vagelis έγραψε:Bomber έγραψε:Καλησπέρα σε όλους τους Disco Lovers.
Λέγομαι Τάκης Ζαχαρίου και για το forum, Bomber.
Απο τον Γενάρη είμαι κάτοχος Disco II TD5, Zambezi silver.
Αγοράστηκε μετ/νο απο Γερμανία, μοντέλο Οκτ. 2003 (Facelift)
Εχει 31.430 χλμ. ηλιοροφές, κοτσαδόρο, Navi, θερμ. καθίσματα και παρπρίζ, αυτόματο.
Αντικατέστησε MPI του 1994, με το οποίο πέρασα τα καλύτερα χρόνια
μου. Πάντα όμως εψαχνα για diesel, και τελικά το θαύμα έγινε.
Πρός το παρόν έχουν παραγγελθεί QT προστατευτικά διαφορικών και
βλέπουμε........
(Με τον Παντελή έχουμε συζητήσει για διάφορα, να δούμε πόσα απο αυτά
θα γίνουν......)
Τα λέμε.....
Αντε γιναμε δυο.
Βαγγέλη γεία σου,
Οπως έγραψες και σύ είμαστε μόνο δύο οπότε μάλλον θα μοιραζόμαστε και ότι ξέρουμε για τον TD5.
Αν και όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο μου είπαν οτι είχε γίνει service, (25.000 χλμ) με τρώει να του κάνω μια γενική αλλαγή λαδιών, βαλβολινών και υγρών φρένων.
Κάποια άποψη για τα λάδια, μετά και τις συζητήσεις που είδαν το φώς στο φόρουμ για τα συνθετικά λάδια και τι σχετική αντιπαράθεση με τα συμβατικά ?? Τι λάδια βάζεις εσύ ??
Βαλβολίνες ?? Εχεις αυτόματο κιβώτιο ?? Τι βάζεις εκεί ??
Στο φόρουμ του Difflock, για το αυτόματο κιβώτιο διάβασα το σχετικό:
"ZF Autobox Oil & Filter Change
On current Range Rovers and Series II Discoverys, the autobox is sealed for life and needs no servicing. However, on older vehicles with the ZF fourspeed automatic gearbox, the oil and filter must be changed at regular service intervals. The recommended change is every 24,000 miles under normal driving conditions. Usually, then, it’s done as part of the normal 24,000-mile service."
Aν βρείς χρόνο μου γράφεις κάτι.......
Bomber