από pantg » 10 Σεπ 2008, 15:35
Δημήτρη γειά,
οι Superwinch είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ εργάτες και είναι εκείνοι που προσωπικά προτείνω σε όποιον θέλει έναν καλό, σε πολύ λογική τιμή και ποιοτικό εργάτη φτιαγμένο στην Ευρώπη, με ευρωπαϊκά υλικά και κυρίως με ΥΠΕΥΘΥΝΟ και σωστό σερβις στην Ελλάδα.
Αν θέλεις σου δίνω και τα στοιχεία επικοινωνίας του Ελληνα αντιπροσώπου.
Αν θέλεις στείλε μου ένα π.μ. με την τιμή που μπορεί να στον δώσει, μαζί με τον ΦΠΑ και τα έξοδα αποστολής από την firstfour όσο και από τον Bowyer.
Σου στέλνω μετά π.μ. για τις λεπτομέρειες που ίσως ο Σπύρος να μην θέλει να αναφερθούν δημοσίως.
Αν αυτό δεν σε ενοχλεί εσένα ή αφορά και άλλους συναδέλφους στο φόρουμ τότε τα λέμε και δημοσίως.
Τώρα σχετικά με ορισμένες προτάσεις.
ΑΝ πρόκειται να κάνεις χρήση του εργάτη σε συνθήκες αυξημένης υγρασίας, νερών, λασπών κλπ ΙΣΩΣ να αξίζεις να δεις και τις "αδιάβροχες" εκδόσεις των ιδίων εργατών από τον Bowyer.
Οι 9.000 λιμπρες είναι ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΕΣ για το βάρος ενός ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΥ στο όριό του (και παραπάνω) Discovery 1.
Να σου θυμίσω απλώς ότι με τον Husky στις 8.500 λίμπρες τα Discovery στο CT έκαναν πράγματα που δεν πιστεύω ότι πολύ συχνά γίνονται από λογικούς ανθρώπους ακόμη και σε ακραίες συνθήκες.
Ενδεικτικά σου αναφέρω ότι στις δοκιμασίες επιλογής των ελληνικών πληρωμάτων ανεβοκατέβαιναν δύο D110 με οδηγό και συνοδηγό σε κάθετο (εντελώς) γκρεμό επί ώρες δεμένα με έναν Husky το καθένα (και έναν εφεδρικό που υπήρχε δεμένο το συρματόσχοινο αλλά χωρίς τάση, για ασφάλεια)
Τα Disco και τα Defender έχουν από το εργοστάσιο μόνο μέχρι 8.500 lbs ή έστω 9.000 lbs καθώς παραπάνω δύναμη απλώς υποβάλει το πλαίσιο του οχήματος σε δυνάμεις που μπορεί είτε να το στραβώσουν πιό εύκολα (γιατί ο κακά τοποθετημένος εργάτης ή η χρήση του με κακές "γωνίες" το στραβώνει και με πολύ λιγότερη δύναμη) είτε να τον ξεκολλήσουν από την βάση του στο πλαίσιο.
Το ίδιο ισχύει και για τα μεγάλα μοτέρ. Το μεγάλο μοτέρ απαιτεί και περισσότερο Watts για να λειτουργήσει με φορτίο και με δεδομένα τα Volts του ηλεκτρικού συστήματος του αυτοκινήτου (από 11.5 έως 13.9 V) αυτό σημαίνει ότι αυξάνεις τα απαιτούμενα Amperes χωρίς στην ουσία να κερδίζεις κάτι καθώς η ταχύτητα του εργάτη έχει να κάνει με την σχέση των γραναζιών, εκτός και αν το τύμπανο παίρνει κίνηση απευθείας από το μοτέρ (το βλέπουμε αυτό για τον EP9i και τους άλλους, στον Husky μπορώ να σου πω σίγουρα ότι υπάρχουν γρανάζια μειωτήρες και αυτή είναι και η μόνη διαφορά ανάμεσα στο Husky 8.5 από τον 10 (καθώς και το πάχος του συρματόσχοινου αν θυμάμαι)
Ο πολύ δυνατός εργάτης (10, 12 κλπ) ή η αναβάθμιση του μοτέρ σε δυνατότερο θα ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ την εγκατάσταση και δεύτερης μπαταρίας (εκτός και αν αρχίσεις να σκέφτεσαι σοβαρά την τοποθέτηση μίας μόνο ODYSSEY που είναι η μόνη που μπορεί να ανταπεξέλθει σε τέτοια φορτία (καμμία σχέση με τις πολυμασημένες τσίχλες των μπλε, κίτρινων και καστανοπορτοκαλοιβουάρ που θα έλεγε και η Δεσποινα Μιραράκη αν μιλάγαμε για χαλιά και όχι για μπαταρίες). Ψαξε λίγο τις ODESSEY και θα δεις....
Να σου υπενθυμίσω επίσης και την δυνατότητα που υπάρχει πλέον για την τοποθέτηση αναμονών (receiver hitches) τόσο εμπρός όσο και πίσω (στον εμπρός προφυλακτήρα και στον κοτσαδόρο ειδικού τύπου) για να βάζεις τον εργάτη Ο΄ΠΟΥ πραγματικά χρειάζεται.
Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τις περισσότερες φορές η πιό εύκολη και φρόνιμη τακτική απεγκλωβισμού είναι να ρυμουλκηθεί το όχημα προς τα πίσω.
Ο καιρός που ο εργάτης έμπαινε αναγκαστικά εμπρός έχει περάσει προ πολλού.
Η λύση του αφαιρουμένου εργάτη έχει και άλλα πλεονεκτήματα όπως την δυνατότητα που παρέχει να μην τον κουβαλάς συνεχώς μαζί σου (άρα δεν επιβαρύνεις το όχημα με ένα πρόσθετο βάρος της τάξεως των 50 με 60 κιλών μόνιμα), την πλήρη νομιμότητα καθώς κανείς στο ΚΤΕΟ ή στον δρόμο δεν μπορεί να σου παραπονεθεί για εξαρτήματα που πετάγονται, γάντζους που εξέχουν κλπ, την εξασφάλιση από κλοπή (τον αφήνεις εκτός αυτοκινητου όταν δεν τον χρησιμοποιείς, εκτός και αν είσαι τόσο άτυχος και σου κλέψουν το σπίτι ή την αποθήκη και πάρουν και τον αφαιρούμενο εργάτη), την απίστευτη ευκολία στην συντήρηση και τον καθαρισμό του.
Αυτά σαν μερικές ιδέες και προτάσεις.
Ο'τι θελήσεις εδώ είμαστε.
Χαιρετώ