Τελικα το boost box τοποθετηθηκε και λυθηκαν ολα τα μικροπροβληματακια με τα στιγμιαια overboost.
Τελικα με το μεγαλο intercooler και με τις χαμηλες ατμοσφαιρικες θερμοκρασιες του χειμωνα υπηρχε θεμα και με το δοκιμασμενο προγραμμα του td5Alive και με το νεο του td5Inside,το οποιο καπνιζε αρκετα στην πρωτη εκδοση,στην δευτερη ειναι αρκετα "ακαπνο" και πολυ πιο γραμμικο στο πως βγαζει την δυναμη - και λιγο πιο δυνατο απο πριν
Να το χαιρεσαι Μιχαλη..
ΥΓ
Μας βγηκε και μια ζημια,"εκλασε" το ενα μπεκ - για αγνωστο λογο,ευτυχως βρεθηκε αλλο μεταχειρισμενο,μπηκε,προγραμματιστηκε και ολα καλα!

Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..