Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Εργατης Superwinch

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Εργατης Superwinch

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 08 Σεπ 2008, 14:37

Χαιρετισμούς σε όλους και ευχές για καλό φθινόπωρο (προς το παρόν)

Μιας και ο χειμώνας φαίνεται πιο κοντά πλεόν, προσανατολίζομαι σε τοποθέτηση εργάτη.

Πιο συγκεγκριμένα σκευτομαι για τον "SUPERWINCH EP i9 ".


http://www.firstfour.co.uk/index.php?product_id=714113&option=Prod_detail

Είναι αρκετός ή να πάω σε κάτι μεγαλύτερο ?

Επίση πολύ δελεαστική τιμή έχει και ο Superwinch LP 8500

http://www.firstfour.co.uk/index.php?product_id=841681&option=Prod_detail


Τα σχόλια σας ευπρόσδεκτα.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Εργατης Superwinch

Δημοσίευσηαπό vagelis » 08 Σεπ 2008, 14:44

Παρε τον 9αρι γιατι εχει μεγαλη ταχυτητα οταν δεν εχει βαρος,ειναι σημαντικο γιατι εχεις παντα τεντωμενο συρματοσχοινο και δεν το πατας οταν το αυτοκινητο ξεκινησει.
Το μοτερ ειναι λιγο μικρο και πιθανον να ζεσταινεται πιο ευκολα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Εργατης Superwinch

Δημοσίευσηαπό vagelis » 08 Σεπ 2008, 14:50

Για κοιταξε κι'εδω www.davidbowyer.com εχει καλυτερες τιμες νομιζω.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Σεπ 2008, 15:35

Δημήτρη γειά,

οι Superwinch είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ εργάτες και είναι εκείνοι που προσωπικά προτείνω σε όποιον θέλει έναν καλό, σε πολύ λογική τιμή και ποιοτικό εργάτη φτιαγμένο στην Ευρώπη, με ευρωπαϊκά υλικά και κυρίως με ΥΠΕΥΘΥΝΟ και σωστό σερβις στην Ελλάδα.

Αν θέλεις σου δίνω και τα στοιχεία επικοινωνίας του Ελληνα αντιπροσώπου.

Αν θέλεις στείλε μου ένα π.μ. με την τιμή που μπορεί να στον δώσει, μαζί με τον ΦΠΑ και τα έξοδα αποστολής από την firstfour όσο και από τον Bowyer.

Σου στέλνω μετά π.μ. για τις λεπτομέρειες που ίσως ο Σπύρος να μην θέλει να αναφερθούν δημοσίως.

Αν αυτό δεν σε ενοχλεί εσένα ή αφορά και άλλους συναδέλφους στο φόρουμ τότε τα λέμε και δημοσίως.

Τώρα σχετικά με ορισμένες προτάσεις.

ΑΝ πρόκειται να κάνεις χρήση του εργάτη σε συνθήκες αυξημένης υγρασίας, νερών, λασπών κλπ ΙΣΩΣ να αξίζεις να δεις και τις "αδιάβροχες" εκδόσεις των ιδίων εργατών από τον Bowyer.

Οι 9.000 λιμπρες είναι ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΕΣ για το βάρος ενός ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΥ στο όριό του (και παραπάνω) Discovery 1.

Να σου θυμίσω απλώς ότι με τον Husky στις 8.500 λίμπρες τα Discovery στο CT έκαναν πράγματα που δεν πιστεύω ότι πολύ συχνά γίνονται από λογικούς ανθρώπους ακόμη και σε ακραίες συνθήκες.

Ενδεικτικά σου αναφέρω ότι στις δοκιμασίες επιλογής των ελληνικών πληρωμάτων ανεβοκατέβαιναν δύο D110 με οδηγό και συνοδηγό σε κάθετο (εντελώς) γκρεμό επί ώρες δεμένα με έναν Husky το καθένα (και έναν εφεδρικό που υπήρχε δεμένο το συρματόσχοινο αλλά χωρίς τάση, για ασφάλεια)

Τα Disco και τα Defender έχουν από το εργοστάσιο μόνο μέχρι 8.500 lbs ή έστω 9.000 lbs καθώς παραπάνω δύναμη απλώς υποβάλει το πλαίσιο του οχήματος σε δυνάμεις που μπορεί είτε να το στραβώσουν πιό εύκολα (γιατί ο κακά τοποθετημένος εργάτης ή η χρήση του με κακές "γωνίες" το στραβώνει και με πολύ λιγότερη δύναμη) είτε να τον ξεκολλήσουν από την βάση του στο πλαίσιο.

Το ίδιο ισχύει και για τα μεγάλα μοτέρ. Το μεγάλο μοτέρ απαιτεί και περισσότερο Watts για να λειτουργήσει με φορτίο και με δεδομένα τα Volts του ηλεκτρικού συστήματος του αυτοκινήτου (από 11.5 έως 13.9 V) αυτό σημαίνει ότι αυξάνεις τα απαιτούμενα Amperes χωρίς στην ουσία να κερδίζεις κάτι καθώς η ταχύτητα του εργάτη έχει να κάνει με την σχέση των γραναζιών, εκτός και αν το τύμπανο παίρνει κίνηση απευθείας από το μοτέρ (το βλέπουμε αυτό για τον EP9i και τους άλλους, στον Husky μπορώ να σου πω σίγουρα ότι υπάρχουν γρανάζια μειωτήρες και αυτή είναι και η μόνη διαφορά ανάμεσα στο Husky 8.5 από τον 10 (καθώς και το πάχος του συρματόσχοινου αν θυμάμαι)

Ο πολύ δυνατός εργάτης (10, 12 κλπ) ή η αναβάθμιση του μοτέρ σε δυνατότερο θα ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ την εγκατάσταση και δεύτερης μπαταρίας (εκτός και αν αρχίσεις να σκέφτεσαι σοβαρά την τοποθέτηση μίας μόνο ODYSSEY που είναι η μόνη που μπορεί να ανταπεξέλθει σε τέτοια φορτία (καμμία σχέση με τις πολυμασημένες τσίχλες των μπλε, κίτρινων και καστανοπορτοκαλοιβουάρ που θα έλεγε και η Δεσποινα Μιραράκη αν μιλάγαμε για χαλιά και όχι για μπαταρίες). Ψαξε λίγο τις ODESSEY και θα δεις....

Να σου υπενθυμίσω επίσης και την δυνατότητα που υπάρχει πλέον για την τοποθέτηση αναμονών (receiver hitches) τόσο εμπρός όσο και πίσω (στον εμπρός προφυλακτήρα και στον κοτσαδόρο ειδικού τύπου) για να βάζεις τον εργάτη Ο΄ΠΟΥ πραγματικά χρειάζεται.

Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τις περισσότερες φορές η πιό εύκολη και φρόνιμη τακτική απεγκλωβισμού είναι να ρυμουλκηθεί το όχημα προς τα πίσω.

Ο καιρός που ο εργάτης έμπαινε αναγκαστικά εμπρός έχει περάσει προ πολλού.

Η λύση του αφαιρουμένου εργάτη έχει και άλλα πλεονεκτήματα όπως την δυνατότητα που παρέχει να μην τον κουβαλάς συνεχώς μαζί σου (άρα δεν επιβαρύνεις το όχημα με ένα πρόσθετο βάρος της τάξεως των 50 με 60 κιλών μόνιμα), την πλήρη νομιμότητα καθώς κανείς στο ΚΤΕΟ ή στον δρόμο δεν μπορεί να σου παραπονεθεί για εξαρτήματα που πετάγονται, γάντζους που εξέχουν κλπ, την εξασφάλιση από κλοπή (τον αφήνεις εκτός αυτοκινητου όταν δεν τον χρησιμοποιείς, εκτός και αν είσαι τόσο άτυχος και σου κλέψουν το σπίτι ή την αποθήκη και πάρουν και τον αφαιρούμενο εργάτη), την απίστευτη ευκολία στην συντήρηση και τον καθαρισμό του.

Αυτά σαν μερικές ιδέες και προτάσεις.

Ο'τι θελήσεις εδώ είμαστε.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 10 Σεπ 2008, 16:53

Δεν ξερω Παντελη τι λες εσυ για την συγκεκριμενη μαρκα ,αλλα εγω μολις αγορασω αλλον τον σουπερβιντς που εχω θα τον χαρισω στον χειροτερο εχθρο μου για να τον εκδικηθω.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Σεπ 2008, 16:58

Bαγγέλη για λέγε.......

Aν θυμάμαι καλα έχεις έναν Husky εμπρός στο χρέπι????

Τί πρόβλημα είχες?????

Στον "φοραδοκαπέλλο" θα τον κάνεις δώρο????
Η' στον "Σουφλοκέφαλο"?

(σαν τον Κλούβιο και τον Μπάρμπα Μυτούση ακούγονται αυτά τα ονόματα ε???? Για αυτούς μιλάω ΦΥΣΙΚΑ <χιχιχιχιχιχι>)

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 10 Σεπ 2008, 17:23

Παντελη εχω εναν 8000,οχι χασκι,απο στεγανωτητα αστα να πανε,τελευταια εσκασα 205 ευρα για επισκευη γιατι δεν τραβαγε καθολου ,ισα που καταφερνε να τυλιξει το συρματοσχοινο.
Μετα τηυν επισκευη,περσι,στην Διρφυ κολησα σε χιονι και μαμηθηκα να ξεκολησω,με σνατς μπλοκ και με πολυ ζορι,πιστευω η δυναμι του να μην ξεπερναει τις 3000 λιβρες.
Λεφτα για επισκευη δεν ξαναδινω,θα παρω κινεζικο και οσο αντεξει.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Σεπ 2008, 17:59

Bαγγέλη γειά,

στην ALEXMARINE μίλησες για την επισκευή του?

Οι Superwinch ΔΕΝ είναι φτιαγμένοι για να δουλεύουν μέσα στο νερό ή σε συνθήκες με πολύ υγρασία, λάσπες κλπ.
Οπως και ολοι οι εργάτες πλην εκείνων, και είναι νέο φρούτο αυτό των τελευταίων πέντε ετών, που έχουν τα ειδικά στεγανοποιητικά εξαρτήματα και έχουν υποστεί την ειδική προεργασία.
Και εκείνοι όμως αναφέρουν ότι είναι ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΙ στο νερό, την υγρασία κλπ και ΟΧΙ αδιάβροχοι.

Ενας ΣΩΣΤΑ αδιαβροχοποιημένος εργάτης έχει και άλλα πράγματα που δεν έχω συναντήσει ακόμη σε εργάτες που από το εργοστάσιο αναφέρουν ότι λειτουργούν σαν ανθεκτικοί σε σοβαρά νερά.
Να σου αναφέρω απλώς για ιστορική ενημέρωση ότι οι ΑΔΙΑΒΡΟΧΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ Superwinch Husky που φτιάχνονταν στο χέρι ένας ένας από τον μακαρίτη των Phil Gordon είχαν εξαερωτήρες στο κουτί του ελέγχου εμπλοκής και όντως τους έχω δει με τα μάτια μου στον Καρπενησιώτη το 1996 να δουλεύουν επί δίωρο και βάλε ΜΕΣΑ στο κρύο νεράκι χωρίς κανένα πρόβλημα.
Μόνη εξαίρεση οι ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ εργάτες και δεν αναφέρομαι μόνο στους ΜileMarker που έχουν γίνει και της μόδας τελευταία. Αυτοί από σχεδιασμού και τρόπου λειτουργίας τους δουλευουν σαν αδιάβροχοι. Και πάλι όμως θέλει ιδιαίτερη προσοχή το ηλεκτρικό σύστημα ελέγχου αν έχουν τέτοιο.

Αν ο Superwinch σου είναι παλαιότερος της δεκαετίας τότε φυσικά και δεν είναι αδιάβροχος και σίγουρα όχι και τόσο ανθεκτικός στα νερά/υγρασία/λάσπες όσο ένας καινούργιου σχεδιασμού και κατασκευής εργάτης.

ΟΛΑ τα μοτέρ επίσης (καινούργια και παλαιά) απαιτούν ΤΑΚΤΙΚΟ καθαρισμό, έλεγχο στα "καρβουνάκια", έλεγχο στα ρουλεμάν στήριξής τους και κυρίως έλεγχο τους μόνιμους μαγνήτες αλλά και στο πηνίο (περιέληξη)
Να σου επιστήσω επίσης την προσοχή ότι αρκετοί καινούργιοι εργάτες έχουν ένα σημείο στήριξης με ρουλεμάν για το πηνίο και συνήθως το άξονας εξόδου το μοτέρ στηρίζεται σε κουζινέτο ή ακόμη χειρότερα σε βάση του σώματος του εργάτη. Οπως φαντάζεσαι είναι πολύ καλύτερο το πηνίο του μοτέρ να στηρίζεται σε ρουλεμάν και όχι σε κουζινέτο ή σε εσοχή του σώματος του εργάτη.

Ο εργάτης ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να ελέγχεται και συντηρείται μία φορά τον χρόνο τουλάχιστον όταν το όχημα στο οποίο έχει τοποθετηθεί βρίσκεται σε ανοικτό χώρο, ακόμη και αν η χρήση του εργάτη δεν είναι συχνή.

Πόσοι άραγε έχουν ελέγξει και συντηρήσει τον εργάτη τους από τότε που τον έβαλαν? (για το λόγο αυτό και ανέφερα πιό επάνω το πλεονέκτημα της πολύ πιό εύκολης συντήρησης στους αφαιρούμενους/φορητούς)

Τους τριβείς στο τύμπανο τους καθαρίζεις και γρασσάρεις συχνά? (δεν μιλάω για το fairlead αλλά για τα σημεία γύρω από τα οποία περιστρέφεται το τύμπανο.)

Τα υλικά τριβής του φρένου μέσα στο τύμπανο τα έχεις ελέγξει? Μήπως δεν έχουν ρυθμιστεί σωστά και στην ουσία επιβραδύνουν/φρενάρουν το τύμπανο?

Ειναι αρκετά τα πράγματα που κάνουν έναν εργάτη να χάνει την αποτελεσματικότητά του όταν το σύνολο από εξαρτήματα αυτό γερνάει και δεν συντηρείται συχνά ή σωστά.

Είναι σαν να λέμε ότι πετάω το Landy επειδή χάλασε. Και ας μην του κάνω σέρβις ή ας μην το συντηρεί σωστά ο μάστορας που έχω ή του κάνω ακατάλληλη χρήση.

Και για το Χρέπι δεν θα μπορούσες να πεις το ίδιο με τις πιό πάνω προϋποθέσεις/συνθήκες?

Και όμως εκείνο το φροντίζεις, το συντηρείς και εκείνο δουλεύει (και σε παιδεύει αλλά σου αρέσει)

Μήπως πρέπει να δεις και τον Superwinch σου έτσι???

Τον κινέζικο θα τον βάλεις και απλώς θα χαλάσει εντελώς.
Ο εγγλέζος όμως δούλεψε και δεν σε άφησε εντελώς έκθετο.
Σκέψου μόνο αν ο κινέζος θα αντέξει στην διάβρωση το ίδιο καλά με τον Εγγλέζο......

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 11 Σεπ 2008, 07:35

Δεν διαφωνω μαζι σου,ετσι ειναι δυστυχως τα πραγματα,μονο που η αγορα του κινεζικου στοιχιζει πιο φτηνα απο την συντηρηση,επισκευη του εγγλεζικου,απο αξιοπιστια δε,αρκετες φορες με εχει ξεκολισει κινεζικος εκει που κολησε ο εγγλεζικος.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 11 Σεπ 2008, 21:52

Παντως παιδια ο Τ-ΜΑΧ 9500 εχει βγει μεχρι στιγμης αξιοπρεπετατος για τα λεφτα του (ειναι απλα λιγο πιο αργος, ωστοσο σε 10 γνωστους δεν εχει κανει σε κανεναν ουτε κιχ!) Και 380 λιρες μονο!
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 11 Σεπ 2008, 22:52

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Το εψαξα λίγο τις τελευταίες μέρες.

Σύμφωνα με αυτά που διάβασα και που δεν έχω τη γνώση για να επιβεβαιωσω, οι superwinch (τουλάχιστον αυτοί που φτάνει το βαλαντιο μου) είναι μιας άλλης εποχής (οπως και το disco εξάλλου).

Οι κινέζικοι είναι εξω απο την εξισωσή μου.

Οι ταιβανέζικοι ισως

Η αναζήτηση συνεχίζεται !!!
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Σεπ 2008, 17:48

Mudnolis έγραψε:Παντως παιδια ο Τ-ΜΑΧ 9500 εχει βγει μεχρι στιγμης αξιοπρεπετατος για τα λεφτα του (ειναι απλα λιγο πιο αργος, ωστοσο σε 10 γνωστους δεν εχει κανει σε κανεναν ουτε κιχ!) Και 380 λιρες μονο!


Mανώλη ο Superwinch EP9000 κοστίζει 399 λίρες Αγγλίας συν ΦΠΑ και μεταφορικά.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό laspomenos » 22 Σεπ 2008, 20:08

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
EIΜΑΙ ΝΕΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...


ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ LR3 ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΛΑΞΩ ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΕΝΤΟΣ/ΕΚΤΟΣ..ΕΙΜΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ BF GOODRICH, BRIGESTONE KAI YOKOHAMA GEOLAND A/T-S. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ? ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ? ΚΑΝΕΙ ΘΟΡΥΒΟ? ΣΤΙΝ ΛΑΣΠΗ ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΕΙ?

ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΤΗ.

ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Ο ΕΡΓΑΤΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΠΩΜΕΝΟΣ Η ΜΟΝΙΜΟΣ? ΤΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΗΣΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ LR3?



ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ...ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΣΤΩ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ

ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΧΩΣ...


ΓΕΙΑ Κ ΧΑΡΑ ... ΘΟΔΩΡΗΣ
Άβαταρ μέλους
laspomenos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 18 Ιουν 2007, 14:11
Τοποθεσία: korithia

Δημοσίευσηαπό firelord » 23 Σεπ 2008, 15:40

καλωσηλθες Θοδωρη εκ Κορινθιας, μπαϊ δι γουει
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες