το disco στον εμφύλιο..

Δημοσίευσηαπό simosark » 04 Σεπ 2008, 16:49

Συνοδοιπόροι, καλησπέρα και καλώς σας βρήκα μιας και είμαι φρέσκος στο φόρουμ και στους discoπληκτους.
Με ενα ανθρακί discovery 2.0 MPi του 1994, αγορασμένο φέτος τον Ιούλιο, με 85000χλμ, μετά απο αναζήτηση σχετικά μικρή και πολλές επισκέψεις στις συζητήσεις που γίνονται εδώ, είπα και εγώ να την κολλήσω την αρρώστια.
Και μέχρι τώρα παρα την μικρή συμβίωση είμαι ένας περήφανος και πολύ ευτυχισμένος οδηγός.
Ειδικά μετά την αφαίρεση ενός κοτσαδόρου που οργωνε το χώμα στα δύσκολα και με ανατρίχιαζε και ενα πολύ καλό πλύσιμο (για να μπορώ να το λερώσω εγώ οσο θέλω).
Στο προκείμενο τώρα μιας και ο τίτλος δεν είναι για πλάκα και το θηρίο χρησιμοποιήται ήδη κάθε μέρα στα δύσβατα μονοπάτια του Γράμμου και του Βίτσι για την νέα ταινία του Παντελή Βούλγαρη ("Ψυχή Βαθειά", είμαι ο δ/ντης Φωτογραφίας)θα θέλα να βάλω κανα δυο ερωτήσεις στο τραπέζι για τους πιο έμπειρους.
Ειναι ΟΚ εαν κινούμαι σε ανηφορικούς χωματόδρομους για παραπάνω απο 5-10χλμ απόσταση με τις αργές σχέσεις? ( με 5-7 άτομα μέσα)
Για τα τυχόν συμπληρώματα λαδιού, είναι πολύ σημαντικό να επιλέγεται ίδια πυκνότητα και ίδια μάρκα?
Ποιός μπορεί να ναι ο λόγος που βρέθηκα χωρίς το μαυρο λαστιχένιο καπάκι του ρουλμάν του μπροστά τροχού και οι βαλβολίνες πασαλείψαν την ζάντα? (Μεχρι να ρθει το ανταλακτικό απο Αθήνα, το καλυψα με καπάκι σαμπουάν!! με πατέντα)
Ποιές οι σκέψεις σας για τα πολλά οκτάνια στα καύσιμα για αυτό το αυτοκίνητο?
Σας ευχαριστώ πολύ.
Καλές διαδρομές και εις το επανιδείν. Σίμος
Άβαταρ μέλους
simosark
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 14:04

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Σεπ 2008, 17:14

Συνάδελφε Σίμο με 'γειές και καλοτάξιδο,

πολύ γρήγορα μιάς και πρέπει να πάω να γράψω τον μικρό στο φροντιστήριο Αγγλικών (φέτος αρχίζουμε μάλλον και Γερμανικά)

1. Κανένα πρόβλημα με την κίνηση με αργές σχέσεις για την απόσταση και τις συνθήκες που αναφέρεις.
Αν μπορείς καλύτερα είναι να προτιμήσεις να ξεκινάς με αργή σχέση στο κεντρικό διαφορικό (LOW) και δευτέρα στο κιβώτιο ταχυτήτων εκτός και αν οι κλίσεις είναι πολύ απότομες και το αυτοκίνητο πολύ φορτωμένο.

2. Για το θέμα του κοτσαδόρου υπάρχει και άλλου σχεδιασμού με εξαιρετικά μειωμένο προφίλ έτσι ώστε όταν δεν έχεις κάτι για να τραβάς από εκεί να μην σου μειώνει την γωνία διαφυγής (για την ακρίβεια προστατεύει και τον πίσω προφυλακτήρα κατα πολύ μεγάλο βαθμό)

3. Για τα λάδια καλό είναι να βάζεις τα ίδια, τουλάχιστον από πλευράς προδιαγραφών. Η εμμονή και στην ίδια μάρκα εξασφαλίζει ότι θα έχουν ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές.
Ομως από το να αφήσεις τον κινητήρα και τα άλλα μηχανικά υποσύνολα χωρίς λίπανση καλύτερα να συμπληρώσεις με ό'τι βρεις αν δεις ότι έχουν πέσει πολύ οι στάθμες των λιπαντικών και μετά, όσο πιό σύντομα μπορείς, κάνεις κανονική αλλαγή και βάζεις πάλι τα ενδεδειγμένα.

4. Η πλαστική τάπα συνήθως φεύγει είτε αν παλαιώσει πολύ (υπολόγισε ότι όντως είχε παλαιώσει αυτή που μάλλον φορούσε το αυτοκίνητο καθώς μάλλον δεν θα είχε αλλαχθεί ποτέ), είτε αν υπερθερμανθεί το άκρο (έλλειψη λιπαντικού στο άκρο από διαρροές), είτε αν έχει αποκτήσει τζόγους (κάτι που θα το αισθάνεσαι και στο τιμόνι σου σε λακκούβες στο δρόμο αν πηγαίνεις με πάνω από 60 χαω, ή στα χώματα)
Καλά έκανες και έβαλες την αυτοσχέδια τάπα γιατί αν το άφηνες ακάλυπτο θα έψαχνες για άκρο, μπιλιοφόρο, ημιαξόνιο ή και όλα αυτά μαζί.

------------

Υπάρχει τεχνική οδήγησης για την αλλαγή των αργών σχέσεων με τις γρήγορες εν κινήσει. Αν θέλεις να στην πω πάρε τηλέφωνο στο 22950 37637.

Για τον χαμηλού προφίλ κοτσαδόρο θα μιλήσεις με τον κλέφτη που αντιπροσωπεύει την Scorpion Racing στην Ελλάδα.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι αντίστοιχο από αλλού.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό simosark » 05 Σεπ 2008, 08:12

Ευχαριστώ πολύ για την αμεσότητα, Παντελή.
Στις αργές ξεκινώ ακόμα και με τρίτη αν δεν είναι πολύ ανηφόρα.
Οσο για το καπάκι, είχε αλλαχθεί πρίν απο 3 μήνες (περίπου 1500χλμ), γι'αυτό και μου φάνηκε παράξενο.
Ευχαριστώ και πάλι και καλή σχολική σεζόν.
Σίμος
Άβαταρ μέλους
simosark
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 14:04

Δημοσίευσηαπό firelord » 05 Σεπ 2008, 10:18

καλωσηλθες ω καινουργιε συντροφε!

συμφωνω με τα ως ανω τεχνικα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: το disco στον εμφύλιο..

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 05 Σεπ 2008, 10:35

simosark έγραψε:... κάθε μέρα στα δύσβατα μονοπάτια του Γράμμου και του Βίτσι για την νέα ταινία του Παντελή Βούλγαρη ("Ψυχή Βαθειά", είμαι ο δ/ντης Φωτογραφίας)...
Καλές διαδρομές και εις το επανιδείν. Σίμος
Σίμο γειά σου,

την ερχόμενη εβδομάδα (7-14/9) θα βρίσκομαι Σμόλικα και Γράμμο. Αν δεις ένα μαύρο Mercedes G έλα να γνωριστούμε :D

καλές βόλτες.
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες