Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πόσοι Disco Lovers είμαστε;

Re: Πόσοι Disco Lovers είμαστε;

Δημοσίευσηαπό vagelis » 26 Μαρ 2007, 09:15

Bomber έγραψε:Καλησπέρα σε όλους τους Disco Lovers.
Λέγομαι Τάκης Ζαχαρίου και για το forum, Bomber.
Απο τον Γενάρη είμαι κάτοχος Disco II TD5, Zambezi silver.
Αγοράστηκε μετ/νο απο Γερμανία, μοντέλο Οκτ. 2003 (Facelift)
Εχει 31.430 χλμ. ηλιοροφές, κοτσαδόρο, Navi, θερμ. καθίσματα και παρπρίζ, αυτόματο.
Αντικατέστησε MPI του 1994, με το οποίο πέρασα τα καλύτερα χρόνια
μου. Πάντα όμως εψαχνα για diesel, και τελικά το θαύμα έγινε.
Πρός το παρόν έχουν παραγγελθεί QT προστατευτικά διαφορικών και
βλέπουμε........
(Με τον Παντελή έχουμε συζητήσει για διάφορα, να δούμε πόσα απο αυτά
θα γίνουν......)
Τα λέμε.....

Αντε γιναμε δυο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Re: Πόσοι Disco Lovers είμαστε;

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Μαρ 2007, 19:23

σε λιγο θα γινετε τρεις!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: Πόσοι Disco Lovers είμαστε;

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 03 Απρ 2007, 10:45

Τον τελευταίο καιρό καλωσορίζουμε στη παρέα πολλούς καινούργιους φίλους, που οι περισσότεροι έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό. Αγόρασαν μεταχειρισμένο LR πάνω κάτω δεκαετίας. Και μου γεννήθηκε η απορία. Γιατί τότε αγόρασαν τόσοι πολλοί καινούργια LR, ενώ τώρα αγοράζουν μεταχειρισμένα? Ήταν πιο εύκολα τα λεφτά τότε?
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Re: Πόσοι Disco Lovers είμαστε;

Δημοσίευσηαπό firelord » 03 Απρ 2007, 10:47

ναι
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Απρ 2007, 07:57

Φίλε Tάσο (DRAKOS)

Ο ερχομός, πριν από μία δεκαετία, του Discovery Mpi άνοιξε τον δρόμο για την απόκτηση ενός Land Rover σε πάρα πολλούς ανθρώπους που αλλιώς δεν θα το αγόραζαν.

Να σου θυμήσω ότι τότε ίσχυε το τεκμήριο των κυβικών εκατοστών χωρητικότητας του κινητήρα των αυτοκινήτων.

Οι πωλήσεις του discovery Mpi ήταν πρωτοφανείς για τα δεδομένα της Ελληνικής αντιπροσωπείας των Landies (είτε επί καιρού Φωστηρόπουλου, είτε επί καιρού Mανιατόπουλου/ΒΜW.)

Το Freelander αν και Land Rover και αυτό ανήκει σε άλλη κατηγορίας (SUV και όχι 4Χ4 εκτός δρόμου)

Οι νεώτεροι αυτοί ιδιοκτήτες στους οποίους αναφέρεσαι μπορούν τώρα να έχουν μία άριστη αναλογία κόστους/απόδοσης/ικανοτήτων με τα Disco Μpi (γιατί αν προσέξεις αυτά είναι στην πλειοψηφία τα οχήματα των νέων ιδιοκτητών στους οποίους αναφέρεσαι) και για αυτό και τα προτιμούν.

Αυτός είναι και ο ουσιαστικός λόγος.

Χαιρετώ
pantg
 

Re: Πόσοι Disco Lovers είμαστε;

Δημοσίευσηαπό Bomber » 09 Απρ 2007, 13:01

vagelis έγραψε:
Bomber έγραψε:Καλησπέρα σε όλους τους Disco Lovers.
Λέγομαι Τάκης Ζαχαρίου και για το forum, Bomber.
Απο τον Γενάρη είμαι κάτοχος Disco II TD5, Zambezi silver.
Αγοράστηκε μετ/νο απο Γερμανία, μοντέλο Οκτ. 2003 (Facelift)
Εχει 31.430 χλμ. ηλιοροφές, κοτσαδόρο, Navi, θερμ. καθίσματα και παρπρίζ, αυτόματο.
Αντικατέστησε MPI του 1994, με το οποίο πέρασα τα καλύτερα χρόνια
μου. Πάντα όμως εψαχνα για diesel, και τελικά το θαύμα έγινε.
Πρός το παρόν έχουν παραγγελθεί QT προστατευτικά διαφορικών και
βλέπουμε........
(Με τον Παντελή έχουμε συζητήσει για διάφορα, να δούμε πόσα απο αυτά
θα γίνουν......)
Τα λέμε.....

Αντε γιναμε δυο.


Βαγγέλη γεία σου,

Οπως έγραψες και σύ είμαστε μόνο δύο οπότε μάλλον θα μοιραζόμαστε και ότι ξέρουμε για τον TD5.
Αν και όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο μου είπαν οτι είχε γίνει service, (25.000 χλμ) με τρώει να του κάνω μια γενική αλλαγή λαδιών, βαλβολινών και υγρών φρένων.
Κάποια άποψη για τα λάδια, μετά και τις συζητήσεις που είδαν το φώς στο φόρουμ για τα συνθετικά λάδια και τι σχετική αντιπαράθεση με τα συμβατικά ?? Τι λάδια βάζεις εσύ ??
Βαλβολίνες ?? Εχεις αυτόματο κιβώτιο ?? Τι βάζεις εκεί ??
Στο φόρουμ του Difflock, για το αυτόματο κιβώτιο διάβασα το σχετικό:

"ZF Autobox Oil & Filter Change
On current Range Rovers and Series II Discoverys, the autobox is sealed for life and needs no servicing. However, on older vehicles with the ZF fourspeed automatic gearbox, the oil and filter must be changed at regular service intervals. The recommended change is every 24,000 miles under normal driving conditions. Usually, then, it’s done as part of the normal 24,000-mile service."

Aν βρείς χρόνο μου γράφεις κάτι.......
Bomber
Άβαταρ μέλους
Bomber
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 24 Μαρ 2007, 21:46
Τοποθεσία: Σαντορίνη

Re: Πόσοι Disco Lovers είμαστε;

Δημοσίευσηαπό Bomber » 09 Απρ 2007, 13:07

Φίλοι Drakos - Mike on Mpi

Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα.

Βomber
Άβαταρ μέλους
Bomber
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 24 Μαρ 2007, 21:46
Τοποθεσία: Σαντορίνη

Re: Πόσοι Disco Lovers είμαστε;

Δημοσίευσηαπό vagelis » 10 Απρ 2007, 09:12

Φιλε bomber εγω οταν το εφερα απο Γερμανια το πηγα σ'ενα συνεργειο που ασχολειται με λαντ ροβερ και του αλαξα ολα τα υγρα με αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης δεν ψαχτηκα για τιποτα αλλο.
Μεχρι τωρα δεν εχω καποιο προβλημα αν και δεν το εχω ζορισει ιδιαιτερα γιατι εχω ενα χρεπι και ξεδινω μ'αυτο ,παντως εγω πιστευω στο φτηνα υγρα και τακτικη αλλαγη και οχι ακριβα και αλλαγη καθε 10 χρονια.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Απρ 2007, 11:29

Tάκη γειά,

η BMW ,επειδή επι των καιρών της φτιάχθηκε το αυτοκίνητό σου, είχε αυτή την τακτική με "sealed for life" κιβώτια.

Το θέμα είναι ότι πέραν της εργοστασιακής εγγυήσεως μετά σου έλεγε αντί να αλλάξεις υγρά (λάδια) στο κιβώτιο ότι έπρεπε να αλλάξεις το κιβώτιο ολόκληρο. Κάτι το οποίο μπορεί να αρέσει στην Land Rover και την ZF αλλά νομίζω ότι δεν αρέσει σε εσένα.

Θα σου πρότεινα λοιπόν να κάνεις αλλαγή υγρών ΚΑΙ στο αυτόματο κιβώτιο. Δεν είναι κάτι εξαιρετικά δύσκολο φτάνει να σηκωθεί το αυτοκίνητο στον "πύργο". Το σημείο όπου έμπαινε ο δείκτης ένδειξης της στάθμης θα πρέπει να είναι καλυμένο με κάποια τάπα.
Πες τους να βγάλουν την τάπα αυτή και αφού αδειάσουν το κιβώτιο να συμπληρώσουν νέα υγρά.
Απλώς ας μετρήσουν ΠΟΣΑ υγρά θα βγούν για να βάλουν την ίδια ποσότητα καθώς ΔΕΝ έχεις δείκτη στάθμης για να υπολογισθεί το πόσα υγρά πρέπει να προσθέσεις και η ποσότητα που βγαίνει στα αυτόματα δεν είναι πάντα η ίδια και κυρίως ΔΕΝ είναι αυτή που αναγράφεται στην συνολική χωρητικότητα ενός εντελώς άδειου αυτομάτου κιβωτίου. Βλέπεις ο μετατροπέας ροπής (torque converter) κρατάει ΠΟΛΥ υγρό μέσα του και αυτό δεν βγαίνει εύκολα.

ΑΝ ΤΑ ΥΓΡΑ που θα βγουν είναι καφέ ή ακόμη χειρότερα μαύρα θα πρέπει να κάνεις τουλάχιστον δύο αλλαγές υγρών για να καθαρίσουν και αυτά μέσα στον μετατροπέα ροπής.

Υπάρχει ένα κόλπο για να καθαρίζεις και τον μετατροπέα ροπής από τα λάδια που κρατάει μέσα του αλλά δεν θα σου τον πρότεινα με το χέρι στην καρδιά.

---------------------

Αν το αυτοκίνητό σου έχει τις υδραυλικές αντιστρεπτικές (ACE) τότε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να αλλάξεις υγρά και σε αυτό το σύστημα.


Χαιρετώ
Παντελής
pantg
 

Δημοσίευσηαπό eangelou » 10 Απρ 2007, 20:54

Disco Mpi 1995

πρασινο αγοραστηκε 5/4/2007 και εδω είναι η πρώτη του χωμάτινη

Βαγγελής Αγγέλου
Χαλκιδα
Άβαταρ μέλους
eangelou
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 05 Μαρ 2007, 16:07

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Απρ 2007, 09:47

καλωσηλθατε παιδια στην τρελλη μας παρεα!

κουκλι το μπι
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό fatman » 11 Απρ 2007, 13:48

Σε αυτη την ενοτητα μπορουμε να ξαναγραφουμε για τις προσθηκες-βελτιωσεις που καναμε στο Disco,γιατι απο τοτε που πρωτοεγραψα στην ενοτητα ολο και κατι τις εβαλα, ή λετε να φτιαχτει μια ενοτητα για βελτιωσεις(και πετυχημενες και αποτυχημενες!)??
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Απρ 2007, 13:56

το βου
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό STELIOS1! » 15 Απρ 2007, 19:05

ΣΤΕΛΙΟΣ ΑΠΟ Ν.ΙΩΝΙΑ ΕΧΩ DISCO 2000 CC ΑΠΟ ΤΟ 2001 ΜΟΝΤΕΛΟ 1997 ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΥΚΛΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΕ 80.000 ΧΙΛ. ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ 140.000
Άβαταρ μέλους
STELIOS1!
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 15 Απρ 2007, 10:11
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 16 Απρ 2007, 08:40

Kαλημέρα Στέλιο και Βαγγέλη, καλως ήλθατε στην παρέα μας.

Το mpi μου...
http://off-road.gr/modules/PNphpBB2/fil ... 52_432.jpg

Οικογένεια Land Rover, δείτε το
http://perso.wanadoo.es/serraiperalta/l ... y-tree.png

______________________________
Μιχάλης Ζουμπουλιάς, Ηλεκτρονικός
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Discovery

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες