Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Οι Defenders!

Οι Defenders!

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Οκτ 2008, 06:47

Πόσοι είναι;
Ποιοί;
Τι έχουν;
Γιατί κατέληξαν σε Defender;
Εδώ όλα!

Μην προσπαθήσετε να τη σκαπουλάρετε με μονολεκτικές απαντήσεις! :-)

Φωτογραφίες του καμαριού σας, επιβάλλονται!

Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 01 Δεκ 2009, 10:42, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Οι Defenders!

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 06 Οκτ 2008, 12:44

1 Κανείς δεν ξέρει, θα δούμε στο μέλλον

2 Εγώ

3 110 V8

4 Και τι άλλο να πάρεις?
Τελευταία επεξεργασία από DRAKOS και 06 Οκτ 2008, 14:22, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Οι Defenders!

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Οκτ 2008, 12:53

Μην προσπαθήσετε να τη σκαπουλάρετε με μονολεκτικές απαντήσεις! :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Οι Defenders!

Δημοσίευσηαπό sirros » 06 Οκτ 2008, 17:23

superspy αγoρασες το κοκκινο 110 της foto???
Άβαταρ μέλους
sirros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 08:30
Τοποθεσία: ΦΩΚΙΔΑ

Re: Οι Defenders!

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Οκτ 2008, 17:55

sirros έγραψε:superspy αγoρασες το κοκκινο 110 της foto???


Μπά.... αυτό είναι το πρώην του Μάριου και νύν του Σιδέρη.... Η φωτό είναι από εκδρομή στο Γράμμο το 2003. Είναι κούκλα πάντος το άτιμο :twisted:
Κάτι όμως έχω στα σκαριά ;-)

Για πες μας για το δικό σου
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Οι Defenders!

Δημοσίευσηαπό sirros » 06 Οκτ 2008, 18:08

ειναι 110 ασπρο μοντ 92 οχι απο ΟΔΔΥ με μοτερ 3,9V8
αμορτισερ blistein με ελατηρια ΟΜΕ
κουκουλα σαν αυτη που φοραει το κοκκινο
ARB locker πισω
εργατης 8274-50 warn
μεγαλο δυναμο
ποδιες εμπρος-πισω και προστατευτικα διαφορικον.
μεταλικα plates στα εμπρος φτερα
πισω γωνιες προφυλακτηρα
λαστιχα 235/85/16 BF AT
κοτσαδορο
σαλονι td5 με box στο κεντρο
rock-slider
μεγαλο ψυγειο με 4 στηλες και ψυγειο λαδιου.

και προσεχως υγραεριο--ελπιζω πριν το τελος του μηνα
Άβαταρ μέλους
sirros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 08:30
Τοποθεσία: ΦΩΚΙΔΑ

Re: Οι Defenders!

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 06 Οκτ 2008, 19:27

Φίλε sirros, μπορείς αν θέλεις να μας εξηγήσεις για το 3.9. Το είχε από κατασκευής , η μπήκε μετά?
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό sirros » 06 Οκτ 2008, 20:25

μετα , ειναι απο disco . με πολυ λιγα km το disco το εχουμε ακομα και γινετε προτοτυπο , λιγοτερα απο 80.000km


συντομα θα τρεχει σε traial με μοτερ 3,5 καρμπυλατερ.
Άβαταρ μέλους
sirros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 08:30
Τοποθεσία: ΦΩΚΙΔΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Οκτ 2008, 16:21

To θέμα καρμπυρατέρ ή injection μεταφέρθηκε εδώ: http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-10057.html

Εδώ μιλήστε μας για τα defender σας! ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Shaka » 08 Οκτ 2008, 23:14

Σπύρο, αφορά και όσους είχαν Defender και τώρα δεν έχουν; :cry:
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 09 Οκτ 2008, 01:26

Γιατί όχι; :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 09 Οκτ 2008, 19:37

Βρήκα αυτό από το Drako και είπα να το φέρω εδώ ;-)

DRAKOS έγραψε:Λοιπόν συνάδελφοι, αποφάσισα να ανοίξω τα χαρτιά μου , και να σας ανακοινώσω τα αποτελέσματα από τη φιλοσοφική μελέτη που αφορά τη θέση οδήγησης του 110 , και ολοκληρώθηκε μετά από 16 χρόνια συμβίωσης.

1) Το 110 οδηγείται πάντα με το παράθυρο του οδηγού ανοικτό και το αριστερό χέρι απέξω. Όταν βρέχει, δεν μας πειράζει που μπάζει, γιατί μόνο από εκεί μπάζει? Αυτοκαθαριζόμενο εσωτερικά γαρ.

