Προχωρησα αλλο λιγο..
Το καινουργιο βολαν,λιγο πακετο το σφιξιμο..

Κεντραρισμα δισκου..

Και μιας που ειχα το βοηθητικο εξω,εκανα ενα λυσιμο-ελεγχο και αυτη τη φορα στεγανοποιηση μονος μου,μιλαμε η φλαντζοκολλα που ειχαν βαλει τα μαστορια,ελιωνε με τα λαδια,ασε που ειχε παει παντου,οποτε καθαρισμα παλι(το χειροτερο μου..)




Τα γραναζια ηταν σε αριστη κατασταση,τα ρουλεμαν των ενδιαμεσων γραναζιων(intermediate) και γραναζιου εισοδου(Input gear) σε παρα πολυ καλη κατασταση,μποσικα δεν ειδα πουθενα αλλου.
Ειδα καποια υπολειματα απο χαλκο μεσα στο καρτερ,που σημαινει οτι εχουν φθαρει οι ροδελες προφορτισης των "δορυφορων" στο κεντρικο διαφορικο,αλλα απο την στιγμη που δεν ειχα ιδιαιτερα "κενα" στην οδηγηση,το αφηνω ως εχει και καποια στιγμη θα παρω ενα σετακι ανακατασκευης..
Αλλαξα και τσιμουχες και τα o-ring στον αξονα των ενδιαμεσων γραναζιων που οι πιο πολλοι μαστοροι-στεγανοποιητες,δεν θελουν να αγγιζουν..


Αντε να τελειωνουμε....

Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..