Με αυτό τον τρόπο , μιας και δεν υπάρχει κάθισμα μπάκετ, στις δεξιές στροφές μας κρατάει η πόρτα, ενώ στις αριστερές το χέρι μας που είναι απέξω.


2) Η πλάτη δεν ξαπλώνει άλλο πίσω για να οδηγάμε πάντα σε όρθια θέση. Έτσι όταν οδηγάμε εκτός δρόμου, ξέρουμε ανά πάσα στιγμή, που θα πατήσουν οι τροχοί μας.


3) Τα πετάλια είναι επίτηδες μετατοπισμένα προς τα αριστερά, ώστε σε πολύωρα ταξίδια στην εθνική να πιανόμαστε εύκολα και να αναγκαζόμαστε σε συχνές στάσεις.
Την ώρα δε που κάνουμε τις διάφορες επικύψεις για να ξεπιαστούμε, να ρίχνουμε και καμμιά ματιά από κάτω για να προλάβουμε κανένα κακό από το <<κακό μάτι>>.

Όπως βλέπετε, όλα είναι προγραμματισμένα για σίγουρη, ασφαλή και τεχνικά απροβλημάτιστη οδήγηση.

Όσοι λοιπόν λένε ότι η θέση οδήγησης του 110, δεν είναι άνετη, το λένε γιατί δεν είναι βαθιά φιλοσοφημένα άτομα.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό stadikat » 11 Οκτ 2008, 10:16

Γεια σας,

110 hardtop (παράθυρα-μαμά) – του ’91 - Ελληνική αστυνομία – ΟΔΔΥ 2000- κατέληξε σε μένα το 2001. Και βέβαια από τότε ξεκίνησαν οι εκούσιες και αναγκαστικές παρεμβάσεις.
Αλλαγή σαζμάν (Santana είχε και έχει) και κεντρικού - ashcroft
3.9i με 2 ηλεκτρικούς ανεμιστήρες
Προστατευτικά διαφορικών τιμονιού ντεπόζιτου
Αμορτισέρ ProComp (standard) / ελατήρια μαμά
Air condition (με ηλίθια θέση condensator – θα το ξηλώσω που θα μου πάει)
Εργάτης ramsey πλώρα και κοτσαδόρο πρίμα.

Επίσης τώρα τελευταία και κατά περιόδους το “εξοπλίζω” εσωτερικά με βρόχινο νερό. 

Το πήρα γιατί, σε ηλικία που δεν ήξερα να ξεχωρίζω τις μάρκες των αυτοκινήτων, είχα αποφασίσει ότι κάποτε θα είχα ένα δικό μου. Το καθυστέρησα βέβαια καμία 30ριά χρόνια αλλά τι να γίνει…..

Κατά τ’ άλλα το χειμώνα ανοίγω δρόμους και αισθάνομαι ήσυχος ότι όσο χιόνι και να ρίξει στην Πάρνηθα, εγώ δεν πρόκειται να αποκλειστώ.

Χαιρετισμούς (και περαστικά μας),

Σταμάτης

PS1 – Διαβάζω χρόνια το Forum αλλά σχετικά πρόσφατα έκανα εγγραφή. Σήμερα είπα να γράψω για πρώτη φορά για να μοιραστώ μαζί σας τον “πόνο” μου.
PS2 – Σπύρο… Εδώ Σταμάτης από ΔΝΟ.
PS3 – Παντελή… χαιρετισμούς (θυμάσαι που είχαμε μιλήσει όταν είχα μείνει με το σαζμάν στο χέρι πριν 7 χρόνια??? Σιγά μην και δεν θυμάσαι.)
Άβαταρ μέλους
stadikat
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 16 Μάιος 2008, 21:04

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Οκτ 2008, 21:01

Σταμάτη πρέπει να βρεθούμε! Θυμάμαι ακόμα ότι είχες το "όνειρο"!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Οκτ 2008, 09:45

Σταμάτη καλώς μας ήλθες.

Εχεις δίκαιο, δεν θυμάμαι. Από την άλλη πλευρά όμως δείξε μου έναν οδηγό D110 με το santana που να μην έχει μείνει από κιβώτιο (ιδίως όταν το αυτοκίνητο προέρχεται από τον ΟΔΔΥ) και θα σου δείξω έναν εξαιρετικά τυχερό άνθρωπο.....

Αντε να τα πούμε και από κοντά.

Σπύρο να φτιάξουμε κάτι κοντινο μέσα στον Οκτώβριο?

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Defender

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης